Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, lector είπε

Ξεκινας μιλωντας σα να δουλευεις στην ομαδα του σκρουτζ, για να καταληξεις λεγοντας οτι δουλευεις με ομαδα που στηνει eshops, τα συνδεεις με το σκρουτζ κλπ. Τι σχεση εχει αυτο; Δε θυμαμαι να εκτοξευσα καποια κατηγορια προς τετοιες ομαδες ουτε να υποτιμησα τη δουλεια σου. Καλα θα κανεις να χρεωσεις οσο κρινεις οτι απαιτειται για να φας κι εσυ και η ομαδα σου και να παει καλα η επιχειρηση. Αυτο ομως εχει καποια αποσταση απο την αισχροκερδεια. Αν εκει που χρεωνες 250 για τα "κουμπακια" (τα οποια 250 προφανως εχεις αποφασισει οτι καλυπτουν τα εξοδα σου την εργασια σου και την τεχνογνωσια σου) ξαφνικα επειδη ετσι σου τη βαρεσε αρχιζες να χρεωνεις 750, θα σου φαινοταν περιεργο να διαμαρτυρηθουν οι πελατες σου;

Δεν ανέφερα κάπου ότι υποτίμησες τη δουλειά κανενός, και φυσικά ούτε εσύ αλλά ούτε και εγώ είπαμε κάτι εναντίον του άλλου. Στο τελευταίο σου κομμάτι, όχι δεν θα μου φαινόταν παράλογο, αλλά η διαφορά είναι ότι εγώ ότι και να κάνω έχουν επιλογές οι πελάτες να πάνε αλλού. Με το Skroutz δεν έχουν επιλογή, εκτός αν θεωρούμε επιλογή το bestprice και το shopflx που ούτε ο Μαρινάκης δε χρησιμοποιεί. 

 

Ο Skroutz όμως απασχολεί και πολύ προσωπικό για spam επικοινωνία μεταξύ άκυρων πελατών, όπου άκυρος πελάτης είναι ο πελάτης των 1000€ τζίρο που δε σκαμπάζει τίποτα από τεχνολογία. 

Ε με το 400άρι λοιπόν, θεωρώ θέλουν να πετάξουν έξω τους άκυρους πελάτες, τα άκυρα μαγαζιά δηλαδή που δεν σκαμπάζουν μία και που ουσιαστικά πιο μεγάλη ταλαίπα είναι, παρά έσοδο τους φέρνουν. Σκέψου το και έτσι, ακόμα και αν πεταχτούν έξω εκατοντάδες μαγαζιά, εσύ και εγώ πάλι στο Skroutz θα μπαίνουμε για τις αγορές μας. Ο τζίρος θα είναι ίδιος ακριβώς. Ειδικά τώρα που εδώ και 2 χρόνια έχω γλυκαθεί με το καλάθι του Skroutz, το last mile delivery και πρόσφατα το Skroutz point delivery, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να παραγγείλω από αλλού, ούτε καν από Kotsovolous που υπάρχουν σχεδον σε κάθε περιοχή στην Αθήνα. Άρα, με πολύ λιγότερη χαρτούρα και διαχειριστική δουλειά, οι Skroutzαίοι θα έχουν ουσιαστικά ίδιο τζίρο. Αν βάλεις μες την εξίσωση και τα 400άρια, αλλά και ενδεχόμενη απόλυση κάποιον εργαζομένων αφού πλέον δεν θα χρειάζονται τόσοι, καταλαβαίνεις πόσο WIN είναι για αυτούς αυτή η κίνηση. 

Και ξαναλέω. Αντέχει ένα μαγαζί χωρίς τον Skroutz? Γιατί ο Skroutz χωρίς (δεκάδες) μαγαζάκια σίγουρα αντέχει...

Άρα ας βάλουν κάτω τα νούμερα και ας αποφασίσουν μετά με ηρεμία αν θα παραμείνουν στην πλατφόρμα του ή όχι. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Εγώ σε αντίθεση με εσάς ανέφερα ρεαλιστικές εναλλακτικές, εσείς από την άλλη περιμένετε μάνα εξ ουρανού και παντού βλέπετε μπαμπούλες και κακούς που σας εκμεταλεύονται. Κρίμα που δεν πιστεύω στην ιδιοκτησία για να μου πάρει το σπίτι η τράπεζα 😛

Τελικά κανενάς έμπορος που να τον αφορά πραγμάτικά το θέμα με την συνδρομή στο Σκρουτζ υπάρχει για να μας γράψει την δική του εμπειρία;

Εσύ και εγώ λόγω επαγγέλματος έχουμε αυτές τις εμπειρίες απ'τους πελάτες μας. Σε όλο αυτό το thread ανάθεμα αν είναι 5 οι eshop owners που να κόπτονται άμεσα για τα κόστη. Οι υπόλοιποι είναι αγανακτισμένοι, σαν αυτούς το 2011 στο Σύνταγμα.

