Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, filip123go είπε

Στο shopflix, επειδή έχω άτομο που δουλεύει μέσα, άνθρωπος δεν πατάει.

 

φέρεσαι όμως. 

 

Ο Σκρουτζ, επειδή έχω φτιάξει mappers για τα xml του, 5 βασικά πράγματα ζητάει για να ανέβουν τα προιόντα.

 

Αυτό θα το κρίνει το τμήμα marketing του καταστήματος. Κρίνοντας παντως απο τα ονόματα που έχει μέσα, αρκετα μεγάλη ανάγκη. 

 

Φαντάζομαι, εσύ, αυτά που πουλάς δεν τα έχεις αμεβάσει ούτε 1 ευρω στην τιμή τα τελυταία χρόνια έτσι;; Οσο πουλούσες πριν 1 χρόνο, τόσο πουλάς τώρα.

 

Δεν φέρεσαι και πολύ επαγγελματικά πάντως. Ο σωστός επαγγελματίας, τα βάζει κάτω, βλέπει εαν τον συμφέρει η όχι και αναδιοργανώνει το business plan της 5ετίας που έχει. Αλλά τι λέω, το 90% των Ελληνικών επιχειρήσεων δεν ξέρει καν τι είναι το business plan.

 

Μήπως τους ρωτάς ότι να ναι; Γιατί σε εμένα μέσα σε ένα 2ωρο μου έχουν απαντήσει και σαν πελάτη, και σαν developer. Επίσης το documentation που έχει στη σελίδα τους είναι ΑΡΙΣΤΟ.

 

Ποτέ δεν προσέφερε τέτοιες υπηρεσίες του Σκρουτζ. Τώρα εαν εσύ πήγες να το παίξεις developer στη θέση του developer είναι δικό σου πρόβλημα. Ο φίλος απο πάνω λέει ότι χρεώνουν 250 ευρώ τη σύνδεση. Υπάρχει λόγος που είναι τόσο η χρέωση. Πληρώνεις την τεχνογνωσία. Απ ότι καταλαβαίνω εσυ το έκανες (η νόμιζες ότι μπορείς να το κάνεις) μόνος σου, και  τα έχει κάνει μαντάρα. 

 

Για να αξιολογηθείς καλά από ποιον;;

 

Αυτό δεν το ξέρω. 

Παντώς να ξέρεις , ο τρόπος που γράφεις, δείχνει έναν ξερόλα, πολύ κακό συνεργάτη.  Από άτομα σαν κ εσένα θέλει να απαλλαγεί το σκρούτζ και όλες οι άλλες (γιατι υπάρχουν κ άλλες που το έκαναν) εταιρείες του χώρου. 
Εαν ο Σκρουτζ μπορεί να βγάλει τα ίδια με τους μισούς (και καλούς) πελάτες που θα του μείνουν, οι υπόλοιποι απλά δεν χρειάζονται εκεί μέσα. Και απ ότι φαίνεται μάλλον τα έχει βάλει κάτω και μπορεί. 

Στο φινάλε, εγώ είδα την υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου να αναβαθμίζεται κατακόρυφα με τον Σκρουτζ. Την επόμενη μέρα παραλαμβάνω, και μου έρχεται μνμ ακριβώς με την ώρα και το tracking του διανομέα. Και κάτσε εσύ και ψάξε σε ποια πόλη έχει καταλήξει αυτό που έστειλες πριν 3 εβδομάδες.
Σαν καταναλωτής είμαι απόλυτα ευχαριστήμένος, οπότε και 1000 ευρώ να πάει η  συνδρομή, εγώ πάλι από το καλάθι του θα ψωνίζω, και ας καταλήξουν να είναι και 30 και 40 ευρώ πάνω οι τιμές. Είναι πλεον μια premium υπηρεσία, και έτσι πρέπει να χρεώνεται 

Επίσης το όλο θέμα συζήτησης είναι απλά αστείο, γιατί αυτα τα 33 ευρώ το μήνα,  στο τέλος θα μετατεθούν στον καταναλωτή.

Ναι, ξεκαθαρα αυτό είναι. Θέλουν να κρατήσουν τους καλούς πελάτες τους. 

πόνεσε η καρδιά μου με αυτό που έγραψες ....

