Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 21/2/2023 στις 12:49 ΜΜ, vrof είπε


Αναφέρομαι στο skroutz-analytics το οποίο είναι εγκατεστημένο σε όλα τα συνεργαζόμενα eshops, άσχετα αν συμμετέχουν στο marketplace ή όχι.
Να θυμίσω εδώ, ότι πίεζε (χρόνια πριν) τα συνεργαζόμενα ηλ. καταστήματα για να ενσωματώσουν τον κώδικα skroutz-analytics (και πολλοί ενέδωσαν, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι)
Την εποχή εκείνη χρησιμοποιούσε μόνο το μοντέλο χρέωσης Cost Per Click.

Τα στατιστικά αυτά των χιλιάδων επιχειρήσεων έδιναν στοιχεία στο skroutz, που ούτε ο ίδιος ο λογιστής τους δεν είχε. (αποθήκη-πωλήσεις-πελάτες... ΤΑ ΠΑΝΤΑ! - και όχι μόνο για τις πωλήσεις μέσω Skroutz)
Όλα αυτά δεν ωφελούσαν φυσικά την συνεργαζόμενη επιχείρηση ή την καλύτερη λειτουργία της υπηρεσίας που τους προσέφερε το Skroutz.
Βοήθησαν όμως τo Skroutz να διαμορφώσει το δικό του busness plan. 
Μεταξύ άλλων: 
- τη μετάβαση στο μοντέλο χρέωσης Cost Per Sale
- τη μετεξέλιξη σε marketplace
- την εξαγορά του από την  CVC Capital Partners

για να καταλαβαίνουμε γιατί πράγμα μιλάμε. είμαι στο marketplace και μόνο εκεί και δεν με έχει αναγκάσει να βάλω τα analytics. εάν τα έβαζα, θα μου έδινε έκπτωση επί της προμήθειας το οποίο φυσικά και δεν έκανα για ευνόητους λόγους.

αυτό που δεν καταλαβαίνετε μερικοί για το σκρουτζ είναι πως εάν φύγουν κάποια μαγαζάκια δεν θα το πειράξει. θα πειράξει τα μαγαζάκια που έκαναν έναν μικρό τζίρο και έπαιρναν αναγνωρισιμότητα και τους καταναλωτές που τα μικρά μαγαζάκια δούλευαν με μικρό κέρδος και έδιναν χαμηλές τιμές γιατί δεν έχουν πχ υπαλλήλους, μπορεί να είναι σε υπόγεια και να μην έχουν έξοδα ενοικίου κτλ. εάν θέλετε να μείνουν μόνοι οι μεγάλοι στην πλατφόρμα (το σκρουτζ δίνει έκπτωση μόνο σε εταιρείες με τεράστιους τζίρους πλέον...) τότε θα το πληρώσουν οι καταναλωτές που επιλέγουν μόνο το σκρουτζ

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, sortie είπε

Επειδή τοποθετήθηκα σαν καταναλωτής (δεν είμαι επιχειρηματίας), να σου πω λοιπόν ότι δεν με νοιάζει το πιο φθηνό. Ξέρω ότι το πιο φθηνό φέρνει και άλλα κουσούρια μαζί. Ξέρω ότι τα καταστήματα που το προσφέρουν συνήθως δεν παρέχουν καμία υποστήριξη και πολλές φορές δεν τηρούν την νομοθεσία. Επίσης πολλά καταστήματα δεν προσφέρουν επιπρόσθετη υπηρεσία που μου δίνει το skroutz, όπως με το plus τα plus και άλλους τρόπους πληρωμών που δεν έχουν τα καταστήματα. 

Και ναι πληρώνω παραπάνω και θα πληρώσω παραπάνω για να έχω αυτή την υπηρεσία και την υποστήριξη που λαμβάνω. Και όχι, δεν είμαι δικός σου πελάτης. Ψωνίζω από το Skroutz γιατί μπαίνει ανάμεσα σε μένα και στο κατάστημα και ξέρω ότι δεν θα με κρεμάσει, όπως είδα ότι δεν κρέμασε ακόμα και εκείνους που αγόρασαν απευθείας από κατάστημα (και όχι μέσω skroutz) από το τελευταίο πιστόλι που άκουσα ένα κατάστημα 365 κάτι...

