Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 minutes ago, f3d0n said:

Δεν χρειάζεσαι ούτε forum, ούτε youtube, ούτε εμένα να σου πω ότι ένα μεταχειρισμένο 20ετιας, με πολλά χιλιόμετρα, το οποίο έχει αλλάξει 5-10 χέρια και οι προκατοχοι του το οδηγούσαν στο κόκκινο, ότι θα σου βγάλει προβλήματα. Η απλή λογική το λέει.

Απλά όταν λες τα sti έχουν μέτριο κινητήρα τα πιάνει όλα η μπάλα ..και είναι λίγο λαθος..χαίρω πολύ αν έχει αλλάξει 5 χέρια και το σπαγανε συνέχεια !Όλοι μέτριοι είναι τότε για σένα οι κινητήρες .  .  Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο όμως το sti ακόμα και το wrx δεν μπορείς να λες ότι έχουν ένα μέτριο κινητήρα . 

Εκτός και αν ήθελες να το διατυπώσεις αλλιώς .

Φιλικά πάντα 

 

Επεξ/σία από Djole_7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, f3d0n είπε

Δεν χρειάζεσαι ούτε forum, ούτε youtube, ούτε εμένα να σου πω ότι ένα μεταχειρισμένο 20ετιας, με πολλά χιλιόμετρα, το οποίο έχει αλλάξει 5-10 χέρια και οι προκατοχοι του το οδηγούσαν στο κόκκινο, ότι θα σου βγάλει προβλήματα. Η απλή λογική το λέει.

αυτο που δεν υπολογίζεις είναι ότι δεν αλλάζουν 5-10 χερια οσο ευκολα το πιστευεις καθώς το κοινό των sti/evo ειμαστε fans. Επίσης τα ανταλλακτικα που αλλάζουμε και οι αλλαγές που κάνουμε είτε για βελτίωση είτε για πρόληψη τα καθιστά σε άριστη κατάσταση. Το δικό μου sti εχει καρότσα με 160.000 και μοτερ με 15.000.

Επίσης τα κρατάμε σε εκθεσιακή κατάσταση με πιο τακτική συντήρηση απο τα daily μας και οι "δηθεν" που τα είχαν πάρει για εφέ και δεν θα τα συντηρούσαν σωστά τα πούλησαν την προηγούμενη δεκαετία της κρίσης στο εξωτερικό.

Τέλος για όποιον με ρωτάει γιατι έχω το ίδιο αμάξι εδώ και 20 χρόνια του απαντάω "για να μπορώ να κάνω αυτό"

και αυτό

καθώς και αυτό

 

Επεξ/σία από cyberguy
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, cyberguy είπε

αυτο που δεν υπολογίζεις είναι ότι δεν αλλάζουν 5-10 χερια οσο ευκολα το πιστευεις καθώς το κοινό των sti/evo ειμαστε fans. Επίσης τα ανταλλακτικα που αλλάζουμε και οι αλλαγές που κάνουμε είτε για βελτίωση είτε για πρόληψη τα καθιστά σε άριστη κατάσταση. Το δικό μου sti εχει καρότσα με 160.000 και μοτερ με 15.000.

Επίσης τα κρατάμε σε εκθεσιακή κατάσταση με πιο τακτική συντήρηση απο τα daily μας και οι "δηθεν" που τα είχαν πάρει για εφέ και δεν θα τα συντηρούσαν σωστά τα πούλησαν την προηγούμενη δεκαετία της κρίσης στο εξωτερικό.

Τέλος για όποιον με ρωτάει γιατι έχω το ίδιο αμάξι εδώ και 20 χρόνια του απαντάω "για να μπορώ να κάνω αυτό"

και αυτό

καθώς και αυτό

 

Τέρας το αμάξι αδερφέ να το χαίρεσαι.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, cyberguy είπε

αυτο που δεν υπολογίζεις είναι ότι δεν αλλάζουν 5-10 χερια οσο ευκολα το πιστευεις καθώς το κοινό των sti/evo ειμαστε fans. Επίσης τα ανταλλακτικα που αλλάζουμε και οι αλλαγές που κάνουμε είτε για βελτίωση είτε για πρόληψη τα καθιστά σε άριστη κατάσταση. Το δικό μου sti εχει καρότσα με 160.000 και μοτερ με 15.000.