Από αυτά που γράφουν, μάλλον είναι digital marketing experts οι άνθρωποι, ή κάτι παρεμφερές. Το ότι έχεις ένα eshop, δεν σημαίνει ότι ξέρεις να κάνεις και διαφήμιση. Εϊναι σαν να λες ότι επιδή έχω ένα μαγαζί με παπούτσια, ξέρω να γυρίσω διαφήμιση σε τηλεοπτικό κανάλι. Καμια σχέση το ένα με το άλλο.  

Πραγματικά χαρα στο κουράγιο σου :P

Αφού είναι τόσο σοβαρό μαγαζί γιατι άφησε κάτι a mobiles και κάτι παρλεπους να σουλατσαρουν και να χάσει κοσμακης τα λεφτά του και τα μυαλά του.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Titos301 είπε

Τι εννουν ανεβει το προιον; (παρακολουθουμε τη συζητηση και ατομα π δεν ξερουμε τα slang στο κλαδο των επαγγελματιων) να ανεβει η τιμη με το χρονο; να ανεβει ως προς την εμφανιση στο χρηστη; τι ακριβως;

Με μπέρδεψες... Άλλο έκανες quote, άλλο ρωτάς....

3 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Αφού είναι τόσο σοβαρό μαγαζί γιατι άφησε κάτι a mobiles και κάτι παρλεπους να σουλατσαρουν και να χάσει κοσμακης τα λεφτά του και τα μυαλά του.

Ποια λεφτά έχασαν;;; Τους αποζημίωσε στο ακέραιο το Σκρουτζ.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, filip123go είπε
2 ώρες πριν, james01gr είπε

όταν λοιπόν πλήρωσα το ποσό για την εγγραφή, δεν υπήρχε συνδρομή. εσύ πόσο εύκολα θα δεχόσουν να έχεις αγοράσει το δικαίωμα σε μία πλατφόρμα και μετά από έναν χρόνο η πλατφόρμα αυτή να σου βάζει συνδρομή;

Φαντάζομαι, εσύ, αυτά που πουλάς δεν τα έχεις αμεβάσει ούτε 1 ευρω στην τιμή τα τελυταία χρόνια έτσι;; Οσο πουλούσες πριν 1 χρόνο, τόσο πουλάς τώρα

 

2 ώρες πριν, james01gr είπε

να μην σε βοηθάνε να ανεβάσεις τα προϊόντα σου

Ποτέ δεν προσέφερε τέτοιες υπηρεσίες του Σκρουτζ. Τώρα εαν εσύ πήγες να το παίξεις developer στη θέση του developer είναι δικό σου πρόβλημα. Ο φίλος απο πάνω λέει ότι χρεώνουν 250 ευρώ τη σύνδεση. Υπάρχει λόγος που είναι τόσο η χρέωση. Πληρώνεις την τεχνογνωσία. Απ ότι καταλαβαίνω εσυ το έκανες (η νόμιζες ότι μπορείς να το κάνεις) μόνος σου, και  τα έχει κάνει μαντάρα. 

.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filip123go είπε

Με μπέρδεψες... Άλλο έκανες quote, άλλο ρωτάς....

Ποια λεφτά έχασαν;;; Τους αποζημίωσε στο ακέραιο το Σκρουτζ.

Ρωτάω αφού είναι τόσο σοβαρό μαγαζί για τους άφησε να σουλατσαρουν. Μου απαντάς σε κάτι άλλο. Γιατι Ας πούμε δεν ζητάει μια εγγυητική το 10% του τζίρου που κάνει το κάθε κατάστημα μηνιαίως.

 

Αν έδωσε τα λεφτά πίσω, που δεν ισχύει απαραίτητα κάτι τέτοιο, τα επωμίστηκαν τα υπόλοιπα μαγαζιά με το 400ρι και τις αυξημένες προμήθειες και κατά συνέπεια ο τελικός καταναλωτής.

