Προς το περιεχόμενο

Χαμηλή πίεση λαδιού - Low oil pressure Jeep compass


andreas_thd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας,

πρόσφατα κάτοχος Jeep compass 2018 1.6 με 100.000χιλ πετρέλαιο. Σχεδόν από την πρώτη μετά που το αγόρασα βγάζει μόνο το πρωί παγωμένο (όταν έχουν πέσει όλα τα λάδια  στο καρτερ) ένδειξη low oil pressure και μετά φεύγει η ένδειξη, αλλά ανάβει το check engine και το start&stop. Όταν μπαίνει στο διαγνωστικό εμφανίζει μπλοκαρισμενη βαλβιδα αντλιας λαδιού. Αλάχτηκαν πρόσφατα γνήσια λάδια φίλτρο κ 3 βαλβίδες μαζί με αυτή που διαβάζει το διαγνωστικό και το πρόβλημα παραμένει. Κάποιοι μου λένε ότι είναι αντλία λαδιού, άλλοι πάλι μου λένε ότι μπορεί να έχει βαρέσει μηχανή. Στον κινητήρα δεν ακούγετε κανένας θόρυβος. γνωρίζει κάποιος κάτι?

ευχαριστώ

 

Επεξ/σία από andreas_thd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, andreas_thd είπε

Γειά σας,

πρόσφατα κάτοχος Jeep compass 2018 1.6 με 100.000χιλ πετρέλαιο. Σχεδόν από την πρώτη μετά που το αγόρασα βγάζει μόνο το πρωί παγωμένο (όταν έχουν πέσει όλα τα λάδια  στο καρτερ) ένδειξη low oil pressure και μετά φεύγει η ένδειξη, αλλά ανάβει το check engine και το start&stop. Όταν μπαίνει στο διαγνωστικό εμφανίζει μπλοκαρισμενη βαλβιδα αντλιας λαδιού. Αλάχτηκαν πρόσφατα γνήσια λάδια φίλτρο κ 3 βαλβίδες μαζί με αυτή που διαβάζει το διαγνωστικό και το πρόβλημα παραμένει. Κάποιοι μου λένε ότι είναι αντλία λαδιού, άλλοι πάλι μου λένε ότι μπορεί να έχει βαρέσει μηχανή. Στον κινητήρα δεν ακούγετε κανένας θόρυβος. γνωρίζει κάποιος κάτι?

ευχαριστώ

 

Χαμηλή  πίεση λαδιού , είτε δεν έχει λάδια , είτε η αντλία δεν δουλεύει σωστά , είτε είναι fake βλάβη , την στάθμη την τσέκαρες ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Χαμηλή  πίεση λαδιού , είτε δεν έχει λάδια , είτε η αντλία δεν δουλεύει σωστά , είτε είναι fake βλάβη , την στάθμη την τσέκαρες ; 

Εχει λάδια κανονικά. Και έχει μετρηθεί η πίεση με μανόμετρο στον συνεργείο και στα δευτερόλεπτα που ανάβει η ένδειξη του λαδιού δεν ανεβάζει πίεση. Μετα ανεβάζει κανονικά. Θα άλλαζα κατευθείαν τρομπα λαδιού αλλά φοβάμαι μήπως μπω στην διαδικασία αλλαγής και μετά μου ξαναβγάλει το ίδιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, andreas_thd είπε

Εχει λάδια κανονικά. Και έχει μετρηθεί η πίεση με μανόμετρο στον συνεργείο και στα δευτερόλεπτα που ανάβει η ένδειξη του λαδιού δεν ανεβάζει πίεση. Μετα ανεβάζει κανονικά. Θα άλλαζα κατευθείαν τρομπα λαδιού αλλά φοβάμαι μήπως μπω στην διαδικασία αλλαγής και μετά μου ξαναβγάλει το ίδιο. 

Δεν είμαι μηχανικός , με βάση την λογική μάλλον η αντλία έχει θέμα.

7 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν είμαι μηχανικός , με βάση την λογική μάλλον η αντλία έχει θέμα.

Φαντάζομαι ότι βάζεις και το σωστό ιξώδες και όχι ότι σου λέει ο μπάρμπα Μήτσος.

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατα 99% ελλατωματικη αντλία λαδιού. Δεν κρατάει λάδι μεσα της όταν ειναι σβηστό για πολύ ώρα (αδειάζει δλδ)  με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλή πίεση κατά την εκκίνηση , μέχρι δηλαδή να γεμίσει και να τροφοδοτήσει με σωστη ποσότητα/πίεση το κύκλωμα. Επίσης μια πολύ μικρή πιθανότητα να υπάρχει μικρή τρυπούλα στα κανάλια λαδιού στο μπλοκ του κινητήρα με αποτέλεσμα να υπαρχει πτωση της πιεσης στην αρχή μέχρι η αντλία να τροφοδοτησει με αρκετή πιεση το κυκλωμα  (έχει συμβει)

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν είμαι μηχανικός , με βάση την λογική μάλλον η αντλία έχει θέμα.

Φαντάζομαι ότι βάζεις και το σωστό ιξώδες και όχι ότι σου λέει ο μπάρμπα Μήτσος.

όλα έχουν μπει σωστά σε αντιπροσωπεία!

5 ώρες πριν, nik0laus είπε

Κατα 99% ελλατωματικη αντλία λαδιού. Δεν κρατάει λάδι μεσα της όταν ειναι σβηστό για πολύ ώρα (αδειάζει δλδ)  με αποτέλεσμα να έχεις χαμηλή πίεση κατά την εκκίνηση , μέχρι δηλαδή να γεμίσει και να τροφοδοτήσει με σωστη ποσότητα/πίεση το κύκλωμα. Επίσης μια πολύ μικρή πιθανότητα να υπάρχει μικρή τρυπούλα στα κανάλια λαδιού στο μπλοκ του κινητήρα με αποτέλεσμα να υπαρχει πτωση της πιεσης στην αρχή μέχρι η αντλία να τροφοδοτησει με αρκετή πιεση το κυκλωμα  (έχει συμβει)

Μετά το ολο ψάξιμο που έχω κάνει στο αυτοκίνητο, αυτο με το να αδειάζει η τρομπα λαδιου εντελώς, μου ακούγεται λογικό κ σωστό. Εχεις κάποια άποψη για το χειρότερο σενάριο που μου λένε να έχει πάρει η μηχανή ?( δλδ για κουζινετα κτλπ. και να θέλει άνοιγμα-επισκευή?) Γιατί το μόνο που φοβάμαι ειναι να αλλαξω την τρομπα κοντα στα 1000ευρω και μετα να ειναι μηχανικό θέμα, και να κοστίσει πάνω από 4000ευρω. Υπαρχει τρόπος να αποκλείσω ότι δεν είναι μηχανική βλάβη? Η για παράδειγμα η βλάβη που μου λες εσύ με την τρυπουλα?

5 ώρες πριν, Titos301 είπε

εχεις δοκιμασει να το πας σε καποια αντιπροσωπια της Jeep; πιστευω θα μπορουν να βρουν τι φταιει

Όλοι οι έλεγχοι έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία fiat-jeep.

1 ώρα πριν, tzotzo είπε

ασφαλειες κοιταξες;

Οχι δεν κοίταξα διότι δεν έβγαλε κάτι στο διαγνωστικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, andreas_thd είπε

όλα έχουν μπει σωστά σε αντιπροσωπεία!

