Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, gmc είπε

5 μήνες κολλημένα ένας από τους λογούς που δεν πλήρωσα το 400αρι

5 μήνες;;; Ε όχι ρε φίλε. Εγώ βασικά έχω το θέμα με το που άλλαξε το σύστημα (και καλά για καλύτερα) σε αυτόματο που λένε. Έκτοτε έχουν δημοσιευτεί μόνο 2-3 τα οποία ήταν ήδη ανεβασμένα από άλλο κατάστημα και πόσταρα το λινκ. Αυτά βλέπω ότι ανεβαίνουν πιο γρήγορα.

Βλέποντας όλα αυτά, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι έκανα μ@κια που πλήρωσα.  Όχι ότι πιστεύω δεν θα βγάλω ούτε τα 500 σε ένα χρόνο, αλλά γιατί είδα τα προβλήματα που δεν λύνονται (χειροτερεύουν) κι όμως τους πλήρωσα κιόλας. Τεσπα κουβέντα να κάνουμε. Πάει τώρα.

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω εκφέροντας τη γνώμη από τη πλευρά του αγοραστή.

1) Από την ελληνική αγορά έλειπε πάντα μια εταιρεία τύπου Αμαζον που θα σου εγγυάται με ένα κλικ ότι αυτό που θες υπάρχει και θα σου έρθει τότε, και αν δεν, θα ξέρεις γιατί και θα αποζημειωθείς. Χωρίς σπάσιμο μπάλες. Χωρίς τηλέφωνα. Από αυτήν την πλευρά, πάει καλά, ώστε να μην φεύγει όλο το χρήμα έξω.

2) Έχει μεν δεσπόζουσα θέση αλλά αυτό δεν το κατάφερε εύκολα. Πέτυχε εκεί που οι άλλοι απέτυχαν και πρέπει να πληρωθεί ΚΑΛΑ για αυτό.

3) Όταν θέλω να αγοράσω κάτι, ψάχνω κατά 95% στο Goggle. Όχι στο skroutz. Εκτός αν θέλω κάτι αποκλειστικά ελληνικό. (φυσικά πολλά από τα αποτελέσματα με κατευθύνουν στο σκρουτζ αλλά η αναζήτηση ποτέ δεν ξεκινά εκεί). 

Από τα αποτελέσματα εξετάζω τα εξείς πράγματα. Πρώτον αν το προιόν ειναι αυτό που θέλω, αν έχει διαθεσιμότητα και πότε, αν το site ειναι σοβαρά σχεδιασμένο (που σημαίνει ότι ο έμπορος αγαπά τη δουλειά του) και που βρίσκεται (σε περίπτωση που περάσω από εκεί για πιο γρήγορα).Αν μπορώ να πληρώσω με κάρτα, παράδοση σε pickup point είναι τρελό συν. Εγγύση προιόντος και πολιτική επιστροφής. Αν κάποιος κάνει και εξαργύρωση πόντων κτλ ακόμα καλύτερα. ΑΥΤΑ θέλω.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Είτε έτσι είτε γιουβέτσι, ένας έμπορος χρειάζεται σοβαρή παρουσία τόσο στο κομμάτι του digital marketing όσο και στο σχεδιασμό site-πληρωμή-παράδοση.

Πολλοί από εμάς εκτός από προσωπικές αγορές κάνουμε και εταιρικές γιατί πια όλες οι εταιρείες κοιτάνε και online κανάλια για φθηνότερες αγορές. Και σε αυτές τις αγορές δεν έχει λαλακίες. Θέλει αξιοπιστία. 

Μπράβο στο Σκρουτζ που προχωρά μπροστά τη χώρα. Άντε και κανένας άλλος..... 

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα κάτι είδη διατροφής από ένα site με επωνυμία τύπου "δεν με ξέρει η μάνα μου". Αλλά η ιστοσελίδα ήταν πένα, πλήρωσα με κάρτα, προς έκπληξή μου έκανε παράδοση σε pickup θυρίδα και μάλιστα έκανα και εξαργύρωση πόντων bonus". Όποιος τα κάνει αυτά σήμερα με έχει πελάτη 200%

Επεξ/σία από jimarass26
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, 1comment είπε

5 μήνες;;; Ε όχι ρε φίλε. Εγώ βασικά έχω το θέμα με το που άλλαξε το σύστημα (και καλά για καλύτερα) σε αυτόματο που λένε. Έκτοτε έχουν δημοσιευτεί μόνο 2-3 τα οποία ήταν ήδη ανεβασμένα από άλλο κατάστημα και πόσταρα το λινκ. Αυτά βλέπω ότι ανεβαίνουν πιο γρήγορα.

Βλέποντας όλα αυτά, έχω αρχίσει να πιστεύω ότι έκανα μ@κια που πλήρωσα.  Όχι ότι πιστεύω δεν θα βγάλω ούτε τα 500 σε ένα χρόνο, αλλά γιατί είδα τα προβλήματα που δεν λύνονται (χειροτερεύουν) κι όμως τους πλήρωσα κιόλας. Τεσπα κουβέντα να κάνουμε. Πάει τώρα.

https://prnt.sc/2_bkCA-R6V6T Δεν ελπίζω σε προϊόντα που δεν υπάρχουν αλλά ήλπιζα να έμπαιναν αυτόματά η γρηγορά προϊόντα που υπάρχουν στο σκρουτζ αλλά και αυτό πλέον δεν υπάρχει .... Ίσως τελικά η λύση είναι για τους λίγους να φύγουμε να ξελασκάρει..  

Επεξ/σία από gmc
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gmc είπε

https://prnt.sc/2_bkCA-R6V6T Δεν ελπίζω σε προϊόντα που δεν υπάρχουν αλλά ήλπιζα να έμπαιναν αυτόματά η γρηγορά προϊόντα που υπάρχουν στο σκρουτζ αλλά και αυτό πλέον δεν υπάρχει .... Ίσως τελικά η λύση είναι για τους λίγους να φύγουμε να ξελασκάρει..  

Είδα και κάτι βιντεάκια στο τικτοκ από εμπόρους που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με τις ταξινομήσεις και αποφάσισαν να την κάνουν με ελαφρά. Τι να πω... Μακάρι με τα 500αρικα να μας έλεγαν ότι τα θέλουν για να προσλάβουν προσωπικό και να λύσουν τα τεράστια προβλήματα του marketplace αλλά δεν το κόβω. Τα προβλήματα είναι εδώ και χάνουμε πωλήσεις εξαιτίας τους. Είναι τραγική κατάσταση. Είτε θα πρέπει να "ανοίξουν" το θέμα σύνδεσης με eshop που τώρα είναι ανέφικτο ή θα χάσουν το 50% όσων είναι με marketplace.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύσκολα απαντάνε στα τικετ, ειδικά τώρα που έχουν αυξηθεί και η πιθανότερη απάντηση ειναι:
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση."

Πραγματικά μετάνιωσα που πλήρωσα την συνδρομή, πάμε στον δεύτερο μήνα και έχω ακαραχώρητα πολλά προϊόντα  θα είναι εκτός εποχής σύντομα και πολλά περισσότερα που δέν έχω κουράγιο να καταχωρήσω  βλέποντας την καθυστέρηση απο τους διαχειριστές..
Κατεβάζουν προϊόντα με καλό ιστορικό πωλήσεων γιατί απλά δεν είχαν και τρίτη φωτογραφία, σε μία μέρα είδα πάνω απο 100 απενεργοποιημένα προϊόντα χωρίς την δυνατότητα να γίνει διόρθωση, άντε πάλι απο την αρχή.
Καμία επίβλεψη για τις παραγγελίες και ακυρώσεις προϊόντων λογω καθυστέρησης απο τα κούριερ, τελευταία περίπτωση αναγκάστηκα να επικοινωνήσω με τον πελάτη αν και δεν το επιτρέπει το skroutz γιατί είδα το δέμα κολλημένο 10 μερες και να ζητήσω συγνώμη.

 

Επεξ/σία από mankam
Δημοσ.
Στις 12/2/2023 στις 7:01 ΜΜ, spectaculator είπε

Άντε να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε δω μέσα! Δεν έχεις και πολύ ιδέα του τι γίνεται και γι' αυτό γράφεις ανυπόστατα πράγματα. Οι analytic trackers του Skroutz μπήκαν από το ίδιο το κατάστημα Kaizer για να μπορεί ο ιδιοκτήτης του να διαβάζει το πόσοι ήρθαν από το Skroutz και από ποια σελίδα του, πόσοι αγόρασαν μέσω του Skroutz και μερικά άλλα. Δεν είναι εκεί για να "τιμωρεί το skroutz το κατάστημα" επειδή εσύ έκανες ένα κλικ σ' αυτό. Μην λέμε ότι να ναι!

Αυτά βοηθούν εσένα ν' αναπτύξεις την στρατηγική πωλήσεών σου και να επενδύσεις ανάλογα στο ένα ή στο άλλο. Αν για παράδειγμα θα έβλεπες πως από το skroutz σου έρχονται ψίχουλα, θα σταματούσες να επενδύεις εκεί. Να είσαι βέβαιος πως το κατάστημα που ανέφερες δεν το πολυκαίει το 400άρι τον χρόνο. Αντίθετα επενδύει ακόμα περισσότερα ώστε να προμοτάρονται κάποια από τα προϊόντα του και να παρεμβάλλονται στις λίστες που βλέπεις στο skroutz.

