Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Titanik είπε

Πούλησα μια τηλεόραση. 

Ανοίγει η πελάτισσα claim για καμένο pixel. Παιρνω το skroutz να ρωτήσω αν θέλει άλλη ή λεφτά πίσω. Δεν απαντάει το skroutz. Την παίρνω τηλ. και μου λέει,  ξέρεις δεν έχει την τάδε εφαρμογή (κατεβαίνει από το store). Άρα δεν ήταν τα καμμένα pixel όσο ότι δεν της άρεσε. Θα μπορούσε να είχε πάει σε μια έκθεση, πχ Κωτσοβολο,  να τις δοκιμάσει και να αγοράσει μετά από το skroutz.

Κέρδος δεν είχα πάνω από 10€

Τη στέλνει πίσω,  έκανε να έρθει 1 μήνα. 1 μήνα με υπαιτιοτητα της συνεργαζομενης με τη skroutz μεταφορική η οποία έχει άλλο συνεργαζομενο σε κάθε πόλη. 

 

Κέρδος 10 ευρώ και όλη αυτή η ταλαιπωρία..  απορώ τι κάνετε στι σκρουτζ ρε παιδιά... οσο για τον τζίρο που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν γίνεται να κάνεις 50κ παραγγελίες για να σου μείνουν στο τέλος μετά τους φόρους προμήθειες 3- 5 χιλιάρικα αν είναι έτσι πήγαινε υπάλληλος μα μην έχεις και αγχος

  • Thanks 2
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Κέρδος 10 ευρώ και όλη αυτή η ταλαιπωρία..  απορώ τι κάνετε στι σκρουτζ ρε παιδιά... οσο για τον τζίρο που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν γίνεται να κάνεις 50κ παραγγελίες για να σου μείνουν στο τέλος μετά τους φόρους προμήθειες 3- 5 χιλιάρικα αν είναι έτσι πήγαινε υπάλληλος μα μην έχεις και αγχος

E το θέμα είναι ότι στο σκρουτζ ο ανταγωνισμός είναι τρομερός. Βλέπεις πόσα μαγαζιά, ειδικά σε προιόντα τεχνολογίας να πουλάνε σε τιμές σχεδόν κάτω του κόστους. Αν θέλει ο άλλος να είναι ελάχιστα ανταγωνιστικός, θα πρέπει να περιορίσει το κέρδος του σε ψίχουλα.

Δεν το έκανα με τίποτα, αλλα καταλαβαίνω γιατί φτάνουν σε τέτοια ελάχιστα ποσοστά κέρδους,

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Κέρδος 10 ευρώ και όλη αυτή η ταλαιπωρία..  απορώ τι κάνετε στι σκρουτζ ρε παιδιά... οσο για τον τζίρο που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν γίνεται να κάνεις 50κ παραγγελίες για να σου μείνουν στο τέλος μετά τους φόρους προμήθειες 3- 5 χιλιάρικα αν είναι έτσι πήγαινε υπάλληλος μα μην έχεις και αγχος

Να πάω υπάλληλος, όταν έχεις εμπόρευμα όμως πρέπει να το πουλήσεις για να κλείσεις...δεν είναι αιντε το κλεινω

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, papp0us είπε

E το θέμα είναι ότι στο σκρουτζ ο ανταγωνισμός είναι τρομερός. Βλέπεις πόσα μαγαζιά, ειδικά σε προιόντα τεχνολογίας να πουλάνε σε τιμές σχεδόν κάτω του κόστους. Αν θέλει ο άλλος να είναι ελάχιστα ανταγωνιστικός, θα πρέπει να περιορίσει το κέρδος του σε ψίχουλα.

Δεν το έκανα με τίποτα, αλλα καταλαβαίνω γιατί φτάνουν σε τέτοια ελάχιστα ποσοστά κέρδους,

Εγω δεν το καταλαβαίνω.... αλήθεια....

11 λεπτά πριν, Titanik είπε

Να πάω υπάλληλος, όταν έχεις εμπόρευμα όμως πρέπει να το πουλήσεις για να κλείσεις...δεν είναι αιντε το κλεινω

Φίλε δεν ήταν προσωπική η απάντηση με συγχωρείς αν το καταλάβες ετσι.... έλεγα γι αυτούς που βλέπουν τον σκρουτζ μονόδρομο και στην ουσία βγάζουν ψίχουλα για να γιγαντωθεί το σκρουτζ.. καταλαβαίνω όλους τους επαγγελματίες...

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Titanik είπε

Ούτε εγώ το πλήρωσα για άλλους λόγους. 

Ζητάει ο πελάτης επιστροφή, χωρίς όμως πράγματι να δικαιούται επιστροφή. Αυτοί μου το φέρνουν να το βάλω στον κωλο μου. Όχι, δεν δικαιούσαι επιστροφή στο κινητό που άνοιξες τη ζελατίνα το έβαλες στο αυτί σου και δε σου άρεσε, ούτε στην τηλεόραση που δεν είδες τα τεχνικά χαρακτηριστικά και δεν σου κάνει. Είναι πλέον μεταχειρισμένη. Α και το skroutz δεν πουλάει μεταχειρισμένα  , άρα που θα την πουλησω;

Γιατί δεν δικαιούται; Υπαναχώρηση λέγεται και έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα. 

Καλά όλα τα παράπονα σας για το Σκρουτζ (με όλα τα δίκια σας) αλλά το ότι σέβεται τα δικαιώματα του αγοραστή, που ως τώρα σπανίως γινόταν από εμπόρους, δεν γίνεται να χρεώνεται σαν "κακό που θέσπισε το Σκρουτζ". 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Γιατί δεν δικαιούται; Υπαναχώρηση λέγεται και έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα. 

Καλά όλα τα παράπονα σας για το Σκρουτζ (με όλα τα δίκια σας) αλλά το ότι σέβεται τα δικαιώματα του αγοραστή, που ως τώρα σπανίως γινόταν από εμπόρους, δεν γίνεται να χρεώνεται σαν "κακό που θέσπισε το Σκρουτζ". 

Το εκ το νόμου δικαίωμα υπαναχώρησης για αγορές εξ' αποστάσεως δεν προβλέπει και επιστροφές που η συσκευασία έχει ανοιχθεί. Εφόσον έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα, ξέρεις ήδη ότι εφαρμόζεται για να καλύψει την απώλεια της φυσικής/οπτικής επαφής που έχεις με το κουτί στο ράφι στο καταστήματος. Στο ράφι του καταστήματος δεν ανοίγεις τη συσκευασία χωρίς την έγκριση του πωλητή όμως, ναι? Άρα και η επιστροφή ανοιχτής συσκευασίας εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του πωλητή.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
41 minutes ago, l3ft3r1s said:

Το εκ το νόμου δικαίωμα υπαναχώρησης για αγορές εξ' αποστάσεως δεν προβλέπει και επιστροφές που η συσκευασία έχει ανοιχθεί. Εφόσον έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ μέσα, ξέρεις ήδη ότι εφαρμόζεται για να καλύψει την απώλεια της φυσικής/οπτικής επαφής που έχεις με το κουτί στο ράφι στο καταστήματος. Στο ράφι του καταστήματος δεν ανοίγεις τη συσκευασία χωρίς την έγκριση του πωλητή όμως, ναι? Άρα και η επιστροφή ανοιχτής συσκευασίας εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του πωλητή.

Πού ακριβώς προβλέπεται αυτό; 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτό εδώ το σημείο δεν έγραφε μέχρι χτες τον αριθμό των κατάστημάτων? Τι έγινε, εξαφανίστηκε?

image.png.6007c570eed1d006312d73a5ec1a0c75.png

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβασαν το forum εδω που σημειώναμε τις μειώσεις και ενημέρωσαν τους devs να φτιάξουν το Bug

Μόλις είναι έτοιμο θα το ξαναεμφανίσουν
Μικρή θα είναι η διόρθωση

if current_shops<previous_shops
then current_shops=previous_shops*1.25


 

Επεξ/σία από dimitris_sal
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kontow είπε

Σε αυτό εδώ το σημείο δεν έγραφε μέχρι χτες τον αριθμό των κατάστημάτων? Τι έγινε, εξαφανίστηκε?

image.png.6007c570eed1d006312d73a5ec1a0c75.png

Τώρα το είδα και εγώ, αφαίρεσαν τον αριθμό καταστημάτων, αυτό σημαίνει ότι διαβάζουν αυτό το νήμα ;)

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, mankam είπε

Τώρα το είδα και εγώ, αφαίρεσαν τον αριθμό καταστημάτων, αυτό σημαίνει ότι διαβάζουν αυτό το νήμα ;)

Λετε να ανοίξει κανένα amazon.gr; Θα έχει πολύ γέλιο...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, kontow είπε

Σε αυτό εδώ το σημείο δεν έγραφε μέχρι χτες τον αριθμό των κατάστημάτων? Τι έγινε, εξαφανίστηκε?

image.png.6007c570eed1d006312d73a5ec1a0c75.png

ειναι κατω απο 4000 καταστημα Που να το γράψουν   

Επεξ/σία από gmc
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nlogginidis είπε

Λετε να ανοίξει κανένα amazon.gr; Θα έχει πολύ γέλιο...

Μακαρι αμην και ποτε αν και θα τσακισει οχι μονο το σκρουτζ αλλα και το υπολοιπο λιανεμποριο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, paredwse είπε

Πού ακριβώς προβλέπεται αυτό; 

I stand corrected, βλέπω τώρα από την οδηγία της ΕΕ ότι αυτό προβλέπεται μόνο για περιπτώσεις στις οποίες τίθεται ζήτημα υγιεινής, και όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Ειδικότερα, ο καταναλωτής θα πρέπει να μπορεί να αποσφραγίσει το προϊόν, χωρίς να χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, εάν αυτό από τη φύση του μπορεί να υπάρχει ανοιχτό στα ράφια των καταστημάτων προς επίδειξη.

Επομένως, θα πρέπει ο έμπορος, ως έμπορος που δραστηριοποιείται σε πωλήσεις εξ' αποστάσεως, παίρνοντας/προεξοφλώντας το σχετικό ρίσκο, να αποζημιώνει τέτοιου είδους επιστροφές, χωρίς να διεκδικεί απομείωση αυτών μόνο λόγω της αποσφράγισης και καταστροφής της ταινίας του κουτιού.

Επεξ/σία από l3ft3r1s

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...