Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Είχα άλλες ιδέες αλλά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εδώ που με βοήθησαν να προχωρήσω στο δρόμο του ρεαλισμού. Ετσι κατέληξα στο εξής προσαρμοζόμενος στις αρχές του καπιταλισμού όπου το συμφέρον επικρατεί αποκλειστικά:

α. Οταν ψάχνω να αγοράσω κάτι πάω στο σκρουτζ. Διαβάζω τις πληροφορίες του και βρίσκω από ποιο κατάστημα θα πάρω. Για αυτό που πήρα από το σκρουτζ δεν προτίθεμαι να πληρώσω κάτι (αγοράζοντας μέσω σκρουτζ) καθώς για να έχει ελεύθερο το browsing πάει να πει ότι το θεωρεί μια δωρεάν παροχή.

β. Μετά πάω στον κατάλογο με τις προμήθειες του σκρουτζ που κατέβασα από το internet. 

γ. Βρίσκω την προμήθεια του σκρουτζ, προσθέτω τον ΦΠΑ στην προμήθεια και παίρνω τηλέφωνο τα καταστήματα με τη σειρά μέχρι να μου δώσει κάποιος την τιμή μείον την προμήθεια του σκρουτζ που έμαθα από όσα γράφτηκαν ότι χρεώνουν τα καταστήματα στο marketplace ανεβάζοντας τις τιμές πώλησης τους.

Ετσι όλοι είμαστε ευχαριστημένοι. Το κατάστημα που πουλάει στην κανονική τιμή χωρίς προμήθεια και εγώ που αγόρασα φτηνότερο χωρίς καπέλο από το σκρουτζ.

Μην τύχει δε κάποιος να πει ότι δεν είμαι σωστός που πάω στο σκρουτζ και μετά αποφεύγω την προμήθεια διότι θα απαντήσω όπως απαντούν αυτοί. Ελεύθερη αγορά

Κανείς δεν πρόκειται να μπεί στον κόπο να κάνει τέτοια ερευνα, υπολογισμούς και διαπραγματεύσεις. 

  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 9/3/2023 στις 1:34 ΜΜ, gmc είπε

https://prnt.sc/bNe2F7bQUSDA 25 ημερων παραγγελιες .. Σταδιακά διώχνουν τα καταστήματα εμένα ακόμα.. δεν πληρώνω θέλω να δοκιμάσω την δυναμική μου εκτός σκουτζ γιατί μπορώ να μειώσω τις τιμές σε άλλες πλατφόρμες.... Σε ένα μηνά θα επανέλθω να σας πω την εμπειρία μου

Εγώ δεν έχω πληρώσει προς το παρόν... Αλλά χλωμό να γίνει μαζικά ώστε να τους τσούξει, σαν τις εκλογές ένα πράγμα.... 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, alstamm είπε

Εγώ δεν έχω πληρώσει προς το παρόν... Αλλά χλωμό να γίνει μαζικά ώστε να τους τσούξει, σαν τις εκλογές ένα πράγμα.... 

Συγγνώμη για την παρατήρηση, αλλά η υπογραφή στο προφίλ σου δεν είναι μέρος για διαφήμιση. Αλλιως να βάλουμε και εμείς τα δικά μας μαγαζιά και να κανουμε δήθεν συζήτηση και να γίνει το φόρουμ διαφημιστικός τοίχος. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε

Το εκ το νόμου δικαίωμα υπαναχώρησης για αγορές εξ' αποστάσεως δεν προβλέπει και επιστροφές που η συσκευασία έχει ανοιχθεί. Εφόσον έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα, ξέρεις ήδη ότι εφαρμόζεται για να καλύψει την απώλεια της φυσικής/οπτικής επαφής που έχεις με το κουτί στο ράφι στο καταστήματος. Στο ράφι του καταστήματος δεν ανοίγεις τη συσκευασία χωρίς την έγκριση του πωλητή όμως, ναι? Άρα και η επιστροφή ανοιχτής συσκευασίας εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του πωλητή.

