liakinen Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 11 λεπτά πριν, takossss είπε Το μοτέρ το έβαλα πρην 2,5 χρόνια 500 ευρώ και το ρεκτιφιέ έγινε το Σεπτέμβριο που πέρασε. Ελατήρια ακούμπησαν στο ρεκτιφιέ ή όχι; 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 17 λεπτά πριν, takossss είπε Το μοτέρ το έβαλα πρην 2,5 χρόνια 500 ευρώ και το ρεκτιφιέ έγινε το Σεπτέμβριο που πέρασε. Το δικο του μοτερ δεν ξερω τι ζημια ειχε αλλα αν εφτιαχνες το δικο του σε εναν σωστο μηχανικο ~1000ευρω θα ειχες απροβληματιστο μοτερ!!! Τωρα κοιτα ποσα σου εφυγαν και το αποτελεσμα! Βασικα δεν φταις εσυ ή μπορει και να φταις αν το επισκευασες με βαση ερευνας χαμηλοτερης τιμης χωρις να γνωριζεις τον μαστορα! Ο μαστορας του ρεκτιφιε τι λεει???
liakinen Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Βασικά ο περισσότερος κόσμος πιστεύει λανθασμένα ότι ρεκτιφιέ = γενική ανακατασκευή κινητήρα, όντως αυτό έκανες ή μόνο επισκευή βαλβίδων όπως λες στην αρχή? Μόνο βαλβίδες το κόβω να έκανε και οπτικό έλεγχο στα τσιμουχάκια. Όταν γίνονται έτσι οι δουλειές τότε έχουμε αυτά τα αποτελέσματα. 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, liakinen είπε Μόνο βαλβίδες το κόβω να έκανε και οπτικό έλεγχο στα τσιμουχάκια. Όταν γίνονται έτσι οι δουλειές τότε έχουμε αυτά τα αποτελέσματα. Ε ναι, με βάση όσα έγραψε και εγώ έτσι νομίζω ότι ασχολήθηκε μόνο με καπάκι, παρόλα αυτά όμως τον ρωτάω για να σιγουρευτώ.
konto_by_konto Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Άλλαξε μάστορα η πρώτη κίνηση...... 2 1
korakios Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 2 ώρες πριν, takossss είπε Βάζω 15w40 και είμαι κάπως καλήτερα, τώρα μου είπαν να δοκιμάσω το castrol 15w40 sinthetic και αργότερα 15w60 να επισημάνω κάτι που θυμήθηκα ότι από καύσιμα μου καίει πολύ νορμάλ είναι οικονομικό ιδίος με το υγραέριο για αυτό και το κρατάω ακόμη. 15w είναι πολύ χοντρά μάλλον για το μοτέρ (δεν ξέρω τι προτείνει) και μέχρι να ζεσταθεί ζορίζεις αντλία και δε λιπαίνεις σωστά μέχρι να πιάσει θερμοκρασία τα 60άρια που λες , σε κανα τρακτέρ ίσως , όχι σε μοτέρ αυτοκινήτου πήγαινε σε κανονικό μάστορα πρώτα και μετά μη δουλεύεις υγραέριο αν δεν το ρυθμίσεις σωστά 1
esykas Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 λόγο αφραγκίας ο "στόλος" εκτός από γερασμένος, είναι και κακό συντηρημένος, πρόσθεσε και τον modatore tarata και έδεσε το γλυκό, σε εμένα ο μαστούρας έκανε που λέει ο λόγος αλλαγή φλάντζας, ούτε που είδα τι είχε το καπάκι λόγο δουλειάς, και όταν το πήρα δεν τράβαγε, και μου έλεγε είναι παλιό, το πήγα σε εξειδικευμένο Fiat(a) και βρήκε ότι είχε βάλει λάθος στα σημάδια τον ιμάντα εκκεντροφόρου, ευτυχώς που οι FIRE δεν καρφώνουν βαλβίδες, εάν τους πεις να σου ρυθμίσουν βαλβίδες, σε κοιτάζουν σαν ufo, και στην καλύτερη θα σου πούνε είναι αυτορυθμιζόμενες Όσοι έχετε υγραέριο προσοχή στις βαλβίδες και τον εκκεντροφόρο, τα τρώνε όπως το βούτυρο στο ψωμί, όταν σου πουλάνε το σύστημα σου λένε ότι κάνει παπάδες, μετά τρέχεις να στο διαβάσουν
PLACEBO_89 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2023 Στις 3/2/2023 στις 8:23 ΜΜ, takossss είπε Καλησπέρα θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος να μου πει τι μπορώ να κάνω έχω ένα hyundai getz 1.3 2004 ο δεύτερος αυτός κινητήρας μου, μετά από επισκευή βαλβίδων λόγο υγραερίου. συνεχίζει όπως συνέχιζε να καίει λάδι, δεν αλλάζω λάδια πλέων μόνο συμπληρώνω. Καίει περίπου μισό λίτρο τα 1000 χλμ. από καπνό στην εξάτμιση είναι νορμάλ δεν βγάζει ντουμανι, είναι νευρικός κινητήρας περίπου στα 200.000 χλμ μεταχειρισμένος και ο μάστορας που μου έκανε το ρεκτιφιέ μου λέει ότι τα τσιμουχακια είναι καλά και ότι δεν έχω διαρροές ούτε λάδι ούτε νερό δεν έχω καταλάβει τι φταίει, τι μπορώ να κάνω έξτρα και τι λάδια να βάζω ώστε να έχω λιγότερο κάψιμο Αυτος που σου εκανε τωρα επισκευη βαλβιδων,σου εκανε και το ρεκτιφιε πριν 2.5 χρονια οπως λες??? Για το ρεκτιφιε δεν ειπες ποσα εδωσες..?
