Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, gmc είπε

https://prnt.sc/qTcwM_ueLvEH

καπως σαν αυτο μηνες τωρα τιποτα 

Το screenshot είναι λίγο ελλειπές, θα βοηθούσε να βλέπαμε και κάποια από τα χιλιάδες προϊόντα τί είδους προϊόντα είναι γιατί πράγματι σε κάποια που έχουν χαμηλή δημοτικότητα καθυστερούν πολύ να τα εισάγουν. 

Από Skroutz πελάτη μας, υπάρχει αυτό εδώ και 3.5 μήνες. 

Βέβαια αξία προϊόντος είναι 0,90€, και σε γενικές γραμμές είναι ένα τελείως generic προϊόν με πραγματικά χαμηλό ενδιαφέρον, όπως ακριβώς δηλαδή το αναφέρει και στο μήνυμα. 

image.png.a3871e1dc6a555456e533dbd91dc6b09.png

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, fragma είπε

Τόσα περίπου καθαρό κέρδος βγάζει συγγενής μου σε ένα μήνα (γνωστό κινητομάγαζο στα νότια προάστια) με το 95% των πωλήσεων του από Σκρουτζ. Θα του πω να μπει Insomnia να γελάσει με τα απίθανα που γράφονται. 

Καθόλου απίθανα δεν είναι άσχετα με την δική σου περίπτωση η παρομοιων περιπτωσεων.. αν δεν έχει δική του αγορα και κάνει το 95% των πωλήσεων από το σκρουτζ μπορεί να μείνει και να πληρώνει ότι του ζητήσει στο μέλλον κάνεις δεν είπε ότι το σκρουτζ δεν σου φέρνει πωλήσεις ισα ισα το θέμα όμως είναι ότι είναι συνέταιρος το σκρουτζ  και αυτο δεν αλλάζει δεν ξέρω ποιο είναι ακριβώς το κέρδος των κινητών αλλά δουλεύει συνέταιρος με το σκρουτζ στο κέρδος  (αν και νομίζω στα ηλεκτρονικά ή προμήθεια είναι κοντά στο 13% οποίος ξέρει ας με διορθώσει συν βεβαια τις αλλες χρεωσεις που εχει) τωρα εμείς που έχουμε δική μας αγορά δεν καιγόμαστε να μας παίρνει τα μισά το σκρουτζ επιλέγουμε να μην ασχοληθούμε δεν κατάλαβα οι υποστηρικτές του σκρουτζ γιατί έχουν θιχτεί τοσο...  δεν ειναι  όλα για ολους έχουμε και τον άλλο που λέει να μην ασχοληθούμε με το ηλεκτρονικό εμπόριο επειδή δεν γουστάρουμε το σκρουτζ και τις τακτικές του... ρε κάτι άτομα

43 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Για δείξε που το έγραψα.

Εγώ έγραψα ότι όσοι δεν μπορούν να πληρώσουν μπορούν να φύγουν από του Σκρουτζ. Ξέρεις υπάρχει ζωή και εκτός Σκρουτζ. 

Κι επίσης αναφέρθηκα σε όσους δεν έχουν πάρει στα σοβαρά αυτό που κάνουν και νομίζουν ότι φτιάχνοντας ένα eShop θα χεστούν στο χρήμα.

Εγώ ζω από το ίντερνετ και το έγραψα πολλές φορές. Προφανώς και θέλω να υπάρχουν σοβαρές επιχειρήσεις. Αυτό όμως που συμβαίνει εδώ μέσα μόνο σοβαρό δεν είναι.

Έχεις κάποιους να ουρλιάζουν για τα cookies και τον κώδικα καταγραφής σαν την Λουκά στην τηλεόραση γιατί δεν ξέρουν καν πως λειτουργούν. Κι αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα.

Εσυ εχεις μπερδέψει το ηλεκτρονικό εμπόριο με το σκρουτζ καλό είναι να τα διαχωρίσεις γιατί είναι και ο τομέας σου εξ όσων λες.   από αυτούς που αναφέρθηκαν στις πρακτικές του σκρουτζ  και έχουν  κατάστημα  κάνεις δεν είπε κάτι για το ηλεκτρονικό εμπόριο και αν έχει eshop και αρκετές φορές εισαι ειρωνικός

Επεξ/σία από Ducatista
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Ducatista είπε

δεν ειναι  όλα για ολους έχουμε και τον άλλο που λέει να μην ασχοληθούμε με το ηλεκτρονικό εμπόριο επειδή δεν γουστάρουμε το σκρουτζ και τις τακτικές του... ρε κάτι άτομα

Κι εμείς που για κάποιον λόγο έχουμε χαρακτηριστεί υποστηριχτές ή και υπάλληλοι του Σκρουτζ, αυτό έχουμε γράψει από το πρώτο μας μήνυμα. Υπάρχει ζωή και εκτός Σκρουτζ. Υπάρχουν και ανταγωνιστές.

