Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

προφανώς εχει καποια λίγα που αντέχουν αλλά ειναι λιγα

όλα αντέχουν με σωστή ρύθμιση , τα λίγα που αναφέρεις είναι κάποια fiat και Hyundai κυρίως και έχουν ανοχή μεγάλη , βέβαια το οτι κατάφερε και έκαψε getz ήθελε προσπάθεια

γιαυτο πρότεινα να μην το δουλέψει υγραέριο αφού προφανέστατα δεν είναι σωστά ρυθμισμένο , και καινούριο μοτέρ να έβαζε θα το πάρει στα χέρια

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

τα οχήματα απο το εργοστάσιο που έχουν υγραέριο έχουν όλα ενισχυμένα απο ελατήρια βαλβίδες μεχρι ότι άλλο φανταστείς

στις περισσότερες περιπτώσεις απλά κουμπώνουν στην αντιπροσωπία ένα κλειδωμένο προρυθμισμένο (σωστά) σύστημα αερίου , Ιταλία 20+ χρόνια παίζουν οι GPL εκδόσεις , δεν έχουν δλδ άλλη γραμμή παραγωγής

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, korakios είπε

στις περισσότερες περιπτώσεις απλά κουμπώνουν στην αντιπροσωπία ένα κλειδωμένο προρυθμισμένο (σωστά) σύστημα αερίου , Ιταλία 20+ χρόνια παίζουν οι GPL εκδόσεις , δεν έχουν δλδ άλλη γραμμή παραγωγής

Υπάρχουν υποψίες (ή μπορεί και φήμες) ότι στα ιταλικά μπαίνουν άλλα κράματα, πιο ανθεκτικά σε θερμοκρασίες. Φυσικά δε μπορούμε να γνωρίζουμε τι κράματα βάζουν οι εταιρείες σε πιστόνια κ.λπ, αλλά θα μπορούσε να στέκει, με δεδομένο ότι στα ιταλικά σχεδόν πάντα βγαίνουν LPG εκδόσεις απ'το εργοστάσιο. Με το σκεπτικό ότι αν ΞΕΡΕΙΣ ότι στο αμάξι θα μπει LPG, αφού το ίδιο το εργοστάσιο το βάζει, λογικά θα το σχεδιάσεις να λειτουργεί απροβλημάτιστα με αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...