Δημοσ.
Στις 8/2/2023 στις 7:31 ΜΜ, Titos301 είπε

μαλλον θα αρχισω να χρησιμοποιω το skroutz απλα ως συγκριση τιμων και μετα θα πληκτρολογω μονος μου το καταστημα στην αναζητηση και θα προχωρω σε αγορα, εξωφρενικα μεγαλα τα ποσοστα

Μην ξεχνάς όμως να διαγράφεις τα cookies γιατί αν το skroutz δει ότι είδες ένα προϊόν , το λογισμικό που είναι εγκατεστημένο στην σελίδα του καταστήματος αμέσως θα το καταλάβει και θα το λάβει σαν αγορά από skroutz. Δεν χρειάζεται καν να πατήσεις "Δες το στην σελίδα του καταστήματος". Αυτό μπορεί να γίνει ακόμα και αν κάνεις την αγορά μέρες μετά. Το καταλαβαίνεις γιατί μετά την παραγγελία σου βγάζει στη σελίδα του καταστήματος το πλαίσιο του Skroutz και σε προτρέπει να αποθηκεύσεις την αγορά στο λογαριασμό σου στο Skroutz.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, hln3 είπε

Μια διευκρίνηση, χρεώνονται και τα κλικς και ποσοστά πωλήσεων ή πλέον μονο τα ποσοστα επί των πωλήσεων;

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ. ΠΟΣΟΣΤΑ, ΚΛΙΚΣ, ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ (ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΠΕΛΑΤΩΝ),

Αναλυτικά:

1) Μπαινω σκρουτζ βρισκω ενα προιον παταω το λινκ με κανει ανακατευθυνση στη σελιδα του αγοραζω προιον. Πληρωνεται το σκρουτζ?

ΒΕΒΑΙΩΣ!! Παιρνει ποσοστα με βαση τη κατηγορια του προιοντος που φτανουν μεχρι 15 %. (Ασχετως αν σε καποια προιοντα το κερδος του καταστηματος ειναι 5-10%)
Και οχι μονο αυτο αλλα παιρνει ποσοστα κι απο οτι επιπλεον προιοντα αγορασεις, τα οποια να κατατασει στις "εμμεσες πωλησεις". Δηλαδη σου λεει, αν ο πελάτης δεν έβρισκε το κατάστημα σου μέσα από το σκρουτζ δεν θα πούλαγες και τα υπόλοιπα. Άρα σε χρεώνω και για αυτά. Εγώ δηλαδή μπαίνω σε ένα κατάστημα μέσω του Σκρουτζ να αγοράσω ένα παντελόνι. Και μέσα στο κατάστημα βλέπω ότι μ αρέσει και ένα πουκάμισο και μια μπλούζα και ένα σακάκι. Το κατάστημα πληρώνει προμήθεια για ΟΛΑ αυτά, άσχετα από το αν μπήκες μόνο για ένα παντελόνι.

 

2) Μπαινω σκρουτζ βρισκω ενα προιον παταω το λινκ με κανει ανακατευθυνση στη σελιδα του και δεν αγοραζω προιον.

Στην περιπτωση που ο browser εχει extension που μπλοκαρει trackers και cookies (πχ u-Block origin), και το σκρουτζ δε μπορει να καταγραψει την πωληση, χρεωνει το κλικ σε οσα καταστηματα μπεις, ειτε αγορασεις ειτε οχι, το οποίο κλικ αν θυμάμαι καλά είναι 23 λεπτά + Φ.Π.Α !!!

 

3) Μερες μετα πληκτρολογω to url του site βρισκω το προιον και κανω αγορα. Πληρωνεται το σκρουτζ?

ΝΑΙ με βαση τη πολιτικη οτι κραταει το cookie στον υπολογιστη σου για 15 μερες. Οπότε σου λέει εάν μέσα στις τελευταίες 15 μέρες έχεις μείνει στο σκρουτζ, το προϊόν το έχεις βρει από κει και άρα σε χρεώνει άσχετος από το αν όταν αγοράσεις μπεις απευθείας στο κατάστημα. Η δε χρέωση γίνεται με βάση την πρώτη και δεύτερη συνθήκη, δλδ η βασει ποσοστων η με το κλικ

 

Και τέλος όσον αφορά την περίπτωση "αγορά μέσα από το καλάθι του Σκρουτζ" εννοείται και εκεί χρεώνει, βάση και πάλι κατηγορίας του προϊόντος, απλά εκεί τα ποσοστά είναι ακόμα υψηλότερα.

ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ:
Ο μόνος τρόπος για να μην χρεωθεί το κατάστημα είναι αφού κάνουμε ερευνα αγοράς στο σκρουτζ, να μπούμε απευθείας στο κατάστημα από άλλο browser (απο τον οποιο δεν εχουμε μπει ποτε σκρουτζ, η εχουμε πρωτιστως διαγραψει τα cookies) και να κάνουμε την αγορά μας.
Και εδώ υπάρχει μία ακόμη λεπτομέρεια. Στο κατάστημα που θα μπουμε τελικά για αγορά από άλλο browser θα πρέπει να βρούμε το προϊόν εκεινη τη στιγμη, και όχι να αντιγράψουμε το λινκ από τον αρχικό browser, γιατί αυτό το λινκ έχει και κλειδί μέσα (ενα μακρυνάρι με γραμματα-αριθμους), οπότε και πάλι θα χρεωθεί το κατάστημα σ' αυτή την περίπτωση.

Επεξ/σία από sakislife
  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, filip123go είπε

Στο shopflix, επειδή έχω άτομο που δουλεύει μέσα, άνθρωπος δεν πατάει.

 

φέρεσαι όμως. 

 

Ο Σκρουτζ, επειδή έχω φτιάξει mappers για τα xml του, 5 βασικά πράγματα ζητάει για να ανέβουν τα προιόντα.

 

Αυτό θα το κρίνει το τμήμα marketing του καταστήματος. Κρίνοντας παντως απο τα ονόματα που έχει μέσα, αρκετα μεγάλη ανάγκη. 

 

Φαντάζομαι, εσύ, αυτά που πουλάς δεν τα έχεις αμεβάσει ούτε 1 ευρω στην τιμή τα τελυταία χρόνια έτσι;; Οσο πουλούσες πριν 1 χρόνο, τόσο πουλάς τώρα.

 

Δεν φέρεσαι και πολύ επαγγελματικά πάντως. Ο σωστός επαγγελματίας, τα βάζει κάτω, βλέπει εαν τον συμφέρει η όχι και αναδιοργανώνει το business plan της 5ετίας που έχει. Αλλά τι λέω, το 90% των Ελληνικών επιχειρήσεων δεν ξέρει καν τι είναι το business plan.

 

Μήπως τους ρωτάς ότι να ναι; Γιατί σε εμένα μέσα σε ένα 2ωρο μου έχουν απαντήσει και σαν πελάτη, και σαν developer. Επίσης το documentation που έχει στη σελίδα τους είναι ΑΡΙΣΤΟ.

 

Ποτέ δεν προσέφερε τέτοιες υπηρεσίες του Σκρουτζ. Τώρα εαν εσύ πήγες να το παίξεις developer στη θέση του developer είναι δικό σου πρόβλημα. Ο φίλος απο πάνω λέει ότι χρεώνουν 250 ευρώ τη σύνδεση. Υπάρχει λόγος που είναι τόσο η χρέωση. Πληρώνεις την τεχνογνωσία. Απ ότι καταλαβαίνω εσυ το έκανες (η νόμιζες ότι μπορείς να το κάνεις) μόνος σου, και  τα έχει κάνει μαντάρα. 

 

Για να αξιολογηθείς καλά από ποιον;;

 

Αυτό δεν το ξέρω. 

Παντώς να ξέρεις , ο τρόπος που γράφεις, δείχνει έναν ξερόλα, πολύ κακό συνεργάτη.  Από άτομα σαν κ εσένα θέλει να απαλλαγεί το σκρούτζ και όλες οι άλλες (γιατι υπάρχουν κ άλλες που το έκαναν) εταιρείες του χώρου. 
Εαν ο Σκρουτζ μπορεί να βγάλει τα ίδια με τους μισούς (και καλούς) πελάτες που θα του μείνουν, οι υπόλοιποι απλά δεν χρειάζονται εκεί μέσα. Και απ ότι φαίνεται μάλλον τα έχει βάλει κάτω και μπορεί. 

Στο φινάλε, εγώ είδα την υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου να αναβαθμίζεται κατακόρυφα με τον Σκρουτζ. Την επόμενη μέρα παραλαμβάνω, και μου έρχεται μνμ ακριβώς με την ώρα και το tracking του διανομέα. Και κάτσε εσύ και ψάξε σε ποια πόλη έχει καταλήξει αυτό που έστειλες πριν 3 εβδομάδες.
Σαν καταναλωτής είμαι απόλυτα ευχαριστήμένος, οπότε και 1000 ευρώ να πάει η  συνδρομή, εγώ πάλι από το καλάθι του θα ψωνίζω, και ας καταλήξουν να είναι και 30 και 40 ευρώ πάνω οι τιμές. Είναι πλεον μια premium υπηρεσία, και έτσι πρέπει να χρεώνεται 

Επίσης το όλο θέμα συζήτησης είναι απλά αστείο, γιατί αυτα τα 33 ευρώ το μήνα,  στο τέλος θα μετατεθούν στον καταναλωτή.

Ναι, ξεκαθαρα αυτό είναι. Θέλουν να κρατήσουν τους καλούς πελάτες τους. 

Αμ δεν είναι τόσο απλά. Είχα προϊόντα που ήθελα να τα ανεβάσω, και ενώ λένε πως χρειάζονται 3 ημέρες να ανέβουν (μιλάμε για εταιρίες από το εξωτερικό με προϊόντα τα οποία δεν υπήρχαν στο σκρουτζ από άλλον πριν), 2 μήνες δεν τα είχαν δει καν. Δεν μιλάω καν να μου στείλουν διορθώσεις. Μου ειχαν αντιστοιχησει προϊόντα με προϊόντα άλλης εταιρείας, μου είχαν περάσει προϊόντα, έκανα πωλήσεις και μετά τα έκοψαν ενώ σε ανταγωνιστές παρόμοια προϊόντα (ΟΕΜ) έχουν ανέβει με τις ίδιες προδιαγραφές που εμένα τα έκοψαν. Εάν θες μπορώ να σου στείλω τα ticket που τους έχω στείλει να δεις χρόνους απάντησης και δράσης. Τα προϊόντα που πουλάω εινακ από ΕΕ και όχι από μπανανοδεντρα. 

Σχετικά με την χρέωση, αυτό που δεν καταλαβαινετε μερικοί είναι το εξής και θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Αγοράζεις το photoshop, office κτλ. Μετά από κάποιους μήνες ή χρόνια, σου λέει η εταιρεία που το αγόρασες πως για να το χρησιμοποιησεις έχει συνδρομή. Αυτό που αγόρασες. Εσύ το ανέχεσαι; θα το ανεχοσουν; δεν μιλάμε να σου προσφέρει κάτι άλλο και να σου λέει το κάτι άλλο έχει συνδρομη εάν το θες. Εγώ αύτο που έχω καταλάβει είναι πως το σκρουτζ δεν μπορούσε με άλλο τρόπο να αυξήσει δραστικά τα έσοδα του και επειδή έχει φτάσει ήδη στον Θεό τις προμήθειες, έβαλε και την συνδρομή. Όσοι λένε για τους όρους και πως έχει δικαίωμα να το αλλάξει οπότε θέλει, εάν ζητάει δλδ μερίδιο στην εταιρεία σου, μια αρκούδα να χορεύει γκαρσιλαμα ή να ξοδεύεις πόσα για διαφήμιση εντός του σκρουτζ 100χιλ τον χρόνο για να σε έχει πελατη θα ήταν οκ; το ότι σου λέει πως σε 15 ημέρες ή δέχεσαι τους όρους που βάζω ή φεύγεις, όποιοι όροι είναι αυτοί, δεν σημαίνει πως είναι και νόμιμοι. Αύξηση στις προμήθειες μπορεί να κάνει, να επιβάλλει συνδρομή όχι. Μπορεί να είμαι κακός πελάτης, να φαίνομαι ξερόλας κτλ όμως αυτό που πραγματικά με ενδιαφέρει είναι να μην με δουλεύουν. 

ΥΓ το ηλεκτρονικό εμπόριο ανέβηκε λόγω covid. Έως τότε το ποσοστό αγοράς μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων ήταν πολύ μικρό μερίδιο της αγοράς. 

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, filip123go είπε

Εαν ο Σκρουτζ μπορεί να βγάλει τα ίδια με τους μισούς (και καλούς) πελάτες που θα του μείνουν, οι υπόλοιποι απλά δεν χρειάζονται εκεί μέσα. Και απ ότι φαίνεται μάλλον τα έχει βάλει κάτω και μπορεί. 

Στο φινάλε, εγώ είδα την υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου να αναβαθμίζεται κατακόρυφα με τον Σκρουτζ. Την επόμενη μέρα παραλαμβάνω, και μου έρχεται μνμ ακριβώς με την ώρα και το tracking του διανομέα. Και κάτσε εσύ και ψάξε σε ποια πόλη έχει καταλήξει αυτό που έστειλες πριν 3 εβδομάδες.
Σαν καταναλωτής είμαι απόλυτα ευχαριστήμένος, οπότε και 1000 ευρώ να πάει η  συνδρομή, εγώ πάλι από το καλάθι του θα ψωνίζω, και ας καταλήξουν να είναι και 30 και 40 ευρώ πάνω οι τιμές. Είναι πλεον μια premium υπηρεσία, και έτσι πρέπει να χρεώνεται

ΟΚ, καταλάβαμε. Δε νομίζω ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο. Εκεί άλλωστε ήταν από την αρχή η ένσταση ημών όσων το βλέπουμε μόνο από τη σκοπιά του καταναλωτή. Στο ότι, τελικά, θα καταλήξουμε με πολύ λιγότερες επιλογές, σαφώς λιγότερο ανταγωνισμό μεταξύ των επιλογών αυτών, και σίγουρα πολύ υψηλότερες τιμές-κατώφλι για τον τελικό καταναλωτή. Οπότε, τα πράγματα είναι πολύ απλά και ξεκάθαρα. Όσοι τη βρίσκουν με την υπό διαμόρφωση "νέα κατάσταση", μπορούν να συνεχίσουν στο ρόλο του απολογητή. Όσοι δεν τη βρίσκουμε, μπορούμε επίσης με τη σειρά μας να μηχανευτούμε οποιονδήποτε τρόπο, από τη σκοπιά του πελάτη πάντα, για να υπονομευτεί και τελικά να τρωθεί αυτή η επιζήμια (και) για εμάς ολιγοπωλιακή πρακτική. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει, να βγάζουν φλύκταινες με το ότι κάποιοι επιλέγουν να μη μείνουν "ήσυχοι και τακτοποιημένοι", αλλά έτσι προχωρούν οι κοινωνίες όπως είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Ή, όπως το έγραψε ο Νίκος Γκάτσος, "με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί". Και κάπου εδώ σταματώ, γιατί δε νομίζω ότι έχω να συνεισφέρω κάτι περισσότερο στην παρούσα συζήτηση όπως εξελίσσεται.

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.

Κάποιοι πρέπει να ηδονίζεστε πολύ άσχημα γράφοντας επαναστατικά τσιτάτα στον ίντερνετ δεν εξηγείται αλλιώς.

Βέβαια είναι κλασικό γνώρισμα του έλληνα να τα ξέρει όλα και να έχει άποψη για όλα. Το πως καταφέρνει να τα κάνει σκατά διαχρόνικα, παραμένει άλυτο μυστήριο!

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Titos301 είπε

Τι εννουν ανεβει το προιον; (παρακολουθουμε τη συζητηση και ατομα π δεν ξερουμε τα slang στο κλαδο των επαγγελματιων) να ανεβει η τιμη με το χρονο; να ανεβει ως προς την εμφανιση στο χρηστη; τι ακριβως;

Στο σκρουτζ, τα προϊόντα τα οποία δεν έχει ήδη πρέπει να τα δημιουργήσει το μαγαζί που τα πουλάει. Τα δημιουργώ εγώ, καταχωρώ περιγραφή και κάποια στοιχεία που χρειάζονται και μετά η ομάδα του σκρουτζ βλέπει τι έχω ανεβάσει, ελέγχει και μετά τα κάνει προσβάσιμα στον καταναλωτή. Εάν πουλάς ένα προϊόν που υπάρχει ήδη, κανένα πρόβλημα. Δεν χρειάζεται έλεγχος. Εάν πουλάς ένα προϊόν το οποίο δεν υπάρχει στο σκρουτζ έως τώρα, καλη σου τύχη και υπομονή... 

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, tzotzo είπε

Θέλεις να μας πεις πόσο περιθώριο κέρδους έχει το μαγαζάκι και τι τζίρους θα κάνει ετησίως;

Μη Βάζεις μόνο αυτά που σε βολεύουν 

Όχι δεν θέλω. 

Αυτό θα το κρίνει ο επιχειρηματίας που θα το ανοίξει, για να δει αν θα πετάξει τα λεφτά του στην επιχειρηματική του κίνηση ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ. Το ίδιο φυσικά και στο online. 

28 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Κάποιοι πρέπει να ηδονίζεστε πολύ άσχημα γράφοντας επαναστατικά τσιτάτα στον ίντερνετ δεν εξηγείται αλλιώς.

Βέβαια είναι κλασικό γνώρισμα του έλληνα να τα ξέρει όλα και να έχει άποψη για όλα. Το πως καταφέρνει να τα κάνει σκατά διαχρόνικα, παραμένει άλυτο μυστήριο!

Κάπου πριν 3-4 σελίδες πριν έγραψα για τους Αγανακτισμένους του 2011. Το μόνο που καταφέρανε ήταν να κλείνουν την κίνηση στους δρόμους, και να σπάσουν 5-6 πεζοδρόμια. Το ίδιο θα καταφέρουν against Skroutz και οι δικοί μας εδώ.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, polaki είπε

Όχι δεν θέλω. 

Αυτό θα το κρίνει ο επιχειρηματίας που θα το ανοίξει, για να δει αν θα πετάξει τα λεφτά του στην επιχειρηματική του κίνηση ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ. Το ίδιο φυσικά και στο online. 

Κάπου πριν 3-4 σελίδες πριν έγραψα για τους Αγανακτισμένους του 2011. Το μόνο που καταφέρανε ήταν να κλείνουν την κίνηση στους δρόμους, και να σπάσουν 5-6 πεζοδρόμια. Το ίδιο θα καταφέρουν against Skroutz και οι δικοί μας εδώ.

Αυτήν την στιγμή το σκρουτζ λέει πως έχει 12κ καταστήματα εγγεγραμενα. Από 01/03 που θα σταματήσουν να εμφανίζονται όσα δεν έχουν πληρώσει συνδρομή και ειναξ άνω του χρονου στην πλατφόρμα, θα δούμε ποιος θα κάνει τι και εάν κάποιον κερδίσει ή όχι. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, james01gr είπε

Μετά από κάποιους μήνες ή χρόνια, σου λέει η εταιρεία που το αγόρασες πως για να το χρησιμοποιησεις έχει συνδρομή. Αυτό που αγόρασες.

Αυτό το κατανοώ και είναι μλκια. Το θέμα είναι τι έχεις υπογράψει. Εαν το συμβόλαιο σου έγγραφε 1 time payment, τραβα τους στα δικαστήρια (όλοι, όχι μόνο εσύ)..!!

 

4 ώρες πριν, james01gr είπε

Εγώ αύτο που έχω καταλάβει είναι πως το σκρουτζ δεν μπορούσε με άλλο τρόπο να αυξήσει δραστικά τα έσοδα του και επειδή έχει φτάσει ήδη στον Θεό τις προμήθειες, έβαλε και την συνδρομή.

Οχι. Αυτό δεν  ισχύει σίγουρα. Το έκανε για να σταματήσει να ασχολείται με κακοπληρωτές και γενικότερα κακούς πελάτες του. Υπήρχαν άπειρα μαγαζιά που τον έναν μήνα ήταν μέσα και τον άλλον έξω. Αυτούς θέλει να ξεφορτωθεί. 

1 ώρα πριν, Dead-Poet είπε

ΟΚ, καταλάβαμε. Δε νομίζω ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο. Εκεί άλλωστε ήταν από την αρχή η ένσταση ημών όσων το βλέπουμε μόνο από τη σκοπιά του καταναλωτή. Στο ότι, τελικά, θα καταλήξουμε με πολύ λιγότερες επιλογές, σαφώς λιγότερο ανταγωνισμό μεταξύ των επιλογών αυτών, και σίγουρα πολύ υψηλότερες τιμές-κατώφλι για τον τελικό καταναλωτή.

Πώς ρε άρχοντα θα γίνει αυτό;; Εγω που θέλω, θα πληρώνω 10 λεπτά παραπάνω το προϊόν (γιατί τόσο θα αυξηθεί, εάν αυξηθεί) μέσα από το Σκρουτζ, και εσύ που δεν γουστάρεις, θα googlareis το μαγαζάκι του κυρ-Ανεστη από την Κάλυμνο και θα το παραγγέλνεις από εκεί. Δεν θα κλείσουν τα eShop. Απλά θα βγουν από τον κατάλογο του Σκρουτζ. Όλοι θα μπορούν να τα βρούν. Τι; Όχι;;

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, james01gr είπε

Αυτήν την στιγμή το σκρουτζ λέει πως έχει 12κ καταστήματα εγγεγραμενα. Από 01/03 που θα σταματήσουν να εμφανίζονται όσα δεν έχουν πληρώσει συνδρομή και ειναξ άνω του χρονου στην πλατφόρμα, θα δούμε ποιος θα κάνει τι και εάν κάποιον κερδίσει ή όχι. 

Εμείς πώς θα το δούμε? Προσωπικά εγώ θα το δω αν αρχίσω να ψάχνω κάτι και δεν το βρίσκω και αναγκάζομαι να ψάξω και να ΑΓΟΡΑΣΩ εκτός Skroutz (άλλο ψάχνω, άλλο αγοράζω). 

 

Θεωρώ πως το καλύτερο πράγμα που έχει συμβεί σε εμάς τους καταναλωτές είναι το καλάθι του Skroutz, και είμαι πολύ ευχάριστα διατεθιμένος να πληρώνω premium για να έχω την υπηρεσία αυτή. 

Ούτε να ψάχνω πορτοφόλια για να βρίσκω τον αριθμό απτις κάρτες μου, ούτε να εγγράφομαι σε κάθε λογής καταστηματάκι, ούτε να ψάχνω που είναι το δέμα μου χωρίς να μου στέλνουν καν tracking number οι μισοί, αλλά το κυριότερο, ούτε να κάνω προσευχές ωστε να μην στείλει το μαγαζί με Γενική Ταχυδρομική ή ΕΛΤΑ Κούριερ (χτηκιό και οι 2 στην περιοχή μου). Skroutz point delivery, και πάω εγώ μετά τη δουλειά με τα πόδια και παραλλαμβάνω. 

Και 5 μαγαζιά να μείνουν στο Skroutz, από αυτά τα 5 θα αγοράζω εγώ αποκλειστικά και μόνο μέσω του έξυπνου καλαθιού.

12 λεπτά πριν, filip123go είπε

Οχι. Αυτό δεν  ισχύει σίγουρα. Το έκανε για να σταματήσει να ασχολείται με κακοπληρωτές και γενικότερα κακούς πελάτες του. Υπήρχαν άπειρα μαγαζιά που τον έναν μήνα ήταν μέσα και τον άλλον έξω. Αυτούς θέλει να ξεφορτωθεί. 

Θέλει επίσης να ξεφορτωθεί με αυτόν τον τρόπο και τα άκυρα παράπονα των insomniacs που δεν καταλαβαίνουν ακριβώς ποιός είναι ο ρόλος του Skroutz και τους γκρινιάζουν για κακή υπηρεσία που έλαβαν από κάποιο κατάστημα. 

Με το 400άρι ξεσκαρτάρεται η Σάρα και η Μάρα, και μένουν μόνοι όσοι πραγματικά θέλουν να είναι μέσα, άρα οι πιθανότητες για ΣΩΣΤΗ υπηρεσία και εξυπηρέτηση του καταναλωτή αυξάνονται. 

Το ότι δεν το σκέφτονται αυτό οι 99 απ'τους 100 που πετάχτηκαν να πουν εδώ το μακρύ τους και το κοντό τους πραγματικά με ξεπερνάει.. βέβαια είναι οι ίδιοι που μία μέρα να καθυστερήσει η παραγγελία τους, θα αρχίσουν τις γκρίνιες.

Άβυσσος....

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...