Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αλαζονείας συνέχεια

Πρόσφατα μείωσαν το εβδομαδιαίο ποσοστό εκκαθάρισης για τις ολοκληρωμένες παραγγελίες που αποδίδουν στο κατάστημα στην προσπάθεια τους να πουλήσουν την συνδρομή Smart Finance  με 62 ευρώ συνδρομή κάθε μήνα για καθημερινή εκκαθάριση πληρωμών.

Νέα τροποποίηση της σύμβασης στην προσπάθεια να κόψουν την επικοινωνία ανάμεσα σε πελάτη και καταναλωτή η οποία επιφέρει κυρώσεις στο κατάστημα που τις παραβιάζει, παραθέτω απόσπασμα.

Επικοινωνία καταστημάτων με χρήστες

α. Η απευθείας επικοινωνία των καταστημάτων με τους καταναλωτές δεν επιτρέπεται  είτε για λόγους επιβεβαίωσης ή/και ενημέρωσης για την πορεία των παραγγελιών μέσω Skroutz Marketplace είτε για διαφημιστικούς ή προωθητικούς σκοπούς (μέσω email, SMS, viber, whatsapp, κ.α.). Ως μοναδικός επιτρεπτός τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές καθίσταται η διαχειριστική πλατφόρμα των παραγγελιών σας, ο Χώρος Συνεργατών (Merchants' Panel).

*Εξαίρεση αποτελούν οι παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου 39Α, για τις οποίες έχετε τη δυνατότητα να προχωράτε σε απευθείας επικοινωνία με τον καταναλωτή με σκοπό την αμεσότερη εξυπηρέτησή τους.

β. Δεν επιτρέπεται η απευθείας επικοινωνία με χρήστες με σκοπό την προτροπή ακύρωσης παραγγελιών όταν τα προϊόντα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα.

γ. Δεν επιτρέπεται η χρήση προσβλητικής ή ανάρμοστης γλώσσας κατά την επικοινωνία σας με τους καταναλωτές.

δ. Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε ενέργεια που αποσκοπεί να αφαιρέσει την πώληση από το Skroutz ή να την κατευθύνει εκτός Skroutz Marketplace.

Κυρώσεις από την αθέτηση της Πολιτικής Ορθής Χρήσης

Στην περίπτωση αθέτησης των ανωτέρω, προβλέπεται η προσωρινή ή/και μόνιμη απενεργοποίηση του  παραβιάζοντος καταστήματος σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία :

  • Στην πρώτη παράβαση προβλέπεται η απενεργοποίηση για επτά (7) ημερολογιακές ημέρες που συνοδεύεται με αφαίρεση οποιονδήποτε προνομίων ή εκπτώσεων για το διάστημα ενός (1) ημερολογιακού μήνα από τη χρονική στιγμή της απενεργοποίησης. 

  • Στη δεύτερη παράβαση προβλέπεται απενεργοποίηση για δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες που συνοδεύεται με αφαίρεση οποιονδήποτε προνομίων ή εκπτώσεων διάστημα δύο (2) ημερολογιακών μηνών από τη χρονική στιγμή της απενεργοποίησης.

  • Στην τρίτη παράβαση προβλέπεται μόνιμη απενεργοποίηση από την πλατφόρμα.  

Ωστόσο, ανάλογα με το είδος της παράβασης και την κρισιμότητα αυτής, εξετάζεται από το Skroutz τυχόν μόνιμη απενεργοποίηση του καταστήματος, χωρίς να προηγηθεί προσωρινή απενεργοποίηση αυτού. 

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
On 14/11/2023 at 14:05, mankam said:

Αλαζονείας συνέχεια

[...]

Νέα τροποποίηση της σύμβασης στην προσπάθεια να κόψουν την επικοινωνία ανάμεσα σε πελάτη και καταναλωτή η οποία επιφέρει κυρώσεις στο κατάστημα που τις παραβιάζει, παραθέτω απόσπασμα.

[...]

Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι δείγμα αλαζονίας.

Είναι (ή σε κάθε περίπτωση ήταν) συχνό φαινόμενο οι συνεργάτες του Skroutz στο Marketplace να επικοινωνούν με τον αγοραστή, να τον προτρέπουν να ακυρώσει την παραγγελία μέσω Marketplace και να την κάνει απ' ευθείας με το κατάστημα για να μην χρεωθούν προμήθεια. 