Έτσι μας λένε. Αλλά δεν ισχύει. 

Ισχύει μόνο σε προϊόντα που αναλώνονται (τύπου κάρτες για PlayStation, online content κλπ) και είδη που συντρέχουν υγειονομικοί λόγοι (εσώρουχα, μάσκες κλπ.). 

Συνεπώς, το Σκρουτζ σε τέτοιες περιπτώσεις επιβάλλει στους εμπόρους να εφαρμόσουν αυτό που θα έπρεπε να εφαρμόζουν από μόνοι τους. Και δεν το κάνουν εις βάρος μας. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, fragma είπε

Κανείς δεν πρόκειται να μπεί στον κόπο να κάνει τέτοια ερευνα, υπολογισμούς και διαπραγματεύσεις. 

Εδώ οι μπουφοι πάνε στο σουβλατζη και αγοράζουν με κάρτα, με αποτέλεσμα το σουβλάκι να έχει φτάσει στα 3€. Και μην πει κανείς ότι δεν φταίει, αυτό, αλλά ναι, κάθε κόστος μετακιλλειται 

Λοιπόν, για να κλείνει το θέμα με τις επιστροφές. 

Το skroutz δέχεται να πουλάς open box; ΟΧΙ

Το skroutz δέχεται να πουλάς στραπατσαρισμενη συσκευασία; ΟΧΙ

Πως εγώ θα πουλήσω αυτό που εσύ άνοιξες,  άλλαξες γνώμη και μου το στέλνεις πίσω;

Μου δίνει δυνατότητα restocking fees όπως πχ κάνει το ebay και άλλα σοβαρά μαγαζιά που θέλουν να αποφύγουν άσκοπες επιστροφές;

Πόσες φορές έχω αγοράσει από Κωτσοβολο και Mediamarket ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟ προιον; Γιατί γίνεται αυτο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Συνεπώς, το Σκρουτζ σε τέτοιες περιπτώσεις επιβάλλει στους εμπόρους να εφαρμόσουν αυτό που θα έπρεπε να εφαρμόζουν από μόνοι τους. Και δεν το κάνουν εις βάρος μας. 

Τους το επιβάλλει πραγματικά ή το περιορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό με το παρακάτω:
https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/360018739878-Επιστρέφονται-όλα-τα-προϊόντα-

  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή ( π.χ. Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι) 
21 λεπτά πριν, Titanik είπε

Εδώ οι μπουφοι πάνε στο σουβλατζη και αγοράζουν με κάρτα, με αποτέλεσμα το σουβλάκι να έχει φτάσει στα 3€. Και μην πει κανείς ότι δεν φταίει, αυτό, αλλά ναι, κάθε κόστος μετακιλλειται 

Λοιπόν, για να κλείνει το θέμα με τις επιστροφές. 

Το skroutz δέχεται να πουλάς open box; ΟΧΙ

Το skroutz δέχεται να πουλάς στραπατσαρισμενη συσκευασία; ΟΧΙ

Πως εγώ θα πουλήσω αυτό που εσύ άνοιξες,  άλλαξες γνώμη και μου το στέλνεις πίσω;

Μου δίνει δυνατότητα restocking fees όπως πχ κάνει το ebay και άλλα σοβαρά μαγαζιά που θέλουν να αποφύγουν άσκοπες επιστροφές;

Πόσες φορές έχω αγοράσει από Κωτσοβολο και Mediamarket ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΟ προιον; Γιατί γίνεται αυτο;

Αντιπαρέρχομαι την έμμεση προσβολή ως "μπούφος" (που ως μπούφος μπορεί να μην την επιάνα κιόλας) και σχολιάζω τα υπόλοιπα που είναι on topic (σχεδόν):

Ως επιχειρηματίας δεν πρέπει να πάρεις κάποια ρίσκα? ΝΑΙ

Για κάποια από αυτά τα ρίσκα υποθέτω επίσης θες να είσαι καλυμμένος, σωστά? ΝΑΙ

Επομένως αναπροσάρμοσε τις τιμές των προϊόντων σου. Αν δεν πουλάς στις αναπροσαρμοσμένες τιμές, η λύση σίγουρα δεν είναι "δεν δέχομαι τα δικαιώματα των καταναλωτών".