Και αυτοί oi 5-6 ακόμα, θα είναι από αυτούς που δε σκαμπάζουν μία, και που μας προωθούν ξερά το κάθε ticket που τους στέλνει o Skroutz επειδή πέταξαν έξω τα προϊόντα τους επειδή βάλανε διάσταση εικόνας 120x150, αντί να δουν πώς και αν θα κάνουν ανταγωνιστικό το μαγαζί τους...

Μάγκες η εποχή που άνοιγες ένα site και έβγαζες λεφτά έχει πεθάνει. Ή θα επενδύσετε στο eshop σας και θα το δείτε σαν ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (από άποψη ευθύνης, επένδυσης και σοβαρότητας), ή που θα σας ξεράσει το σύστημα. Είναι πάρα μα πάρα πολύ απλό. Ακούστε τα από εμάς που είμαστε μες το χορό, και καλώς ή κακώς μία εμπειρία παραπάνω την έχουμε, ή αλλιώς κάντε του κεφαλιού σας και καλή τύχη.

5 λεπτά πριν, gmc είπε

 

Μια απορια γιατι ολοι γραφουν 400? https://prnt.sc/crgQLMRXRkMa

Για την επιχείρηση ο ΦΠΑ δεν είναι κόστος και τα 96€ είναι το 24% ΦΠΑ των 400€. 

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, polaki είπε

Μάγκες η εποχή που άνοιγες ένα site και έβγαζες λεφτά έχει πεθάνει. Ή θα επενδύσετε στο eshop σας και θα το δείτε σαν ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (από άποψη ευθύνης, επένδυσης και σοβαρότητας), ή που θα σας ξεράσει το σύστημα. Είναι πάρα μα πάρα πολύ απλό. Ακούστε τα από εμάς που είμαστε μες το χορό, και καλώς ή κακώς μία εμπειρία παραπάνω την έχουμε, ή αλλιώς κάντε του κεφαλιού σας και καλή τύχη.

Παρενθετική ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ερώτηση. Είστε 2-3 στο νήμα που δηλώνετε με έντονο τρόπο ειδικοί στο πως ένα eshop θα γίνει πετυχημένο και για αυτό πρέπει να σας "ακούσουμε". Η δήλωση σας αυτή βασίζεται σε πραγματικό γεγονός δηλ. έχετε οι ίδιοι "τρέξει" ένα μαγαζί κερδοφόρα ή η πεποίθηση σας είναι θεωρητική βασισμένη στην αυτοπεποίθησή σας; Αν έχετε τρέξει ένα μαγαζί οι ίδιοι παρακαλώ μοιραστείτε μαζί μας το όνομα του καθώς φαντάζομαι περαιτέρω διαφήμιση θα είναι για το μαγαζί σας.

Δεν θα ρωτούσα αλλά η ένταση των δηλώσεων σας ότι εσείς και μόνο από το σύνολο των σχολιαστών του νήματος γνωρίζετε με αναγκάζει.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Η ερώτηση μου δέχεται καταφατική απάντηση μόνο αν είστε οι ιδιοκτήτες ή οι δντές του. Οχι εξωτερικοί συνεργάτες τεχνολογίας κλπ.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 4
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Παρενθετική ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ερώτηση. Είστε 2-3 στο νήμα που δηλώνετε με έντονο τρόπο ειδικοί στο πως ένα eshop θα γίνει πετυχημένο και για αυτό πρέπει να σας "ακούσουμε". Η δήλωση σας αυτή βασίζεται σε πραγματικό γεγονός δηλ. έχετε οι ίδιοι "τρέξει" ένα μαγαζί κερδοφόρα ή η πεποίθηση σας είναι θεωρητική βασισμένη στην αυτοπεποίθησή σας; Αν έχετε τρέξει ένα μαγαζί οι ίδιοι παρακαλώ μοιραστείτε μαζί μας το όνομα του καθώς φαντάζομαι περαιτέρω διαφήμιση θα είναι για το μαγαζί σας.

Δεν θα ρωτούσα αλλά η ένταση των δηλώσεων σας ότι εσείς και μόνο από το σύνολο των σχολιαστών του νήματος γνωρίζετε με αναγκάζει.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Η ερώτηση μου δέχεται καταφατική απάντηση μόνο αν είστε οι ιδιοκτήτες ή οι δντές του. Οχι εξωτερικοί συνεργάτες τεχνολογίας κλπ.