Επίσης τα κρατάμε σε εκθεσιακή κατάσταση με πιο τακτική συντήρηση απο τα daily μας και οι "δηθεν" που τα είχαν πάρει για εφέ και δεν θα τα συντηρούσαν σωστά τα πούλησαν την προηγούμενη δεκαετία της κρίσης στο εξωτερικό.

Τέλος για όποιον με ρωτάει γιατι έχω το ίδιο αμάξι εδώ και 20 χρόνια του απαντάω "για να μπορώ να κάνω αυτό"

Φίλε μου δεν έχω λόγω ούτε ήθελα να θίξω εσένα είτε το αυτοκίνητο σου. Όπως ο ίδιος το είπες, έχεις αλλάξει μοτερ και το φροντίζεις με διάφορες βελτιώσεις και ανταλλακτικά (μαγκιά σου και καλά κάνεις).

Πάμε τώρα το ΤS ο οποίος σκέφτεται να πάρει δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο. Εάν το αγοράσει και του βγάλει ζημιά 3-5.000 τι θα κάνει; Θα πάρει και δεύτερο δάνειο; 

Εσύ έχεις το χρήμα να ρίξεις (άλλαξες ολόκληρο μοτερ είπες + βελτιώσεις), ο ΤS όμως από ότι φαίνεται δεν έχει. Εάν ο ΤS ήταν σε φάση "έχω 20.000 στην άκρη, να αγοράσω ένα STI που το είχα πάντα κ@@λα", τότε ναι με τα 1000 να το πάρει. Αλλά εάν είναι να πάρει δάνειο και να του βγει μάπα ή να τρέχει και να μην φτάνει στα συνεργεία, πιστεύω κρίμα δεν είναι το παιδί;

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, f3d0n είπε

Φίλε μου δεν έχω λόγω ούτε ήθελα να θίξω εσένα είτε το αυτοκίνητο σου. Όπως ο ίδιος το είπες, έχεις αλλάξει μοτερ και το φροντίζεις με διάφορες βελτιώσεις και ανταλλακτικά (μαγκιά σου και καλά κάνεις).

Πάμε τώρα το ΤS ο οποίος σκέφτεται να πάρει δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο. Εάν το αγοράσει και του βγάλει ζημιά 3-5.000 τι θα κάνει; Θα πάρει και δεύτερο δάνειο; 

Εσύ έχεις το χρήμα να ρίξεις (άλλαξες ολόκληρο μοτερ είπες + βελτιώσεις), ο ΤS όμως από ότι φαίνεται δεν έχει. Εάν ο ΤS ήταν σε φάση "έχω 20.000 στην άκρη, να αγοράσω ένα STI που το είχα πάντα κ@@λα", τότε ναι με τα 1000 να το πάρει. Αλλά εάν είναι να πάρει δάνειο και να του βγει μάπα ή να τρέχει και να μην φτάνει στα συνεργεία, πιστεύω κρίμα δεν είναι το παιδί;

Καταλαβαίνω τι εννοείς, με έναν σωστό έλεγχο φαίνονται όλες οι παθογένειες σε ένα EJ μοτερ. Με μια μέτρηση συμπίεσης , πίεση λαδιου σε διάφορες συνθήκες, έλεγχο κυκλώματος ψυκτικού (για πιθανή φλάντζα) και έλεγχο του σασμάν έχεις βρει εαν έχει θέμα ή οχι το αυτοκίνητο.

Απο εκεί και πέρα ενα μαμά μοτερ με μικρή τουρμπινα και καπου στα 350 άλογα ζει άνετα για πολλά χλμ. Όσο βελτιώνεις τόσο μειώνεται ο χρόνος ζωης και αυτό ισχύει σε όλα τα βελτιωμένα.

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, f3d0n είπε

Δεν χρειάζεσαι ούτε forum, ούτε youtube, ούτε εμένα να σου πω ότι ένα μεταχειρισμένο 20ετιας, με πολλά χιλιόμετρα, το οποίο έχει αλλάξει 5-10 χέρια και οι προκατοχοι του το οδηγούσαν στο κόκκινο, ότι θα σου βγάλει προβλήματα. Η απλή λογική το λέει.

Έγραψες ότι τα sti έχουν μέτριο κινητήρα και ο συμφορουμίτης σε ρώτησε από που προκύπτει αυτό? Έχεις κάποια σαφή απάντηση εκτός από τις άσχετες γενικολογίες που αράδιασες? 

13 ώρες πριν, f3d0n είπε

που τα αγοράζουν δυστυχώς όλοι οι καγκουρες (και εγώ τέτοιος είμαι) που τα σκίζουν δυστυχώς.

Όποιος γουστάρει ένα αμάξι για την οδηγική απόλαυση που του προσφέρει δεν είναι κάγκουρας. Έχεις μπερδευτεί με αυτούς που βάζουν απλώστρες για αεροτομές και φωτάκια παντού

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Αδιάφορο αμάξι το Tesla και ντενεκές και ούτε fun οδήγηση ; Για κάνε ένα τεστ ντραιβ να δεις και μόνος σου. 

Είδες σε τι αυτοκίνητα δίπλα έγραψα για Tesla, ε;

Αδιάφορο ίσως να μην είναι δίπλα σε Yaris. Δίπλα σ' αυτά που το 'βαλα είναι μια γκαζοντενέκα.

Α και έχω οδηγήσει το Model 3. Όχι τεστ drive (δηλαδή από αντιπροσωπεία), αλλά από γνωστό. Δεν έχει απολύτως τίποτα "fun", πέρα απ' το γεγονός ότι φεύγει σαν σφαίρα αν το σανιδώσεις. Δεν είναι "fun" στημένο, είναι αρκετά βαρύ και φαίνεται (κι ας είναι το "ελαφρύτερο" της εταιρείας), ενώ είναι και πολύ κακό ποιοτικά μέσα. Αν είχε 30Κ, θα σου 'λεγα ότι είναι οκ, με βάση τις τιμές των υπόλοιπων ηλεκτρικών. Στα λεφτά του είναι μία πολύ κακή επιλογή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Έγραψες ότι τα sti έχουν μέτριο κινητήρα και ο συμφορουμίτης σε ρώτησε από που προκύπτει αυτό? Έχεις κάποια σαφή απάντηση εκτός από τις άσχετες γενικολογίες που αράδιασες? 

Όποιος γουστάρει ένα αμάξι για την οδηγική απόλαυση που του προσφέρει δεν είναι κάγκουρας. Έχεις μπερδευτεί με αυτούς που βάζουν απλώστρες για αεροτομές και φωτάκια παντού

Για την 1η παράγραφό σου: Δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω κάποια εμπειρία με Subaru. Είχα γράψει στο πρώτο μου σχόλιο ότι είχα κάνει έρευνα αγοράς στα μοντέλα που ήθελε ο TS (2004-2007 έψαχνα εγώ). Υπάρχουν άπειρα σχόλια σε forum, reddit, youtube reviews από κατόχους των impreza με EJ25 κινητήρα (εφόσον το παιδί ζήτησε STI) τα οποία λένε για προβλήματα head gasket λόγω προβλήματος στην παροχή λαδιών του κινητήρα και σασμάν εάν το έχεις βελτιώσει μηχανικά. Ε μην μου πεις ότι όλοι είναι EVO fans ή ότι θα βρει Impreza μη πειραγμένο μηχανικά. 

Για την 2η παράγραφό σου: Το να γουστάρεις να οδηγείς έχει διάφορα μέτρα. Άλλος γουστάρει τελική ταχύτητα, άλλος επιτάχυνση, άλλος κόντρες, άλλος στροφές και άλλος να πηγαίνει ταξιδάκια χαλαρός. Το να βάζεις εξατμίσεις και να βελτιώνεις το αυτοκίνητο σου (και όπως ανέφερε ο TS ότι θέλει να ακούει το turbo του STI να κάνει "stututututu") λέγεται καγκουριά.

Φιλικά πάντα από ένα κάγκουρα που έχει κάνει όλα τα παραπάνω. 

Επεξ/σία από f3d0n
Ορθογραφικά
  • Confused 2
Δημοσ.

Tα γούστα θέλουν και φράγκα.Αν δεν υπάρχουν τα φράγκα τότε είναι πίκρα.Να κατεβαίνεις και να το βλεπεις να κάθεται επειδή θέλει σέρβις/λάστιχα/τουρμπίνα/βενζίνη/λάδια/τακακια/τυχαία ζημιά  και να τρέχει η δόση του δανείου ,να πλησιάζει η ώρα για την ανανέωση της ασφάλειας και του κτέο ή για τα τέλη.....

Δημοσ.
21 minutes ago, f3d0n said:

Για την 1η παράγραφό σου: Δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω κάποια εμπειρία με Subaru. Είχα γράψει στο πρώτο μου σχόλιο ότι είχα κάνει έρευνα αγοράς στα μοντέλα που ήθελε ο TS (2004-2007 έψαχνα εγώ). Υπάρχουν άπειρα σχόλια σε forum, reddit, youtube reviews από κατόχους των impreza με EJ25 κινητήρα (εφόσον το παιδί ζήτησε STI) τα οποία λένε για προβλήματα head gasket λόγω προβλήματος στην παροχή λαδιών του κινητήρα και σασμάν εάν το έχεις βελτιώσει μηχανικά. Ε μην μου πεις ότι όλοι είναι EVO fans ή ότι θα βρει Impreza μη πειραγμένο μηχανικά. 

Φιλε μου αυτο δεν τον κανει μετριο κινητηρα τον συγκεκριμενο . Και εγω μπορω να σου βρω αλλα τοσα για το type r (τυχαιο παραδειγμα) αυτο τι σημαινει οτι ο κινητηρας της honda ειναι μετριος ? Για ολους τους κινητηρες που υπαρχουν εκει εξω θα βρεις κατι , ειναι στανταρ αυτο .

Σε πληροφορω δεν ειναι καθολου μετριος κινητηρας οπως και ολοι οι boxer απλα ειναι ιδιαιτεροι και θελουν μια Α αντιμετωπιση να το πω ετσι .  

Εννοειται κανεις δεν ειπε οτι ειναι ο πιο αξιοπιστος που υπαρχει αλλα μετριος ειναι καπως ιεροσυλια .🙂 

Δημοσ.

Αν μπορείς πάρτο, θα κανεις την καυλα σου και αν δεν είσαι κανενας κανίβαλος και το κρατήσεις στοκ ίσως το πουλήσεις και παραπάνω απ όσο το πήρες.

Φαντάζομαι οι ίδιοι σοφοί αν εκανες πριν από 5-7 χρόνια το ίδιο θέμα για Rx7 FD τα ίδια θα έλεγαν για αμαξι 20ετιας και τώρα όσοι τα έχουν διπλασίασαν την αξία τους και τα πουλάνε χρυσό.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, f3d0n είπε

Για την 1η παράγραφό σου: Δεν είμαι μηχανικός ούτε έχω κάποια εμπειρία με Subaru. Είχα γράψει στο πρώτο μου σχόλιο ότι είχα κάνει έρευνα αγοράς στα μοντέλα που ήθελε ο TS (2004-2007 έψαχνα εγώ). Υπάρχουν άπειρα σχόλια σε forum, reddit, youtube reviews από κατόχους των impreza με EJ25 κινητήρα (εφόσον το παιδί ζήτησε STI) τα οποία λένε για προβλήματα head gasket λόγω προβλήματος στην παροχή λαδιών του κινητήρα και σασμάν εάν το έχεις βελτιώσει μηχανικά. Ε μην μου πεις ότι όλοι είναι EVO fans ή ότι θα βρει Impreza μη πειραγμένο μηχανικά. 

Για την 2η παράγραφό σου: Το να γουστάρεις να οδηγείς έχει διάφορα μέτρα. Άλλος γουστάρει τελική ταχύτητα, άλλος επιτάχυνση, άλλος κόντρες, άλλος στροφές και άλλος να πηγαίνει ταξιδάκια χαλαρός. Το να βάζεις εξατμίσεις και να βελτιώνεις το αυτοκίνητο σου (και όπως ανέφερε ο TS ότι θέλει να ακούει το turbo του STI να κάνει "stututututu") λέγεται καγκουριά.

Φιλικά πάντα από ένα κάγκουρα που έχει κάνει όλα τα παραπάνω. 

Καλά μην περνεις σαν παράδειγμα τους Αμερικανούς με τα ej25 σαπακια τους του προ 2010-12. Στην Ευρώπη είχαμε ακόμα τους κλασικούς καλούς ej20. Ακόμα και αυτοί (ej25)βελτιώθηκαν αρκετά από όταν ήρθαν Ευρώπη αν και τους πήρε κάποια χρόνια. Τα σασμάν των sti (6αρια) δεν έχουν κανένα θέμα , έχω δει άπειρα να βιαζονται καθημερινα και δεν κάνουν κιχ. Τα 5αρια από την άλλη είναι σοκολατένια, οτιδήποτε πάνω από 350 άλογα και 45 κιλά ροπής και μετατρέπονται σε κινητές χειροβομβίδες. Το μόνο πραγματικό θέμα με τα μοτέρ είναι οι άσχετοι προγραμματιστές και μηχανικοί. Έχουν ιδιαιτερότητες (λόγο γεωμετρίας) που πολοι τις περνάν απαρατήρητες και κλάνουν φλατζες. Απλά και σωστά πραματακια θέλει το μοτεράκι και θα κελαηδαει για πολλά πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 3/2/2023 στις 10:29 ΠΜ, DoctorDoctor είπε

Καλημέρα σε όλους, 

Ονειρικό αυτοκίνητο: WRX STI 2002-2006. Το αυτοκίνητο πάει απο 15.000E μέχρι και 30.000E

Είμαι στην φάση όπου μπορώ άνετα να ξεπληρώσω δάνειο σε 2-3 χρόνια. Μπορώ και άνετα να συντηρήσω το αυτοκίνητο. Λογικά με το ισόδημα μου μπορώ εύκολα να πάρω δάνειο με σκατένιο 9-10% επιτόκιο. 

Οπότε ρωτάω, πόσο χαζό θα ήταν να το κάνω? Πως γίνεται περίπου η διαδικασία? Αυτό το δάνειο που δίνει το car.gr απο TBI μετράει? Γενικά δεν έχω ιδέα πως λειτουργεί η όλη φάση οπότε οποιοδήποτε σχόλιο πάνω στο θέμα δεκτό. (Εκτός τύπου: "Απλά κράτα λεφτά να το πάρεις  κατευθείαν." Δεν μου αρέσει η ιδέα να περιμένω.) 

 

Εγώ μένω μόνο στους όρους δανείου, το αν αξίζει να τα δώσεις για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι δικό σου θέμα.

Αλλά 15.000€-30.000€ δάνειο με 9-10% επιτόκιο? Πρέπει να είσαι τελείως βλάκας για να πάρεις τέτοιο δάνειο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...