Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σταμάτησα να διαβάζω στην σελίδα 10. Δεν είχα ασχολήθει ούτε ήξερα πως ακριβώς δουλεύει αυτή η πλατφόρμα.

Προσωπικά το 2022, 25 αγορές περίπου τις έκανα μέσω skroutz και μάλιστα μέσω του καλαθιού του skroutz. (To διαφήμιζα κιόλας σε γνωστούς ότι αξίζει γιατί δεν μπλέκεις με το κάθε σκρουτζομάγαζο και είσαι σίγουρος). Έχω παρατηρήσει όμως ότι ήδη τα προιόντα του (κυρίως τεχνολογίας) δεν έχουν διαφορά με μεγάλες αλυσίδες πια, ειδικά όταν έχουν προσφορές είναι σημαντικά φθηνότερες από το skroutz.

Εγώ προσωπικά αυτή την χρονιά δεν θα αγοράσω τίποτα μέσω skroutz, έτσι και αλλιώς τα έμπιστα καταστήματα με τα χρόνια τα έχουμε μάθει. 

  • Like 3
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, spectaculator είπε

Οι ανώτατες τιμές πώλησης των φαρμάκων ορίζονται από το κράτος. Από κει και πέρα οι φαρμακοποιοί κάνουν τις δικές τους προσφορές για να τραβήξουν κόσμο. Πήγαινε στο moh.gov.gr να δεις την τελευταία λίστα τιμολόγησης φαρμάκων.

Για τα υπόλοιπα, αν η διαφορά στην τιμή σκρουτζ-φυσικού καταστήματος θα γίνει ας πούμε ίση η μικρότερη με τα μεταφορικά, εγώ για εντός Αττικής θα περνούσα μια βόλτα από το μαγαζί για να το πάρω επιτόπου χωρίς αναμονές, κούριερ, κλπ.

σωστα.. και στα παραφαρμακα εχει συγκεκριμενο ποσοστο κερδους... και θα το παρεις και με την εμπιστοσυνη της αποψης του φαρμακοποιου....

  • Like 1
Δημοσ.

Στα φάρμακα δεν παίζουν προσφορές απαγορεύεται δια νόμου είναι προϊόντα τιμαρίθμου. Στα παραφαρμακα παίζει μεγάλη μπίζνα. Οι τεράστιες διαφορές στις τιμές φυσικού με ίντερνετ είναι από εκπτώσεις εταιρείων. Έστω ότι έχω προϊόν με χονδρική 10€ η διφημηζομενη για το προϊόν είναι 16.74€ (24%φπα κ 35% κέρδος). Βγαίνω λοιπόν και κάνω κάποιες προσφορές όπου ανάμεσα σε αυτές (5-10-15% κλπ) έχω και την εξής 1000τεμαχια+1000δωρο. Η τιμή έπεσε στα 5€ αυτόματα. Έτσι έχουμε φαινόμενα όπου ένας πουλάει με 15€ (10% χειμερινά έκπτωση) και ο άλλος πουλάει 7€ για να ξεστοκαρει. Προσπαθεί να το βγάλει από την ποσότητα αλλά έτσι φτάνει να δουλεύει με μηδαμινό κέρδος. 

Το 19 θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το μεγαλύτερο σε τζίρο eshop φαρμακείο έκανε περίπου 2-2.3 εκκ. Ευρώ τζίρο με κέρδη λίγο πάνω από 200κ. Το 21 είχε μπει μέσα πάνω από 300χιλιαρικα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, primeragt είπε

Στα φάρμακα δεν παίζουν προσφορές απαγορεύεται δια νόμου είναι προϊόντα τιμαρίθμου. Στα παραφαρμακα παίζει μεγάλη μπίζνα. Οι τεράστιες διαφορές στις τιμές φυσικού με ίντερνετ είναι από εκπτώσεις εταιρείων. Έστω ότι έχω προϊόν με χονδρική 10€ η διφημηζομενη για το προϊόν είναι 16.74€ (24%φπα κ 35% κέρδος). Βγαίνω λοιπόν και κάνω κάποιες προσφορές όπου ανάμεσα σε αυτές (5-10-15% κλπ) έχω και την εξής 1000τεμαχια+1000δωρο. Η τιμή έπεσε στα 5€ αυτόματα. Έτσι έχουμε φαινόμενα όπου ένας πουλάει με 15€ (10% χειμερινά έκπτωση) και ο άλλος πουλάει 7€ για να ξεστοκαρει. Προσπαθεί να το βγάλει από την ποσότητα αλλά έτσι φτάνει να δουλεύει με μηδαμινό κέρδος. 