Γιατί αν κάποιος είναι εξωτερικός συνεργάτης δεν έχει δικαίωμα να έχει άποψη;

Μόνο οι χρήστες που δεν ξέρουν τι είναι cookies πρέπει να γράφουν;

Ξεκινά εσύ. Με τι ιδιότητα γράφεις και έχεις άποψη;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/2/2023 στις 12:06 ΜΜ, filip123go είπε

Εαν  μια επιχείρηση που είναι στο skroutz, δεν μπορεί να πληρώσει 33 ευρώ το μήνα, τότε δεν νομίζω να είναι και πολύ βιώσιμη. 

Η τακτική που εφάρμοσε του skroutz, είναι τόσο παλιά , όσο και το ίδιο το εμπόριο. Τους μαζεύεις οοολους, και μετά κρατάς τους "καλύτερους" πελάτες σου. Από τη στιγμή που εγώ είμαι ικανοποιημένος από το skroutz, δεν πρόκειται ποτέ να ψωνίσω εκτός του καλαθιού του (εκτος εάν πάω από το ίδιο το κατάστημα) μόνο και μόνο για να μην μπλέξω με τις άθλιες ελληνικές μεταφορικές. Και ας είναι και 10 ευρώ , και 20 ευρώ πιο ακριβά τα προϊόντα.  Και από τη στιγμή που εγώ σαν τελικός πελάτης είμαι full ευχαριστημένος από τη υπηρεσία , απο την πλευρά μου τουλάχιστον δικαιολογείται η αύξηση. 

Και όχι δεν είμαι μέτοχος του σκρουτζ. Εάν ήμουν, σιγά μην καθόμουν να συζητήσω την πολιτική του,  με άσχετους στο insomnia. 

Όταν όμως έπαιρνες τηλέφωνο στην μικρή επιχείρηση και τους έλεγες "το προϊόν που έχω αγοράσει και έχω πληρώσει απο εσας έχει κάνει 15 μέρες να διανύσει 10 χιλιόμετρα",
σου απαντούσαν "εμενα δεν με νοιάζει, είναι πρόβλημα της μεταφορικής."
Η μεταφορική λοιπον είναι δικός σου συνεργάτης, και όσο εσύ είσαι στα @@ σου 1 φορα, εγώ είναι 10. Δεν έχω καμία υποχρέωση να σου δίνω λεφτά, εφόσον εσύ ο ίδιος δεν νοιάζεσαι για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρεις. 
Για να μην μιλήσω για περιπτώσεις DOA και ελαττωματικών προϊόντων όπου εκεί το μικρό και φιλικό μαγαζάκι, ΣΟΥ ΕΣΠΑΓΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ μέχρι να σου αλλάξει το προϊόν, ΕΑΝ στο άλλαζε. Καλά για τιμολόγιο, ούτε συζήτηση... Και άλλα πολλά..

Το Σκρουτζ αυτή τη στιγμή είναι Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ εταιρεία σε ότι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές, είτε μας αρέσει , είτε όχι. Σε όσους δεν αρέσει, απλά ας μην ψωνίζουν από 

η καλύτερη δεν είναι, είναι η γνωστότερη. όταν ξεκίνησε το shopflix, εξαρχής είχε συνδρομή για να μπεις. το έλεγε ξεκάθαρα, 300 ευρώ + ΦΠΑ τον μήνα. όταν μπήκα στο σκρουτζ, πλήρωσα το ποσό αυτό για άπαξ εγγραφή σε αυτούς, ενώ έπρεπε να περιμένω να κλείσω 3 χρήσεις με συγκεκριμένο κύκλο εργασιών τις προηγούμενες χρονιές. μικρό μαγαζάκι δεν είμαι. και είμαι ΜΟΝΟ στο marketplace, δεν μου επιτρέπει να μπω κάπου αλλού παρόλο που ανταγωνιστές μου έχουν το προνόμιο αυτό γιατί μπήκαν νωρίτερα από εμένα στην πλατφόρμα. χώρια που τα προϊόντα τους έχουν ανέβει ευκολότερα από τα δικά μου που μου ζητάνε της Παναγιάς τα μάτια για να ανέβουν. όταν ζητάς από κατάστημα να σου κάνει τζίρο τα προηγούμενα χρόνια άνω των 200,000 ευρώ, πόσο ανάγκη πιστεύεις πως το κατάστημα αυτό έχει το σκρουτζ;