Μετά το ολο ψάξιμο που έχω κάνει στο αυτοκίνητο, αυτο με το να αδειάζει η τρομπα λαδιου εντελώς, μου ακούγεται λογικό κ σωστό. Εχεις κάποια άποψη για το χειρότερο σενάριο που μου λένε να έχει πάρει η μηχανή ?( δλδ για κουζινετα κτλπ. και να θέλει άνοιγμα-επισκευή?) Γιατί το μόνο που φοβάμαι ειναι να αλλαξω την τρομπα κοντα στα 1000ευρω και μετα να ειναι μηχανικό θέμα, και να κοστίσει πάνω από 4000ευρω. Υπαρχει τρόπος να αποκλείσω ότι δεν είναι μηχανική βλάβη? Η για παράδειγμα η βλάβη που μου λες εσύ με την τρυπουλα?

 

Φίλε μου το πιθανοτερο ειναι να φταιει η αντλία, δε ξερω τι ενέργειες έχει κανει το συνεργειο σου πέραν από τις αλλαγες αισθητηρων πίεσης. Αυτό με την "τρυπούλα" βρεθηκε αφού είχε λυθει το μπλοκ του κινητηρα για επισκευή, βεβαια αφορούσε σε αγωνιστικό αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως το μοτερ λυνόταν συχνά σχετικά για επιθεώρηση/αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων.

Δυστυχώς οι βλαβες που αφορουν πίεση λαδιού ειναι από τις πιο μυστήριες και δύσκολες να τις εντοπίσεις χωρίς να λύσεις αρκετα εξαρτήματα

Μάλλον δεν το  γλυτωνεις το 1000ρικο...

Τον αισθητηρα που σου βγαζει μπλοκαρισμενο τον εχετε δοκιμασει σε άλλο όχημα να δειτε αν ειναι όντως χαλασμενος ;

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν δοκιμάζεις να βγάλεις το κάρτερ να δεις αν η σκούπα που ρουφάει το λάδι έχει τραβήξει τίποτα και βούλωσε η σίτα; Ακόμα και ένα ταμπελάκι να ξέχασαν απο το εργοστάσιο θα το πάει εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Φίλε μου το πιθανοτερο ειναι να φταιει η αντλία, δε ξερω τι ενέργειες έχει κανει το συνεργειο σου πέραν από τις αλλαγες αισθητηρων πίεσης. Αυτό με την "τρυπούλα" βρεθηκε αφού είχε λυθει το μπλοκ του κινητηρα για επισκευή, βεβαια αφορούσε σε αγωνιστικό αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως το μοτερ λυνόταν συχνά σχετικά για επιθεώρηση/αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων.

Δυστυχώς οι βλαβες που αφορουν πίεση λαδιού ειναι από τις πιο μυστήριες και δύσκολες να τις εντοπίσεις χωρίς να λύσεις αρκετα εξαρτήματα

Μάλλον δεν το  γλυτωνεις το 1000ρικο...

Τον αισθητηρα που σου βγαζει μπλοκαρισμενο τον εχετε δοκιμασει σε άλλο όχημα να δειτε αν ειναι όντως χαλασμενος ;

Τον αισθητήρα( βαλβιδα )που δείχνει ως μπλοκαρισμενο τον αλλάξαμε με καινούργιο γνήσιο οπότε τον παλιό δεν χρειαζόταν να τον τσεκάρουμε. Δυστηχώς έχω καταλάβει ότι είναι όντως δύσκολη βλάβη. Θα κανω μια τελευταία προσπαθεια να ρίξω ένα καθαριστικό(λαδιων) κινητήρα και θα κάνω αλλαγή λάδια φίλτρο και αν συνεχίσει θα ανοίξω Κάρτερ και θα αλλάξω αντλία ελπίζοντας να τελειώσει εκει το θέμα. 

36 λεπτά πριν, lary7 είπε

Δεν δοκιμάζεις να βγάλεις το κάρτερ να δεις αν η σκούπα που ρουφάει το λάδι έχει τραβήξει τίποτα και βούλωσε η σίτα; Ακόμα και ένα ταμπελάκι να ξέχασαν απο το εργοστάσιο θα το πάει εκεί. 

Πρωτου το ανοίξω θα ρίξω ένα καθαριστικο κινητήρα με αλλαγή λαδιων και φίλτρο και πάμε για αλλαγή αντλίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...