 

6 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Εσυ εχεις μπερδέψει το ηλεκτρονικό εμπόριο με το σκρουτζ καλό είναι να τα διαχωρίσεις γιατί είναι και ο τομέας σου εξ όσων λες από αυτούς που αναφέρθηκαν στις πρακτικές του σκρουτζ κάνεις δεν είπε κάτι για το ηλεκτρονικό εμπόριο και αν έχει eshop και αρκετές φορές εισαι ειρωνικός

Τελικά αποφασίστε, είναι μονοπώλιο και άρα Σκρουτζ = ηλεκτρονικό εμπόριο ή δεν είναι και άρα μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει κι άλλα κανάλια πώλησης; (το οποίο λέω από την πρώτη στιγμή)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Been there done that. Κατευθείαν με έστειλαν στο κατάστημα για να μιλήσω. Το αν ήμουν μεμονωμένη περίπτωση δεν το ξέρω αλλά σίγουρα συνέβη.

Δεν ξέρω τι συνέβη στην περίπτωση σου, εμένα παντως που ειμαι στο skroutz plus μου έκανε επιστροφή χρημάτων το σκρουτζ την ίδια μέρα που έκανα παράπονο γιατί το προιον που μου εστάλη ηταν διαφορετικό απο αυτό που παρηγγειλα, και το αστείο ήταν οτι μου απάντησε μετα απο 10 μέρες και το ίδιο το eshop (που αποδείχτηκε οτι ηταν απλά αρχάριος και ασχετος, οχι απατεώνας) και μου εστειλε το σωστό προιον, με αποτέλεσμα να εχω καταλήξει με το προιον που ηθελα και τα χρηματα της αγοράς στην τσέπη. Ε δεν το λές και κακή φάση, παρά το οτι παραδέχομαι οτι εχει ελαφρως τσιμπημένες χρεώσεις.

Το βασικό πρόβλημα με τους "ανταγωνιστές" του σκρουτζ είναι οτι ακόμα βρίσκονται σε εμβρυικό στάδιο ανάπτυξης. Δεν έχουν δίκτυο, δεν βγάζουν αρκετές επιλογές, δεν προσφέρουν εγγυήσεις και ασφάλεια, και δεν εχουν κάνενα απο τα μεγάλα και σοβαρά eshops με τις καλές αξιολογήσεις ως πελάτη. Προς το παρόν δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το σκρουτζ, ούτε σε αυτά που προσφέρει στους καταναλωτές, ούτε στις δυνατότητες που παρέχει στους εμπόρους. 

Επεξ/σία από fragma
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ξεκινάς με τικετ. 

Λες το πρόβλημα και βάζεις φωτό με απόδειξη κ προϊόντα. Και μετα περιμένεις να έρθουν να το πάρουν.

Μις πέρασε μια βδομάδα τους έστειλα email και η απάντηση που πήρα ήταν δεν ξέρουν και αν θέλω να μάθω περισσότερα να καλέσω απευθείας το κατάστημα.

Ε τιοέκανα και εκεί μου απάντησαν (παρότι είπαν ότι δεν έπρεπε να με στείλουν από αυτούς) ότι δεν θα τηρήσουν το doa καθώς δεν έχει θέμα. Παρότι έστειλα κ βίντεο. 

Το ξαποστειλαν πίσω με αποτέλεσμα να το ξαναστειλω μετά από δύο μέρες και πλέον αφού πέρασε κοντά μήνας να το κάνουν απλά σέρβις. Σε όλα αυτά το Σκρουτζ απλά έβλεπε.

Σε μια δική μου περίπτωση με ασύρματα ακουστικά όταν το ένα άρχισε να παίζει πιο σιγά 8 μέρες μετά την αγορά, έκανα την παραπάνω διαδικασία που περιέγραψες. Επέλεξα επιστροφή χρημάτων, φωτογράφησα το προιόν και περίμενα τον κούριερ να έρθει να το πάρει. Λίγες ημέρες μετά τον κούριερ, είδα τα χρήματά μου να επιστρέφονται στην κάρτα. 

Τώρα η δική σου περίπτωση ταιριάζει ΑΚΡΙΒΩΣ με το τι θα πράξει το σκρουτζ, σύμφωνα με αυτά που έχει δηλώσει στην ιστοσελίδα του και είναι τα παρακάτω:

Επιστροφή Χρημάτων & Αντικατάσταση

Για τις επιστροφές λόγω υπαναχώρησης, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης ξεκινά άμεσα, με την παράδοση του δέματος προς επιστροφή στη μεταφορική εταιρεία. Οι επιστροφές που αφορούν ελαττωματικά προϊόντα περνούν από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου πριν προχωρήσουμε σε αποζημίωση, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης.

Σημείωσε ότι κάποια προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από ειδικό τεχνικό σε εξουσιοδοτημένο service και ενδεχομένως να χρειαστεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση.

Εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα προχωρήσουμε σε ό,τι επέλεξες στη φόρμα επιστροφής.

 

Επεξ/σία από warewolf
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεν έχω κάτι με το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά έχω αποφασίσει να μην ασχοληθώ γιατί με καλύπτει η πελατεία μου και θέλω το εμπόρευμα μου να είναι κάτι που ο αλλος θα έχει επαφή γιαυτο και πήρα το εσπα για το eshop και δεν ασχολήθηκα τελικά.... στο σκρουτζ ειπα ποια είναι τα δικά μου δεδομένα και γιατί δεν αξίζει σε άλλο ποστ.. αυτο δεν σημαίνει ότι όποιος είναι στο σκρουτζ δεν κάνει πωλήσεις ούτε άρχισα ρους αφορισμούς για κάποιους που είναι μέσα στην πλατφόρμα  ο καθένας δούλευει όπως νομιζει

Επεξ/σία από Ducatista
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ σε 2 περιπτώσεις (skrοutz plus πάντα) δεν μίλησα με κανένα μαγαζί. Μου απάντησε το Σκρουτζ και έγιναν όλα όπως έπρεπε να γίνουν.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, fragma είπε

Το βασικό πρόβλημα με τους "ανταγωνιστές" του σκρουτζ είναι οτι ακόμα βρίσκονται σε εμβρυικό στάδιο ανάπτυξης. Δεν έχουν δίκτυο, δεν βγάζουν αρκετές επιλογές, δεν προσφέρουν εγγυήσεις και ασφάλεια, και δεν εχουν κάνενα απο τα μεγάλα και σοβαρά eshops με τις καλές αξιολογήσεις ως πελάτη. Προς το παρόν δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το σκρουτζ, ούτε σε αυτά που προσφέρει στους καταναλωτές, ούτε στις δυνατότητες που παρέχει στους εμπόρους. 

E ας αρχίσουν λοιπόν οι "Αρνητές Skroutz" απ'το Insomnia να χρησιμοποιούν και τους 2 ανταγωνιστές ώστε να μεγαλώσουν και να νιώθουν περήφανοι ότι έβαλαν ένα λιθαράκι.

Τί, όχι?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το skroutz plus (συνδρομή), έχει να κάνει με άλλα πράγματα ως οφέλη.

Το έξυπνο καλάθι του skroutz είναι αυτό που αν το επιλέξεις, σου προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων τους πρώτους 6 μήνες σε ελαττωματικά προϊόντα, ή επιστροφή χρημάτων με δωρεάν μεταφορικά επιστροφής προϊόντος, αν το προϊόν που σου στάλθηκε ήταν λάθος.

Όσον αφορά εμένα (τον πελάτη) μερικά βασικά πράγματα που με κρατάνε στην πλατφόρμα του skroutz, είναι τα οφέλη του έξυπνου καλαθιού, η συνδρομή plus, καθώς και η κούριερ του skroutz, όπου σχετικά με τις άλλες είναι συνεπής στους χρόνους και δεν αφήνει χαρτάκια " δεν σας βρήκαμε", με ενημερώνει με μήνυμα την ώρα παράδοσης, είναι ευγενικοί κλπ.

Δεν ξέρω πως ξεκίνησε αρχικά η πλατφόρμα, αλλά για τον πελάτη δεν είναι μόνο μια μηχανή αναζήτησης φθηνότερων τιμών.

Παρέχει τις υπηρεσίες του έξυπνου καλαθιού, τις υπηρεσίες της plus συνδρομής, καλή courier και skroutz points, δεν δίνω σε κάθε κατάστημα ξεχωριστά τα στοιχεία της κάρτας μου κλπ κλπ

Επεξ/σία από warewolf
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, polaki είπε

E ας αρχίσουν λοιπόν οι "Αρνητές Skroutz" απ'το Insomnia να χρησιμοποιούν και τους 2 ανταγωνιστές ώστε να μεγαλώσουν και να νιώθουν περήφανοι ότι έβαλαν ένα λιθαράκι.

Τί, όχι?

Δεν νομίζω να έθιξε κάνεις τις υπηρεσίες του σκρουτζ προς τους πελάτες του ισα ισα είναι αρκετα καλές σε όλα τα επίπεδα..  το ποστ έχει να κάνει με τους συνεργάτες που είναι στην πλατφόρμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Δεν νομίζω να έθιξε κάνεις τις υπηρεσίες του σκρουτζ προς τους πελάτες του ισα ισα είναι αρκετα καλές σε όλα τα επίπεδα..  το ποστ έχει να κάνει με τους συνεργάτες που είναι στην πλατφόρμα

27 σελίδες τώρα προσπαθουν να μας πείσουν ότι το Σκρουτζ είναι άχρηστο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filip123go είπε

27 σελίδες τώρα προσπαθουν να μας πείσουν ότι το Σκρουτζ είναι άχρηστο.

Αν ήταν άχρηστο δεν θα υπήρχε.. δεν νομιζω να αναφέρθηκε κάτι τέτοιο ούτε από την μεριά των συνεργατών και φυσικά ούτε από την μεριά των πελατών του

Δημοσ.
Στις 8/2/2023 στις 11:26 ΜΜ, lector είπε

Μονοδρομος αυτη η τακτικη.

Στο κατω κατω, παμε μεσω σκρουτζ για να ψωνισουμε φθηνα, αν το σκρουτζ γδερνει τα μαγαζια, τα μαγαζια με τη σειρα τους θα γδαρουν εμας θελοντας και μη, για να επιβιωσουν, οποτε ψωνιζοντας απευθειας απο τα μαγαζια παρακαμπτοντας το σκρουτζ ειναι προς οφελος και της τσεπης μας και των μαγαζιων. 

Εννοειται τα ιδια ισχυουν και για booking και για οποιονδηποτε αλλο νταβατζη. 

Εγώ πάντως σε όσα site έχω μπει σε αυτά τα μαγαζιά η τιμή είναι ολόιδια με αυτή που έχουν στο Σκρουτζ, ενώ θα έπρεπε να είναι 18 % μικρότερη όση είναι η προμήθεια του Σκρουτζ, αλλά δεν το κάνουν που προκύπτει ότι το κάνουν μόνο για όφελος του μαγαζιού ποτέ για τον καταναλωτή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

What if I told you, ότι μόνο από αγορές από το κατάστημα έχουν κέρδος κάποια e-shop, γιατί δουλεύουν με περιθώριο κέρδους ΜΟΝΟ την προμήθεια του Σκρουτζ? Με λίγα λόγια οι παραγγελίες μέσω Σκρουτζ φέρνουν 0 έσοδα. Όταν παραγγέλνεις από το eshop με τα cookies του Σκρουτζ υπάρχει περιθώριο ένα 5%, κι απευθείας από το Google (όχι ads) ένα 12-13%. Κι αυτό μιλάμε για μεικτό κέρδος.

Έτσι λειτουργεί το 90% των μαγαζιών στο Σκρουτζ, και λέω για τα προϊόντα που έχουν μεγάλο ανταγωνισμό.

Επεξ/σία από Parolos4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Εγώ πάντως σε όσα site έχω μπει σε αυτά τα μαγαζιά η τιμή είναι ολόιδια με αυτή που έχουν στο Σκρουτζ, ενώ θα έπρεπε να είναι 18 % μικρότερη όση είναι η προμήθεια του Σκρουτζ, αλλά δεν το κάνουν που προκύπτει ότι το κάνουν μόνο για όφελος του μαγαζιού ποτέ για τον καταναλωτή.

Αυτο συμβαίνει γιατί στο σκρουτζ δουλεύουν με αστείο ποσοστό για να κάνουν πώληση και στην έξω αγορά δουλεύουν "κανονικα"

1 λεπτό πριν, Parolos4 είπε

What if I told you, ότι μόνο από αγορές από το κατάστημα έχουν κέρδος κάποια e-shop, γιατί δουλεύουν με περιθώριο κέρδους ΜΟΝΟ την προμήθεια του Σκρουτζ? Με λίγα λόγια οι παραγγελίες μέσω Σκρουτζ φέρνουν 0 έσοδα. Όταν παραγγέλνεις από το eshop με τα cookies του Σκρουτζ υπάρχει περιθώριο ένα 5%, κι απευθείας από το Google ένα 12-13%. Κι αυτό μιλάμε για μεικτό κέρδος.

Έτσι λειτουργεί το 90% των μαγαζιών στο Σκρουτζ, και λέω για τα προϊόντα που έχουν μεγάλο ανταγωνισμό.

Αυτο ακριβως

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...