Αν θες να χρεώσεις restocking fee, στις περιπτώσεις που σου δίνει ο νόμος τη δυνατότητα αυτή και μόνο σε αυτές, ναι φυσικά, μαζί σου, συζήτα το με το skroutz. Αλλά μέχρι τότε, αυτό δεν είναι επιχείρημα για να μη δέχεσαι τις εκ του νόμου προβλεπόμενες επιστροφές.

Επεξ/σία από l3ft3r1s
Δημοσ.

Δεν μου απάντησες όμως γιατί ο Κωτσοβολος μου έχει πουλήσει μεταχειρισμένα προϊόντα. 

Μήπως γιατί τα κάνουν γύρω γύρω όλοι;

Αστο, δεν πείθεις. 

Για τα iphone που κλειδώνουν οι καταναλωτές τι έχεις να πεις;

Όπως καλύπτεται η μία πλευρά, πρέπει να καλύπτεται και η άλλη. 

Πούλησα σε πελάτη,  επιχείρηση,  κάτι κινητά. Ο καθυστερημενος τα άνοιξε όλα και μετά δεν τα πήρε. Έτσι γούσταρε έτσι έκανε.

Αναγκαστικά να τα πουλήσω ως open box; Ζημιά, 50-80€ / τμχ.

Άστο,  δεν πείθεις. 

Ο νόμος είναι από μόνος του λάθος. Απ τη στιγμή που το επέστρεψες ανοιγμένο είναι ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και έχει αλλάξει η κατάσταση. 

Στο ελαττωματικό, ποιος κρίνει ότι είναι ελαττωματικό; Το skroutz, ο αγοραστής ή ο πωλητής;

Γιατί το skroutz λέει, πήγαινε το σε επαγγελματία να υπογράψει. 

Ξέρεις όμως τι κάνει στην πράξη; Αποζημιώνει τον πελάτη και εγώ το βάζω στον κωλο μου

 

  • Like 3
Δημοσ.

Εδω θα πρεπει να διορθωθει ο νομος.

Πχ Επιστροφη μη ελλατωματικου προιοντος με ανοιχτη συσκευασία κρατηση 10% της αξιας του απο το εμπορο.

Το ιδιο πλαφον και στην πωληση ανοιχτη συσκευασια 10% εκπτωση..

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Δεν μου απάντησες όμως γιατί ο Κωτσοβολος μου έχει πουλήσει μεταχειρισμένα προϊόντα. 

Μήπως γιατί τα κάνουν γύρω γύρω όλοι;

Δεν είμαι ο Κωτσόβολος, δεν μπορώ να απαντήσω. Ρώτα τον ίδιο.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Αστο, δεν πείθεις. 

Bad for me I guess.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Για τα iphone που κλειδώνουν οι καταναλωτές τι έχεις να πεις;

Δεν μίλησε κανείς για προϊόντα που επιστρέφουν σε διαφορετική κατάσταση από την αρχική, παρά μόνο για προϊόντα που έχουν αποσυσκευαστεί και δοκιμασθεί. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση που λες, δεν αμφισβητεί κανείς πως δεν τίθεται ζήτημα υπαναχώρησης.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Όπως καλύπτεται η μία πλευρά, πρέπει να καλύπτεται και η άλλη. 

Αν θεωρείς πως με την τρέχουσα νομοθεσία δεν καλύπτεσαι, μην παίρνεις μέρος με δικούς σου όρους.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Πούλησα σε πελάτη,  επιχείρηση,  κάτι κινητά. Ο καθυστερημενος τα άνοιξε όλα και μετά δεν τα πήρε. Έτσι γούσταρε έτσι έκανε.

Αναγκαστικά να τα πουλήσω ως open box; Ζημιά, 50-80€ / τμχ.

Περιμένεις η επιχείρησή σου να μην έχει έκτακτες ζημιές? Με τέτοιο μοντέλο κάνουν όλοι επιχείρηση.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Άστο,  δεν πείθεις. 

Right.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Ο νόμος είναι από μόνος του λάθος. Απ τη στιγμή που το επέστρεψες ανοιγμένο είναι ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και έχει αλλάξει η κατάσταση. 

Δεν είμαι ο νομοθέτης.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Στο ελαττωματικό, ποιος κρίνει ότι είναι ελαττωματικό; Το skroutz, ο αγοραστής ή ο πωλητής;

Εξουσιοδοτημένος τεχνικός που φέρει την ευθύνη του λόγου του.

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Γιατί το skroutz λέει, πήγαινε το σε επαγγελματία να υπογράψει. 

Ορθώς μήπως?

28 λεπτά πριν, Titanik είπε

Ξέρεις όμως τι κάνει στην πράξη; Αποζημιώνει τον πελάτη και εγώ το βάζω στον κωλο μου

Αν δεν έχεις εσύ με τη σειρά σου χονδρέμπορα που θα καλύψει το κόστος του ελαττωματικού στα πλαίσια της εγγύησης, πήρες το ρίσκο. Άρα τι συζητάμε?

Επεξ/σία από l3ft3r1s
Δημοσ.

Από τη σελίδα της Ε.Ε
 

Αναφορά σε κείμενο
  • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει;

    ΝΑΙ. Μετά την παραλαβή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που αγοράσατε στο διαδίκτυο, έχετε 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές:

    • αναλώσιμων αγαθών
    • σφραγισμένων αγαθών που δεν μπορούν να επιστραφούν αφότου αποσφραγιστούν
    • αεροπορικών και σιδηροδρομικών εισιτηρίων, εισιτηρίων συναυλιών, κρατήσεων ξενοδοχείων, κρατήσεων για ενοικίαση αυτοκινήτου και υπηρεσιών εστίασης για συγκεκριμένες ημερομηνίες
    Όταν αγοράζετε ψηφιακό περιεχόμενο, όπως μουσική ή βίντεο από το διαδίκτυο, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την αγορά αφού ξεκινήσει η τηλεφόρτωση ή η μετάδοση του περιεχομένου, εφόσον είχατε συμφωνήσει προηγουμένως ότι με την έναρξη της τηλεφόρτωσης χάνετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.


 

  • Like 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Titanik είπε

Δεν μου απάντησες όμως γιατί ο Κωτσοβολος μου έχει πουλήσει μεταχειρισμένα προϊόντα. 

Μήπως γιατί τα κάνουν γύρω γύρω όλοι;

Αστο, δεν πείθεις. 

Για τα iphone που κλειδώνουν οι καταναλωτές τι έχεις να πεις;

Όπως καλύπτεται η μία πλευρά, πρέπει να καλύπτεται και η άλλη. 

Πούλησα σε πελάτη,  επιχείρηση,  κάτι κινητά. Ο καθυστερημενος τα άνοιξε όλα και μετά δεν τα πήρε. Έτσι γούσταρε έτσι έκανε.

Αναγκαστικά να τα πουλήσω ως open box; Ζημιά, 50-80€ / τμχ.

Άστο,  δεν πείθεις. 

Ο νόμος είναι από μόνος του λάθος. Απ τη στιγμή που το επέστρεψες ανοιγμένο είναι ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ και έχει αλλάξει η κατάσταση. 

Στο ελαττωματικό, ποιος κρίνει ότι είναι ελαττωματικό; Το skroutz, ο αγοραστής ή ο πωλητής;

Γιατί το skroutz λέει, πήγαινε το σε επαγγελματία να υπογράψει. 