Το 19 θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το μεγαλύτερο σε τζίρο eshop φαρμακείο έκανε περίπου 2-2.3 εκκ. Ευρώ τζίρο με κέρδη λίγο πάνω από 200κ. Το 21 είχε μπει μέσα πάνω από 300χιλιαρικα.

Κάπως έτσι δουλεύουν και αυτα στο σκρουτζ γιαυτό ο τζιρος είναι κάτι πρακτικά ανούσιο

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ducatista είπε

σωστη λογικη αλλα στο σκρουτζ δεν θα συμβει αυτο γιατι οι καταναλωτες κοιτανε την φθηνοτερη τιμη και ψωνιζουν απο εκει συγκρινοντας τις τιμες των φαρμακειων..  οπως ειπε και ο φιλος κρεμα στο φαρμακειο 14 στο σκρουτζ 7 και θα ψωνισει απο εκει! αν ανεβασουν τις τιμες σε σημειο να μην υπαρχει σημαντικη διαφορα απλα θα πεταχτουν στο κοντινοτερο φαρμακειο και θα την παρουν (πιθανως και με αλλα πραγματα)

Το θέμα είναι να μην συγκρίνουμε τα ήδη ακριβά καταστήματα (για τους λόγους τους) αλλά να συγκρίνουμε την ελάχιστη τιμή. Ακριβώς η κρέμα που λες κοστίζει 7 ευρώ, χωρίς προμήθειες και χωρίς συνδρομές και άλλα θα μπορούσε να κοστίζει 6 ευρώ. Και ας πάμε σε μεγαλύτερης κλίμακας προϊόντα.

Ας πάρουμε ως παράδειγμα τώρα το στήσιμο ενός καλού υπολογιστή με τις τρέχουσες προμήθειες του σκρουτζ.  Ντεφάκτο γεγονός ότι αν πας σε μεγάλο κατάστημα θα τα πάρεις ακριβότερα ούτως ή άλλως.

Πριν τις προμήθειες και τα λοιπά κερατιάτικα υποθέτουμε ότι ένα φθηνό κατάστημα θα έδινε:

300 ευρώ το CPU
500 ευρώ μια κάρτα γραφικών
150 ευρώ την μητρική
50 ευρώ τις RAM
50 ευρώ τον δίσκο
100 ευρώ τον SSD
100 ευρώ το τροφοδοτικό
80 ευρώ μια ΑΙΟ υδρόψυξη
100 ευρώ το κουτί
200 ευρώ οθόνη
50 ευρώ για ηχεία
50 ευρώ gaming πληκτρολόγιο
50 ευρώ gaming ποντίκι
50 ευρώ headset

Σύνολο: 1830 ευρώ

Εάν λοιπόν βάλεις μέσα ένα +5.2% το οποίο είναι η τωρινή προμήθεια του σκρουτζ για αυτά τα είδη, έχουμε:

315,60 ευρώ το CPU
526 ευρώ την κάρτα γραφικών
157,8 ευρώ την μητρική
52,60 ευρώ τις RAM
52,60 ευρώ τον δίσκο
105,2 ευρώ τον SSD
105,2 ευρώ το τροφοδοτικό
84,15 ευρώ μια ΑΙΟ υδρόψυξη
105,2 ευρώ το κουτί
210,40 ευρώ οθόνη

7,1% για τα περιφερειακά
53,55 ευρώ για ηχεία
53,55 ευρώ gaming πληκτρολόγιο
53,55 ευρώ gaming ποντίκι

και +7,3%
53,65 ευρώ headset

Μας κάνουν ένα σύνολο 1929,05 ευρώ, δηλαδή μας κοστίζει 99,05 ευρώ παραπάνω. Εκεί που με το παλιό μοντέλο cost per click κατά 90% θα πλήρωνες 1830 ευρώ για τον υποθετικό υπολογιστή, τώρα θα πληρώσεις σχεδόν ένα 100άρικο πάνω επειδή απλά και μόνο άλλαξε η χαμηλότερη τιμή βάσει της προμήθειας του σκρουτζ, γιατί έχει την δύναμη να το κάνει.

Ο σκρουτζ καλά κάνει, και ο σκρουτζ και το efood και κάθε επιχείρηση, γιατί κοιτάνε το καλό της εταιρείας τους, αλλά πρέπει να αποδεχτούμε ότι στο τέλος εμείς τους πληρώνουμε και ότι αυτοί αυξάνουν επιπλέον τις τιμές των προϊόντων ως μεσάζοντες.

