andreas_thd Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Γειά σας, πρόσφατα κάτοχος Jeep compass 2018 1.6 με 100.000χιλ πετρέλαιο. Σχεδόν από την πρώτη μετά που το αγόρασα βγάζει μόνο το πρωί παγωμένο (όταν έχουν πέσει όλα τα λάδια στο καρτερ) ένδειξη low oil pressure και μετά φεύγει η ένδειξη, αλλά ανάβει το check engine και το start&stop. Όταν μπαίνει στο διαγνωστικό εμφανίζει μπλοκαρισμενη βαλβιδα αντλιας λαδιού. Αλάχτηκαν πρόσφατα γνήσια λάδια φίλτρο κ 3 βαλβίδες μαζί με αυτή που διαβάζει το διαγνωστικό και το πρόβλημα παραμένει. Κάποιοι μου λένε ότι είναι αντλία λαδιού, άλλοι πάλι μου λένε ότι μπορεί να έχει βαρέσει μηχανή. Στον κινητήρα δεν ακούγετε κανένας θόρυβος. γνωρίζει κάποιος κάτι? ευχαριστώ Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2023 από andreas_thd Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Nightfall Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 5 ώρες πριν, andreas_thd είπε Γειά σας, πρόσφατα κάτοχος Jeep compass 2018 1.6 με 100.000χιλ πετρέλαιο. Σχεδόν από την πρώτη μετά που το αγόρασα βγάζει μόνο το πρωί παγωμένο (όταν έχουν πέσει όλα τα λάδια στο καρτερ) ένδειξη low oil pressure και μετά φεύγει η ένδειξη, αλλά ανάβει το check engine και το start&stop. Όταν μπαίνει στο διαγνωστικό εμφανίζει μπλοκαρισμενη βαλβιδα αντλιας λαδιού. Αλάχτηκαν πρόσφατα γνήσια λάδια φίλτρο κ 3 βαλβίδες μαζί με αυτή που διαβάζει το διαγνωστικό και το πρόβλημα παραμένει. Κάποιοι μου λένε ότι είναι αντλία λαδιού, άλλοι πάλι μου λένε ότι μπορεί να έχει βαρέσει μηχανή. Στον κινητήρα δεν ακούγετε κανένας θόρυβος. γνωρίζει κάποιος κάτι? ευχαριστώ Χαμηλή πίεση λαδιού , είτε δεν έχει λάδια , είτε η αντλία δεν δουλεύει σωστά , είτε είναι fake βλάβη , την στάθμη την τσέκαρες ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas_thd Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε Χαμηλή πίεση λαδιού , είτε δεν έχει λάδια , είτε η αντλία δεν δουλεύει σωστά , είτε είναι fake βλάβη , την στάθμη την τσέκαρες ; Εχει λάδια κανονικά. Και έχει μετρηθεί η πίεση με μανόμετρο στον συνεργείο και στα δευτερόλεπτα που ανάβει η ένδειξη του λαδιού δεν ανεβάζει πίεση. Μετα ανεβάζει κανονικά. Θα άλλαζα κατευθείαν τρομπα λαδιού αλλά φοβάμαι μήπως μπω στην διαδικασία αλλαγής και μετά μου ξαναβγάλει το ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_Nightfall Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, andreas_thd είπε Εχει λάδια κανονικά. Και έχει μετρηθεί η πίεση με μανόμετρο στον συνεργείο και στα δευτερόλεπτα που ανάβει η ένδειξη του λαδιού δεν ανεβάζει πίεση. Μετα ανεβάζει κανονικά. Θα άλλαζα κατευθείαν τρομπα λαδιού αλλά φοβάμαι μήπως μπω στην διαδικασία αλλαγής και μετά μου ξαναβγάλει το ίδιο. Δεν είμαι μηχανικός , με βάση την λογική μάλλον η αντλία έχει θέμα. 7 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Δεν είμαι μηχανικός , με βάση την λογική μάλλον η αντλία έχει θέμα. Φαντάζομαι ότι βάζεις και το σωστό ιξώδες και όχι ότι σου λέει ο μπάρμπα Μήτσος. Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2023 από Dark_Nightfall Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titos301 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 εχεις δοκιμασει να το πας σε καποια αντιπροσωπια της Jeep; πιστευω θα μπορουν να βρουν τι φταιει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Κατα 99% ελλατωματικη αντλία λαδιού. Δεν κρατάει λάδι μεσα της όταν ειναι σβηστό για πολύ ώρα (αδειάζει δλδ) με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλή πίεση κατά την εκκίνηση , μέχρι δηλαδή να γεμίσει και να τροφοδοτήσει με σωστη ποσότητα/πίεση το κύκλωμα. Επίσης μια πολύ μικρή πιθανότητα να υπάρχει μικρή τρυπούλα στα κανάλια λαδιού στο μπλοκ του κινητήρα με αποτέλεσμα να υπαρχει πτωση της πιεσης στην αρχή μέχρι η αντλία να τροφοδοτησει με αρκετή πιεση το κυκλωμα (έχει συμβει) Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2023 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 ασφαλειες κοιταξες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas_thd Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 5 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε Δεν είμαι μηχανικός , με βάση την λογική μάλλον η αντλία έχει θέμα. Φαντάζομαι ότι βάζεις και το σωστό ιξώδες και όχι ότι σου λέει ο μπάρμπα Μήτσος. όλα έχουν μπει σωστά σε αντιπροσωπεία! 5 ώρες πριν, nik0laus είπε Κατα 99% ελλατωματικη αντλία λαδιού. Δεν κρατάει λάδι μεσα της όταν ειναι σβηστό για πολύ ώρα (αδειάζει δλδ) με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλή πίεση κατά την εκκίνηση , μέχρι δηλαδή να γεμίσει και να τροφοδοτήσει με σωστη ποσότητα/πίεση το κύκλωμα. Επίσης μια πολύ μικρή πιθανότητα να υπάρχει μικρή τρυπούλα στα κανάλια λαδιού στο μπλοκ του κινητήρα με αποτέλεσμα να υπαρχει πτωση της πιεσης στην αρχή μέχρι η αντλία να τροφοδοτησει με αρκετή πιεση το κυκλωμα (έχει συμβει) Μετά το ολο ψάξιμο που έχω κάνει στο αυτοκίνητο, αυτο με το να αδειάζει η τρομπα λαδιου εντελώς, μου ακούγεται λογικό κ σωστό. Εχεις κάποια άποψη για το χειρότερο σενάριο που μου λένε να έχει πάρει η μηχανή ?( δλδ για κουζινετα κτλπ. και να θέλει άνοιγμα-επισκευή?) Γιατί το μόνο που φοβάμαι ειναι να αλλαξω την τρομπα κοντα στα 1000ευρω και μετα να ειναι μηχανικό θέμα, και να κοστίσει πάνω από 4000ευρω. Υπαρχει τρόπος να αποκλείσω ότι δεν είναι μηχανική βλάβη? Η για παράδειγμα η βλάβη που μου λες εσύ με την τρυπουλα? 5 ώρες πριν, Titos301 είπε εχεις δοκιμασει να το πας σε καποια αντιπροσωπια της Jeep; πιστευω θα μπορουν να βρουν τι φταιει Όλοι οι έλεγχοι έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία fiat-jeep. 1 ώρα πριν, tzotzo είπε ασφαλειες κοιταξες; Οχι δεν κοίταξα διότι δεν έβγαλε κάτι στο διαγνωστικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, andreas_thd είπε όλα έχουν μπει σωστά σε αντιπροσωπεία! Μετά το ολο ψάξιμο που έχω κάνει στο αυτοκίνητο, αυτο με το να αδειάζει η τρομπα λαδιου εντελώς, μου ακούγεται λογικό κ σωστό. Εχεις κάποια άποψη για το χειρότερο σενάριο που μου λένε να έχει πάρει η μηχανή ?