Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα, 

Έχω ένα Mercedes A160 CDI του 15' και σκέφτομαι να του βάλω πρόγραμμα Stage 1 στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει ώστε να μου προτείνει προγραμματιστή και γενικά απόψεις σχετικά με το Stage 1?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, NothinqSpecial είπε

και γενικά απόψεις σχετικά με το Stage 1?

Αυτα τα κάναμε πριν 15-20 χρόνια με τα ανάλογα βενζινοκινητα αμάξια.Θυμάμαι στα Mercedes με κομπρεσσορα,χαρτογράφηση και αλλαγή τροχαλία.35-40 αλογα.Το είχα σκεφτεί τότε,θα πήγαινε στα 230-240 αλογα,,αλλα τελικά το άφησα,γιαυτο και το αμάξι μου λειτουργεί άψογα μέχρι σήμερα.

Ενα απλό chip tuning είναι αυτό.Τίποτα άλλο.Θα δώσεις μερικές εκατοντάδες ευρώ για ένα αμάξι Diesel με 90 μανισια αλογα,

για να πάρεις 10-15 γαϊδούρια,στην καλύτερη των περιπτώσεων,και δεν θα καταλάβεις καν τη διαφορα.Αν σου περισσεύουν λεφτά,κάντο.

Η σωστή βελτίωση κοστίζει,και δεν πετυχαίνεις τίποτα μόνο με ένα chip στο συγκεκριμένο αμάξι.Σε κάποιο άλλο ίσως να έβλεπες μια πολύ μικρή διαφορα με το 1ο στάδιο.

Μακριά από τον κάθε μαστορακο της κακιάς ώρας που σου υπόσχεται λαγούς με πετραχειλια.

Αν θέλεις παραπάνω αλογα,πούλησε το και παρε άλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πάει να το κάνει τότε,να μας πει τι διαφορα είδε.Μιλάμε για μια Α class με 90 αλογα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
8 ώρες πριν, NothinqSpecial είπε

Καλησπέρα στην ομάδα, 

Έχω ένα Mercedes A160 CDI του 15' και σκέφτομαι να του βάλω πρόγραμμα Stage 1 στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει ώστε να μου προτείνει προγραμματιστή και γενικά απόψεις σχετικά με το Stage 1?

Καλύτερα για αρχή κάνε μια καλή συντήρηση καθάρισμα όλης της εισαγωγής της βαλβίδας egr ειδικά εάν έχεις >100,000 χιλιόμετρα.

Για να γίνει σωστή δουλειά πρέπει να ρυθμιστεί σωστά αρχικά . Συνήθως στα diesel ταπωνουν τη egr και αφαιρούν το dpf (κάτι που δε συμφωνώ ) .

Με οποιοδήποτε chip να ξέρεις ότι ανεβαίνει και η πίεση στα μπεκ πετρελαίου 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, NothinqSpecial είπε

Καλησπέρα στην ομάδα, 

Έχω ένα Mercedes A160 CDI του 15' και σκέφτομαι να του βάλω πρόγραμμα Stage 1 στην Θεσσαλονίκη, υπάρχει κάποιος που να έχει βάλει ώστε να μου προτείνει προγραμματιστή και γενικά απόψεις σχετικά με το Stage 1?

https://raceroms.com/car/mercedes/a-a-berline/w176-2012-2015/160-cdi-90hp

Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Ας πάει να το κάνει τότε,να μας πει τι διαφορα είδε.Μιλάμε για μια Α class με 90 αλογα.

45 αλογα λεει η παραθεση απο πανω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, tzotzo είπε

45 αλογα λεει η παραθεση απο πανω.

Κάντα 50 μωρέ,να είναι στρογγυλα.Και αλλα 10 δώρο.Παίζει κανα ρόλο ποσά λέει;Αφού υπάρχουν ατομα που τα πιστεύουν,όσα και να πει.

Ας πάει να δώσει 350 ευρώ λοιπον.

Να διαβάσει μόνο και αυτα που λέει πιο κάτω η αγγελία,μην τρέχει μετα και παραπονιέται.Ο καθένας ξοδεύει όπου θέλει τα λεφτά του.

Μια χαρά είναι,45 αλογα με 350 ευρώ.Αν έχει και κρυπτο,έχει και έκπτωση.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, jmmys είπε

Κάντα 50 μωρέ,να είναι στρογγυλα.Και αλλα 10 δώρο.Παίζει κανα ρόλο ποσά λέει;Αφού υπάρχουν ατομα που τα πιστεύουν,όσα και να πει.

Ας πάει να δώσει 350 ευρώ λοιπον.

Να διαβάσει μόνο και αυτα που λέει πιο κάτω η αγγελία,μην τρέχει μετα και παραπονιέται.Ο καθένας ξοδεύει όπου θέλει τα λεφτά του.

Μια χαρά είναι,45 αλογα με 350 ευρώ.Αν έχει και κρυπτο,έχει και έκπτωση.

sorry αλλα νομιζω πως εχεις λαθος εδω.

Screenshot_6.jpg

Δημοσ.

Οκ,κάνω λάθος.

Ο TS ζήτησε απόψεις,είπα την άποψη μου.Ας πείτε και οι υπόλοιποι τη δίκη σας,και ότι θέλει ας κάνει.

Δημοσ.
29 minutes ago, jmmys said:

Κάντα 50 μωρέ,να είναι στρογγυλα.Και αλλα 10 δώρο.Παίζει κανα ρόλο ποσά λέει;Αφού υπάρχουν ατομα που τα πιστεύουν,όσα και να πει.

Ας πάει να δώσει 350 ευρώ λοιπον.

Να διαβάσει μόνο και αυτα που λέει πιο κάτω η αγγελία,μην τρέχει μετα και παραπονιέται.Ο καθένας ξοδεύει όπου θέλει τα λεφτά του.

Μια χαρά είναι,45 αλογα με 350 ευρώ.Αν έχει και κρυπτο,έχει και έκπτωση.

Tο ιδιο μοτερ φορανε Α160, με Α180 που εχει 110 αλογα.Το να φουσκωσεις λιγο την τουρπινα και να παρει 20-30 αλογα το θεωρεις πυρηνικη φυσικη.Υπαρχουν αυτοκινητα που παιρνουν 60-80 αλογα με προγραμμα.Π.χ τα audi a4, μια γενια που βγαιναν 1800 με 120 και 160 αλογα.Πηγαιναν και τα 2 200 για το 120αρι ηταν "κομμενο" 160αρι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, toyo73 είπε

.Το ιδιο μοτερ φορανε Α160, με Α180 που εχει 110 αλογα.Το να φουσκωσεις λιγο την τουρπινα και να παρει 20-30 αλογα το θεωρεις πυρηνικη φυσικη.Υπαρχουν αυτοκινητα που παιρνουν 60-80 αλογα με προγραμμα.Π.χ τα audi a4, μια γενια που βγαιναν 1800 με 120 και 160 αλογα.Πηγαιναν και τα 2 200 για το 120αρι ηταν "κομμενο" 160αρι.

Δεν σε πρόσβαλα.Είπα ας κάνει ότι θέλει ο TS και ότι δεν θα δει διαφορα με αυτό που θέλει στο συγκεκριμένο αμάξι .

Το αν είμαι άσχετος ή όχι με βελτιώσεις οχημάτων,άσε να το ξέρω εγώ.

Άσε τα Audi και κοίταξε τα ασιατικά εσυ.

8 ώρες πριν, toyo73 είπε

Υπαρχουν αυτοκινητα που παιρνουν 60-80 αλογα με προγραμμα.Π

Ότι πεις.Μόνο με πρόγραμμα.Βάλε 100 να εισαι μέσα.Και δεν αλλαζεις τίποτα άλλο στο αμάξι,

ουτε τουρμπίνα,ουτε σύστημα ψύξης,ουτε φρένα,ουτε στρόφαλους και και και.Με το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων. Χωρις κανενα πρόβλημα για πολλά χρόνια και χιλιάδες χλμ.🤣

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, toyo73 είπε

Tο ιδιο μοτερ φορανε Α160, με Α180 που εχει 110 αλογα.Το να φουσκωσεις λιγο την τουρπινα και να παρει 20-30 αλογα το θεωρεις πυρηνικη φυσικη.Υπαρχουν αυτοκινητα που παιρνουν 60-80 αλογα με προγραμμα.Π.χ τα audi a4, μια γενια που βγαιναν 1800 με 120 και 160 αλογα.Πηγαιναν και τα 2 200 για το 120αρι ηταν "κομμενο" 160αρι.

Το ίδιο και τα bmw 114 από 102 άλογα πηγαίνουν 210 

3 ώρες πριν, jmmys είπε

Ότι πεις.Μόνο με πρόγραμμα.Βάλε 100 να εισαι μέσα.Και δεν αλλαζεις τίποτα άλλο στο αμάξι.Χωρις κανενα πρόβλημα για πολλά χρόνια και χιλιάδες χλμ.

Ναι γίνεται 100 άλογα με πρόγραμμα σε αυτοκίνητα μικρής ιπποδύναμης σε 1.8tfsi 120 και σε bmw 114 το οποίο με πρόγραμμα μόνο παίρνει 105 πραγματικά άλογα.Διπλασιαζοντας και βάλε την ιπποδύναμη του.

Από τα λεγόμενά σου πράγματι είσαι λίγο άσχετος με το αντικείμενο γιατί αν δεν ήσουν θα ήξερες ότι τα α160 με τα 180αρια είναι ίδια απλά αλλάζει η χαρτογράφηση..Έγραψες για 10 15 μουλάρια ενώ ,ο ts θα δει πράγματι τεράστια διαφορά και σε ιπποδύναμη,ροπή καθώς και απόκριση πεταλούδας.

Από μένα είναι ναι! Θα πάρεις περίπου 40 άλογα με την ίδια ακριβώς κατανάλωση καυσίμου!

Επεξ/σία από Fordakias7
  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Το ίδιο και τα bmw 114 από 102 άλογα πηγαίνουν 210 

Ναι γίνεται 100 άλογα με πρόγραμμα σε αυτοκίνητα μικρής ιπποδύναμης σε 1.8tfsi 120 και σε bmw 114 το οποίο με πρόγραμμα μόνο παίρνει 105 πραγματικά άλογα.Διπλασιαζοντας και βάλε την ιπποδύναμη του.

Από τα λεγόμενά σου πράγματι είσαι λίγο άσχετος με το αντικείμενο γιατί αν δεν ήσουν θα ήξερες ότι τα α160 με τα 180αρια είναι ίδια απλά αλλάζει η χαρτογράφηση..Έγραψες για 10 15 μουλάρια ενώ ,ο ts θα δει πράγματι τεράστια διαφορά και σε ιπποδύναμη,ροπή καθώς και απόκριση πεταλούδας.

Από μένα είναι ναι! Θα πάρεις περίπου 40 άλογα με την ίδια ακριβώς κατανάλωση καυσίμου!

Σορρυ για το offtopic. 

Εγώ κάποτε ενδιαφέρθηκα να κάνω κάτι αντίστοιχο με τον νηματοθέτη αλλά πάντα με προβλημάτιζε πιθανή αξιοπιστία στο μέλλον. Κυρίως λόγω του προγραμματιστή/προγράμματος και όχι λόγω της λογικής της βελτίωσης.

Σαν άσχετος με το θέμα θέλα να ρωτήσω κάτι, αφου δεν αλλάζουν οι καταναλώσεις κτλ, γιατί γίνονται καταργήσεις egr, dpf κτλ? Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να επιβαρύνονται αφού δεν αλλάζεις το τι καις (αυτό λέει το φτωχό μου μυαλό). Ρωτάω γιατί οι περισσότεροι αυτό διαφημίζουν ότι δεν καις παραπάνω για ν απάρεις μεγαλύτερη δύναμη.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν σε πρόσβαλα.Είπα ας κάνει ότι θέλει ο TS και ότι δεν θα δει διαφορα με αυτό που θέλει στο συγκεκριμένο αμάξι .

Το αν είμαι άσχετος ή όχι με βελτιώσεις οχημάτων,άσε να το ξέρω εγώ.

Άσε τα Audi και κοίταξε τα ασιατικά εσυ.

Ότι πεις.Μόνο με πρόγραμμα.Βάλε 100 να εισαι μέσα.Και δεν αλλαζεις τίποτα άλλο στο αμάξι,

ουτε τουρμπίνα,ουτε σύστημα ψύξης,ουτε φρένα,ουτε στρόφαλους και και και.Με το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων. Χωρις κανενα πρόβλημα για πολλά χρόνια και χιλιάδες χλμ.🤣

Δεν σε προσβαλα.Δεν ειπα κατι για τον χαρακτηρα σου.Ειπα οτι εισαι ασχετος με το θεμα, οπως ειμαι και εγω ασχετος με πολλα θεματα.

 Εγω μπορει να ασχολουμε με Ασιατικα, αλλα εσυ που ασχολεισε με Γερμανικα και εχεις Γερμανικο, δεν ξερεις πια αυτοκινητα ερχονται "κομμενα" απο το εργοστασιο για λογους φορολογικους και 1002 αλλους.

Υστερα διπλα ειναι.Ας παει να ρωτησει, να προγραματισει και να μας πει εντυπωσεις.

4 λεπτά πριν, Hawk_K είπε

 

Σαν άσχετος με το θέμα θέλα να ρωτήσω κάτι, αφου δεν αλλάζουν οι καταναλώσεις κτλ, γιατί γίνονται καταργήσεις egr, dpf κτλ? Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να επιβαρύνονται αφού δεν αλλάζεις το τι καις (αυτό λέει το φτωχό μου μυαλό). Ρωτάω γιατί οι περισσότεροι αυτό διαφημίζουν ότι δεν καις παραπάνω για ν απάρεις μεγαλύτερη δύναμη.

Κανεις δεν καταργει egr-dpf  σε καινουργια diesel για να παρεις αλογα.Αυτα τα καταργουν οσοι το κανουν αφου χαλασουν-βουλωσουν, που ουτως η αλλως γινεται και σε μαμα καταστασεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...