  • Like 4
Δημοσ.

Διαβάζω τα νέα σχόλια των υποστηρικτών των πρακτικών του σκρουτζ και αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι να γίνει μια απλή αναγωγή στα Ευρωπαικά δεδομένα;

Αναφέρω το βασικό επιχείρημα των σχολιαστών που δικαιολογούν το σκρουτζ και δηλώνουν ειδικοί στον προγραμματισμό και web marketing επιχειρώντας να προσδώσουν μεγαλύτερη αξία στην άποψή τους:

"Το σκρουτζ δεν είναι μονοπώλιο καθώς υπάρχουν άλλες πλατφόρμες και φυσικά πολλές επιλογές digital marketing για Search Engines, Social Media είτε με keywords είτε με ads κλπ..."

Με συμπέρασμα αυτού του σκεπτικού σας ότι όλα είναι καλά και πρέπει να πορευτούμε ΟΛΟΙ έτσι χωρίς καμία παρέμβαση.

Κατά αρχήν για να είμαστε όλοι "on the same page" δεν υποστήριξα ποτέ ότι το σκρουτζ είναι μονοπώλιο. Ο όρος που αρμόζει είναι ότι κατέχει ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ στη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διαφωνεί κανείς ότι κατέχει την δεσπόζουσα θέση;

Με δεδομένη την δεσπόζουσα θέση του σκρουτζ θα παρακαλούσα να κάνετε τον εξής παραλληλισμό και σύγκριση.

Η ΕΕ έχει θέσει ως αντικείμενο ελέγχου για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης τις Microsoft, Google, Amazon κλπ Μάλιστα κάποιες από αυτές τις εταιρείες σε διάφορες περιπτώσεις τιμωρήθηκαν από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ με μεγάλα πρόστιμα.

Πείτε μου τώρα:

Η Microsoft ήταν η μόνη εταιρεία με λειτουργικό σύστημα και browser;  ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_13_196).

Η GOOGLE ήταν η μόνη εταιρεία με Search Engine;  ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/es/MEMO_17_1785)

Η ΑΜAΖΟΝ είναι η μόνη εταιρεία με πλατφόρμα πώλησης εμπορευμάτων; ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές τις οποίες δεσμεύτηκε να αλλάξει για να αποφύγει το πρόστιμο (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_7777).

Ειδικά η τελευταία περίπτωση του ΑΜΑΖΟΝ είναι και η πιο συγκρίσιμη καθώς προφανώς και υπάρχει αγορά στην Ευρώπη εκτός ΑΜΑΖΟΝ με πολλά μαγαζιά και marketplaces. ΟΜΩΣ to AMAZON κατέχει την δεσπόζουσα θέση και έτσι αντιμετώπισε τον έλεγχο των οργάνων της ΕΕ.

Αυτό πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα για το σκρουτζ. 

Θέλουμε να ζούμε σε μια χώρα με Ευρωπαϊκή κουλτούρα και προοπτικές. Επειδή ΟΜΩΣ η Ελληνική πολιτεία υστερεί από την Ευρωπαϊκή σε θέματα ανταγωνισμού πρέπει ΟΛΟΙ οι καταναλωτές να είναι πληροφορημένοι για το τι συμβαίνει εις βάρος τους και φυσικά να αντιδράσουν όπως νομίζουν καλύτερα. Αν μάλιστα πολλοί καταναλωτές ενημερωθούν και αντιδράσουν ενδέχεται να "ξυπνήσει" και η Ελληνική πολιτεία και να παρέμβει διορθώνοντας γρηγορότερα την αρρυθμία που προκαλεί το σκρουτζ.

  • Like 4
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Διαβάζω τα νέα σχόλια των υποστηρικτών των πρακτικών του σκρουτζ και αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι να γίνει μια απλή αναγωγή στα Ευρωπαικά δεδομένα;

Αναφέρω το βασικό επιχείρημα των σχολιαστών που δικαιολογούν το σκρουτζ και δηλώνουν ειδικοί στον προγραμματισμό και web marketing επιχειρώντας να προσδώσουν μεγαλύτερη αξία στην άποψή τους:

"Το σκρουτζ δεν είναι μονοπώλιο καθώς υπάρχουν άλλες πλατφόρμες και φυσικά πολλές επιλογές digital marketing για Search Engines, Social Media είτε με keywords είτε με ads κλπ..."

Με συμπέρασμα αυτού του σκεπτικού σας ότι όλα είναι καλά και πρέπει να πορευτούμε ΟΛΟΙ έτσι χωρίς καμία παρέμβαση.

Κατά αρχήν για να είμαστε όλοι "on the same page" δεν υποστήριξα ποτέ ότι το σκρουτζ είναι μονοπώλιο. Ο όρος που αρμόζει είναι ότι κατέχει ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ στη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διαφωνεί κανείς ότι κατέχει την δεσπόζουσα θέση;

Με δεδομένη την δεσπόζουσα θέση του σκρουτζ θα παρακαλούσα να κάνετε τον εξής παραλληλισμό και σύγκριση.

Η ΕΕ έχει θέσει ως αντικείμενο ελέγχου για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης τις Microsoft, Google, Amazon κλπ Μάλιστα κάποιες από αυτές τις εταιρείες σε διάφορες περιπτώσεις τιμωρήθηκαν από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ με μεγάλα πρόστιμα.

Πείτε μου τώρα:

Η Microsoft ήταν η μόνη εταιρεία με λειτουργικό σύστημα και browser;  ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_13_196).

Η GOOGLE ήταν η μόνη εταιρεία με Search Engine;  ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/es/MEMO_17_1785)

Η ΑΜAΖΟΝ είναι η μόνη εταιρεία με πλατφόρμα πώλησης εμπορευμάτων; ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές τις οποίες δεσμεύτηκε να αλλάξει για να αποφύγει το πρόστιμο (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_7777).

Ειδικά η τελευταία περίπτωση του ΑΜΑΖΟΝ είναι και η πιο συγκρίσιμη καθώς προφανώς και υπάρχει αγορά στην Ευρώπη εκτός ΑΜΑΖΟΝ με πολλά μαγαζιά και marketplaces. ΟΜΩΣ to AMAZON κατέχει την δεσπόζουσα θέση και έτσι αντιμετώπισε τον έλεγχο των οργάνων της ΕΕ.

Αυτό πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα για το σκρουτζ. 

Θέλουμε να ζούμε σε μια χώρα με Ευρωπαϊκή κουλτούρα και προοπτικές. Επειδή ΟΜΩΣ η Ελληνική πολιτεία υστερεί από την Ευρωπαϊκή σε θέματα ανταγωνισμού πρέπει ΟΛΟΙ οι καταναλωτές να είναι πληροφορημένοι για το τι συμβαίνει εις βάρος τους και φυσικά να αντιδράσουν όπως νομίζουν καλύτερα. Αν μάλιστα πολλοί καταναλωτές ενημερωθούν και αντιδράσουν ενδέχεται να "ξυπνήσει" και η Ελληνική πολιτεία και να παρέμβει διορθώνοντας γρηγορότερα την αρρυθμία που προκαλεί το σκρουτζ.

@nova_centurion 

 

Στο έιπανε και προηγουμένως εσύ έχεις βάλει την κασέτα να παίζει,  όλες οι περιπτώσεις που έχεις αναφέρει είναι αθέμιτες πρακτικές ως προς τους ανταγωνιστές τους.

Αυτό ελέγχει η επιτροπή ανταγωνισμού, όχι την αύξηση της προμήθειας που βάζει ο κάθε σκρουτζ, δηλαδή τιμολογιακή πολιτική, το οποίο είναι φυσική συνέπεια απόκτησης ολιγοπωλιακής δύναμης.  Δε μπορεί να κάνει τίποτα καμμία επιτροπή. Το να ζητάς παρέμβαση της πολιτείας στις τιμές που χρεώνει ο σκρουτζ παραπέμπει να μην πω σε τι καθεστώς.

Η σύγκριση που κάνεις δε, με τις παρεμβάσεις της πολιτείας στα τρόφιμα η τις μάσκες και τα αντισηπτικά, δηλαδή σε περιόδους κρίσης υγειονομικής, πληθωρισμού είναι άτοπη  και δεν έχει καμμία σχέση με τα προϊόντα τεχνολογίας. Αλλά αυτό σε βολεύει και μάλλον εκεί σε έχει πονέσει ο ΣΚΡΟΥΤΖ εσένα.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, andreoulios είπε

Στο έιπανε και προηγουμένως εσύ έχεις βάλει την κασέτα να παίζει,  όλες οι περιπτώσεις που έχεις αναφέρει είναι αθέμιτες πρακτικές ως προς τους ανταγωνιστές τους.

Στο ΑΜΑΖΟΝ είναι ακριβώς για την χρήση των ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ δεδομένων που καταγράφει το ΑΜΑΖΟΝ από τους sellers. Μήπως το σκρουτζ είναι πιο παρεμβατικό με τον tracking κώδικα που καταγράφει ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των δεδομένων από το site των μαγαζιών; Λέω μήπως!!

Επίσης το σκρουτζ όταν χρεώνει προμήθεια ακόμη και μέρες μετά λόγω των cookies ακόμη και για πώληση που έχει έλθει στο μαγαζί από άλλο κανάλι ΜΗΠΩΣ είναι αθέμιτος ανταγωνισμός στα άλλα κανάλια όπως πχ. BestPrice αφού ένα μαγαζί ΔΕΝ μπορεί να πληρώνει διπλές προμήθειες και ετσι αναγκάζεται να επιλέξει τον πιο δυνατό παίκτη άρα το σκρουτζ μειώνοντας έτσι το πελατολόγιο των ανταγωνιστών του;

Μήπως το skroutz καλάθι ανταγωνίζεται αθέμιτα τα μαγαζιά με δικό τους eshop αφού αφενός μαθαίνει τα εμπορικά προϊόντα από τον tracking code άρα ξέρει που να δώσει βάρος και αφετέρου παντού έχει σε δεσπόζουσα θέση τις δικές του προσφορές μέσω δικού του δικού του καλαθιού;

Γνωρίζεις ότι έχει πάρει "κούρσα" ΟΛΟΥΣ τους εισαγωγείς-αντιπροσώπους που έχει δει ότι τα μαγαζιά πουλάνε εμπορεύσιμα προϊόντα τους; Αυτό δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός όταν στοχευμένα με στοιχεία που απέκτησε για άλλο λόγο επιδιώκει να αποκτήσει εμπορική παράλληλη σχέση;

Μήπως το σκρουτζ ανταγωνίζεται αθέμιτα τα μαγαζιά περνώντας αρνητικές κριτικές για αυτά ενώ δεν περνάει καμία αρνητική για τις δικές του υπηρεσίες; Εγώ πχ. έχω αγοράσει από το καλάθι του και όσες φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το support του με email είτε δεν πήρα απάντηση είτε πήρα μετά από πολλές ημέρες; Οτι είναι αυτόματο με κώδικα πχ. επιστροφές δουλεύει καλά. Οτι απαιτέι ανθρώπινη εξυοηρέτηση είναι χάος!! Μπορώ εγώ να γράψω αρνητική κριτική για την ανταπόκριση του customer support? ΟΧΙ βέβαια!! Ενώ για τα μαγαζιά μπορώ. Αυτό δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός;

Οταν ΔΕΝ σου επιτρέπει να έχεις διαφορετικές τιμές ανα διαφορετικό κανάλι ΔΕΝ είναι αθέμιτος ανταγωνισμός καθώς δεν αφήνει να ξεχωρίσει το εναλλακτικό κανάλι;

Μπορώ να πω και άλλα πολλά.

46 λεπτά πριν, andreoulios είπε

Αυτό ελέγχει η επιτροπή ανταγωνισμού, όχι την αύξηση της προμήθειας που βάζει ο κάθε σκρουτζ, δηλαδή τιμολογιακή πολιτική, το οποίο είναι φυσική συνέπεια απόκτησης ολιγοπωλιακής δύναμης. 

Μόνος σου παραδέχεσαι ότι είναι ολιγοπωλιακή δύναμη. Αυτό δεν ενδιαφέρει την επιτροπή ανταγωνισμού; Εμάς δεν μας ενδιαφέρει όταν ανεβάζει τις τιμές που αγοράζουμε;

46 λεπτά πριν, andreoulios είπε

Η σύγκριση που κάνεις δε, με τις παρεμβάσεις της πολιτείας στα τρόφιμα η τις μάσκες και τα αντισηπτικά, δηλαδή σε περιόδους κρίσης υγειονομικής, πληθωρισμού είναι άτοπη

ξεχνάς ότι το σκρουτζ πουλάει ΠΟΛΛΑ προϊόντα που εμπίπτουν στις κατηγορίες που υπήρχε ή υπάρχει πλαφόν μεικτού. Συγκεκριμμένα:

"1. Για το χρονικό διάστημα από τη δημοσίευση του παρόντος και έως την 30η.6.2022, απαγορεύεται η αποκόμιση μικτού κέρδους από την πώληση οποιουδήποτε προϊόντος ή την παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας που είναι απαραίτητη για την υγεία, τη διατροφή, τη διαβίωση, τη μετακίνηση και την ασφάλεια του καταναλωτή, όταν το περιθώριο μικτού κέρδους ανά μονάδα υπερβαίνει το αντίστοιχο περιθώριο μικτού κέρδους ανά μονάδα προ της 1η.9.2021."

 Η ισχύς της παραπάνω ρύθμισης έχει παραταθει μέχρι το καλοκαίρι του 2023.

Εσύ και όσοι λέτε ότι σκρουτζ μπορεί να διαμορφώνει ελεύθερα τις προμήθειες του τι πιστεύετε; Πουλάει το σκρουτζ είδη supermarket και είδη υγείας; Δες το τμήμα από τις κατηγορίες του:

 

image.png.876b3f8afc1594658910117c1dc4b34a.png

Μήπως έχει και προϊόντα υγείας, μήπως έχει και βρεφικά όπως γάλα, πάνες κλπ

Εσύ τι λες όταν αυξάνει τις προμήθειες σ' αυτά και οδηγεί στην αύξηση των τιμών μέσα από το κανάλι του είναι θέμα της πολιτείας αλλά και των λοιπών καταναλωτών ή όχι; 

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

αφού ένα μαγαζί ΔΕΝ μπορεί να πληρώνει διπλές προμήθειες και ετσι αναγκάζεται να επιλέξει τον πιο δυνατό παίκτη άρα το σκρουτζ μειώνοντας έτσι το πελατολόγιο των ανταγωνιστών του;

Aυτό θα μπορούσε να είναι αθέμιτος ανταγωνισμός, αλλά κάνεις υπόθεση μεν και άντε στοιχειοθέτησε το δε.

 

 

32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μήπως το skroutz καλάθι ανταγωνίζεται αθέμιτα τα μαγαζιά με δικό τους eshop αφού αφενός μαθαίνει τα εμπορικά προϊόντα από τον tracking code άρα ξέρει που να δώσει βάρος και αφετέρου παντού έχει σε δεσπόζουσα θέση τις δικές του προσφορές μέσω δικού του δικού του καλαθιού;

αυτό μόνο σε μείωση τιμής θα μπορούσε να οδηγήσει καθώς όλοι θέλουν να βρίσκονται ψηλά στη λίστα, άρα πάλι δεν είναι αθέμιτη πρακτική(βοηθάει τον ανταγωνισμό)

32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μπορώ εγώ να γράψω αρνητική κριτική για την ανταπόκριση του customer support? ΟΧΙ βέβαια!! Ενώ για τα μαγαζιά μπορώ. Αυτό δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός;

Άντε πάλι, αυτό τώρα δηλαδή πως χαντακώνει το bestprice? πως είναι αθέμιτο αυτό για τον ανταγωνισμό? Στο shopflix δηλαδή του βάζεις βαθμολογία? 

 

32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μόνος σου παραδέχεσαι ότι είναι ολιγοπωλιακή δύναμη. Αυτό δεν ενδιαφέρει την επιτροπή ανταγωνισμού;

Οχι αυτό καθαυτό δεν την ενδιαφέρει

 

32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

ξεχνάς ότι το σκρουτζ πουλάει ΠΟΛΛΑ προϊόντα που εμπίπτουν στις κατηγορίες που υπήρχε ή υπάρχει πλαφόν μεικτού

Αν βρεθεί να παρανομεί σε αυτό το κομμάτι καλώς να έρθει το πρόστιμο.

 

32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Εσύ τι λες όταν αυξάνει τις προμήθειες σ' αυτά και οδηγεί στην αύξηση των τιμών μέσα από το κανάλι του είναι θέμα της πολιτείας αλλά και των λοιπών καταναλωτών ή όχι; 

Εγω λέω ότι η άυξηση των προμηθειών μάλλον στέλνουν πελάτες & μαγαζάκια σε άλλες πλατφόρμες και μάλλον υγειές έιναι για τον ανταγωνισμό

 

32 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Στο ΑΜΑΖΟΝ είναι ακριβώς για την χρήση των ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ δεδομένων που καταγράφει το ΑΜΑΖΟΝ από τους sellers. Μήπως το σκρουτζ είναι πιο παρεμβατικό με τον tracking κώδικα που καταγράφει ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των δεδομένων από το site των μαγαζιών; Λέω μήπως!!

Το αμαζον  έχει δικό του warehouse..sοld by amazon δε λέει στα προϊόντα του?  Απόσο ξέρω το σκρουτζ δεν έχει οπότε δεν ανταγωνίζεται με τους sellers.

Επεξ/σία από andreoulios
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, andreoulios είπε
36 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μήπως το skroutz καλάθι ανταγωνίζεται αθέμιτα τα μαγαζιά με δικό τους eshop αφού αφενός μαθαίνει τα εμπορικά προϊόντα από τον tracking code άρα ξέρει που να δώσει βάρος και αφετέρου παντού έχει σε δεσπόζουσα θέση τις δικές του προσφορές μέσω δικού του δικού του καλαθιού;

αυτό μόνο σε μείωση τιμής θα μπορούσε να οδηγήσει καθώς όλοι θέλουν να βρίσκονται ψηλά στη λίστα, άρα πάλι δεν είναι αθέμιτη πρακτική(βοηθάει τον ανταγωνισμό)

Είναι όμως αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα μαγαζιά καθώς με αθέμιτο τρόπο το σκρουτζ οδηγεί τις αγο΄ρες των καταναλωτών στο καλάθι του που έχει μεγαλύτερη προμήθεια.

 

5 λεπτά πριν, andreoulios είπε
37 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μπορώ εγώ να γράψω αρνητική κριτική για την ανταπόκριση του customer support? ΟΧΙ βέβαια!! Ενώ για τα μαγαζιά μπορώ. Αυτό δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός;

Άντε πάλι, αυτό τώρα δηλαδή πως χαντακώνει το bestprice? πως είναι αθέμιτο αυτό για τον ανταγωνισμό? Στο shopflix δηλαδή του βάζεις βαθμολογία? 

Δεν είναι ανταγωνισμός προς BestPrice. Είναι ανταγωνισμός προς τα μαγαζιά που είναι πελάτες με δικό τους site αλλά δεν είναι στο σκρουτζ καλάθι.

 

7 λεπτά πριν, andreoulios είπε
39 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Εσύ τι λες όταν αυξάνει τις προμήθειες σ' αυτά και οδηγεί στην αύξηση των τιμών μέσα από το κανάλι του είναι θέμα της πολιτείας αλλά και των λοιπών καταναλωτών ή όχι; 

Εγω λέω ότι η άυξηση των προμηθειών μάλλον στέλνουν πελάτες & μαγαζάκια σε άλλες πλατφόρμες και μάλλον υγειές έιναι για τον ανταγωνισμό

Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ελεγχόμενα προϊόντα. Με την ίδια λογική αν ένα supermarket αυξάνει τις τιμές δεν υπάρχει θέμα καθώς οι καταναλωτές θα πάνε σ' άλλο!! Τότε γιατί τους ρίχνουν τα πρόστιμα;

9 λεπτά πριν, andreoulios είπε

Το αμαζον  έχει δικό του warehouse..sοld by amazon δε λέει στα προϊόντα του?  Απόσο ξέρω το σκρουτζ δεν έχει οπότε δεν ανταγωνίζεται με τους sellers.

Το ΑΜΑΖΟΝ έχει δικά του προϊόντα και το σκρουτζ έχει ΔΙΚΟ του καλάθι με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ που ανταγωνίζεται εσωτερικά τις redirect πωλήσεις στα site των μικρομάγαζων. Ιδιος αθέμιτος ανταγωνισμός είναι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Είναι όμως αθέμιτος ανταγωνισμός προς τα μαγαζιά καθώς με αθέμιτο τρόπο το σκρουτζ οδηγεί τις αγορες των καταναλωτών στο καλάθι του που έχει μεγαλύτερη προμήθεια.

Και πάλι εφόσον δεν τους κάνει αποκλεισμό δε βλέπω πως είναι αθέμιτο η πλατφόρμα να κυνηγάει το κέρδος της.

Το ίδιο κάνει και μια χονδρική επιχείρηση προωθεί κωδικούς με μεγαλύτερο περιθώριο.

 

15 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Δεν είναι ανταγωνισμός προς BestPrice. Είναι ανταγωνισμός προς τα μαγαζιά που είναι πελάτες με δικό τους site αλλά δεν είναι στο σκρουτζ καλάθι.

Και τι προτείνεις ? Να βάλει αξιολόγηση στον εαυτό του ? ότι δηλαδή θα μπορούσατε να του βάλετε τρία αστεράκια και ξαφνικά θα έιχε μικρότερη αξιοπιστία το καλάθι του  από κάτι multicopter ας πούμε. 😂

 

Αυτό περιμένουν τα μαγαζάκια και δε πουλάνε, το ότι δεν βάζουμε αστεράκια στο σκρουτζ φταίει.

 

 

 

8 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ελεγχόμενα προϊόντα. Με την ίδια λογική αν ένα supermarket αυξάνει τις τιμές δεν υπάρχει θέμα καθώς οι καταναλωτές θα πάνε σ' άλλο!! Τότε γιατί τους ρίχνουν τα πρόστιμα;

Δεν μιλούσα για τα τρόφιμα αλλά για προϊόντα τεχνολογίας, απλά δε το σημείωσα. Είπαμε αν βρεθεί να παρανομεί κάποιος καλώς να έρθει το πρόστιμο.

22 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Το ΑΜΑΖΟΝ έχει δικά του προϊόντα και το σκρουτζ έχει ΔΙΚΟ του καλάθι με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ που ανταγωνίζεται εσωτερικά τις redirect πωλήσεις στα site των μικρομάγαζων. Ιδιος αθέμιτος ανταγωνισμός είναι.

Δεν είναι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Novacenturion εντάξει, τώρα που μάμησες το skroutz, κάνε κάτι και για την Tesla και την Microsoft που εκμεταλλεύονται την δεσπόζουσα μονοπωλιακή θέση τους στην αγορά με αποτέλεσμα πολλοί Έλληνες που θέλουν να ανοίξουν αυτοκίνητοβιομηχανιες και εταιρίες λογισμικου να μην μπορούν να λανσάρουν ανταγωνιστικό προϊόν. 

Κάποιος, μια επιτροπή, ένα δικαστήριο λαϊκό ή κανονικό, ενα κόμμα πρέπει να τους συνετίσει. Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση με τον καπιταλισμό, που η κάθε επιχείρηση θέλει να αποφασίζει μόνη της τι θα κάνει και πόσο θα χρεώσει τα προϊόντα της. 

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ.
Στις 4/2/2023 στις 9:06 ΜΜ, leonidas_fs είπε

Όσοι από εσάς εχετε e-shop και είστε στο skroutz, πως είδατε την νέα υποχρεωτική ετήσια συνδρομή των 400€; Πολλοί γκρινιάζουν και δεν θα την πληρώσουν, με σκοπό να φύγουν από το skroutz!

facebook.com/groups/676121607528297/about

Δημοσ.
9 ώρες πριν, ChimairaX είπε

Όλα αυτά τα πληρώνουμε εμείς ως καταναλωτές. Ήδη συμβαίνει.

Όταν ο σκρουτζ θέλει 10% από μια παραγγελία, οι επιχειρηματίες δεν είναι βλάκες να το "φάνε" μόνοι τους, προφανώς και θα ανέβει η τιμή του προϊόντος 10% στην πώληση. Και όσο ο σκρουτζ σφίγγει το ζωνάρι και ανεβάζει κι άλλο τα ποσοστά του (το κάνει συνέχεια) και τώρα θέλει και 400 ευρώ τον χρόνο "συνδρομή", εγώ κι εσύ θα το πληρώσουμε, όχι το κατάστημα.

Αυτό δεν ισχύει, σύμφωνα με αυτά αυτά που έχουν γραφεί εδώ από κάποιους που είναι συνεργάτες του Σκρουτζ, πουλώντας στο Σκρουτζ δεν βγάζουν κέρδος είναι μόνο για κραχτης. Για αυτό και αν πας στο site τους η τιμή του προϊόντος είναι ίδια και ας μην πληρώνουν το 18 % προμήθεια που λένε. Από εκεί βγάζουνε.

Δημοσ.

Δεν νομίζω πως κάποιος είναι δυνατόν να πέφτει από τα σύννεφα. Είναι "φυσική" εξέλιξη σε μία καπιταλιστική οικονομία όποιος κλάδος ή επιχειρήση αποκτά θέση μονοπωλίου - ολιγοπωλίου να δρα και με την ανάλογη αυταρχικότητα χωρίς να σε ρωτάει. Απλά είναι δύσκολο να χωνέψουν οι μικροί έμποροι ότι οι τάξεις είναι δύο και πως η ύπαρξή τους ως μεσαία στρώματα δεν είναι παρά ένα στιγμιότυπο. Τη Skroutz δεν τη νοιάζει πόσοι θα οδηγηθούν ακόμα πιο κοντά στο κλείσιμο από αυτή της την κίνηση. Την νοιάζει μόνο το τι κομμάτι θα παίρνει συνολικά από την πίτα του λιανεμπορίου, όσοι κι αν είναι οι κάτοχοι αυτής της πίτας, ακόμα κι αν μείνουν οι μισοί. Το να πας στο bestprice κλπ "για να μάθουν" δεν θα αλλάξει πολλά, απλά σταδιακά θα δημιουργήσει αντίστοιχα φαινόμενα με το προανεφερθέν.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...