Το πιο φθηνό έχει πεθάνει, και θα συνεχίσει να πεθαίνει. Και μαζί του θα πεθάνουν (και ήδη πεθαίνουν) τα καταστήματα που δεν το έχουν καταλάβει αυτό. 

Συμφωνώ. Εγω και όλοι όσοι γνωρίζω το πρώτο και βασικότερο που κοιτάνε όταν ψωνίζουν από ίντερνετ είναι η φήμη και οι αξιολογήσεις του καταστήματος. 

Η συμβουλή μου σε εσάς τους μικρούς εμπόρους είναι αντί να προσπαθείτε να τσιμπήσετε καμια πώληση βάζοντας 1 ευρω χαμηλότερη τιμή για να βγείτε πάνω στη λίστα και μετά να βρίζετε το σκρουτζ για την προμήθεια και να λέτε παπάτζες για δήθεν κλοπή δεδομένων, να μελετήσετε τον τρόπο που λειτουργούν τα καλά και μεγάλα eshops και να ακολουθήσετε τις πρακτικές τους. Δεν πρόκειται να αντιστρέψετε τον καπιταλισμό με δικαστήρια και ακτιβισμούς.Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να βελτιώσετε τις επιχειρήσεις σας για να γινουν ανταγωνιστικές. 

Επεξ/σία από fragma
  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, fragma είπε

Συμφωνώ. Εγω και όλοι όσοι γνωρίζω το πρώτο και βασικότερο που κοιτάνε όταν ψωνίζουν από ίντερνετ είναι η φήμη και οι αξιολογήσεις του καταστήματος. 

Η συμβουλή μου σε εσάς τους μικρούς εμπόρους είναι αντί να προσπαθείτε να τσιμπήσετε καμια πώληση βάζοντας 1 ευρω χαμηλότερη τιμή για να βγείτε πάνω στη λίστα και μετά να βρίζετε το σκρουτζ για την προμήθεια και να λέτε παπάτζες για δήθεν κλοπή δεδομένων, να μελετήσετε τον τρόπο που λειτουργούν τα καλά και μεγάλα eshops και να ακολουθήσετε τις πρακτικές τους. Δεν πρόκειται να αντιστρέψετε τον καπιταλισμό με δικαστήρια και ακτιβισμούς.Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να βελτιώσετε τις επιχειρήσεις σας για να γινουν ανταγωνιστικές. 

το μεγάλο eshop επειδή έχει τζίρο και πωλήσεις πετυχαίνει και καλύτερες τιμές στην αγορά χονδρικής ΑΛΛΑ έχει αναλογικά περισσότερα έξοδα από τον μικρό έμπορο που μπορεί και δουλεύει ευέλικτα. το αποτέλεσμα είναι πως για τον μικρό είναι οκ να πουλήσει 10 τεμάχια και να βγάλει 100 ευρώ. για τον μεγάλο, τα 100 ευρώ δεν είναι αρκετό κέρδος γιατί δεν καλύπτει τα κοστολόγιά του (μισθοί, ενοίκια κτλ). ο κόπος του μικρού αμοίβεται διαφορετικά από το κέρδος του μεγάλου. όταν το καταλάβετε αυτό... το πρώτο και βασικότερο που κοιτάζουν όλοι είναι η χαμηλότερη τιμή και ύστερα οι αξιολογήσεις. αν ήταν με βάση τις αξιολογήσεις όπως λες, δεν θα υπήρχε καν σκρουτζ, θα ψώνιζαν όλοι από τα επώνυμα καταστήματα.

καθώς έχω ηλεκτρονικό κατάστημα, το 90% των καταναλωτών ούτε καν κοιτάζει που βρίσκεται η έδρα του καταστήματος (μιλάμε πως μπορεί κάποιος να βρίσκεται στην ίδια πόλη και επιλέγει παράδοση με κούριερ και χρεώνεται κανονικά τα μεταφορικά και όταν τον παίρνω τηλέφωνο και του εξηγώ που βρίσκομαι πέφτει από τα σύννεφα), δεν κοιτάζει καν εάν υπάρχουν απεργίες σε καράβια, απαγορευτικά σε αυτά, κλείσιμο δρόμων κτλ. την αξιολόγηση του καταστήματος ούτε καν την κοιτάνε. εδώ πάω να παραδώσω παραγγελίες και ούτε καν σηκώνουν τηλέφωνα πως βρίσκομαι από κάτω να μου ανοίξουν (και μετά από 2 ημέρες κλαίνε που βρίσκεται η παραγγελία τους), πάρα πολλοί έχουν χαλασμένα κουδούνια τους με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τους βρουν οι κούριερ, πολλοί καταχωρούν λάθος στοιχεία κτλ

σχετικά με τις κατηγορίες του σκρουτζ, εάν όντως ετοιμάζει δικό του κατάστημα για να πουλάει απευθείας αυτά που πουλάνε καλά (εκμεταλλευόμενο τα στοιχεία που έχει), τότε απλά περιμένω από πολλούς να κάνουν κωλοτούμπες.

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, james01gr είπε

το πρώτο και βασικότερο που κοιτάζουν όλοι είναι η χαμηλότερη τιμή και ύστερα οι αξιολογήσεις. αν ήταν με βάση τις αξιολογήσεις όπως λες, δεν θα υπήρχε καν σκρουτζ, θα ψώνιζαν όλοι από τα επώνυμα καταστήματα.

καθώς έχω ηλεκτρονικό κατάστημα, το 90% των καταναλωτών ούτε καν κοιτάζει που βρίσκεται η έδρα του καταστήματος (μιλάμε πως μπορεί κάποιος να βρίσκεται στην ίδια πόλη και επιλέγει παράδοση με κούριερ και χρεώνεται κανονικά τα μεταφορικά και όταν τον παίρνω τηλέφωνο και του εξηγώ που βρίσκομαι πέφτει από τα σύννεφα), δεν κοιτάζει καν εάν υπάρχουν απεργίες σε καράβια, απαγορευτικά σε αυτά, κλείσιμο δρόμων κτλ. την αξιολόγηση του καταστήματος ούτε καν την κοιτάνε. εδώ πάω να παραδώσω παραγγελίες και ούτε καν σηκώνουν τηλέφωνα πως βρίσκομαι από κάτω να μου ανοίξουν

 

Πριν το καλάθι του σκρουτζ κοίταζα διαθεσιμότητα και αξιολογήσεις του καταστήματος οπωσδήποτε και μετά την τιμή, αν η τιμή δεν είχε καμία τραγική διαφορά ο βασικός παράγοντας ήταν οι αξιολογήσεις και όχι η τιμή. 

Τώρα με το καλάθι του σκρουτζ δεν έχει νόημα να κοιτάς τις αξιολογήσεις, για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρουν αφού ξέρεις ότι το σκρουτζ εγγυάται για την αποστολή;  Άρα μένει η διαθεσιμότητα και η τιμή. 

Συνεχίζω και στις 2 περιπτώσεις να κοιτάζω διεύθυνση αν υπάρχει κάποιο κατάστημα στην Κρήτη πρώτα, Αθήνα δεύτερον και μετά τα πιο μακρινά. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Conan2046 είπε

 Τώρα με το καλάθι του σκρουτζ δεν έχει νόημα να κοιτάς τις αξιολογήσεις, για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρουν αφού ξέρεις ότι το σκρουτζ εγγυάται για την αποστολή;  Άρα μένει η διαθεσιμότητα και η τιμή. 

Δεν είναι έτσι γιατί ακόμα κι αν αποζημιωθείς στο τέλος, η ταλαιπωρία, η καθυστέρηση και γενικά η κακή εμπειρία δεν αξίζουν τα λιγα ευρώ που γλιτώνεις. Εγω τα μαγαζιά με τις ελάχιστες ή κακές αξιολογήσεις δεν τα πλησιάζω, ακόμα κι αν το δίνουν μισοτιμής το προιον.

  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, james01gr είπε

το μεγάλο eshop επειδή έχει τζίρο και πωλήσεις πετυχαίνει και καλύτερες τιμές στην αγορά χονδρικής ΑΛΛΑ έχει αναλογικά περισσότερα έξοδα από τον μικρό έμπορο που μπορεί και δουλεύει ευέλικτα. το αποτέλεσμα είναι πως για τον μικρό είναι οκ να πουλήσει 10 τεμάχια και να βγάλει 100 ευρώ. για τον μεγάλο, τα 100 ευρώ δεν είναι αρκετό κέρδος γιατί δεν καλύπτει τα κοστολόγιά του (μισθοί, ενοίκια κτλ). ο κόπος του μικρού αμοίβεται διαφορετικά από το κέρδος του μεγάλου. όταν το καταλάβετε αυτό... το πρώτο και βασικότερο που κοιτάζουν όλοι είναι η χαμηλότερη τιμή και ύστερα οι αξιολογήσεις. αν ήταν με βάση τις αξιολογήσεις όπως λες, δεν θα υπήρχε καν σκρουτζ, θα ψώνιζαν όλοι από τα επώνυμα καταστήματα.

καθώς έχω ηλεκτρονικό κατάστημα, το 90% των καταναλωτών ούτε καν κοιτάζει που βρίσκεται η έδρα του καταστήματος (μιλάμε πως μπορεί κάποιος να βρίσκεται στην ίδια πόλη και επιλέγει παράδοση με κούριερ και χρεώνεται κανονικά τα μεταφορικά και όταν τον παίρνω τηλέφωνο και του εξηγώ που βρίσκομαι πέφτει από τα σύννεφα), δεν κοιτάζει καν εάν υπάρχουν απεργίες σε καράβια, απαγορευτικά σε αυτά, κλείσιμο δρόμων κτλ. την αξιολόγηση του καταστήματος ούτε καν την κοιτάνε. εδώ πάω να παραδώσω παραγγελίες και ούτε καν σηκώνουν τηλέφωνα πως βρίσκομαι από κάτω να μου ανοίξουν (και μετά από 2 ημέρες κλαίνε που βρίσκεται η παραγγελία τους), πάρα πολλοί έχουν χαλασμένα κουδούνια τους με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τους βρουν οι κούριερ, πολλοί καταχωρούν λάθος στοιχεία κτλ

σχετικά με τις κατηγορίες του σκρουτζ, εάν όντως ετοιμάζει δικό του κατάστημα για να πουλάει απευθείας αυτά που πουλάνε καλά (εκμεταλλευόμενο τα στοιχεία που έχει), τότε απλά περιμένω από πολλούς να κάνουν κωλοτούμπες.

 

Εγώ το 1ο που κοιτάω είναι να είναι άμεσα διαθέσιμο και δεύτερον να είναι σε πόλη που ξέρω οτι θα το παραλάβω την επόμενη μέρα. Αν το πάρω μέσω καλαθιού δεν με νοιάζει καν η αξιολόγηση, αν το πάρω απευθείας (σπάνια), η αξιολόγηση είναι βασικό κριτήριο.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, fragma είπε

 Εγω τα μαγαζιά με τις ελάχιστες ή κακές αξιολογήσεις δεν τα πλησιάζω, ακόμα κι αν το δίνουν μισοτιμής το προϊόν.

Οι αξιολογήσεις στα καταστήματα είναι ένα μελανό σημείο, δεν τις εμφανίζουν όλες  και δεν μιλάω για τις αρνητικές.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/2/2023 στις 9:20 ΜΜ, leonidas_fs είπε

Προσωπικά θα πάω Δευτέρα γραφείο να δω πόσες πωλήσεις έχω από Σκρουτζ να δω αν με συμφέρει κτλ. 
 

Ουσιαστικα δεν είναι κάτι τρομερό, 33€ τον μήνα βγαίνει που για μια εταιρεία δεν είναι τρομερά χρήματα. Απλά είναι το γαμωτο και ότι μάλλον πάει σε τακτικές «έχω το μαχαίρι, έχω και καρπούζι».

Κι εγώ το ίδιο έκανα. Τα έβαλα κάτω και είδα ότι αν και δεν έχω τρελές πωλήσεις μέσω σκρουτζ (είμαι στο marketplace) με συμφέρει να το πληρώσω. Φυσικά αν δω μέσα στο χρόνο ότι πέφτει, έφυγα και θα ζητήσω τα χρήματα αντιστοίχως για το διάστημα που δεν θα είμαι. Ήδη παρατηρώ μεγάλα προβλήματα όπως μεγάλες καθυστερήσεις στις ταξινομήσεις προϊόντων, καμία απάντηση στα τικετς επί βδομάδες, στο τηλ. δεν πιάνεις ποτέ γραμμή, επιστροφές παραγγελιών κτλ. Το ποσό θα έπρεπε να ήταν διαφορετικό για τους μεγάλους εμπόρους και άλλο για μικρούς. Για μικρές επιχειρήσεις είναι τεράστιο ένα ξαφνικό ποσό 500€ από το πουθενά για κάτι που επί χρόνια ήταν τζάμπα. Τζάμπα τρόπος του λέγειν γιατί προσωπικά για προϊόντα μόδας μου κρατάει 16% προμήθεια στην πώληση... 

Στις 5/2/2023 στις 9:30 ΠΜ, bikey77 είπε

Το ότι θα φτιάξει κάποιος eshop δε σημαίνει πως θα έχει και πελάτες. Το skroutz αυτό προσφέρει. Επίσης, 33 ευρώ το μήνα για να έχεις εγγυημένη πελατεία είναι ψίχουλα, εκτός αν δεν το κυνηγάς και πολύ και έχεις 5-10 παραγγελίες το μήνα.

Ναι, βέβαια το να μπεις στο σκρουτζ με το eshop δεν είναι καθόλου απλό. Κι εγώ έχω ένα χρόνο eshop και δεν με αφήνει να μπω με αυτό, παρά μόνο στο καλάθι του σκρουτζ (διαφορετική διαδικασία, χειροκίνητο ανέβασμα προϊόντων χωρίς να σε πετάει στο eshop μου). Έχει βάλει τρελούς όρους όπως να υπάρχει 3 χρόνια ενεργή η εταιρία και ετήσιος τζίρος 50 χιλιάδες. Όπως καταλαβαίνεις, μόνο κάποιοι μεγάλοι μπορούν πλέον να μπουν με το eshop τους ή όσοι μπήκαν πριν τους όρους

Το best price ευτυχώς δεν έχει κανένα τέτοιο όρο και είναι η εναλλακτική. 

Εντωμεταξύ το θέμα αφορά εμάς τους εμπόρους και έχει πλακώσει η σάρα και η μάρα λέγοντας κάθε τι άσχετο και λανθασμένο. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, leonidas_fs είπε

Τωρα που έφτασες ο καιρός πόσοι σταματήσατε και πόσοι συνεχίσατε;

Η μοναδική περίπτωση που δεν συμφέρει κάποιον να δώσει 33 ευρώ επιπλέον τον μήνα για να μείνει στο σκρούτζ είναι να κάνει πολύ λίγες πωλήσεις, σε φάση  5 - 10 παραγγελίες το μήνα, και σε αυτές τις περιπτώσεις το  πρόβλημα δεν είναι οι χρεώσεις του σκρούτζ γιατί με τόσες λίγες πωλήσεις δεν αξίζει να διατηρείς eshop γιατί δεν θα βγαίνουν ούτε καν τα υπόλοιπα πάγια εξοδα λειτουργίας του. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, fragma είπε

Η μοναδική περίπτωση που δεν συμφέρει κάποιον να δώσει 33 ευρώ επιπλέον τον μήνα για να μείνει στο σκρούτζ είναι να κάνει πολύ λίγες πωλήσεις, σε φάση  5 - 10 παραγγελίες το μήνα, και σε αυτές τις περιπτώσεις το  πρόβλημα δεν είναι οι χρεώσεις του σκρούτζ γιατί με τόσες λίγες πωλήσεις δεν αξίζει να διατηρείς eshop γιατί δεν θα βγαίνουν ούτε καν τα υπόλοιπα πάγια εξοδα λειτουργίας του. 

Το 33 δεν ξέρω πως το βγαλες. 496€ είναι η συνδρομή. 

Κι εγώ μη σου πω ότι μέσω καλαθιού σκρουτζ (το τονίζω, όχι μέσω eshop) έχω λιγότερες από 5-10 παραγγελίες αλλά τα βαλα κάτω και είδα ότι με συμφέρει να πληρώσω τη συνδρομή γιατί πέρσι είχα 2,5Κ τζίρο από σκρουτζ. Μέσω best price που τους πετάει στο eshop έχω περισσότερες παραγγελίες. 

Αυτές οι πωλήσεις φυσικά είναι για ένα έξτρα εισόδημα γιατί το "χοντρό παιχνίδι" για μενα τουλάχιστον γίνεται στο φυσικό κατάστημα. Το eshop το έκανα για κάτι έξτρα. Αλίμονο όποιος "μικρός" επαγγελματίας κρεμαστεί στο eshop για να δουλέψει. Θα πρέπει να επενδύσει πολλά σε διαφήμιση χωρίς να είναι καθόλου σίγουρο ότι θα του έρθουν πίσω. Πιο πιθανό είναι να μην του έρθουν λόγω τρελού ανταγωνισμού.

Γενικά το σκρουτζ θα χάσει πολλά μικροκαταστήματα που ήταν στο καλάθι (χωρίς eshop). Ακόμα και στα ηλεκτρονικά που έχουν περισσότερη δουλειά σε σχέση με άλλους κλάδους, γνωρίζω ότι το κέρδος είναι μικρό (λόγω του ανταγωνισμού).

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, 1comment είπε

Το 33 δεν ξέρω πως το βγαλες. 496€ είναι η συνδρομή. 

 

400/12 μήνες = 33€. Τα υπόλοιπα 96 είναι ΦΠΑ και τον ΦΠΑ δεν τον πληρώνεις, τον αποδίδεις μην μπερδεύεστε παιδιά. 

Όταν πουλάς κάτι 12,40€ τελική τιμή, τα 10 τα παίρνει το κατάστημα και τα υπόλοιπα 2,40 τα κρατάς στην ακρη για να τα δώσεις πίσω στο κράτος. Στην πράξη ποτέ δεν ήταν δικά σου!


ΥΓ: Πάντως είναι απίστευτο πως το Σκρουτζ μέσα σε μια 5ετια κατάφερε να μετατραπεί απο την αγαπημένη εταιρεία όλων των επαγγελματιών σε μια εταιρεία που το 99,9% των επαγγελμάτων το κοιτάει με στραβό μάτι.

Επεξ/σία από leonidas_fs
Δημοσ.

To efood και το skroutz, κατάφεραν κάτι, το οποίο είναι άξιο αναφοράς, και ήταν εξ αρχής ο στόχος τους. Οι πελάτες των κατάστημάτων να είναι πελάτες τους (άρα και τα δεδομένα τους και τα πάντα). Εκεί έγινε η μεγάλη στροφή. Το efood και το skroutz, όταν εξυπηρετείται τελικός πελάτης μέσα από την πλατφόρμα τους, αυτόματα θεωρείται πελάτης τους και όχι πελάτης του καταστήματος.

Από την στιγμή λοιπόν που έχει όλα τα δεδομένα, μπορεί και καθοδηγεί τους τελικούς πελάτες, με διάφορους τρόπους, στα καταστήματα που "θέλει" και που θα μείνουν στο τέλος. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο (όπως και στο πραγματικό φυσικά), το πελατολόγιο και οι "συνήθειες" του είναι παραπάνω από χρυσάφι.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, leonidas_fs είπε

400/12 μήνες = 33€. Τα υπόλοιπα 96 είναι ΦΠΑ και τον ΦΠΑ δεν τον πληρώνεις, τον αποδίδεις μην μπερδεύεστε παιδιά. 


 

Εγώ 496 πλήρωσα, άρα βγαίνει 41,3 το μήνα. Τα υπόλοιπα που εξηγείς είναι για το κράτος. Εγώ κοιτάω το ποσό που πλήρωσα. 

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, 1comment είπε

Εγώ 496 πλήρωσα, άρα βγαίνει 41,3 το μήνα. Τα υπόλοιπα που εξηγείς είναι για το κράτος. Εγώ κοιτάω το ποσό που πλήρωσα. 

Ναι οκ και εγω  496 πλήρωσα, αλλα τα 96 ειναι ΦΠΑ. Δηλαδή αν ειναι να πληρώσεις το επομενο 3μηνο ΦΠΑ 100 ευρω, τωρα θα πληρώσεις 4. Εαν ειναι να πληρωσεις 50 δεν θα πληρώσεις τίποτα γιατι πλήρωσες ήδη 96 κτλ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...