όταν λοιπόν πλήρωσα το ποσό για την εγγραφή, δεν υπήρχε συνδρομή. εσύ πόσο εύκολα θα δεχόσουν να έχεις αγοράσει το δικαίωμα σε μία πλατφόρμα και μετά από έναν χρόνο η πλατφόρμα αυτή να σου βάζει συνδρομή; θα ήσουν στα κάγκελα ή όχι; όταν είσαι επαγγελματίας δεν ανέχεσαι να πληρώνεις κερατιάτικα. να πληρώνω και το 400άρι και την προμήθεια στην πώληση 15%; για να έχω τι; 100 προϊόντα μου μη ανεβασμένα, να μην απαντάνε στα ticket για εβδομάδες, να μην σε βοηθάνε να ανεβάσεις τα προϊόντα σου, να σε πιέζουν να απαντήσεις για αποδοχή παραγγελίας εκτός εργασιακών ωρών (για να μετράνε την απόδοσή σου), να σε πιέζουν να παραδώσεις προϊόντα εκτός δικού σου εργασιακού ωραρίου (η μεταφορική του σκρουτζ δουλεύει έως τις 6, για να αξιολογηθείς καλά πρέπει να αποδεχθείς το ωράριο πολλές φορές 15,00 με 18,00 για παραλαβή. εάν κλείνεις στις 5, την πάτησες). όταν αυτήν την στιγμή έχω τετραψήφιο αριθμό παραγγελιών τον μήνα μόνος μου και με το σκρουτζ κάνω διψήφιο, μάντεψε ποιος θα χάσει και ποιος θα μπορούσε να βγάλει παραπάνω χρήματα εάν είχε την θέληση να συνεργαστεί; γιατί μιλάμε πως το σκρουτζ είναι άθλιο στην συμπεριφορά προς τους επαγγελματίες. και θα το πληρώσει κάποια στιγμή. όλες οι εταιρείες που έχουν αυτό το τουπέ, τελειώνουν. δεν είναι το πόσο πρέπει να πληρώνω τον μήνα αλλά την παραγγελία.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Παρενθετική ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ερώτηση. Είστε 2-3 στο νήμα που δηλώνετε με έντονο τρόπο ειδικοί στο πως ένα eshop θα γίνει πετυχημένο και για αυτό πρέπει να σας "ακούσουμε". Η δήλωση σας αυτή βασίζεται σε πραγματικό γεγονός δηλ. έχετε οι ίδιοι "τρέξει" ένα μαγαζί κερδοφόρα ή η πεποίθηση σας είναι θεωρητική βασισμένη στην αυτοπεποίθησή σας; Αν έχετε τρέξει ένα μαγαζί οι ίδιοι παρακαλώ μοιραστείτε μαζί μας το όνομα του καθώς φαντάζομαι περαιτέρω διαφήμιση θα είναι για το μαγαζί σας.

Δεν θα ρωτούσα αλλά η ένταση των δηλώσεων σας ότι εσείς και μόνο από το σύνολο των σχολιαστών του νήματος γνωρίζετε με αναγκάζει.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Η ερώτηση μου δέχεται καταφατική απάντηση μόνο αν είστε οι ιδιοκτήτες ή οι δντές του. Οχι εξωτερικοί συνεργάτες τεχνολογίας κλπ.

Ένα κατάστημα αθλητικών θέλει 100 με 120 τετραγωνικά. Θα βάλουμε τη Γλυφάδα που είναι εμπορική περιοχή high income high spending power. Οκ? 

Εδώ λοιπόν λέει ξεκινάς απτα 2000 το μήνα, δηλαδή 25000 το χρόνο. 

Θες και άλλα 20.000 one off όμως για να το φτιάξεις, σωστά? 

image.png.b375599a1e6a76622f0733f9e2c79961.png

 

Ένα τέτοιο μαγαζί για να εξυπηρετεί θέλει 3 εργαζόμενους των 700€ καθαρά, δηλαδή 1050€ κόστος επιχείρησης. x 14 μισθούς. Πας στα 42.000 payroll για το προσωπικό σου. 

Βάλε και άλλα 1000 το μήνα για ρεύμα (airco συνεχώς όλο το χρόνο όλη τη μέρα) και λοιπά κόστη πχ καθαρισμούς κλπ. Δηλαδή άλλα 12.000 το χρόνο. 

Για ένα κατάστημα λοιπόν φίλε μου θες 25000 ενοίκιο + 42.000 μισθούς + 12.000 λογαριασμούς = 79.000 το χρόνο. ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ

Και ακόμα και Γλυφάδα να μην είσαι, τα 25000 ενοίκιο κάντα 15000 για Καλλιθέα μπας και νιώσεις καλύτερα. Δηλαδή τα 79000 κάντα 65. Οκ τώρα? Τα έχεις δηλαδή τα 65000 το χρόνο αλλά σου λείπουν τα 400 του Skroutz??? 

