lector Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2023 3 ώρες πριν, Titos301 είπε μαλλον θα αρχισω να χρησιμοποιω το skroutz απλα ως συγκριση τιμων και μετα θα πληκτρολογω μονος μου το καταστημα στην αναζητηση και θα προχωρω σε αγορα, εξωφρενικα μεγαλα τα ποσοστα Μονοδρομος αυτη η τακτικη. Στο κατω κατω, παμε μεσω σκρουτζ για να ψωνισουμε φθηνα, αν το σκρουτζ γδερνει τα μαγαζια, τα μαγαζια με τη σειρα τους θα γδαρουν εμας θελοντας και μη, για να επιβιωσουν, οποτε ψωνιζοντας απευθειας απο τα μαγαζια παρακαμπτοντας το σκρουτζ ειναι προς οφελος και της τσεπης μας και των μαγαζιων. Εννοειται τα ιδια ισχυουν και για booking και για οποιονδηποτε αλλο νταβατζη. 7
aerialsilk Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 10 ώρες πριν, lector είπε Μονοδρομος αυτη η τακτικη. Στο κατω κατω, παμε μεσω σκρουτζ για να ψωνισουμε φθηνα, αν το σκρουτζ γδερνει τα μαγαζια, τα μαγαζια με τη σειρα τους θα γδαρουν εμας θελοντας και μη, για να επιβιωσουν, οποτε ψωνιζοντας απευθειας απο τα μαγαζια παρακαμπτοντας το σκρουτζ ειναι προς οφελος και της τσεπης μας και των μαγαζιων. Εννοειται τα ιδια ισχυουν και για booking και για οποιονδηποτε αλλο νταβατζη. Βέβαια έχει κάνει κάτι άλλο "πονηρό". Δεν επιτρέπει να έχεις άλλη τιμή στο skroutz και άλλη στο eshop, τουλάχιστον όσον αφορά το redirect. Επιβάλει να βάλεις το δικό του analytics στο eshop σου για να σε ελέγχει και δε σου επιτρέπει να αλλάζεις αυτόματα την τιμή προς τα πάνω όταν έρχεται ο πελάτης από το skroutz (κάτι που έκαναν παλιά τα eshops). Το λογικό δε θα ήταν ότι, εφόσον βάζεις επιπλέον fees, άφηνε τα eshops να πουλάνε όσο θέλουν στο κανάλι σου. Επιτρέπει παρόλα αυτά να έχεις άλλες τιμές στο καλάθι του skroutz και άλλες στο eshop μιας και τα θάβει πλέον μέσω του καλαθιού. Όλα τα σοβαρά eshops διατηρούν πλέον δύο καταστήματα στο skroutz και δύο τιμές, μια ανεβασμένη για το καλάθι και μια για το eshop. Αυτό ας το έχουν υπόψη όσοι αγοράζουν από το καλάθι (αν και προβλέπω να το κόβει σύντομα). Αντίθετα efood, wolt κλπ. δε σου επιβάλλουν τίποτα από αυτά. Κάνεις ότι θες με τον τιμοκατάλογο σου. 3 1
WebDevGr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Σοβαρά μαγαζιά και διπλά eshops δεν πάνε στην ίδια πρόταση. Από που κι ώσπου να έχει διαφορετική τιμή στο Skroutz και διαφορετική στην σελίδα του; Τι μπακάλικες πρακτικές είναι αυτές; Σαν κάτι κουτοπόνηρους που έχουν άλλη τιμή στην ιστοσελίδα, άλλη στο ράφι κι άλλη στο ταμείο μετά από πλασματική έκπτωση. Επίσης όταν κάποιος θέλει να κάνει χρήση της πλατφόρμας και δέχεται να πληρώνει ποσοστά επί των πωλήσεων λογικό είναι να πρέπει να βάλει κώδικα καταγραφής των πωλήσεων στην σελίδα του. Αλλιώς πως θα ξέρουν πόσες πωλήσεις έγιναν μέσω της πλατφόρμας; Με το λόγω τιμής; Τέλος όταν λέτε ότι είναι εξωφρενικές οι τιμές του Σκρουτζ με τι τις συγκρίνετε; Αν υπήρχε κάτι άλλο με τις ίδιες παροχές και χαμηλότερες τιμές όλοι θα ήταν ήδη άλλου κι όχι στο Σκρουτζ. Έχει δοκιμάσει κάνεις να τρέξει μόνος τους διαφημιστικές καμπάνιες για να δει τι κόπο και κυρίως τι κόστος έχει το να φέρεις πελάτες στην ιστοσελίδα σου; 3 1 1
mankam Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 17 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Σοβαρά μαγαζιά και διπλά eshops δεν πάνε στην ίδια πρόταση. Από που κι ώσπου να έχει διαφορετική τιμή στο Skroutz και διαφορετική στην σελίδα του; Τι μπακάλικες πρακτικές είναι αυτές; Σαν κάτι κουτοπόνηρους που έχουν άλλη τιμή στην ιστοσελίδα, άλλη στο ράφι κι άλλη στο ταμείο μετά από πλασματική έκπτωση. Επίσης όταν κάποιος θέλει να κάνει χρήση της πλατφόρμας και δέχεται να πληρώνει ποσοστά επί των πωλήσεων λογικό είναι να πρέπει να βάλει κώδικα καταγραφής των πωλήσεων στην σελίδα του. Αλλιώς πως θα ξέρουν πόσες πωλήσεις έγιναν μέσω της πλατφόρμας; Με το λόγω τιμής; Τέλος όταν λέτε ότι είναι εξωφρενικές οι τιμές του Σκρουτζ με τι τις συγκρίνετε; Αν υπήρχε κάτι άλλο με τις ίδιες παροχές και χαμηλότερες τιμές όλοι θα ήταν ήδη άλλου κι όχι στο Σκρουτζ. Έχει δοκιμάσει κάνεις να τρέξει μόνος τους διαφημιστικές καμπάνιες για να δει τι κόπο και κυρίως τι κόστος έχει το να φέρεις πελάτες στην ιστοσελίδα σου; Στις πωλήσεις που γίνονται μέσω καλαθιου τα χρήματα εισπράτονται απο το Skroutz και αποδίδεται στο κατάστημα 2 φορές την εβδομάδα το ποσό που αναλογεί απο τις παραγγελίες που παρέλαβαν οι πελάτες μείον την προμηθεια του Skroytz, αυτό διασφαλίζει τον πελάτη ότι θα παραλάβει η θα πάρει τα χρήματα του πίσω. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κατι άλλο σαν το skroutz , αυτό οδηγεί σε τακτικές που έχουν αναφερθεί ποιο πρίν στο ίδιο θέμα, όταν μπούν και αλλοι παίχτες στο παιχνίδι θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός και ίσως χαμηλώσουν τις προμήθειες.
WebDevGr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, mankam είπε Στις πωλήσεις που γίνονται μέσω καλαθιου τα χρήματα εισπράτονται απο το Skroutz και αποδίδεται στο κατάστημα 2 φορές την εβδομάδα το ποσό που αναλογεί απο τις παραγγελίες που παρέλαβαν οι πελάτες μείον την προμηθεια του Skroytz, αυτό διασφαλίζει τον πελάτη ότι θα παραλάβει η θα πάρει τα χρήματα του πίσω. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κατι άλλο σαν το skroutz , αυτό οδηγεί σε τακτικές που έχουν αναφερθεί ποιο πρίν στο ίδιο θέμα, όταν μπούν και αλλοι παίχτες στο παιχνίδι θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός και ίσως χαμηλώσουν τις προμήθειες. Σε ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά δεν αναφέρθηκα στο καλάθι του Σκρουτζ
aerialsilk Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 39 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Σοβαρά μαγαζιά και διπλά eshops δεν πάνε στην ίδια πρόταση. Από που κι ώσπου να έχει διαφορετική τιμή στο Skroutz και διαφορετική στην σελίδα του; Τι μπακάλικες πρακτικές είναι αυτές; Σαν κάτι κουτοπόνηρους που έχουν άλλη τιμή στην ιστοσελίδα, άλλη στο ράφι κι άλλη στο ταμείο μετά από πλασματική έκπτωση. Επίσης όταν κάποιος θέλει να κάνει χρήση της πλατφόρμας και δέχεται να πληρώνει ποσοστά επί των πωλήσεων λογικό είναι να πρέπει να βάλει κώδικα καταγραφής των πωλήσεων στην σελίδα του. Αλλιώς πως θα ξέρουν πόσες πωλήσεις έγιναν μέσω της πλατφόρμας; Με το λόγω τιμής; Τέλος όταν λέτε ότι είναι εξωφρενικές οι τιμές του Σκρουτζ με τι τις συγκρίνετε; Αν υπήρχε κάτι άλλο με τις ίδιες παροχές και χαμηλότερες τιμές όλοι θα ήταν ήδη άλλου κι όχι στο Σκρουτζ. Έχει δοκιμάσει κάνεις να τρέξει μόνος τους διαφημιστικές καμπάνιες για να δει τι κόπο και κυρίως τι κόστος έχει το να φέρεις πελάτες στην ιστοσελίδα σου; Άρα αν μεθαύριο το skroutz αποφασίσει να χρεώνει ετήσιο flat fee 6000 ευρώ και να σου κρατάει και προμήθεια 50% ανά πώληση θα είναι παράλογο να θες να αυξήσεις την τιμή σου μόνο στο skroutz και θα πρέπει να την αυξήσεις παντού για να βγαίνεις επειδή σε αναγκάζει το skroutz , από το φυσικό σου κατάστημα μέχρι το οποιοδήποτε κανάλι παρουσίας σου. Κάποιοι νομίζετε ότι σε κάθε προϊον τα eshops έχουν κέρδος 500% οπότε και το να δώσουν ένα 20-30-50% επί του συνολικού τζίρου στο κανάλι προώθησης είναι μια χαρά. 5
WebDevGr Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 17 λεπτά πριν, aerialsilk είπε Άρα αν μεθαύριο το skroutz αποφασίσει να χρεώνει ετήσιο flat fee 6000 ευρώ και να σου κρατάει και προμήθεια 50% ανά πώληση θα είναι παράλογο να θες να αυξήσεις την τιμή σου μόνο στο skroutz και θα πρέπει να την αυξήσεις παντού για να βγαίνεις επειδή σε αναγκάζει το skroutz , από το φυσικό σου κατάστημα μέχρι το οποιοδήποτε κανάλι παρουσίας σου. Κάποιοι νομίζετε ότι σε κάθε προϊον τα eshops έχουν κέρδος 500% οπότε και το να δώσουν ένα 20-30-50% επί του συνολικού τζίρου στο κανάλι προώθησης είναι μια χαρά. Ενώ είναι λογικό να έχεις διαφορετικές τιμές; Αν δεν σε συμφέρει αυτό το κανάλι πώλησης, βρες άλλο κανάλι πώλησης ή βγες μόνο σου με google/facebook ads. Αλήθεια και στους επισκέπτες από google/facebook ads δείχνετε διαφορετικές τιμές στα προϊόντα σας; 2
Allan-Wake Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, aerialsilk είπε Αντίθετα efood, wolt κλπ. δε σου επιβάλλουν τίποτα από αυτά. Κάνεις ότι θες με τον τιμοκατάλογο σου. Λάθος κάνεις. Επιβάλλεται η τιμή που πουλάς το πίτογυρο να είναι ίδια στο μαγαζί σου και ίδια στο efood. Για αυτό το λόγο πολλά μαγαζιά πλέον κάνουν το εξής, πουλάνε στην ίδια τιμή στο efood αλλά σου χρεώνουν την μεταφορά. Ξέρω μαγαζί που δεν έμπαινε στο efood για αυτό τον λόγο, αλλά μπήκε πλέον και χρεώνει 0.50 την μεταφορά. Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2023 από Allan-Wake
Titos301 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Allan-Wake είπε Λάθος κάνεις. Επιβάλλεται η τιμή που πουλάς το πίτογυρο να είναι ίδια στο μαγαζί σου και ίδια στο efood. Για αυτό το λόγο πολλά μαγαζιά πλέον κάνουν το εξής, πουλάνε στην ίδια τιμή στο efood αλλά σου χρεώνουν την μεταφορά. Ξέρω μαγαζί που δεν έμπαινε στο efood για αυτό τον λόγο, αλλά μπήκε πλέον και χρεώνει 0.50 την μεταφορά. απιστευτο...ετσι ωστε να μην χαμηλωσεις τις τιμες στο καταστημα για τον πελατη που σε βοηθα και ερχεται και το παραλαμβανει απο το καταστημα ή ερχεται και τρωει σε αυτο αντι να το χρυσοπληρωνει μεσω της πλατφορμας δλδ σου λεει θα κανεις οτι θελω εγω και αυτοι το κανουν 🤣🤡 Επεξ/σία 9 Φεβρουαρίου 2023 από Titos301
Dead-Poet Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2023 Στις 6/2/2023 στις 11:58 ΠΜ, nova_centurion είπε Δεν ξέρω αν ο κυνισμός που βγάζει η ειρωνεία για το business plan είναι πραγματικά σύμφυτη με την κουλτούρα σου ή απλά ήταν μια αστοχία του λόγου. Χωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να προσωποποιήσω τον σχολιασμό μου θα πω ότι μετά από την κρίση του 2008-2010 και του COVID θα πρέπει να έχουμε μάθει ως κοινωνίες πλέον ότι ο άκρατος καπιταλισμός όχι μόνο δεν συμφέρει την κοινωνία αλλά είναι και μη βιώσιμος καθώς όπως μάθαμε όταν πέφτει έξω η αγορά τα κράτη (κοινωνίες) καλούνται να πληρώσουν την διάσωση. Χρειαζόμαστε ΜΕΤΡΟ σ' όλα. ΝΑΙ στην ελεύθερη αγορά ΟΧΙ στην ασύδοτη αγορά όπου οι μεγάλοι μπορούν να εφαρμόζουν χωρίς εμπόδια την αισχροκερδή τους μεγαλομανία εις βάρος όλων των άλλων. Χρειαζόμαστε ισορροπία και έλεγχο ώστε να αμβλύνονται τα προβλήματα χωρίς να εμποδίζεται ο υγιής ανταγωνισμός και η ελεύθερη ανάπτυξη ΟΛΩΝ των επιχειρήσεων. Το σκρουτζ ξεκίνησε πριν χρόνια ώς μια εταιρεία που προσέφερε στην κοινωνία καλύτερες τιμές και υπηρεσίες έχοντας θετικό αποτύπωμα στην αγορά. Ομως τα τελευταία χρόνια έχει αποκλίνει και πλέον αρχίζει να γίνεται βαρίδι της ελληνικής οικονομίας και στραγγαλίζει τις μικρές επιχειρήσεις. Αυτό δεν είναι πρόβλημα μόνο των μικρών επιχειρήσεων αλλά όλων μας καθώς επηρεαζόμαστε είτε άμεσα είτε έμμεσα από τη λειτουργία της αγοράς. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να πάρει μήνυμα από την κοινωνία ότι αρμενίζει σταβά και πρέπει να επανέλθει στον προηγούμενο δρόμο. Απλά, respect. Και να προσθέσω με τη σειρά μου ότι αυτός είναι ο νεοφιλελέ αεριτζήδικος καπιταλισμός πολλών startups. Ξεχάσαμε τους τοτεμικούς χορούς που έστηναν κάποιοι για το πάλαι ποτέ TaxiBeat, που "νίκησε τους Λυμπερόπουλους"; (Αμ δε που τους νίκησε κιόλας...) Ε, ας τα λουστούμε τώρα και στο (εξαγορασμένο) Free Now, και στις πλατφόρμες delivery, και στο Booking, και στο Σκρουτζ, και στα πάντα όλα, όταν βλέπουμε το τυρί αλλά όχι τη φάκα. Μου αρέσει που κάποιοι -από τη σκοπιά του πελάτη, όχι του εμπόρου- δοξολογούσαν κιόλας το Σκρουτζ επειδή... απλά υπάρχει. Λοιπόν, σας έχω νέα: η υπέρογκη αυτή αύξηση που έκανε στα μαγαζιά τα οποία φιλοξενεί θα μετακυλιστεί μοιραία στις τελικές τιμές καταναλωτή, με αποτέλεσμα μάλλον να συμφέρει να αγοράσεις από αλυσίδα (για καλύτερο after sales) παρά από σκρουτζομάγαζο αφού πλέον η διαφορά θα είναι μικρή, με συνεπαγωγή οι αλυσίδες να αυξάνουν διαρκώς τις τιμές και το γαϊτανάκι να ξαναρχίζει ωθώντας την αγορά να ισορροπεί σε ολοένα και υψηλότερο επίπεδο τιμών. Καλωσήρθατε στον παρασιτικό καζινοκαπιταλισμό, κυρίες και κύριοι... 7
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Startup μια εταιρεία που υπάρχει σχεδόν 20 χρόνια; Παρασιτική μια υπηρεσία που δεν είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσεις αλλά αν την χρησιμοποιήσεις αυξάνεις τις πωλήσεις σου; Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και πάρτε μολύβι, χαρτί και υπολογίστε: Κόστος eshop (για αυτούς που δεν έχουν καν ιστοσελιδα και πουλάνε μέσα από το καλάθι του Σκρουτζ) Κόστος server Κόστος γραφίστα Κόστος adwords/Facebook ads Ακόμη κι αν τα πληρώσει κάποιος όλα αυτά πάλι δεν θα έχει τις πωλήσεις που έχει μέσα από αυτές τις πλατφόρμες, αλλά το Skroutz, Bestprice κλπ είναι παρασιτικές υπηρεσίες. Το online επιχειρείν δεν είναι ένα σάπιο Σκρουτζομαγαζο σε ένα υπόγειο με ψεύτικο ΑΦΜ που αλλάζει κάθε εξάμηνο. 7
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 8 ώρες πριν, WebDevGr είπε Το online επιχειρείν δεν είναι ένα σάπιο Σκρουτζομαγαζο σε ένα υπόγειο με ψεύτικο ΑΦΜ που αλλάζει κάθε εξάμηνο. Δεν ξέρω αν διάβασες τι έγραψε παραπάνω ο nova_centurion. Ας το μνημονεύσω ξανά λοιπόν: ΝΑΙ στην ελεύθερη αγορά ΟΧΙ στην ασύδοτη αγορά όπου οι μεγάλοι μπορούν να εφαρμόζουν χωρίς εμπόδια την αισχροκερδή τους μεγαλομανία εις βάρος όλων των άλλων. Χρειαζόμαστε ισορροπία και έλεγχο ώστε να αμβλύνονται τα προβλήματα χωρίς να εμποδίζεται ο υγιής ανταγωνισμός και η ελεύθερη ανάπτυξη ΟΛΩΝ των επιχειρήσεων. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι τα "σάπια Σκρουτζομάγαζα", τύπου a-mobiles (αν θυμάστε) που "αλλάζουν ΑΦΜ κάθε εξάμηνο" για να εξαπατούν καταναλωτές. Αυτά είναι το δέντρο, όχι το δάσος. Το δάσος είναι η σαφώς ασύδοτη μονοπωλιακή συμπεριφορά του Σκρουτζ, αλλά και αντίστοιχων πλατφορμών σε άλλους τομείς (π.