Ξέρεις όμως τι κάνει στην πράξη; Αποζημιώνει τον πελάτη και εγώ το βάζω στον κωλο μου

 

Ας τα γυρίσεις στον προμηθευτή σου ή πούλα με μεγαλύτερο κέρδος. Οι επιστροφές είναι πρόβλημα σου. Σαν καταναλωτές θα υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα μας!

  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.

Παιδιά, μην ξεφεύγουμε από το θέμα. Το θέμα μας είναι ο σκρουτζ και η ταρίφα που επέβαλε. Ανοίξτε άλλο θέμα για τα δικαιώματα επιστροφών. 

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, k_w_t είπε

Εδω θα πρεπει να διορθωθει ο νομος.

Πχ Επιστροφη μη ελλατωματικου προιοντος με ανοιχτη συσκευασία κρατηση 10% της αξιας του απο το εμπορο.

Το ιδιο πλαφον και στην πωληση ανοιχτη συσκευασια 10% εκπτωση..

Δεν είναι ο νόμος λάθος αλλά η ερμηνεία του. Το αγόρασες σφραγισμένο,  το επιστρέφεις ασφραγιστο, η κατάσταση του προϊόντος είναι άλλη.

Απλά οι μεγάλοι λόγω αθέμιτος ανταγωνισμου δέχονται πίσω ανοιγμενες συσκευασίες,  μεταχειρισμένα προϊόντα και διαστρεβλωνουν την αγορά. 

Ξανά ρωτάω, πόσοι έχετε αγοράσει από μεγάλο κατάστημα μεταχειρισμένο προιον;

Αγόρασα από mediamarket καινούριο που ήταν μεταχειρισμένο. Είναι ή δεν είναι ο ορισμός της απάτης;

2 ώρες πριν, mcstefan7 είπε

Ας τα γυρίσεις στον προμηθευτή σου ή πούλα με μεγαλύτερο κέρδος. Οι επιστροφές είναι πρόβλημα σου. Σαν καταναλωτές θα υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα μας!

Το θεμελιωδες ανθρωπινο δικαίωμα στο unboxing;

 

Δημοσ.

Εντυπωσιακά τα νούμερα που δεν ανανέωσαν από τα καταστήματα πάντως, έχει κανείς εικόνα τι προμήθειες κρατάει το Shopflix;

Δημοσ.

Και εξισου "εντυπωσιακο" το οτι απ το πρωι σημερα εχει πλεον αποκρύψει το συνολικο αριθμο καταστημάτων που ειχε στο κατω μερος της αρχικης του σελιδας. (Τα οποια απο 14.000 τον Ιανουάριο σημερα το πρωι εφτασαν 7800 !!!)

Αν σε μια βδομαδα βλεπουμε ηδη κινησεις, ωστε να αποκρυψει την "ήττα" του, ας ξανασκεφτουμε τα καταστηματα τη δυναμη μας

9 λεπτά πριν, Phoenix7 είπε

Εντυπωσιακά τα νούμερα που δεν ανανέωσαν από τα καταστήματα πάντως, έχει κανείς εικόνα τι προμήθειες κρατάει το Shopflix;

 

2 λεπτά πριν, sakislife είπε

Και εξισου "εντυπωσιακο" το οτι απ το πρωι σημερα εχει πλεον αποκρύψει το συνολικο αριθμο καταστημάτων που ειχε στο κατω μερος της αρχικης του σελιδας. (Τα οποια απο 14.000 τον Ιανουάριο σημερα το πρωι εφτασαν 7800 !!!)

Αν σε μια βδομαδα βλεπουμε ηδη κινησεις, ωστε να αποκρυψει την "ήττα" του, ας ξανασκεφτουμε τα καταστηματα τη δυναμη μας

Βέβαια στον αντίποδα, εχουν εισπράξει σε μία βδομάδα 4 μύρια...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...