Θέλεις δηλαδή εσύ ΣΟΒΑΡΑ να μιλήσω εγώ και να σου πω αν αξίζει ή όχι η επένδυση στο internet? Θέλεις ΣΟΒΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ να κάτσουμε να μιλάμε για τα 400€ ΨΩΡΟευρώ του Skroutz? 

Ε κλείστο ρε μάγκα το μαγαζάκι αν σε ρίχνει έξω το 400άρι του S..... Τί άλλο να πω δηλαδή?

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, WebDevGr είπε

Γιατί αν κάποιος είναι εξωτερικός συνεργάτης δεν έχει δικαίωμα να έχει άποψη;

Μόνο οι χρήστες που δεν ξέρουν τι είναι cookies πρέπει να γράφουν;

Ξεκινά εσύ. Με τι ιδιότητα γράφεις και έχεις άποψη;

Αγαπητέ συσχολιαστή,

δεν έγραψα σε κανένα σχόλιο ότι είμαι ο μόνος (μαζί με όσους συμφωνούν μαζί μου) που κατέχει το "φως το αληθινό" ούτε χρησιμοποίησα ως βάση των επιχειρημάτων μου το είμαι "βαθύς γνώστης" και όσοι διαφωνείτε "είστε άσχετοι" όπως κάνετε σε κάθε σελίδα 2-3 από εσάς προσπαθώντας να αποδομήσετε όσους διαφωνούν μαζί σας.

Ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι που δεν ισχυρίστηκα. Αντίθετα εσείς το ισχυριστήκατε και ηθικά οφείλετε να αποδείξετε.

Φυσικά κανείς δεν αναγκάζει κανέναν εδώ μέσα. Απλά αν επιλέξετε να μην αποδείξετε την "ξεχωριστή" σας θέση είναι μοιραίο να "εκπέσετε" στο ένας από όλους μας. Ετσι η παρέα των σχολιαστών που απλά γράφουμε αυτά που πιστεύουμε και δεν έχουμε την απαίτηση να τα δεχτούν οι άλλοι επειδή "ξέρουμε καλύτερα" θα αυξηθεί κατά τον αριθμό σας.

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 4
Δημοσ.
Στις 7/2/2023 στις 1:50 ΜΜ, WebDevGr είπε

Δυστυχώς ακόμη δεν έχουν καταλάβει οι "επιχειρηματίες" τι ακριβώς τους πουλάει το Skroutz. Κι όλα αυτά σε μια εποχή που το ηλεκτρονικό επιχειρείν και κατά συνέπεια ο ανταγωνισμός τρέχει με χίλια!

Έχω πάρει ποπ κορν και περιμένω τους επόμενους μεγαλομπακάληδες που θα έρθουν να μου ζητήσουν eshop με 500€ που θα βγαίνει στην πρώτη σελίδα της google και θα ξεσκίζεται σε πωλήσεις 😂

μετά από 3 χρόνια δουλειάς, της γυναίκας μου όχι επαγγελματία, το κατάστημά μου εμφανίζεται στην πρώτη θέση του google σε αναζητήσεις σχετικών προϊόντων. όταν είχα μιλήσει σε επαγγελματία για το ποσό που θα χρειαζόταν για διαφήμιση στο google (μιλάμε για μεγάλη εταιρεία του χώρου και όχι μπακάλικο) για να έχω τον αριθμό των πωλήσεων που έχω τώρα, μου είχε δώσει ένα νούμερο 4 φορές μεγαλύτερο από αυτό που πληρώνω τώρα. για να πουλήσω κάτι μέσω σκρουτζ, στα 100 ευρώ του δίνω 15 προμήθεια. στο google ξέρεις πόσο δίνω; άστο μεγάλε. οι επαγγελματίες που πουλάνε seo κτλ απλά φτιάχνουν κάποιες καμπάνιες και τέλος. δεν τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα τι αποφέρει, τι χρειάζεται σε κάθε τομέα κτλ. τα έχω δει. τα αφήνουν να τρέχει.

το σκρουτζ πιστεύει πως βρήκε την κότα με τα χρυσά αυγά αλλά έχει ανταγωνιστές μεγαλύτερους από αυτό, μεγαλύτερους επαγγελματίες.

Στις 10/2/2023 στις 9:01 ΜΜ, WebDevGr είπε

Δηλαδή λες ότι θέλεις να δίνεις στο Σκρουτζ μια τιμή πχ 20€ για ένα προϊόν την οποία και θα εμφανίζει στην σελίδα του και όταν κάποιος κάνει κλικ και μπει στην σελίδα σου να βλέπει ο πελάτης μια άλλη τιμή χαμηλότερη;

όταν εμένα με έχεις αποκλειστικά στο marketplace και το προϊόν μου το χρεώνεις 14 ευρώ μεταφορικά (!!!) και εγώ χρεώνω τα μεταφορικά 3, τότε; για πες; ποιος έχει χαμηλότερη τιμή; όταν άνω των 65 ευρώ έχω δωρεάν μεταφορικά όμως το σκρουτζ όχι, για πες; όταν τρώω καπέλο 15% για ένα προϊόν των 6 ευρώ, για πες, τι συνδρομή να του πληρώσω και πόσα τέτοια πρέπει να πληρώσω για να βγάλω κέρδος εγώ, να πληρωθεί το σκρουτζ προμήθεια και συνδρομή;

  • Like 4
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, polaki είπε

Ένα κατάστημα αθλητικών θέλει 100 με 120 τετραγωνικά. Θα βάλουμε τη Γλυφάδα που είναι εμπορική περιοχή high income high spending power. Οκ? 

Συγνώμη αλλά ενώ φυσικά είναι δικαίωμα σου, δεν απαντάς στην ερώτησή μου. Η παράθεση κάποιων στοιχείων από ένα θεωρητικό Business Plan δεν είναι σαφής απάντηση στο ερώτημα που προκάλεσαν οι ισχυρισμοί σου ότι γνωρίζεις καλύτερα από εμάς πως ένα μαγαζί eshop είναι κερδοφόρο. 

Το ερώτημα εξακολουθεί να υπάρχει. Εχεις τρέξει προσωπικά ένα eshop κερδοφόρα;

Αν θες απαντάς. Αν όχι έχεις απαντήσει έμμεσα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, james01gr είπε

μετά από 3 χρόνια δουλειάς, της γυναίκας μου όχι επαγγελματία, το κατάστημά μου εμφανίζεται στην πρώτη θέση του google σε αναζητήσεις σχετικών προϊόντων. όταν είχα μιλήσει σε επαγγελματία για το ποσό που θα χρειαζόταν για διαφήμιση στο google (μιλάμε για μεγάλη εταιρεία του χώρου και όχι μπακάλικο) για να έχω τον αριθμό των πωλήσεων που έχω τώρα, μου είχε δώσει ένα νούμερο 4 φορές μεγαλύτερο από αυτό που πληρώνω τώρα.

Φίλε μου σου πήρε 3 χρόνια όμως όπως είπες, και η γυναίκα σου εργαζόταν για αυτό όλο αυτό το διάστημα. Τί "κόστος ευκαιρίας" έχει αυτό? Αν δε θεωρείς "κόστος" την εργατοώρα της γυναίκας σου, τότε πάω πάσο. 

Επειδή όμως ο επαγγελματίας δεν είναι η γυναίκα σου, προφανώς και θα πληρωθεί για το χρόνο του. Στο χέρι σου είναι να βρεις τον κατάλληλο, όπου θα τον πληρώσεις ΚΑΛΑ, για να σου φέρει ΚΑΛΟ αποτέλεσμα. Αν θες να πληρώσεις ΛΙΓΑ, το ρίσκο του να μη σου φέρει αποτέλεσμα ή να μάθει στην πλάτη σου είναι πολύ μεγάλο. 

Οι μεγάλες εταιρείες στο χώρο χρεώνουν ότι κρίνουν ότι αξίζει για να ασχοληθούν, αλλά κατά γενική ομολογία έχουν τις γνώσεις και τα εργαλεία και φέρνουν το αποτέλεσμα. Για τη μέση ελληνική επιχείρηση που θέλει να διαφημιστεί, ούτε ένας freelancer αλλά ούτε οι μεγάλες digital εταιρείες είναι το ιδανικό. Το sweet spot είναι μια μεσαία εταιρεία digital marketing με εμπειρία στο χώρο και με όρεξη για δουλειά που θα της φέρει επέκταση. Οι 5-6 μεγάλες εταιρείς του χώρου δεν θα ενδιαφερούν για ένα μικρό μαγαζί. Θα ενδιαφερθούν για πελάτες τεράστειων τζιρων και τεράστειου budget spend. Είναι άσχετο απ'το κομμάτι του Skroutz όμως αυτό. 

 

PS: Εμείς δεν προσφέρουμε υπηρεσίες digital marketing αν και θα μπορούσαμε, και ακόμα και τις δικές μας καμπάνιες τις τρέχει άλλη εταιρεία και φυσικά την πληρώνουμε γι'αυτό. Και ξέρεις γιατί? Γιατί για να πας μπροστά πρέπει να γνωρίζεις ποιές μάχες αξίζει να δίνεις, να γνωρίζεις τις δυνατότητες και τις ικανότητές σου, και να κατανοείς που μπορείς να πληρώσεις για να πάρεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, κάτι που αν ΔΕΝ κάνεις, ρισκάρεις να καταλήξεις να πληρώνεις πολύ πιο ακριβά, χωρίς καν να το καταλαβαίνεις.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, polaki είπε

Ένα κατάστημα αθλητικών θέλει 100 με 120 τετραγωνικά. Θα βάλουμε τη Γλυφάδα που είναι εμπορική περιοχή high income high spending power. Οκ? 

