korakios Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Black Demis είπε προφανώς εχει καποια λίγα που αντέχουν αλλά ειναι λιγα όλα αντέχουν με σωστή ρύθμιση , τα λίγα που αναφέρεις είναι κάποια fiat και Hyundai κυρίως και έχουν ανοχή μεγάλη , βέβαια το οτι κατάφερε και έκαψε getz ήθελε προσπάθεια γιαυτο πρότεινα να μην το δουλέψει υγραέριο αφού προφανέστατα δεν είναι σωστά ρυθμισμένο , και καινούριο μοτέρ να έβαζε θα το πάρει στα χέρια 1 ώρα πριν, Black Demis είπε τα οχήματα απο το εργοστάσιο που έχουν υγραέριο έχουν όλα ενισχυμένα απο ελατήρια βαλβίδες μεχρι ότι άλλο φανταστείς στις περισσότερες περιπτώσεις απλά κουμπώνουν στην αντιπροσωπία ένα κλειδωμένο προρυθμισμένο (σωστά) σύστημα αερίου , Ιταλία 20+ χρόνια παίζουν οι GPL εκδόσεις , δεν έχουν δλδ άλλη γραμμή παραγωγής
Haldol Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2023 19 λεπτά πριν, korakios είπε στις περισσότερες περιπτώσεις απλά κουμπώνουν στην αντιπροσωπία ένα κλειδωμένο προρυθμισμένο (σωστά) σύστημα αερίου , Ιταλία 20+ χρόνια παίζουν οι GPL εκδόσεις , δεν έχουν δλδ άλλη γραμμή παραγωγής Υπάρχουν υποψίες (ή μπορεί και φήμες) ότι στα ιταλικά μπαίνουν άλλα κράματα, πιο ανθεκτικά σε θερμοκρασίες. Φυσικά δε μπορούμε να γνωρίζουμε τι κράματα βάζουν οι εταιρείες σε πιστόνια κ.λπ, αλλά θα μπορούσε να στέκει, με δεδομένο ότι στα ιταλικά σχεδόν πάντα βγαίνουν LPG εκδόσεις απ'το εργοστάσιο. Με το σκεπτικό ότι αν ΞΕΡΕΙΣ ότι στο αμάξι θα μπει LPG, αφού το ίδιο το εργοστάσιο το βάζει, λογικά θα το σχεδιάσεις να λειτουργεί απροβλημάτιστα με αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα