Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από την στιγμή που έγινε η συγχώνευση Nova-wind έχω πρόβλημα τις πληρωμές.

Στον λογαριασμό μου κάνω login και βγάζει σφάλμα. Στη μητέρα που έχει επίσης νόβα κανω Login μπαίνει μέσα αλλά όταν πατάω πληρωμή μου βγάζει μια κενή σελίδα.

Δοκίμασα να πληρώσω και απευθείας με το link που στέλνει στο κινητό αλλά και εκεί τίποτα.

Είμαι  ο μοναδικός ή είναι γενικό το πρόβλημα της nova;

Έστειλα και μηνύματα στην υποστήριξη αλλά δεν πήρα σοβαρές απαντήσεις.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, The_Judas είπε

Από την στιγμή που έγινε η συγχώνευση Nova-wind έχω πρόβλημα τις πληρωμές.

Στον λογαριασμό μου κάνω login και βγάζει σφάλμα. Στη μητέρα που έχει επίσης νόβα κανω Login μπαίνει μέσα αλλά όταν πατάω πληρωμή μου βγάζει μια κενή σελίδα.

Δοκίμασα να πληρώσω και απευθείας με το link που στέλνει στο κινητό αλλά και εκεί τίποτα.

Είμαι  ο μοναδικός ή είναι γενικό το πρόβλημα της nova;

Έστειλα και μηνύματα στην υποστήριξη αλλά δεν πήρα σοβαρές απαντήσεις.

Εμενα ενω μου εχει βγει ο λογαριασμος της wind από τις αρχες του Γεναρη ακομα δεν εχει βγει ο λογαριασμος του εον... Είναι οτι να ναι οι τυπαδες

  • Like 1
Δημοσ.

και εγώ δεν μπορώ να κάνω καν είσοδο στον λογαριασμό μου

όσο για πληρωμή λογαριασμού, έστειλαν σήμερα email με σύνδεσμο που σε πηγαίνει αυτόματα για πληρωμή, αλλά καθυστέρησαν πάρα πολύ και σ αυτό το θέμα

χθες μου έγινε πρόταση από κοσμοτέ, δέχτηκα και τώρα περιμένω να δω ποινή αποδέσμευσης από νόβα, αφού σπάω το συμβόλαιο 1 χρόνο πριν τη λήξη του

 

Δημοσ.

Κράτησαν το όνομα nova αλλά το site/συστήματα της Wind... και εγώ τους έχω ρίξει φέσι 55 ευρώ αφού ο λογαριασμός δεν υπάρχει πουθενά(e-bill μόνο) και ούτε δυνατότητα πληρωμής. Απορώ αν γνωρίζουν και αυτοί ότι τους χρωστάμε κιόλας 🤣

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλεπω οτι αλλαξε το λινκ για το nova account σε αυτο. Δεν νομιζω οτι το λες και βελτιωση. Στο προηγουμενο λινκ (domain της wind) , μου εδειχνε λιστα με τους λογαριασμους καθως και τον τρεχοντα. Τωρα δεν δειχνει τιποτα... τι διαολο κανουν. Πλεον ουτε στο app στο κινητο δειχνει τους λογαριασμους.

Και ο τρεχοντας λογαριασμος ληγει 12 του μηνος. Ας ελπισουμε οτι θα εχουν διορθωσει τα συστηματα μεχρι τοτε για να μπορεσω να τον πληρωσω.

Επεξ/σία από mphxths
Δημοσ.

Γενικά φαντάζομαι στιγμές πανικού στα γραφεία. Εμένα μου βάλανε χαράτσι στο λογαριασμό για χρεώσεις εκτός παγιου και δεν λέει από πού. Στο σάιτ δεν λειτουργεί τίποτα και όταν πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση μου είπαν να κλείσω και θα με πάρουν πίσω. Δεν πήραν ποτέ 

Δημοσ.

Παιδια μια απ τα ιδια και δω. Δεν εχω προχωρησει σε εξοφλιση του λογαριασμου γτ απλα δεν δουλευει τπτ σωστα σε αυτη την εταιρεια.

Επισης, προσπαθω μετα την ενοποιηση να επικοινωνησω για διαφορα θεματα και δεν μπορω να βγαλω ακρη με κανεναν.. με κανουν μπαλακι αναμεσα σε τμηματα.. λενε θα με καλεσουν αλλα τπτ.. ... (με χρεωση για καθε κληση που κανω στην εξυπηρετηση και ας ειμαι πελατης..για δικα τους προβληματα!!!).. εχω κανει και μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ μηπως και καταφερω να ξεμπλεξω με αυτους γτ εχω ακομα 1 χρονο συμβολαιο..