Εδώ λοιπόν λέει ξεκινάς απτα 2000 το μήνα, δηλαδή 25000 το χρόνο. 

Θες και άλλα 20.000 one off όμως για να το φτιάξεις, σωστά? 

image.png.b375599a1e6a76622f0733f9e2c79961.png

 

Ένα τέτοιο μαγαζί για να εξυπηρετεί θέλει 3 εργαζόμενους των 700€ καθαρά, δηλαδή 1050€ κόστος επιχείρησης. x 14 μισθούς. Πας στα 42.000 payroll για το προσωπικό σου. 

Βάλε και άλλα 1000 το μήνα για ρεύμα (airco συνεχώς όλο το χρόνο όλη τη μέρα) και λοιπά κόστη πχ καθαρισμούς κλπ. Δηλαδή άλλα 12.000 το χρόνο. 

Για ένα κατάστημα λοιπόν φίλε μου θες 25000 ενοίκιο + 42.000 μισθούς + 12.000 λογαριασμούς = 79.000 το χρόνο. ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ

Και ακόμα και Γλυφάδα να μην είσαι, τα 25000 ενοίκιο κάντα 15000 για Καλλιθέα μπας και νιώσεις καλύτερα. Δηλαδή τα 79000 κάντα 65. Οκ τώρα? Τα έχεις δηλαδή τα 65000 το χρόνο αλλά σου λείπουν τα 400 του Skroutz??? 

Θέλεις δηλαδή εσύ ΣΟΒΑΡΑ να μιλήσω εγώ και να σου πω αν αξίζει ή όχι η επένδυση στο internet? Θέλεις ΣΟΒΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ να κάτσουμε να μιλάμε για τα 400€ ΨΩΡΟευρώ του Skroutz? 

Ε κλείστο ρε μάγκα το μαγαζάκι αν σε ρίχνει έξω το 400άρι του S..... Τί άλλο να πω δηλαδή?

τους τζίρους που έχουν τα μαγαζιά τους γνωρίζεις; εγώ δεν τους γνωρίζω αλλά μπορώ να πάρω μία ιδέα με βάση το eshop που έχω. γιατί ήμουν σε μεταφορική και γνωρίζω πως φέρνουν και πως δουλεύουν τα καταστήματα. έχω δει πάρα πάρα πολλά. μα πάρα πολλά. ξεκινάμε από το γεγονός πως οι υπάλληλοι δεν είναι όλοι νόμιμοι, πολλοί τρέχουν σε επιδοτούμενα και πολλά έσοδα έχουν το χρώμα του ουρανού το βράδυ. πίσσα, κατράμι κτλ. εάν ένα eshop μπορεί να ρίξει 40χιλ τον χρόνο σε διαφήμιση εκτός skroutz, θα γίνει το νο1 κατάστημα την Ελλάδα. δεν κάνω πλάκα, σοβαρά μιλάω. φαντάζομαι ένα κατάστημα στην Γλυφάδα θα έχει τζίρο τουλάχιστον 1 μύριο τον χρόνο. για πλάκα. και πως τα έσοδα του θα είναι σίγουρα λιγότερα από τα έξοδά του. το πολύ πολύ να είναι 10κ καθαρά έσοδα τον χρόνο

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Συγνώμη αλλά ενώ φυσικά είναι δικαίωμα σου, δεν απαντάς στην ερώτησή μου. Η παράθεση κάποιων στοιχείων από ένα θεωρητικό Business Plan δεν είναι σαφής απάντηση στο ερώτημα που προκάλεσαν οι ισχυρισμοί σου ότι γνωρίζεις καλύτερα από εμάς πως ένα μαγαζί eshop είναι κερδοφόρο. 

Το ερώτημα εξακολουθεί να υπάρχει. Εχεις τρέξει προσωπικά ένα eshop κερδοφόρα;

Αν θες απαντάς. Αν όχι έχεις απαντήσει έμμεσα.

Ανέφερα προηγουμένως πριν κάποιες σελίδες ότι κερδοφόρα τρέχει ο αδερφός μου κατάστημα, ο οποίος το Δεκέμβριο του 2020 (1.5 μήνα μετά το δεύτερο lockdown) ξενοίκιασε το μαγαζί του (80τμ, 1200€ ενοίκιο, 1 κοπέλα υπάλληλος + αυτός το δούλευαν, 600€ ρεύμα τότε) και έριξε σχεδόν όλο το ποσό αυτό στο digital. 

Από τα 1200€ ενοίκιο έχει τώρα μία αποθήκη 300€, και όλα τα υπόλοιπα χρήματα (ενοικίου + μισθό κοπέλας + ρεύμα χοντρικά 2500 δηλαδή) πέφτουν στο budget της διαφήμισης. Δε νομίζω να χρειάζεται να μπω εγώ ο ίδιος στο κατάστημα να πουλάω για να έχω "'άποψη".

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, polaki είπε

Φίλε μου σου πήρε 3 χρόνια όμως όπως είπες, και η γυναίκα σου εργαζόταν για αυτό όλο αυτό το διάστημα. Τί "κόστος ευκαιρίας" έχει αυτό? Αν δε θεωρείς "κόστος" την εργατοώρα της γυναίκας σου, τότε πάω πάσο. 

Επειδή όμως ο επαγγελματίας δεν είναι η γυναίκα σου, προφανώς και θα πληρωθεί για το χρόνο του. Στο χέρι σου είναι να βρεις τον κατάλληλο, όπου θα τον πληρώσεις ΚΑΛΑ, για να σου φέρει ΚΑΛΟ αποτέλεσμα. Αν θες να πληρώσεις ΛΙΓΑ, το ρίσκο του να μη σου φέρει αποτέλεσμα ή να μάθει στην πλάτη σου είναι πολύ μεγάλο. 

Οι μεγάλες εταιρείες στο χώρο χρεώνουν ότι κρίνουν ότι αξίζει για να ασχοληθούν, αλλά κατά γενική ομολογία έχουν τις γνώσεις και τα εργαλεία και φέρνουν το αποτέλεσμα. Για τη μέση ελληνική επιχείρηση που θέλει να διαφημιστεί, ούτε ένας freelancer αλλά ούτε οι μεγάλες digital εταιρείες είναι το ιδανικό. Το sweet spot είναι μια μεσαία εταιρεία digital marketing με εμπειρία στο χώρο και με όρεξη για δουλειά που θα της φέρει επέκταση. Οι 5-6 μεγάλες εταιρείς του χώρου δεν θα ενδιαφερούν για ένα μικρό μαγαζί. Θα ενδιαφερθούν για πελάτες τεράστειων τζιρων και τεράστειου budget spend. Είναι άσχετο απ'το κομμάτι του Skroutz όμως αυτό. 

 

PS: Εμείς δεν προσφέρουμε υπηρεσίες digital marketing αν και θα μπορούσαμε, και ακόμα και τις δικές μας καμπάνιες τις τρέχει άλλη εταιρεία και φυσικά την πληρώνουμε γι'αυτό. Και ξέρεις γιατί? Γιατί για να πας μπροστά πρέπει να γνωρίζεις ποιές μάχες αξίζει να δίνεις, να γνωρίζεις τις δυνατότητες και τις ικανότητές σου, και να κατανοείς που μπορείς να πληρώσεις για να πάρεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, κάτι που αν ΔΕΝ κάνεις, ρισκάρεις να καταλήξεις να πληρώνεις πολύ πιο ακριβά, χωρίς καν να το καταλαβαίνεις.

φίλε μου, η γυναίκα μου έχει κόστος. με έναν μπακάλικο υπολογισμό, γλυτώσαμε 54 χιλιάρικα για τα 3 χρόνια!!! να μου ζητάει μία εταιρεία μπάτζετ (όχι αμοιβή) για διαφήμιση στο google 2χιλ/μήνα ενώ εγώ κάνω την δουλειά με 500, σόρρυ δλδ αλλά το θεωρώ πως δεν ξέρεις την δουλειά σου. δεν είναι άσχετο με το σκρουτζ, γιατί το κόστος παραγγελίας μέσω σκρουτζ είναι δυσανάλογα μεγαλύτερο από του google. δεν νοείται να πληρώνω σε ένα προϊόν 15% κόστος διαφήμισης, είναι παρανοϊκό! 15% του τζίρου σε διαφήμιση; εάν τα βάλουν οι επαγγελματίες κάτω, θα είχαν φύγει από το σκρουτζ εχθές. μιλάμε για τρελό ποσό! πριν 4 χρόνια είχα γνωρίσει έναν που πούλαγε κλιματιστικά μέσω σκρουτζ. έκανε λογαριασμό στο σκρουτζ (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) 10χιλ/μήνα. αφού είσαι του χώρου, με 10χιλ τον μήνα, ειλικρινά θέλω να μου απαντήσεις, τι διαφήμιση θα μπορούσε να κάνει εκτός σκρουτζ; το πρώτο μαγαζί με κλιματιστικά στην Ελλάδα θα ήταν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...