Με το να μπλοκάρεις τ' analytics του skroutz δεν νομίζω πως θα καταφέρεις τίποτα. Απλά τα δικά σου πέρα-δώθε από προς skroutz δεν θα καταγράφονται. Σιγά τα ωά! Οι πελάτες από το skroutz ούτε καν θα δώσουν σημασία για να μην πω πως το 90% αυτή τη στιγμή δεν έχει ιδέα για το 400αρι που καλείται να σκάσει ο πωλητής κι ούτε του καίγεται καρφί γι' αυτό.

Δες το σαν να σου αύξησαν το νοίκι στο μαγαζί που νοικιάζεις. Δεν σ' αρέσει πας αλλού ή αγοράζεις δικό σου ηλ. κατάστημα. Μπορείς να πας π.χ. στο δίπλα, στο best price. Κι αυτό όταν οι συνθήκες ωριμάσουν θα κάνει μια από τα ίδια. Έτσι είναι η αγορά στις μέρες μας.

Το skroutz σε υποχρεώνει να βάλεις  analytics trackers εάν θέλεις απο το skroutz να γίνεται ανακατεύθυνση στο site σου ώστε να καταγράφετε η πώληση η οχι, τώρα αν ο πελάτης έχει ενεργοποιημένο κάποιο tracking block το skroutz to καταλαβαίνει και χρεώνει το κατάστημα ένα ποσό ανα κλικ αντί για ποσοστό ανα πώληση. Αν θέλει το κατάστημα μπορεί να ενεργοποιήσει ενα μηχανισμό του skroutz ώστε πελάτης με tracking block  να μην βλέπει ανακατεύθυνση στο eshop του καταστήματος  

13 ώρες πριν, gmc είπε

https://prnt.sc/2_bkCA-R6V6T Δεν ελπίζω σε προϊόντα που δεν υπάρχουν αλλά ήλπιζα να έμπαιναν αυτόματά η γρηγορά προϊόντα που υπάρχουν στο σκρουτζ αλλά και αυτό πλέον δεν υπάρχει .... Ίσως τελικά η λύση είναι για τους λίγους να φύγουμε να ξελασκάρει..  

Πα...ρια ανεβάζουν γρήγορα απο οτι κατάλαβα  αν είσαι μικρός δεν ασχολούνται μαζί σου, ούτε στα ticket απαντάνε

Δημοσ.

https://prnt.sc/sE39fjL6BSRw Δεν έχει να κάνει αν έχεις μικρό η μεγάλο κατάστημα τα αταξινόμητα θα μείνουν.

Εγώ δεν έχω δει πουθενά βελτίωση σε καμία υπηρεσία, 

Γιατί με τόσο κακές υπηρεσίες να μείνει κάποιος? Εκτός και αν κάποιος δεν έχει ισότοπο και τα περνά με το χέρι αρά δεν έχει πολλές εναλλακτικές    

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λέω μήπως το κάνετε κι άλλοι. Τους έστειλα μεηλ στο [email protected] ότι αν δεν επιλυθεί το θέμα της ταξινόμησης των προϊόντων, που επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις μας, θα αναθέσω σε δικηγόρο να μελετήσει τους όρους της σύμβασης και να δει κατά πόσο οι όροι είναι καταχρηστικοί προς τη μία πλευρά. Και όντως θα το κάνω. Προτείνω να το κάνετε κι άλλοι.

Έχω παράδειγμα ενός φίλου από σύμβαση με εταιρία franchise που χρησιμοποίησε ως αιτιολογία ο δικηγόρος του σε εξώδικο που έστειλε στην εταιρία τους καταχρηστικούς όρους της σύμβασης και η εταιρία προκειμένου να μην βρεθεί στα δικαστήρια, έκανε αποδεκτά τα αιτήματά του. Το ότι έχουμε συμφωνήσει στη σύμβαση δε λέει κάτι. Οι συμβάσεις πρέπει να μην έχουν καταχρηστικούς όρους που να ευνοούν μόνο τη μία πλευρά. Υπάρχει άρθρο στο ελληνικό σύνταγμα που λέει "Οι συμβάσεις ερμηνεύονται όπως απαιτεί η καλή πίστη, αφού ληφθούν υπόψη και τα συναλλακτικά ήθη." Από τη στιγμή που η τακτική της μη δημοσίευσης προϊόντων (που δεν υπάρχει στη σύμβαση) επηρεάζει τις πωλήσεις μας, θα πρέπει να μας αποζημιώσουν αν θελήσουμε να φύγουμε κι όχι να κρατάνε τις συνδρομές. Τα συναλλακτικά ήθη... πήγαν περίπατο. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 3
Δημοσ.

Δεχομαι προτασεις,αυριο θα ειμαι Βουδαπεστη δωστε μου 2-3 προιοντα οποια θελετε εσεις να τσεκαρω τιμη τους στο ραφι η στο Ουγγρικο "skroutz"

Ας μιλησουμε με νουμερα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, cricket είπε

Δεχομαι προτασεις,αυριο θα ειμαι Βουδαπεστη δωστε μου 2-3 προιοντα οποια θελετε εσεις να τσεκαρω τιμη τους στο ραφι η στο Ουγγρικο "skroutz"

Ας μιλησουμε με νουμερα.

????????

Δημοσ.

Ερώτηση προς συναδέλφους που είναι στο marketplace (όχι με eshop): αν δώσουμε τα προϊόντα με xml κι όχι με χειροκίνητο πέρασμα, θα ανέβουν όλα μαζί και πιο γρήγορα; Το χει κάνει κανείς; Όχι ότι είναι λύση για μενα. Θα προκύψει το πρόβλημα των τιμών γιατί πιο φτηνά τα έχω στο δικό μου eshop παρά στο σκρουτζ που τα έχω +15% λόγω της προμήθειας. Δεν μπορώ να το κάνω. Ενημερωτικά ρωτάω. 

45 λεπτά πριν, alstamm είπε

Το πρόβλημα δεν είναι τα 400 ευρώ... είναι το νταβατζηλίκι...

Το πρόβλημα είναι ότι πλέον το marketplace υπολειτουργεί αφού δεν δημοσιεύονται τα προϊόντα ούτε με τάμα! Και θέλουν και πληρωμή γι αυτό!

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ερώτηση προς συναδέλφους που είναι στο marketplace (όχι με eshop): αν δώσουμε τα προϊόντα με xml κι όχι με χειροκίνητο πέρασμα, θα ανέβουν όλα μαζί και πιο γρήγορα; Το χει κάνει κανείς; Όχι ότι είναι λύση για μενα. Θα προκύψει το πρόβλημα των τιμών γιατί πιο φτηνά τα έχω στο δικό μου eshop παρά στο σκρουτζ που τα έχω +15% λόγω της προμήθειας. Δεν μπορώ να το κάνω. Ενημερωτικά ρωτάω. 

Το πρόβλημα είναι ότι πλέον το marketplace υπολειτουργεί αφού δεν δημοσιεύονται τα προϊόντα ούτε με τάμα! Και θέλουν και πληρωμή γι αυτό!

Συμφωνώ. Το θέμα είναι πόσοι από τους συναδέλφους θα αντισταθούν καθώς αν πληρώσουν όλοι δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι... 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 1comment είπε

Ερώτηση προς συναδέλφους που είναι στο marketplace (όχι με eshop): αν δώσουμε τα προϊόντα με xml κι όχι με χειροκίνητο πέρασμα, θα ανέβουν όλα μαζί και πιο γρήγορα; Το χει κάνει κανείς; Όχι ότι είναι λύση για μενα. Θα προκύψει το πρόβλημα των τιμών γιατί πιο φτηνά τα έχω στο δικό μου eshop παρά στο σκρουτζ που τα έχω +15% λόγω της προμήθειας. Δεν μπορώ να το κάνω. Ενημερωτικά ρωτάω. 

Το πρόβλημα είναι ότι πλέον το marketplace υπολειτουργεί αφού δεν δημοσιεύονται τα προϊόντα ούτε με τάμα! Και θέλουν και πληρωμή γι αυτό!

Αυτό με ενδιαφέρει αν υπάρχει τρόπος να κατέβει αρχείο προϊόντων σε μορφή XML απο το δικό μας e-shop (το δικό μου είναι σε opencart) και να ανέβουν στο skroutz μας λύνει τα χέρια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mankam είπε

Αυτό με ενδιαφέρει αν υπάρχει τρόπος να κατέβει αρχείο προϊόντων σε μορφή XML απο το δικό μας e-shop (το δικό μου είναι σε opencart) και να ανέβουν στο skroutz μας λύνει τα χέρια.

Φυσικά και γίνετε..https://prnt.sc/YTsfF3LgfHr_Αυτά με το χέρι δεν τα περνάς ούτε με τάμα  

Επεξ/σία από gmc

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...