Ξερετε ποσο χρονο θελει η ΕΕΤΤ να απαντησει;

Εχετε ολοι τα ιδια προβληματα;

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ma3stros είπε

Εχετε ολοι τα ιδια προβληματα;

Οχι. Εγω δεν εχω κανενα προβλημα. Μην σου πω οτι απο τις γιορτες και μεχρι σημερα , δηλ απο τις μερες τις ενοποιησης και μετα , βελτιωθηκε η ταχυτητα μου :) Απο εκει που επιανα 85-86mbps , τωρα τερματιζει η γραμμη στα 100mbps. Καλα , αυτο παιζει και να ειναι ασχετο με την ενοποιηση :) 

Σε αλλα νεα , στο account πλεον οπως και στο app , εμφανιζει κανονικα τους λογαριασμους. Θα κανω κινηση να πληρωσω τις επομενες μερες να δουμε πως θα παει και αυτο.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, mphxths είπε

Οχι. Εγω δεν εχω κανενα προβλημα. Μην σου πω οτι απο τις γιορτες και μεχρι σημερα , δηλ απο τις μερες τις ενοποιησης και μετα , βελτιωθηκε η ταχυτητα μου :) Απο εκει που επιανα 85-86mbps , τωρα τερματιζει η γραμμη στα 100mbps. Καλα , αυτο παιζει και να ειναι ασχετο με την ενοποιηση :) 

Σε αλλα νεα , στο account πλεον οπως και στο app , εμφανιζει κανονικα τους λογαριασμους. Θα κανω κινηση να πληρωσω τις επομενες μερες να δουμε πως θα παει και αυτο.

Εγω αναφερομαι κυριως σε θεματα επικοινωνιας με την εταιρεια κ αν βγαζετε ακρη... οχι σε θεματα συνδεσης και ταχυτητας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ma3stros είπε

Εγω αναφερομαι κυριως σε θεματα επικοινωνιας με την εταιρεια κ αν βγαζετε ακρη... οχι σε θεματα συνδεσης και ταχυτητας

Oχι , παλιοτερα. Τωρα δεν ξερω τι γινεται , δεν εχω χρειαστει κατι. Αλλα μιλαμε για μια περιοδο τωρα που γινεται λιγο χαος με την συγχωνευση των δυο εταιριων. Τι περιμενες δηλ ? Να δουλευουν ολα ρολοι ? Να ειμαστε και λιγο λογικοι.

Επεξ/σία από mphxths
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, mphxths είπε

Oχι , παλιοτερα. Τωρα δεν ξερω τι γινεται , δεν εχω χρειαστει κατι. Αλλα μιλαμε για μια περιοδο τωρα που γινεται λιγο χαος με την συγχωνευση των δυο εταιριων. Τι περιμενες δηλ ? Να δουλευουν ολα ρολοι ? Να ειμαστε και λιγο λογικοι.

Ναι να ειμαι λογικος οταν εχω εκκρεμοτητα για συνδεση FTTH απο το καλοκαιρι & μολις ενημερωθηκα οτι ακυρωθηκε μονομερος η αιτηση μου στις 27/12/22 λογω της ενοποιησης τους ( λεει ακυρωσαν ολες της εκκρεμοτητες που ειχαν)... Α και το καλυτερο... ειχα κανει την αιτηση με το κουπονι 13€ και με ενημερωσαν οτι λογω οτι εχει παρελθει μεγαλο διαστημα μαζι με την ακυρωση που εκαναν ακυρωθηκε και το κουπονι........ΔΛΔ ακομα και να θελω να παω σε αλλον παροχο με εκτπωση με το κουπονι δεν γινεται.. γτ απλα η νοβα δεν ανταποκριθηκε και το εχασα (οχι οτι κερδιζα και κατι αφου η τιμη που εδιναν επωμιζόντουσαν ολη την εκπτωση αυτοι και οχι ο καταναλωτης)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχει καταφέρει κανείς να μιλήσει με τηλεφωνικό κέντρο και να εξυπηρετηθεί μετά τη συγχώνευση? Όσες φορές έχω πάρει μέρα μεσημέρι έχουν αναμονή "μεγαλύτερη από 3 λεπτά" που σημαίνει ότι δεν έχουν αναμονή πρακτικά για τηλεφωνικό κέντρο και ποτέ δεν εξυπηρετούν. Τη μια φορά είπαν θα με πάρουν πίσω και το έκλεισαν, την αλλη ότι και καλά δεν έχουν σύστημα και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν και σε κλείνουν και μαχαίρι. Ούτε καν τα τυπικά μήπως θα θέλατε κάτι άλλο κλπ. Το ίδιο και στο chat. Είτε θα σας πάρουμε πίσω είτε καλέστε στο 13800 και εξαφανίζονται. Καμιά σχέση με τη Νοva 2 μήνες πριν

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...