χ. ταξί, delivery), τώρα που εδραίωσαν τη θέση τους. Μιλάμε για μια αύξηση της τάξης του 60% (από τα 248 ευρώ μηνιαίως στα 400 ευρώ). Δικαιολογείται τέτοια αύξηση από τον "πληθωρισμό"; Ή μήπως απλά το Σκρουτζ λειτουργεί ως βραχίονας για εκκαθάριση της αγοράς, όχι από τους κακούς επαγγελματίες -αυτούς, αν ήθελε, απλά τους πετούσε έξω και θα το επιβραβεύαμε κιόλας-, αλλά από τους "μικρούς"; Κατά τη γνώμη σου, θα ωφελήσει ή θα βλάψει τον ανταγωνισμό αυτή η συμπεριφορά; Και ποιος τελικά θα κληθεί να την πληρώσει με λιγότερες επιλογές και υψηλότερες τιμές; (Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, αλλά ΔΕΝ είμαι έμπορος που δραστηριοποιείται είτε φυσικά, είτε ηλεκτρονικά. Πελάτης/καταναλωτής είμαι, και για την τσέπη όλων ημών των καταναλωτών ανησυχώ.) 1
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Η αγορά λειτουργεί με την προσφορά και την ζήτηση. Αν δεν σας συμφέρει, είτε ως μαγαζιά, είτε ως καταναλωτές, τότε μην αγοράζετε και μην κάνετε χρήση των υπηρεσιών. Όλα τα άλλα είναι γκρίνιες χωρίς επαφή με την πραγματικότητα. 1
Dead-Poet Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 6 λεπτά πριν, WebDevGr είπε Αν δεν σας συμφέρει, είτε ως μαγαζιά, είτε ως καταναλωτές, τότε μην αγοράζετε και μην κάνετε χρήση των υπηρεσιών. Όλα τα άλλα είναι γκρίνιες χωρίς επαφή με την πραγματικότητα. Προφανώς αυτό (θα) κάνουμε, και εκ των πραγμάτων θα το εντείνουμε όσο η λεγόμενη gig economy αποθρασύνεται. Όσοι, από την άλλη, έχουν συνηθίσει στις επικύψεις, μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν ως απολογητές ολιγοπωλιακών πρακτικών. 1
WebDevGr Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Προφανώς αυτό (θα) κάνουμε, και εκ των πραγμάτων θα το εντείνουμε όσο η λεγόμενη gig economy αποθρασύνεται. Όσοι, από την άλλη, έχουν συνηθίσει στις επικύψεις, μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν ως απολογητές ολιγοπωλιακών πρακτικών. Μόνο να γράφετε τσιτάτα είστε, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε μια μαθηματική πράξη. Η εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι, μικρομεσαία στον χώρο της, το 2022 ξόδεψε σε Google AdWords 160000€. Ο ιδιοκτήτης της θα έκανε πάρτι αν υπήρχε ένα Σκρουτζ στο αντικείμενο του. Το κόστος διαφήμισης δεν το πλήρωσε ο ιδιοκτήτης από την τσέπη του, αλλά οι πελάτες του με τις αγορές τους. Αυτό γίνεται εδώ και δεκαετίες σε όλα τα προϊόντα και για όλα τα κόστη μιας επιχείρησης. Η τιμή ενός προϊόντος και μιας υπηρεσίας περιέχει μέσα και το κόστος διαφήμισης και το κόστος υπαλλήλων και το κόστος ενοικίων και και και... Τι διαφορετικό λοιπόν συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση και έχετε βγει στα κάγκελα και γράφετε επαναστατικά τσιτάτα μερικοί; Αν θέλετε να κάνετε επανάσταση, να την κάνετε στα ήδη πρώτης ανάγκης, που κι αυτά έχουν πάρει καπέλο ~50% Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου 2023 από WebDevGr 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα