Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 1comment είπε

Το θέμα είναι ότι οι υπηρεσίες του ως προς το marketplace είναι κάτω του μετρίου και το τελευταίο που θα έπρεπε είναι να ζητάει 500 ευρω και να μην λύνει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα. Θεωρώ ότι θα χάσει μεγάλο ποσοστό καταστημάτων στο marketplace όχι λόγω του 500αρικου αλλά για τους λόγους που προείπα. Αν δεν προσλάβουν επιπλέον προσωπικό για τις ταξινομήσεις προϊόντων και για την εξυπηρέτηση στα ερωτήματά μας (προβλήματα που παραδέχτηκαν και οι ίδιοι με την ανακοίνωση), προφανώς θα έχει απώλειες καταστημάτων. Όσοι πουλάμε εποχιακά είδη, αυτή τη στιγμή μας ζημιώνει με την καθυστέρηση. Σε αντίθεση με όσους έχουν eshop και αναρτώνται άμεσα τα προϊόντα. Είναι άλλα τα μεγέθη, εσύ μιλάς από άλλη θέση (πιο προνομιακή). Αν η γυναίκα σου ήταν στο marketplace χωρίς σύνδεση με το eshop θα έλεγες άλλα. 

ακριβώς. πουλάω λευκά είδη και πλέον όλοι ψάχνονται για ανοιξιάτικα και ακόμη τα χειμερινά δεν μου τα έχει ανεβασμένα. και που όταν μου τα ανεβάσει τι να το κάνω; ούτε το στοκ έχω πλέον οπότε άπατα θα πάνε...

σχετικά με το eshop, τους έχω κάνει παράπονα γιατί υπάρχουν προϊόντα τα οποία τα αγοράζω εγώ από εξωτερικό και είναι τα ίδια με αυτά που πουλάνε καταστήματα με eshop και τα οποία ΠΑΡΑΝΟΜΑ έχουν βάλει πάνω την φίρμα τους και τους εμφανίζει ενώ σε εμένα περιμένω ακόμη ταξινόμηση.

επίσης, όταν κάποιος έχει eshop απευθείας, βάζει τα μεταφορικά όσο θέλει. ενώ σε εμένα το skroutz προσθέτει +13 ευρώ (έχω ογκώδη αντικείμενα) επομένως αυτομάτως με βγάζει εκτός γιατί ο καταναλωτής θα πάει στον άλλον που χρεώνει λιγότερα μεταφορικά ή και καθόλου. επομένως ο άλλος μπορεί να πουλάει και ακριβότερα από εμένα και στο σύνολο με τα μεταφορικά να είναι ακόμη φθηνότερος από εμένα. Ενώ μπορεί να πουλάμε το ίδιο προϊόν στην ίδια τιμή!!!

1 λεπτό πριν, gmc είπε

Όχι στο δικό μου κύκλο έχω μιλήσει με πολλούς επαγγελματίες κάνει δεν θέλει να συνεχίσει… ελπίζω να πάνε όλα καλά για τα καταστήματα με τόσες λίγες παραγγελίες γιατί είναι άδικο ..

το τι ακούς άστο. μην υπολογίζεις την γνώμη τους, ειδικά εάν είσαι ανταγωνιστής. θα δείς τι θα γίνει από 8/03 (εάν δεν δώσουν και άλλη παράταση για την πληρωμή)

30 λεπτά πριν, PRETTY είπε

Αναδημοσιεύω αξιολόγηση μου που γράφτηκε πριν 3 εβδομάδες για την ΣΚΡΟΥΤΖ Α.Ε στην Google και έχει δεχτεί πάνω απο 500 προβολές μέχρι σήμερα:

 

Το παρακάτω μήνυμα απευθύνεται μόνο στους "συνεργάτες". Λοιπόν συνάδελφοι έφτασε η ώρα της αντίδρασης:

1. Αποφυγή πληρωμής οποιουδήποτε πακέτου.
2. 'Αμεση αποστολή καταγγελίας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης από την εταιρεία.
3. Στείλτε ticket δυσαρέσκειας στην πλατφόρμα ζητώντας εξηγήσεις για το "χαράτσι".
4. Μετά από μερικές ημέρες και αφού δεν θα έχουν απαντήσει (άλλωστε τι να πουν), προβείτε σε τηλεφωνική επικοινωνία ζητώντας επιτακτικά απάντηση στο ticket, Η διαδικασία αυτή θα πρέπει να συνεχιστεί μέχρι να λάβετε επιτέλους μία απάντηση.
Για όσους δεν το έχουν αντιληφθεί μόνο για το βασικό πακέτο το ποσό που θα εισπράξει η εταιρεία το Φλεβάρη είναι: 13000 καταστήματα Χ 500 ευρώ = 6.500.000 ευρώ!!!

 

Η πρώτη νίκη δόθηκε μετα τη χθεσινή παράταση. Να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες.

 

 

η νίκη θα δοθεί μόνο εάν μαζευτούμε αρκετοί και κάνουμε ομαδική αγωγή ενάντια στον καταχρηστικό όρο ''η εταιρεία αλλάζει τους όρους του συμβολαίου αρκεί να ενημερώσει 15 ημέρες νωρίτερα''. δεν μιλάμε για χρεώσεις που αυξήθηκαν και πως υπήρχε πρόβλεψη για αυτό. μιλάμε για νέες χρεώσεις που δεν υπήρχαν στην αρχική συμφωνία.

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 4/2/2023 στις 9:51 ΜΜ, antbyron είπε

Δεν έχω eshop αλλά φαντάζομαι το να βγεις από το skroutz είναι αυτοκτονία. Πως θα σε βρίσκουν οι πελάτες; Προσωπικά ως πελάτης, ότι μα ότι θέλω το ψάχνω στο σκρουτζ, βρίσκω κάποιο μαγαζί που το έχει σε καλή τιμή και με βολεύει, και πάω και το παίρνω. Όπως ειπώθηκε παραπάνω, αυτήν την διαφήμιση που τους κάνει εκμεταλεύεται ο σκρουτζ και ζητάει συνδρομή. 

Δεν ισχύει αυτό......

Βρήκα κάτι που έψαχνα εκτός σκρουτζ σε εξωφρενικά χαμηλή τιμή.

Φωτοβολταϊκό πακέτο 3kw,όλα τα εξαρτήματα Ευρώπης,Ολλανδία,Νορβηγία με εγγυήσεις 15,20,30 έτη.

 

Δημοσ.

Το οτι μπηκε παραταση για την πληρωμη παντως (και πιθανοτατα ξαναμπει) ειναι ξεκαθαρο δειγμα για το οτι προκειται ουσιαστικα για αρπαχτη - αποπειρα αμεσης αυξησης ρευστοτητας, παρα για αναγκαιο ποσο χαριν ανταποδοτικοτητας. Διαφορετικα δε θα υπηρχε καμια παραταση και οσοι δεν πληρωσαν εως εχτες απλα θα ηταν εκτος πλατφορμας αυτη τη στιγμη. Σου λεει δηλαδη ο σκρουτζ οτι "αντε αστους λιγο ακομα μπας και μαζεψουμε περισσοτερα". 

6 ώρες πριν, fragma είπε

 

Εγώ πάντως μετά απο 38 σελίδες δεν εχω ακόμα καταλάβει τι προσπαθούν να κάνουν οι πολέμιοι του σκρούτζ. Κανείς εδω δεν νομιζω οτι είναι δικηγόρος ή υπαλληλος του Σκρουτζ για να το υπερασπίζεται χωρις λόγο. Εννοείται οτι θα ήθελα να χρεώνει λιγότερα για να τσεπωνω περισσοτερα, αλλά τι να κάνουμε, ετσι λειτουργεί η ελευθερη αγορα. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, δεν συμφέρει τους περισσότερους να το αφήσουν, το εξηγησα με νούμερα και για την δική μου περιπτωση. Αν αυριο αυξήσει την προμηθεια ή κατι άλλο, το ξαναυπολογιζω και βλεπω. 

Αλλά πραγματικά τι συζητάμε τώρα; Η ιδιωτική πρωτοβουλία ρυθμίζεται μόνο απο την αγορά την ίδια. Εγω ας πουμε που ειμαι μηχανικός με καποια εμπειρία κοστολογω υψηλά τις υπηρεσίες μου. Καποιοι μου λενε " ο τάδε το κάνει με τα μισά", και του λεω με γεια σου με χαρά σου πηγαινε σε εκείνον, βρες και κανενα εντελως απειρο να στο κάνει με το 1/3, χαρηκα, τα λεμε", και δοξα τω θεώ μετα απο 20 χρονια επαγγελματίας τα εχω παει πολύ καλά, εχω τεχνικό γραφείο με 10 υπαλληλους, και πολυ ευχαριστημένους πελάτες. Το ίδιο ισχυει και για το Σκουτζ. Κοστολογεί οσο πιστεύει οτι αξίζουν οι υπηρεσίες του, και το αν θα παει καλά ή όχι θα το δείξει η κερδοφορία του. 

 

Πολυ καλα κανεις και κοστολογεις υψηλα τις υπηρεσιες σου, διχως καμια ειρωνεια. Υποθετω ομως οτι η κοστολογηση εχει να κανει με καποιους παραγοντες τους οποιους και θα εξηγεις αναλυτικα στους πελατες σου. Αν εσυ πχ. για μια υπηρεσια που παρεχεις εως εχτες χρεωνες στον πελατη 1000 ευρω και ξαφνικα την επομενη μερα του ελεγες "τωρα πηγαμε στα 1500, γιατι ετσι", ποια ακριβως περιμενεις οτι θα ηταν η αντιδραση του πελατη; 

 

Δημοσ.

To skroutz αποκλείεται να διώξει καταστήματα.. δηλαδή μετά τι θα πει στους μετόχους και επενδυτές της, ότι από 13400 καταστήματα τώρα έχει 2000; και οι ανταγωνιστές φτάνουν σιγά σιγά τις 10000;

Και πες ότι το κάνει, οι ανταγωνιστές της θα αυξάνουν καταστήματα και προϊόντα με μεγαλύτερο ρυθμό μιας και δεν θα έχουν την μπαριέρα της ετήσια συνδρομής, είναι βέβαιο ότι αν γίνει αυτό το skroutz θα απαξιωθεί.

Βλέπω δύο επιλογές για το σκρούτζ αυτή τη στιγμή, είτε θα ανακοινώσει κάποια προνόμια σε όσους πλήρωσαν που θα τους διαφοροποιεί από αυτούς που θα μείνουν χωρίς ετήσια συνδρομή, είτε θα επιστρέψουν τα χρήματα μετά από μήνες όχι άμεσα. Ίσως ο σχεδιασμός να ήταν εξαρχής η πρώτη περίπτωση, να σχεδιάσανε να προσφέρουν κάποιες δυνατότητες επί πληρωμή και να αποφασίσανε να πιέσουν τα καταστήματα με έξοδο για να τις πάρουν τα περισσότερα.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, PRETTY είπε

Αναδημοσιεύω αξιολόγηση μου που γράφτηκε πριν 3 εβδομάδες για την ΣΚΡΟΥΤΖ Α.Ε στην Google και έχει δεχτεί πάνω απο 500 προβολές μέχρι σήμερα:

 

Το παρακάτω μήνυμα απευθύνεται μόνο στους "συνεργάτες". Λοιπόν συνάδελφοι έφτασε η ώρα της αντίδρασης:

1. Αποφυγή πληρωμής οποιουδήποτε πακέτου.
2. 'Αμεση αποστολή καταγγελίας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης από την εταιρεία.
3. Στείλτε ticket δυσαρέσκειας στην πλατφόρμα ζητώντας εξηγήσεις για το "χαράτσι".
4. Μετά από μερικές ημέρες και αφού δεν θα έχουν απαντήσει (άλλωστε τι να πουν), προβείτε σε τηλεφωνική επικοινωνία ζητώντας επιτακτικά απάντηση στο ticket, Η διαδικασία αυτή θα πρέπει να συνεχιστεί μέχρι να λάβετε επιτέλους μία απάντηση.
Για όσους δεν το έχουν αντιληφθεί μόνο για το βασικό πακέτο το ποσό που θα εισπράξει η εταιρεία το Φλεβάρη είναι: 13000 καταστήματα Χ 500 ευρώ = 6.500.000 ευρώ!!!

 

Η πρώτη νίκη δόθηκε μετα τη χθεσινή παράταση. Να είστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες.

 

 

Γιατι δεν ξεκιναμε μια ομαδα στο viber που να συμμετεχουν ΜΟΝΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟΙ καταστηματαρχες και να κινηθουμε ομαδικα ? Καλο το post σου αλλα εδω θα το δουν 10 ανθρωποι το πολυ και θα χαθει μεσα σε ολα τα υπολοιπα (εκ των οποιων τα περισσοτερα ειναι απο ανουσια εως και troll...)

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakislife είπε

Γιατι δεν ξεκιναμε μια ομαδα στο viber που να συμμετεχουν ΜΟΝΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟΙ καταστηματαρχες και να κινηθουμε ομαδικα ? Καλο το post σου αλλα εδω θα το δουν 10 ανθρωποι το πολυ και θα χαθει μεσα σε ολα τα υπολοιπα (εκ των οποιων τα περισσοτερα ειναι απο ανουσια εως και troll...)

Με προσωπικό μήνυμα  εδώ στο insomnia μεταξύ μας, αποδεικτικο to print screen απο την σελίδα με τα στοιχεία καταστήματος στο skroutz Merchants η και κάτι επιπλέον ακόμα για διασφάλιση.

Ποιός έχει διάθεση απο εμάς να δημιουργήσει ομάδα στο viber?

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, mankam είπε

Με προσωπικό μήνυμα  εδώ στο insomnia μεταξύ μας, αποδεικτικο to print screen απο την σελίδα με τα στοιχεία καταστήματος στο skroutz Merchants η και κάτι επιπλέον ακόμα για διασφάλιση.

Ποιός έχει διάθεση απο εμάς να δημιουργήσει ομάδα στο viber?

Βλέπεις ότι πολλοί δεν θέλουν/έχουν να πληρώσουν 500€. Πιστεύεις ότι θα βάλουν το χέρι στην τσέπη να πληρώσουν δικηγόρο για να κινηθεί νομικά απέναντι στο σκρουτζ; (κίνηση που πιθανώς θα αποτύχει γιατί οι νομικοί του σκρουτζ θα τα έχουν προβλέψει όλα σχετικά με τις συμβάσεις και πώς θα είναι καλυμμένοι)

Νομίζω ότι το μόνο που έχει νόημα είναι η πλειοψηφία να μην πληρώσει και να συνεχίσει να διαμαρτύρεται μέσα από τα τικετς/μεηλ. Τηλέφωνο δεν αναφέρω γιατί δεν το σηκώνουν. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος αντίδρασης. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Βλέπεις ότι πολλοί δεν θέλουν/έχουν να πληρώσουν 500€. Πιστεύεις ότι θα βάλουν το χέρι στην τσέπη να πληρώσουν δικηγόρο για να κινηθεί νομικά απέναντι στο σκρουτζ; (κίνηση που πιθανώς θα αποτύχει γιατί οι νομικοί του σκρουτζ θα τα έχουν προβλέψει όλα σχετικά με τις συμβάσεις και πώς θα είναι καλυμμένοι)

Νομίζω ότι το μόνο που έχει νόημα είναι η πλειοψηφία να μην πληρώσει και να συνεχίσει να διαμαρτύρεται μέσα από τα τικετς/μεηλ. Τηλέφωνο δεν αναφέρω γιατί δεν το σηκώνουν. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος αντίδρασης. 

Ισως να εχεις δικιο αλλα ας προσπαθησουμε. Ενας απ τους λογους που το καθε σκρουτζ εφτασε σ αυτο το σημειο ειναι οτι δεν υπαρχει συλλογικη αντιδραση.
Τόσα χρόνια ο καθένας σκεφτόταν μόνο το προσωπικό του κέρδος. Πλέον έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι καθώς σε πολλά καταστήματα το κέρδος είναι ίσο και σε πολλές περιπτώσεις και λιγότερο από την προμήθεια από το Scrooge οπότε πλέον δεν έχουμε άλλη επιλογή.

2 ώρες πριν, mankam είπε

Με προσωπικό μήνυμα  εδώ στο insomnia μεταξύ μας, αποδεικτικο to print screen απο την σελίδα με τα στοιχεία καταστήματος στο skroutz Merchants η και κάτι επιπλέον ακόμα για διασφάλιση.

Ποιός έχει διάθεση απο εμάς να δημιουργήσει ομάδα στο viber?

Τη δημιουργω κι εγω, κανενα προβλημα.
Και μπορω απ το δικο μου αντικειμενο να "μαζεψω" κι αλλους συναδελφους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ ψάχνω το τι γίνεται σε περίπτωση αποχώρησης πριν τη λήξη του χρόνου που θα καλύπτει η συνδρομή. Η σύμβαση γράφει: Σε περίπτωση ακύρωσης της συνδρομής εκ μέρους του Αποδέκτη για την πρόσβαση στην Υπηρεσία Marketplace ή/και σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας σύμβασης ή/και σε περίπτωση προσωρινής αναστολής ή διακοπής παροχής της Υπηρεσίας Marketplace από οποιαδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη και για οποιοδήποτε λόγο, ο Αποδέκτης δεν δικαιούται τυχόν επιστροφή του καταβληθέντος Κόστους Συνδρομής που θα αναλογεί στην υπόλοιπη χρονική περίοδο για την οποία δεν θα κάνει χρήση της Υπηρεσίας Marketplace.

Ξεκάθαρο θα πείτε, αν και παράλογο να μην σου επιστρέφονται χρήματα για υπηρεσίες που πλέον δεν θα έχεις. 

Όμως στις ερωταπαντήσεις που πρόσφατα ανάρτησε η εταιρία, λέει σε σχετική ερώτηση: Δεν θέλουμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας. Θα θέλαμε να μάθουμε τι θα συμβεί με το υπόλοιπο μας σε περίπτωση που δεν εξαντληθεί εντός των επόμενων λίγων ημερών. Στην περίπτωση που δεν θελήσετε να προχωρήσετε σε εγγραφή και πληρωμή του “Βασικού πακέτου”, τότε το ποσό που θα σας έχει απομείνει ως υπόλοιπο θα σας επιστραφεί, κατόπιν σχετικού αιτήματος. Το κόστος εγγραφής, βάσει του πλαισίου της σύμβασης συνεργασίας στο οποίο είχαμε συμφωνήσει, δεν προβλέπεται.

Τελικά τι ισχύει; Κατάλαβε κανείς; 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εντωμεταξύ ψάχνω το τι γίνεται σε περίπτωση αποχώρησης πριν τη λήξη του χρόνου που θα καλύπτει η συνδρομή. Η σύμβαση γράφει: Σε περίπτωση ακύρωσης της συνδρομής εκ μέρους του Αποδέκτη για την πρόσβαση στην Υπηρεσία Marketplace ή/και σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας σύμβασης ή/και σε περίπτωση προσωρινής αναστολής ή διακοπής παροχής της Υπηρεσίας Marketplace από οποιαδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη και για οποιοδήποτε λόγο, ο Αποδέκτης δεν δικαιούται τυχόν επιστροφή του καταβληθέντος Κόστους Συνδρομής που θα αναλογεί στην υπόλοιπη χρονική περίοδο για την οποία δεν θα κάνει χρήση της Υπηρεσίας Marketplace.

Ξεκάθαρο θα πείτε, αν και παράλογο να μην σου επιστρέφονται χρήματα για υπηρεσίες που πλέον δεν θα έχεις. 

Όμως στις ερωταπαντήσεις που πρόσφατα ανάρτησε η εταιρία, λέει σε σχετική ερώτηση: Δεν θέλουμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας. Θα θέλαμε να μάθουμε τι θα συμβεί με το υπόλοιπο μας σε περίπτωση που δεν εξαντληθεί εντός των επόμενων λίγων ημερών. Στην περίπτωση που δεν θελήσετε να προχωρήσετε σε εγγραφή και πληρωμή του “Βασικού πακέτου”, τότε το ποσό που θα σας έχει απομείνει ως υπόλοιπο θα σας επιστραφεί, κατόπιν σχετικού αιτήματος. Το κόστος εγγραφής, βάσει του πλαισίου της σύμβασης συνεργασίας στο οποίο είχαμε συμφωνήσει, δεν προβλέπεται.

Τελικά τι ισχύει; Κατάλαβε κανείς; 

Τι σου φαίνεται περιέργο; Κανείς δεν επιστρέφει πληρωμές υπηρεσιων που εχουν προκαταβληθεί βάσει συμβολαίου. Ακόμα και στις περιπτώσεις που πληρωνονται μηνιαίως χρεωνεται ρήτρα για το σπάσιμο συμβολαίου. Εδώ αντί για ρήτρα χάνεις το υπόλοιπο. 

Εγω θα σου πρότεινα αντί να κάνεις σπασμωδικές κινήσεις, να επενδύσεις την ενεργεια και τον χρόνο που χάνεις διαμαρτυρόμενη στο να κατεβάσεις ιδεες και να εμπλουτίσεις το μαγαζι σου με προιοντα με μεγαλυτερη ζητηση και μεγαλυτερο περιθωριο κερδους. Θα σου φαίνεται αστείο το 400αρι οταν αρχισεις να τζιραρεις, και το σκρουτζ κακα τα ψεμματα είναι απαραιτητο εργαλειο. Το eshop με προιοντα μοδας της γυναικας μου βάραγε μύγες τον πρωτο χρόνο, ειναι ζητημα αν επαιρνε 5 παραγγελίες το μήνα. Μου ελεγε κλέιστο μην δίνεις τζάμπα λεφτα και της ειπα μην απογοητεύεσαι κανε αυτό που σου αρεσει  και αργα ή γρήγορα θα τα καταφερεις. Μετα δοκιμασε άλλα προιοντα, συνεργάστηκε και με μια μικρή βιοτεχνία, και το 22 εκλεισε με 15.000 τζιρο, και τωρα μονο μεσα στο πρώτο διμηνο του 23 εχει κανει 9.000. 

 

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, fragma είπε

και να εμπλουτίσεις το μαγαζι σου με προιοντα με μεγαλυτερη ζητηση και μεγαλυτερο περιθωριο κερδους. Θα σου φαίνεται αστείο το 400αρι οταν αρχισεις να τζιραρεις, και το σκρουτζ κακα τα ψεμματα είναι απαραιτητο εργαλειο. Το eshop με προιοντα μοδας της γυναικας μου βάραγε μύγες τον πρωτο χρόνο, ειναι ζητημα αν επαιρνε 5 παραγγελίες το μήνα. Μου ελεγε κλέιστο μην δίνεις τζάμπα λεφτα και της ειπα μην απογοητεύεσαι κανε αυτό που σου αρεσει  και αργα ή γρήγορα θα τα καταφερεις. Μετα δοκιμασε άλλα προιοντα, συνεργάστηκε και με μια μικρή βιοτεχνία, και το 22 εκλεισε με 15.000 τζιρο, και τωρα μονο μεσα στο πρώτο διμηνο του 23 εχει κανει 9.000. 
 

Ναι χαίρω πολύ. Το έχω κάνει αλλά σου λέω το σκρουτζ δεν δημοσιεύει τα νέα προϊόντα. Έχει περάσει 1,5 μήνας και 70 προϊόντα εποχής είναι αδημοσίευτα. Πώς ακριβώς να δουλέψω λοιπόν; Έχεις να προτείνεις κάποιο τρόπο; Σου ξαναλέω, εσύ το βλέπεις από άλλο μετερίζι (πιο προνομιακό) επειδή έχεις μπει με το eshop, σε αντίθεση με όσους δεν μπορούμε και είμαστε στο marketplace. Προσωπικά αμφιβάλλω αν ισχύουν και όσα λες γιατί αν είχατε eshop μόδας, θα καταλάβαινες πόσο σημαντικό είναι να μην σου δημοσιεύουν τα προϊόντα εντός της εποχής που τρέχει. Φαίνεται να μην το καταλαβαίνεις και να λες τα δικά σου....!

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, 1comment είπε

Ναι χαίρω πολύ. Το έχω κάνει αλλά σου λέω το σκρουτζ δεν δημοσιεύει τα νέα προϊόντα. Έχει περάσει 1,5 μήνας και 70 προϊόντα εποχής είναι αδημοσίευτα. Πώς ακριβώς να δουλέψω λοιπόν; Έχεις να προτείνεις κάποιο τρόπο; Σου ξαναλέω, εσύ το βλέπεις από άλλο μετερίζι (πιο προνομιακό) επειδή έχεις μπει με το eshop, σε αντίθεση με όσους δεν μπορούμε και είμαστε στο marketplace. Προσωπικά αμφιβάλλω αν ισχύουν και όσα λες γιατί αν είχατε eshop μόδας, θα καταλάβαινες πόσο σημαντικό είναι να μην σου δημοσιεύουν τα προϊόντα εντός της εποχής που τρέχει. Φαίνεται να μην το καταλαβαίνεις και να λες τα δικά σου....!

https://prnt.sc/5AFXaQM23QzZ  τι είναι τα 70 μπροστά στα δικά μου

  • Sad 3
Δημοσ.

Δεν ξερω τι συμβαίνει στο marketplace. Είμαι με δικό μου eshop. Οντως φαίνεται μεγάλο το κόλλημα. Αν ομως ο λόγος είναι οτι δεν εχουν αρκετό προσωπικό για data entry, μήπως τελικά το 400ρι που ζητάνε είναι απαραίτητο; 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, gmc είπε

https://prnt.sc/5AFXaQM23QzZ  τι είναι τα 70 μπροστά στα δικά μου

Omg! Πόσα έχεις συνολικά; 

Κι όμως από αυτά τα 70 προϊόντα τα οποία είναι όλα εποχής χάνω πωλήσεις 1,5 μήνα. Βλέπεις να σου ταξινομούνται κάποια ή έχουν κολλήσει όπως εμένα από τότε που έγινε το αυτόματο σύστημα;

3 λεπτά πριν, fragma είπε

Δεν ξερω τι συμβαίνει στο marketplace. Είμαι με δικό μου eshop. Οντως φαίνεται μεγάλο το κόλλημα. Αν ομως ο λόγος είναι οτι δεν εχουν αρκετό προσωπικό για data entry, μήπως τελικά το 400ρι που ζητάνε είναι απαραίτητο; 

Στις ερωτήσεις-απαντήσεις δεν ανέφεραν τίποτα για λύση αυτού του προβλήματος. Δες και ο φίλος πάνω πόσα αταξινόμητα έχει. Εσύ με το που τα περνάς στο eshop, άμεσα εμφανίζονται και στο σκρουτζ. Σε εμάς παίρνει μήνες να γίνει. Αυτό σου εξηγώ. Με άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 1comment είπε

Omg! Πόσα έχεις συνολικά; 

Κι όμως από αυτά τα 70 προϊόντα τα οποία είναι όλα εποχής χάνω πωλήσεις 1,5 μήνα. Βλέπεις να σου ταξινομούνται κάποια ή έχουν κολλήσει όπως εμένα από τότε που έγινε το αυτόματο σύστημα;

Στις ερωτήσεις-απαντήσεις δεν ανέφεραν τίποτα για λύση αυτού του προβλήματος. Δες και ο φίλος πάνω πόσα αταξινόμητα έχει. Εσύ με το που τα περνάς στο eshop, άμεσα εμφανίζονται και στο σκρουτζ. Σε εμάς παίρνει μήνες να γίνει. Αυτό σου εξηγώ. Με άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις. 

5 μήνες κολλημένα ένας από τους λογούς που δεν πλήρωσα το 400αρι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...