Ένας έντιμος έμπορος τι ζόρι τραβάει με αυτή την τροποποίηση; 

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχετε πληρώσει τη συνδρομή όσοι είστε έμποροι στο σκρουτζ; Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι να μην πληρώσω κι ας απενεργοποιηθεί το κατάστημα. Οι λόγοι: συνεχείς αυξήσεις των προμηθειών και καινούργια κόστη (κόστος διαχείρισης παραγγελίας) και το κυριότερο από Δεκέμβριο μέχρι σήμερα βλέπω κατακόρυφη μείωση παραγγελιών μέσω σκρουτζ. Μιλάω και με άλλους συναδέλφους και μου λένε τα ίδια. Προφανώς φταίει το περίπου 17% προμήθεια που προσωπικά το χρεώνω στην τιμή αν και βλέπω τα περισσότερα καταστήματα δεν το χρεώνουν καταρρακώνοντας το κέρδος τους. Ακόμα και τώρα σε περίοδο εκπτώσεων, με μειωμένες τις τιμές, οι παραγγελίες από σκρουτζ είναι ελάχιστες. Από το eshop έχω περισσότερες παραγγελίες και με μηδέν διαφήμιση. Προτιμώ αυτό το 500αρικο να το δώσω για διαφήμιση στο eshop μου παρά στο σκρουτζ. Μου έστειλαν μεηλ που έγραφε ότι το 45% των συνεργατών έχει πληρώσει τη συνδρομή, η οποία σε 2 μέρες λήγει για όλα τα καταστήματα του σκρουτζ! Μου φάνηκε εξαιρετικά μικρό το ποσοστό που έχει πληρώσει, που σημαίνει ότι πολλοί αμφιταλαντεύονται να συνεχίσουν ή όχι. Κερασάκι και το ότι στα προϊόντα μόδας δεν επιτρέπει σύνδεση με το eshop, όλοι δουλεύουμε με το καλάθι οπότε δεν υπάρχει πια το να σου φέρνει κόσμο στο eshop (που ίσχυε για τους παλιούς). Σε τικετ μου είπαν ότι αυτό θα γίνει σε όλα τα καταστήματα μελλοντικά. Κανένα δεν θα έχει redirection με eshop.

Το 2024 ο τζιρος μου σε σκρουτζ ήταν περίπου 2400. Θα έλεγε κανείς ότι πρέπει να ανανεώσω. Αλλά το τελευταίο τρίμηνο οι πληρωμές ήταν μόλις 200Ε. Και σε περίοδο χαμηλών τιμών. Αν συνεχίσω με αυτό το ρυθμό, δεν θα έχω κάνει ούτε 1000 τζίρο στο τέλος του χρόνου. Στα χίλια, το κέρδος πιθανώς να είναι κάτω από το μισό. Βγάλε και τα 500 του σκρουτζ. Θα μπω και μέσα!

Θα ήθελα γνώμες κι άλλων εμπόρων που είναι στο σκρουτζ. Πληρώσατε; Έχετε φύγει από την πρώτη συνδρομή;

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, 1comment είπε

Θα ήθελα γνώμες κι άλλων εμπόρων που είναι στο σκρουτζ. Πληρώσατε; Έχετε φύγει από την πρώτη συνδρομή;

Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα γιατί είναι γνωστά και συζητήθηκαν αρκετές φορές. Δυστυχώς το Skroutz έχει αλλάξει τελείως την στάση του ως προς τα καταστήματα. Καταστήματα με υπερκορεσμένα προιόντα λόγο ανταγωνισμού τείνουν να πουλάνε όλο και λιγότερα. Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να δοκιμάσεις αλλά προφανώς το κόστος θα αυξηθεί και άλλο, μπορείς να αυξήσεις τις τιμές ώστε να κρατήσεις το περιθόριο κέρδους που θες και να "παίξεις" με συνδιασμούς στρατηγικών. Προφανώς αυτός που θα τσεπώνει ακόμα περισσότερα θα είναι το Skroutz αλλά ίσως μπορέσεις να αυξήσεις και εσύ τις πωλήσεις σου με έναν βιώσιμο τρόπο. 

Πέρα από τις πωλήσεις στο καλάθι,
-Σου έχει φέρει direct πωλήσεις στο site; 
-Σου έχει φέρει πελάτες στο φυσικό κατάστημα που σε βρήκαν από το Skroutz (αν έχεις φυσικό κατάστημα φυσικά) ;

Αρκετοί πλέον πελάτες ψάχνουν από το Skroutz και αγοράζουν κατευθείαν στο κατάστημα, δοκίμασες να έχεις διαφορετικές τιμές στο skroutz (όπου θα επιβαρύνονται τα fees) και λίγο καλύτερες τιμές στο κατάστημα σου;  Δουλεύει αρκετά καλά. 

Τα 500ευρώ είναι λίγα αν κάτι από τα παραπάνω δουλεύει για εσένα και οφείλονται στο Skroutz. Αν  δεν θες να δοκιμάσεις κάτι επιπλέον μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz θα πρέπει τότε να αναλογιστείς αν υπάρχει κάποιο έμμεσο κέρδος στην επιχείρηση σου ακόμα και πωλήσεις να μην έχεις από την πλατφόρμα..

Επεξ/σία από Billator
Δημοσ.

Φίλε μου θα σου πω με απλά λόγια πως αν ο τζίρος μου ήταν το ποσό που αναφέρεις τότε δεν θα υπήρχε περίπτωση να ανανεώσω. 

Προσωπικά ο τζίρος του Σκρουτζ μπροστά στα 500€ δεν είναι τίποτα αλλά αυτό δεν αλλάζει ότι είναι μεγάλο νταβατζιλικι. Ακόμα δεν έχω κάνει ανανέωση και η προθεσμία λήγει αύριο. Λογικά θα κάνω γιατί ακόμα δεν είμαι έτοιμος να κάνω το μεγάλο βήμα.

Θα σου πω όμως τι είχα μέχρι τώρα και τι έχω κόψει από το Σκρουτζ.

- αφαίρεσα όλες τις διαφημίσεις μου που είχα μέσω Σκρουτζ. Για όσους ξέρουν αν δεχθείς παραγγελία μέσω διαφήμισης ο Σκρουτζ θα σου πάρει έξτρα προμήθεια. Η διαφορα που είδα, μηδαμινή άρα τζάμπα πλήρωνα 

- αφαίρεσα το νταβατζιλικι να με πληρώνει ο Σκρουτζ καθημερινά. Τεράστιο νταβατζιλικι.

- δεν κάνω ούτε μια Skroutz plus προσφορά. Άλλο τεράστιο νταβατζιλικι. Η διαφορα στις πωλήσεις μου πάλι μηδαμινή.

Με λίγα λόγια έχω κρατήσει να μου παίρνει ο Σκρουτζ μόνο την προμήθεια στην πώληση χωρίς τίποτα άλλο έξτρα.

Τέλος αυτό που αναφέρει για το 45% ότι ανανέωσαν δεν ισχύει καθώς σκεφτείτε ότι αρκετοί είχανε 2 και 3 ενεργά καταστήματα. Με την αλλαγή που έκανε ο Σκρουτζ (κάθε αφμ να έχει μοναδικά προϊόντα) ΔΕΝ πρόκειται να ανανεώσει κανείς το 2ο ή 3ο του κατάστημα. Ένα παράδειγμα εγώ που είχα 2.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Billator είπε

Δεν θα σχολιάσω τα υπόλοιπα γιατί είναι γνωστά και συζητήθηκαν αρκετές φορές. Δυστυχώς το Skroutz έχει αλλάξει τελείως την στάση του ως προς τα καταστήματα. Καταστήματα με υπερκορεσμένα προιόντα λόγο ανταγωνισμού τείνουν να πουλάνε όλο και λιγότερα. Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να δοκιμάσεις αλλά προφανώς το κόστος θα αυξηθεί και άλλο, μπορείς να αυξήσεις τις τιμές ώστε να κρατήσεις το περιθόριο κέρδους που θες και να "παίξεις" με συνδιασμούς στρατηγικών. Προφανώς αυτός που θα τσεπώνει ακόμα περισσότερα θα είναι το Skroutz αλλά ίσως μπορέσεις να αυξήσεις και εσύ τις πωλήσεις σου με έναν βιώσιμο τρόπο. 

Πέρα από τις πωλήσεις στο καλάθι,
-Σου έχει φέρει direct πωλήσεις στο site; 
-Σου έχει φέρει πελάτες στο φυσικό κατάστημα που σε βρήκαν από το Skroutz (αν έχεις φυσικό κατάστημα φυσικά) ;

Αρκετοί πλέον πελάτες ψάχνουν από το Skroutz και αγοράζουν κατευθείαν στο κατάστημα, δοκίμασες να έχεις διαφορετικές τιμές στο skroutz (όπου θα επιβαρύνονται τα fees) και λίγο καλύτερες τιμές στο κατάστημα σου;  Δουλεύει αρκετά καλά. 

Τα 500ευρώ είναι λίγα αν κάτι από τα παραπάνω δουλεύει για εσένα και οφείλονται στο Skroutz. Αν  δεν θες να δοκιμάσεις κάτι επιπλέον μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz θα πρέπει τότε να αναλογιστείς αν υπάρχει κάποιο έμμεσο κέρδος στην επιχείρηση σου ακόμα και πωλήσεις να μην έχεις από την πλατφόρμα..

Direct πωλήσεις πώς να μου φέρει; Εξήγησα ότι είμαι στο καλάθι καθώς άνοιξα το σκρουτζ τα τελευταία χρόνια που δεν σου επιτρέπει να το συνδέσεις με eshop σε προϊόντα μόδας. Στο eshop προφανώς τα έχω φτηνότερα (στο σκρουτζ τα έχω συν 17% λόγω προμήθειας). Γενικά να μου έχει φέρει κόσμο το σκρουτζ δεν το νομίζω. Οι πηγές παραγγελιών στο eshop είναι φεης, γκουγκλ, μπεστ πραης (που εκεί είναι συνδεμένο).

Δεν έχω βασίσει το τζίρο της επιχείρησης μου στο σκρουζ (αυτό έλειπε) ούτε στο eshop. Όλα αυτά έγιναν για έξτρα κέρδος τα τελευταία χρόνια. Ευτυχώς έχω δυνατό φυσικό κατάστημα που αυτή είναι η ουσία. Από κει και πέρα, το σκρουτζ το κρατάω για αυτό το έξτα όπως είπα αλλά βλέπω μεγάλη κατηφόρα εδώ και 3 μήνες (κάτι που δεν είδα ούτε στο φυσικό ούτε στο eshop) και αντίστοιχα από συναδέλφους στο σκρουτζ άκουσα το ίδιο.

1 ώρα πριν, teoqq είπε

Φίλε μου θα σου πω με απλά λόγια πως αν ο τζίρος μου ήταν το ποσό που αναφέρεις τότε δεν θα υπήρχε περίπτωση να ανανεώσω. 

Προσωπικά ο τζίρος του Σκρουτζ μπροστά στα 500€ δεν είναι τίποτα αλλά αυτό δεν αλλάζει ότι είναι μεγάλο νταβατζιλικι. Ακόμα δεν έχω κάνει ανανέωση και η προθεσμία λήγει αύριο. Λογικά θα κάνω γιατί ακόμα δεν είμαι έτοιμος να κάνω το μεγάλο βήμα.

Θα σου πω όμως τι είχα μέχρι τώρα και τι έχω κόψει από το Σκρουτζ.

- αφαίρεσα όλες τις διαφημίσεις μου που είχα μέσω Σκρουτζ. Για όσους ξέρουν αν δεχθείς παραγγελία μέσω διαφήμισης ο Σκρουτζ θα σου πάρει έξτρα προμήθεια. Η διαφορα που είδα, μηδαμινή άρα τζάμπα πλήρωνα 

- αφαίρεσα το νταβατζιλικι να με πληρώνει ο Σκρουτζ καθημερινά. Τεράστιο νταβατζιλικι.

- δεν κάνω ούτε μια Skroutz plus προσφορά. Άλλο τεράστιο νταβατζιλικι. Η διαφορα στις πωλήσεις μου πάλι μηδαμινή.

Με λίγα λόγια έχω κρατήσει να μου παίρνει ο Σκρουτζ μόνο την προμήθεια στην πώληση χωρίς τίποτα άλλο έξτρα.

Τέλος αυτό που αναφέρει για το 45% ότι ανανέωσαν δεν ισχύει καθώς σκεφτείτε ότι αρκετοί είχανε 2 και 3 ενεργά καταστήματα. Με την αλλαγή που έκανε ο Σκρουτζ (κάθε αφμ να έχει μοναδικά προϊόντα) ΔΕΝ πρόκειται να ανανεώσει κανείς το 2ο ή 3ο του κατάστημα. Ένα παράδειγμα εγώ που είχα 2.

Διαφημίσεις κλπ ποτέ δεν έβαλα στο σκρουτζ, το ξέρω ότι είναι ανώφελο. Είναι μικρός ο τζίρος στο σκρουτζ καθώς γενικά δεν έχω προϊόντα γνωστών εταιριών-μάρκες (αυτά που βλέπεις 5-10 καταστήματα κάτω από το προϊόν να κοντράρονται στο 0,01Ε διαφορά). Αυτός είναι ένας λόγος που γενικά δεν έχω μεγάλο τζίρο από σκρουτζ γιατί βλέπω ότι ειδικά στα προϊόντα μόδας κυνηγάνε τα επώνυμα ή τα πολύ φτηνά. Εγώ είμαι κάπου στη μέση χωρίς γνωστές επωνυμίες. Ακόμα και με το μικρό τζίρο που ανέφερα, μου απέδιδε το έξτρα κέρδος που ήθελα κι έτσι δεν σκεφτόμουν το 500αρικο. Εσύ βλέπεις κάποια πτώση τους τελευταίους μήνες; Τι κατηγορίες έχεις; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...