meletis_m Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Δέ γνωρίζω τι συμφωνία είχατε κάνει με το μηχανικό . Πάντως το 15-40 ή 15-60 που έγραψες δε είναι ιδανικό για το μοτέρ και θα σου κάνει χειρότερη ζημιά . Είτε δοκιμάζεις και ρίχνεις ένα καθαριστικό εσωτερικής πλύσης υπάρχουν στο εμπόριο και μετα αλλαγή λαδιών με 10/40 και φίλτρο λαδιου ξανά και το παρακολουθείς . Βαλβίδες λογικά ήταν κακορυθμισμένο στο υγραέριο το αμάξι και δε είχες κάνει έελγχο διακενων .
takossss Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πρην 2.5 χρόνια πέρασα αυτόν τον κινητήρα στον ίδιο μάστορα 500 κόστισε ο κινητήρας με τα περαστικά και παρελκόμενα 600 ευρω όλα, έκτοτε ως τώρα των Σεπτέμβρη που μου χτύπησε ο κυνητηρας λόγο υγραερίου, και φταίω εγώ για αυτό πιστεύω, δεν είχα κανένα πρόβλημα περαν ότι έκαιγε λίγο παραπάνω λάδι από ότι τώρα. Όταν χτύπησε ο κινητήρας έδωσα αλλά 600 ευρώ για την επισκευή του και θέλω να πω κάτι που δεν είπα εξαρχής ότι κάνω πολλά χλμ τον μήνα στην καλητερη 1000 τον μήνα εδώ και μια δεκαετία όσο για της βαλβίδες είναι αυτοριθμηζομενες μου είπαν τότε που είχα ρωτήσει Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2023 από takossss
bezan Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2023 Αν εχεις καυσαεριο στα λαδια τοτε περναει μεσα απο δαχτυλιδια πιστονιων (μεγαλο κστος επισκευης), εαν δεν περναει μεσα στα λαδια καυσαερια και τα πεταει απο εξατμηση τοτε τσιμουχες στις βαλβιδες. λιγοτερα χρηματα, πολυ λιγοτερα χρηματα.... δεν ξερω το μοτερ ποσο ευκολο ειναι για να γινει η δουλεια. εχει κωδικο μοτερ μηπως? συμπιεση καλη εχει το αυτοκινητο ωστε να καταλαβεις εαν ειναι αρπαγμενες και οι βαλβιδες? αμα πιανουν τα χερια σου εισαι τυχερος
PLACEBO_89 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2023 Στις 6/2/2023 στις 4:34 ΜΜ, takossss είπε Πρην 2.5 χρόνια πέρασα αυτόν τον κινητήρα στον ίδιο μάστορα 500 κόστισε ο κινητήρας με τα περαστικά και παρελκόμενα 600 ευρω όλα, έκτοτε ως τώρα των Σεπτέμβρη που μου χτύπησε ο κυνητηρας λόγο υγραερίου, και φταίω εγώ για αυτό πιστεύω, δεν είχα κανένα πρόβλημα περαν ότι έκαιγε λίγο παραπάνω λάδι από ότι τώρα. Όταν χτύπησε ο κινητήρας έδωσα αλλά 600 ευρώ για την επισκευή του και θέλω να πω κάτι που δεν είπα εξαρχής ότι κάνω πολλά χλμ τον μήνα στην καλητερη 1000 τον μήνα εδώ και μια δεκαετία όσο για της βαλβίδες είναι αυτοριθμηζομενες μου είπαν τότε που είχα ρωτήσει Ναι οπως το ειπα θα εφτιαχνες το δικου του με 1000ευρω σε εναν καλο μηχανικο και θα ειχες ενα απροβληματιστο μοτερ τουλαχιστον για τα επομενα 100000χλμ!!! Και οταν ξερεις οτι κανεις τοσα χλμ το μηνα, ενας λογος παραπανω να μην κανεις μεσοβεζικες λυσεις γιατι βλεπεις τωρα σου ηρθε πιο ακριβα!!!
Black Demis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Στις 6/2/2023 στις 4:34 ΜΜ, takossss είπε Πρην 2.5 χρόνια πέρασα αυτόν τον κινητήρα στον ίδιο μάστορα 500 κόστισε ο κινητήρας με τα περαστικά και παρελκόμενα 600 ευρω όλα, έκτοτε ως τώρα των Σεπτέμβρη που μου χτύπησε ο κυνητηρας λόγο υγραερίου, και φταίω εγώ για αυτό πιστεύω, δεν είχα κανένα πρόβλημα περαν ότι έκαιγε λίγο παραπάνω λάδι από ότι τώρα. Όταν χτύπησε ο κινητήρας έδωσα αλλά 600 ευρώ για την επισκευή του και θέλω να πω κάτι που δεν είπα εξαρχής ότι κάνω πολλά χλμ τον μήνα στην καλητερη 1000 τον μήνα εδώ και μια δεκαετία όσο για της βαλβίδες είναι αυτοριθμηζομενες μου είπαν τότε που είχα ρωτήσει ερώτηση καλύπτουν ολα αυτά τα έξοδα την χρήση του υγραερίου? γιατι αν δεν θα το είχες δεν θα είχες κανένα θεμα τα οχήματα απο το εργοστάσιο που έχουν υγραέριο έχουν όλα ενισχυμένα απο ελατήρια βαλβίδες μεχρι ότι άλλο φανταστείς για αυτό αντέχουν, τα περισσότερα οχήματα της αγοράς για να μην τα κακαρώσουν τους βάζουν πρόγραμμα όσο ειναι με αέριο ανεβάσουν μεχρι καποιες στροφές κλπ (τους κόβουν σε δύναμη) προφανώς εχει καποια λίγα που αντέχουν αλλά ειναι λιγα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα