Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορασμένο Poco M3 τον Απρίλιο του 2021. Επελεξα την συγκεκριμένη εταιρία για αγορά με την λογική "ας το πάρω από κει για λόγους εγγύησης, να μην μπλέκω με σκρουτζομαγαζο".

Γενάρη 2023 με το τηλέφωνο εντός εγγύησης, το κινητό έσβησε ξαφνικά στο 40% της μπαταρίας, δεν άναβε και δεν φόρτιζε. πάω να ξεκινήσω την διαδικασία επιστροφής στο e-shop εξηγώντας το πρόβλημα, και ζητώντας προφανώς συσκευή προσωρινής αντικατάστασης καθώς το τηλέφωνο είναι για την δουλειά μου.

Την επόμενη μέρα με καλεί ο τεχνικός, και μου αναφέρει ότι το τηλέφωνο άνοιξε κανονικά και ότι δεν είχε θέμα. Έτσι λοιπόν μου το στέλνει πίσω.

Πάω στο κατάστημα να το πάρω, εμφανώς καχυποπτος για το πως άνοιξε το τηλέφωνο, και σε συνεννόηση με του εργαζόμενους εκεί πάω να το ενεργοποιήσω και φυσικά το τηλέφωνο δεν άνοιγε. Προφανώς και σε πρίζα εντός καταστήματος δεν έδειχνε καν να φορτίζει. Όποτε ο τεχνικός είτε είναι ο χουντινι και εξαφάνισε το πρόβλημα είτε με κοροιδευει.

Πως ακριβώς πρέπει να κινηθώ τώρα;

Σημειωτέων ότι συσκευή του συνεργάτη μου (Poco X3) με χαλασμένο ηχείο έλειπε στην αντιπροσωπία συνολικά 2 μήνες και από τις 3 εβδομάδες τον πηγαίναν από μέρα σε μέρα. Έπειτα από φασαρία και κλήση δικηγόρου, την επόμενη ήμερα έγινε αντικατάσταση με επόμενο μοντέλο ίσης άξιας.

 

Δημοσ.

Καλή δύναμη.

Το e-shop.gr φημίζεται για την τακτική του σε αυτά τα θέματα.

Και σε άλλα πολλά.

Γι'αυτό οι περισσότεροι δεν λένε για το συγκεκριμένο κατάστημα.

Τώρα το μόνο που μπορείς είναι συνήγορο του καταναλωτή και ότι άλλο υπάρχει σε τέτοιες περιπτώσεις.

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, το eshop δεν είναι επίσημος μεταπωλητής xiaomi στην χώρα μας, οπότε απο επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας δεν καλύπτεσαι. Πιθανότατα δίνουν κάποια δικιά τους εγγύηση και τα πληρώνουν αυτοί (πιθανότατα το δίνουν στη citisaid για επισκευή επίσης)

Καλή δύναμη.

Δημοσ.

Το έχουν πάθει δύο δικά μ ποκο μ3.

Τώρα αν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας πήγαινε το ο ίδιος στην αντιπροσωπεία και όχι στο eshop και σε καμία βδομάδα θα σ δώσουν χαρτί με πιστωτικό. 

Αν πάλι όχι, τρεχτους λίγο κ κανε και καμιά καταγγελία στον συνήγορο να βγάλεις άκρη. 

 

Πάντως να ξέρεις παίζει και να άνοιξε όντως, έτσι είχε κάνει εμένα αλλά μόλις το έσβησα να το ξανά ανοίξω έκανε τα ίδια. Δεν φόρτιζε, δεν δονιοταν, τπτ. Το χειρότερο κινητό που έχει υπάρξει!!!!! 

Δημοσ.

To eshop δεν είναι επίσημος μεταπωλητής στα περισσότερα προιόντα που πουλα  ,αλλά από εξυπηρέτηση είναι πως θα τύχει ανάλογα το προιόν .

Συνεργάζονται και με πολλα service και άλλους εισαγωγείς.

Δημοσ.

UPDATE: πηγα στο κεντρικο τους και ειπα οτι εφοσον το ανηξε ο τεχνικος να ερθει να μου δειξει κι εμενα πως, και τωρα ξαφνικα το τηλεφωνο δεν επαιρνε φορτια...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...