( δλδ για κουζινετα κτλπ. και να θέλει άνοιγμα-επισκευή?) Γιατί το μόνο που φοβάμαι ειναι να αλλαξω την τρομπα κοντα στα 1000ευρω και μετα να ειναι μηχανικό θέμα, και να κοστίσει πάνω από 4000ευρω. Υπαρχει τρόπος να αποκλείσω ότι δεν είναι μηχανική βλάβη? Η για παράδειγμα η βλάβη που μου λες εσύ με την τρυπουλα? Φίλε μου το πιθανοτερο ειναι να φταιει η αντλία, δε ξερω τι ενέργειες έχει κανει το συνεργειο σου πέραν από τις αλλαγες αισθητηρων πίεσης. Αυτό με την "τρυπούλα" βρεθηκε αφού είχε λυθει το μπλοκ του κινητηρα για επισκευή, βεβαια αφορούσε σε αγωνιστικό αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως το μοτερ λυνόταν συχνά σχετικά για επιθεώρηση/αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων. Δυστυχώς οι βλαβες που αφορουν πίεση λαδιού ειναι από τις πιο μυστήριες και δύσκολες να τις εντοπίσεις χωρίς να λύσεις αρκετα εξαρτήματα Μάλλον δεν το γλυτωνεις το 1000ρικο... Τον αισθητηρα που σου βγαζει μπλοκαρισμενο τον εχετε δοκιμασει σε άλλο όχημα να δειτε αν ειναι όντως χαλασμενος ; Επεξ/σία 4 Φεβρουαρίου 2023 από nik0laus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Δεν δοκιμάζεις να βγάλεις το κάρτερ να δεις αν η σκούπα που ρουφάει το λάδι έχει τραβήξει τίποτα και βούλωσε η σίτα; Ακόμα και ένα ταμπελάκι να ξέχασαν απο το εργοστάσιο θα το πάει εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas_thd Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, nik0laus είπε Φίλε μου το πιθανοτερο ειναι να φταιει η αντλία, δε ξερω τι ενέργειες έχει κανει το συνεργειο σου πέραν από τις αλλαγες αισθητηρων πίεσης. Αυτό με την "τρυπούλα" βρεθηκε αφού είχε λυθει το μπλοκ του κινητηρα για επισκευή, βεβαια αφορούσε σε αγωνιστικό αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως το μοτερ λυνόταν συχνά σχετικά για επιθεώρηση/αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων. Δυστυχώς οι βλαβες που αφορουν πίεση λαδιού ειναι από τις πιο μυστήριες και δύσκολες να τις εντοπίσεις χωρίς να λύσεις αρκετα εξαρτήματα Μάλλον δεν το γλυτωνεις το 1000ρικο... Τον αισθητηρα που σου βγαζει μπλοκαρισμενο τον εχετε δοκιμασει σε άλλο όχημα να δειτε αν ειναι όντως χαλασμενος ; Τον αισθητήρα( βαλβιδα )που δείχνει ως μπλοκαρισμενο τον αλλάξαμε με καινούργιο γνήσιο οπότε τον παλιό δεν χρειαζόταν να τον τσεκάρουμε. Δυστηχώς έχω καταλάβει ότι είναι όντως δύσκολη βλάβη. Θα κανω μια τελευταία προσπαθεια να ρίξω ένα καθαριστικό(λαδιων) κινητήρα και θα κάνω αλλαγή λάδια φίλτρο και αν συνεχίσει θα ανοίξω Κάρτερ και θα αλλάξω αντλία ελπίζοντας να τελειώσει εκει το θέμα. 36 λεπτά πριν, lary7 είπε Δεν δοκιμάζεις να βγάλεις το κάρτερ να δεις αν η σκούπα που ρουφάει το λάδι έχει τραβήξει τίποτα και βούλωσε η σίτα; Ακόμα και ένα ταμπελάκι να ξέχασαν απο το εργοστάσιο θα το πάει εκεί. Πρωτου το ανοίξω θα ρίξω ένα καθαριστικο κινητήρα με αλλαγή λαδιων και φίλτρο και πάμε για αλλαγή αντλίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 lock due to ts request. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις