Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σπορ ειναι τα πισωκινητα,  με 6 κιλα ανα ιππο και πιο κατω, σκληρη αναρτηση για το λουμπαγκο, χαμηλα ελαδτικα, χωρις gadgetιες. Και οποιος αντεξει.

  • Like 1
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μόνο σπορ αυτοκίνητα δεν είναι όσα αναφέρατε.

Οικονομικά σπορ θα θεωρούσα τα miata mx5, πολύ ανώτερα από τα BMW z3, z4 (slk κλπ ούτε για αστείο)
Άλλη επιλογή bmw E36, 46 εφόσον αντέχει η τσέπη 6κύλινδρο μοτέρ..

Πιο μεγάλη τσέπη ίσως Porsche.

Είναι και αναλόγως τα γούστα.

Στροφές: roadster (miata, Porsche)

Πλαγιολίσθηση: E30 (σπάνια πλέον), E36, E46, 200SX (ακριβότερη επιλογή, δύσκολο σε ανταλλακτικά)
 

Αν το θες all in one car - daily, τότε ίσως Subaru BRZ ή Toyota GT86 (κάτι σχετικά νέο και σπορ)

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, giannis1_ είπε

Μόνο σπορ αυτοκίνητα δεν είναι όσα αναφέρατε.

Οικονομικά σπορ θα θεωρούσα τα miata mx5, πολύ ανώτερα από τα BMW z3, z4 (slk κλπ ούτε για αστείο)
Άλλη επιλογή bmw E36, 46 εφόσον αντέχει η τσέπη 6κύλινδρο μοτέρ..

Πιο μεγάλη τσέπη ίσως Porsche.

Είναι και αναλόγως τα γούστα.

Στροφές: roadster (miata, Porsche)

Πλαγιολίσθηση: E30 (σπάνια πλέον), E36, E46, 200SX (ακριβότερη επιλογή, δύσκολο σε ανταλλακτικά)
 

Αν το θες all in one car - daily, τότε ίσως Subaru BRZ ή Toyota GT86 (κάτι σχετικά νέο και σπορ)

Ειλικρινής απορία, αλλά γιατί το subaru brz ή το toyota gt86 είναι all day/σπορ ενώ z4, slk, boxster δεν είναι;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, geor92 είπε

Ειλικρινής απορία, αλλά γιατί το subaru brz ή το toyota gt86 είναι all day/σπορ ενώ z4, slk, boxster δεν είναι;

μαλλον επειδη ειναι 4 θεσιο (?)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, geor92 είπε

Ειλικρινής απορία, αλλά γιατί το subaru brz ή το toyota gt86 είναι all day/σπορ ενώ z4, slk, boxster δεν είναι;

Σύχρονο (συστήματα ασφαλείας, διζωνικοί κλιματισμοι, navi, κλπ), 4θέσιο (με πολλές υποχωρήσεις όμως), σχετικά τίμιο πορτ μπαγκάζ και το κυριότερο, ατμοσφαιρικό (με λογική κατανάλωση) και ελαφρύ (όπως και το μιάτα)

Επεξ/σία από purif
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, purif είπε

Σύχρονο (συστήματα ασφαλείας, διζωνικοί κλιματισμοι, navi, κλπ), 4θέσιο (με πολλές υποχωρήσεις όμως), σχετικά τίμιο πορτ μπαγκάζ και το κυριότερο, ατμοσφαιρικό (με λογική κατανάλωση) και ελαφρύ (όπως και το μιάτα)

Έχει κάποια συν (πιο ελαφρύ και πίσω "θέσεις") αλλά πέραν αυτών διαφωνώ με τα υπόλοιπα. Επίσης δεν είναι ιδιαίτερα σύγχρονο, το 2012 κυκλοφόρησε. Όπως και να χει είναι και θέμα τι αρέσει στον καθένα. Και η lotus είναι σπορ αλλά πχ εμένα δε μαρέσει ιδιαίτερα. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Στην Ελλάδα οτιδήποτε είναι Coupé,με 150+ αλογα και επιτάχυνση κάτω από 8-9 sec θεωρείται σπορ αμάξι.Ας βάλουν και ένα αυτοκόλλητο Nike,Adidas,Puma να γίνει πιο σπορ.

Τέλος τι σχέση έχουν τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας,ο κλιματισμός,το Navigation,πορτ μπαγκαζ κλπ που ειπώθηκαν πιο πάνω με τον όρο σπορ αμάξι,ένας Θεός το ξέρει.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, giannis1_ είπε

Άλλη επιλογή bmw E36, 46 εφόσον αντέχει η τσέπη 6κύλινδρο μοτέρ..

Σπορ αμάξι το ε36 ε46? Από πότε;

Επειδή έχει 6κυλινδρο κινητήρα με ιπποδυνάμεις από 150 και πάνω; Εντελώς άσχετο με την έννοια ενός "σπορ" αυτοκινήτου.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Σπορ αμάξι το ε36 ε46? Από πότε;

Επειδή έχει 6κυλινδρο κινητήρα με ιπποδυνάμεις από 150 και πάνω; Εντελώς άσχετο με την έννοια ενός "σπορ" αυτοκινήτου.

Δεν λέω ότι είναι το καλύτερο αμάξι.
Αλλά πες μας κάποιο άλλο που με ~5-6κ γυρίζει σε πίστα με πλαγιολίσθηση.

Προσωπικά, δεν θεωρώ σπορ κανένα με κίνηση σε εμπρός τροχούς.
Και να έχει 1000 ίππους να τους κάνεις τι μπροστά?

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giannis1_ είπε

Δεν λέω ότι είναι το καλύτερο αμάξι.
Αλλά πες μας κάποιο άλλο που με ~5-6κ γυρίζει σε πίστα με πλαγιολίσθηση.

Προσωπικά, δεν θεωρώ σπορ κανένα με κίνηση σε εμπρός τροχούς.
Και να έχει 1000 ίππους να τους κάνεις τι μπροστά?

Δηλαδη το Type-R δεν ειναι?

Δημοσ.
6 ώρες πριν, giannis1_ είπε

Δεν λέω ότι είναι το καλύτερο αμάξι.
Αλλά πες μας κάποιο άλλο που με ~5-6κ γυρίζει σε πίστα με πλαγιολίσθηση.

Προσωπικά, δεν θεωρώ σπορ κανένα με κίνηση σε εμπρός τροχούς.
Και να έχει 1000 ίππους να τους κάνεις τι μπροστά?

Άρα το megane rs και το τype r δεν είναι σύμφωνα με τα λεγόμενά σου "σπορ" αυτοκίνητα οκ....

Ο ts ζήτησε πλαγιολισθηση; Τι μας ενδειαφερει στην αγορα αυτοκινήτου εάν μπορεί να κάνει ντριφτ η όχι; Εντελώς άκυρο το σχόλιο σου 

Δημοσ.

Έστω ότι το Type R είναι sport.

Τότε, το Forfour με 300κιλά λιγότερα είναι και αυτό sport.

Άρα τι να οδηγήσεις τα σασί αυτά με 180, τι με 75hp sport αίσθηση σου δίνουν. Σωστά?

Ο λόγος κατασκευής των προσθικίνητων οχημάτων, είναι για οικονομία (άξονας μετάδοσης) και συνήθως πίσω έχουν μπάρα αντί για ανεξάρτητες αναρτήσεις.

Το ότι βγαίνουν γρήγορα μικρά δεν λέει κάτι, δοκιμάστε ένα παλιό φτηνό mx5 και θα καταλάβετε ότι ακόμη και με ~100hp έχει άλλη αίσθηση.

 

Απλά είμαι αντίθετος με το να βαπτίζουμε σπορ, σασί που σχεδιάστηκαν για πρακτικότητα σε μάρκετ κλπ :P

 

Τα καρτ και f1 γιατί να μην είναι με κίνηση μπροστά πχ?

Μήπως επειδή θα έδιναν αίσθηση σαν καρότσι που τραβάει?

  • Confused 3
Επισκέπτης
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, giannis1_ είπε

Έστω ότι το Type R είναι sport.

Τότε, το Forfour με 300κιλά λιγότερα είναι και αυτό sport.

Άρα τι να οδηγήσεις τα σασί αυτά με 180, τι με 75hp sport αίσθηση σου δίνουν. Σωστά?

Ο λόγος κατασκευής των προσθικίνητων οχημάτων, είναι για οικονομία (άξονας μετάδοσης) και συνήθως πίσω έχουν μπάρα αντί για ανεξάρτητες αναρτήσεις.

Το ότι βγαίνουν γρήγορα μικρά δεν λέει κάτι, δοκιμάστε ένα παλιό φτηνό mx5 και θα καταλάβετε ότι ακόμη και με ~100hp έχει άλλη αίσθηση.

 

Απλά είμαι αντίθετος με το να βαπτίζουμε σπορ, σασί που σχεδιάστηκαν για πρακτικότητα σε μάρκετ κλπ :P

 

Τα καρτ και f1 γιατί να μην είναι με κίνηση μπροστά πχ?

Μήπως επειδή θα έδιναν αίσθηση σαν καρότσι που τραβάει?

Παίζουν όλα αυτά κανένα ρόλο;Ο καθένας παίρνει αυτό που του αρέσει και αντέχει η τσέπη του και το βαφτίζει όπως θέλει.

Γιατί να είναι το τάδε «σπορ» και να μην είναι το τάδε;Γιατι ο καθενας το βλέπει διαφορετικά.Εσυ είσαι αντίθετος σε κάτι,αλλος δεν είναι και το λέει όπως θέλει.

Για μένα «σπορ» είναι κατηγορία Porsche,AMG,M,RS,Lotus,Ferrari κλπ.

Για εσένα είναι και το Miata.Οκ.Για άλλον κάτι διαφορετικό.

Παίζει πραγματικά κανένα ρόλο;

 

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, giannis1_ είπε

Έστω ότι το Type R είναι sport.

Τότε, το Forfour με 300κιλά λιγότερα είναι και αυτό sport.

Άρα τι να οδηγήσεις τα σασί αυτά με 180, τι με 75hp sport αίσθηση σου δίνουν. Σωστά?

Ο λόγος κατασκευής των προσθικίνητων οχημάτων, είναι για οικονομία (άξονας μετάδοσης) και συνήθως πίσω έχουν μπάρα αντί για ανεξάρτητες αναρτήσεις.

Το ότι βγαίνουν γρήγορα μικρά δεν λέει κάτι, δοκιμάστε ένα παλιό φτηνό mx5 και θα καταλάβετε ότι ακόμη και με ~100hp έχει άλλη αίσθηση.

 

Απλά είμαι αντίθετος με το να βαπτίζουμε σπορ, σασί που σχεδιάστηκαν για πρακτικότητα σε μάρκετ κλπ :P

 

Τα καρτ και f1 γιατί να μην είναι με κίνηση μπροστά πχ?

Μήπως επειδή θα έδιναν αίσθηση σαν καρότσι που τραβάει?

εσύ φίλε μου από τα 10 αμάξια για τα οποία εξεφερες γνώμη, που είπες πχ ότι ένα mx-5 είναι καλύτερο από bmw z3 & z4, και ότι το subaru brz είναι πολύ καλό daily, έχεις οδηγήσει έστω και ένα, ή με κανένα nissan micra είσαι και για τα υπόλοιπα μεταφέρεις ότι έχεις διαβάσει στο ίντερνετ; 

Σπορ αμάξι εξ' ορισμού είναι αυτό στου οποίου τη σχεδίαση έχει πρώτο λόγο η απόδοση, και έπονται τα υπόλοιπα. Όλα τα άλλα είναι για το καφενείο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Και κάνα fiesta st δε νομίζω να χαλάει κανέναν. Με κάνα 3χιλιαρο ακόμα βάσεις κιτ φρένα και ανάρτηση και είσαι λουκούμι.

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...