AntiCambeR Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Εχω το Nissan Almera του 2006. 1)Ηθελα να ρωτήσω κάθε πότε αλλάζουμε τα μπουζί στο αυτοκίνητο, κάθε 10.000 χμ;Ποιά μπουζί είναι αξιόπιστα;Τα NGK είναι καλή επιλογή; 2)Σχετικά με λάδια, κάθε χρόνο τα αλλάζω κάπου στις 5.000 χμ μαζί με το φίλτρο λαδιού.Μπορώ πχ να αφήσω το φίλτρο λαδιού για ακόμα 5.000 χμ, η θα ήταν υπερβολή; 3)Πρέπει να γίνεται αλλαγή στις βαλβολίνες ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου η με τα χιλιόμετρα;Αφορούν αποκλειστικά το σασμάν;
Sakiz105 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Καθε 40 με 60 χιλιάδες για τα μπουζί Φίλτρο αλλαγή κάθε φορά με λάδια Θα το κοιτάξει ο τεχνικός
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Τα μπυζι οταν λε 8 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε Εχω το Nissan Almera του 2006. 1)Ηθελα να ρωτήσω κάθε πότε αλλάζουμε τα μπουζί στο αυτοκίνητο, κάθε 10.000 χμ;Ποιά μπουζί είναι αξιόπιστα;Τα NGK είναι καλή επιλογή; 2)Σχετικά με λάδια, κάθε χρόνο τα αλλάζω κάπου στις 5.000 χμ μαζί με το φίλτρο λαδιού.Μπορώ πχ να αφήσω το φίλτρο λαδιού για ακόμα 5.000 χμ, η θα ήταν υπερβολή; 3)Πρέπει να γίνεται αλλαγή στις βαλβολίνες ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου η με τα χιλιόμετρα;Αφορούν αποκλειστικά το σασμάν; 1. Οταν λεει το βιβλιο του κατασκευαστη .Πολυ λιγα τα 10000 χλμ . Σε Honda CRV τα αλλαζω σε 90.000 χλμ αλλα κανουν 80 ευρω.NGK ιριδιου βαζω 2. Καθε 10000 χλμ μια χαρα ειναι για τα λαδια και το φιλτρο ισως και λιγο παραπανω
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Μπουζί βάλε επώνυμα,NGK,Bosch. Βαλβολίνες είναι τα λάδια του κιβωτίου ταχύτητων,σασμάν αλλα και τα λάδια του διαφορικού.Καλό είναι να αλλάζοντας και τα δυο ανά 8-10 χρόνια ή κάθε 100.000χλμ περίπου. Τελος η βαλβολίνη είναι μάρκα λιπαντικών,Valvoline,απλά έτσι ονομάζουμε Ελλάδα όλα τα λάδια σασμάν και διαφορικού. Οπως για όλα τα τρυπάνια λέμε μπλακεντεκερ.Black n’ Decker. Τα υπόλοιπα ειπώθηκαν.
Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Λαδια κιβωτιου στο αυτοματο crv ο μηχανικος μου ειπε μονο της Honda .Όλα τα αλλα εμποριου.
AntiCambeR Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ρώτησα στο συνεργείο για τα μπουζί και είπε ότι αλλάζονται κάθε 30.000 χμ, χρεώνει τα NGK μαζί με τοποθέτηση στα 30€.Απλά δεν θυμάμαι αν τα είχα αλλάξει πρίν 10.000χμ η πρίν 20.000χμ και αν έχω πάνω τα NGK η τα Denso, οπότε μπορώ να τα αφήσω άλλα 10.000 χμ ακόμα. Ο ίδιος μου είχε προτείνει να αλλάξουμε τα λάδια κιβωτίου με 10-15€, επειδή το αμάξι είναι μοντέλο του 2006 που το αγόρασα καινούριο το 01/2007 παρόλο που έχει μόνο 52.000χμ.Δεν το γνώριζα, θα τα είχα αλλάξει πιο νωρίς.Τουλάχιστον αν υπάρχει κάποια φθορά, θα είναι μικρή λόγω των λίγων χιλιομέτρων. Τον τελευταίο χρόνο, νιώθω ότι οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν γίνονται τόσο ομαλά, σαν να υπάρχει κάποια μικρή σχετικά σκληρότητα, δεν ξέρω αν αυτό είναι λόγω των υγρών του κιβωτίου η αν υπάρχει φθορά στον λευγέ ταχυτήτων. Πρέπει να αλλάξω και τους 2 ιμάντες λόγω παλαιότητας, είναι πάνω κάπου 12-13 χρόνια, έχουν ξεραθεί και έχουν κάνει μικρές εγκοπές.Αυτοί κοστίζουν κάπου 30€. Τα λάδια τα αλλάζω πάντα κάθε χρόνο, ασχέτως αν έχω κάνει 5.000 χμ η λιγότερα, γιατί απο όσο γνωρίζω, απο την στιγμή που το λάδι έρχεται σε επαφή με την μηχανή, αρχίζει και χάνει το ιξώδες του, δεν παρέχει την κατάλληλη προστασία. Εντωμεταξύ έχω ήδη προγραμματίσει εντός λίγων ημερών να αλλάξω και τα λάστιχα, εκεί είναι το μεγάλο κόστος. Επεξ/σία 30 Ιανουαρίου 2023 από AntiCambeR
meletis_m Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2023 8 ώρες πριν, AntiCambeR είπε Εχω το Nissan Almera του 2006. 1)Ηθελα να ρωτήσω κάθε πότε αλλάζουμε τα μπουζί στο αυτοκίνητο, κάθε 10.000 χμ;Ποιά μπουζί είναι αξιόπιστα;Τα NGK είναι καλή επιλογή; 2)Σχετικά με λάδια, κάθε χρόνο τα αλλάζω κάπου στις 5.000 χμ μαζί με το φίλτρο λαδιού.Μπορώ πχ να αφήσω το φίλτρο λαδιού για ακόμα 5.000 χμ, η θα ήταν υπερβολή; 3)Πρέπει να γίνεται αλλαγή στις βαλβολίνες ανάλογα με την παλαιότητα του αυτοκινήτου η με τα χιλιόμετρα;Αφορούν αποκλειστικά το σασμάν; Προσωπικά το παρακάτω ακολουθώ εγώ σε Corsa c που κάνει 40,000 ετησίως και έχει 250,000. 1. Αναλόγως τι μπουζί φοράει . Εάν παίρνει απλά πλατίνας κάθε 15000 μέσο όρο . 2. Λάδια κάθε 8500- 10,000 ή τουλάχιστον μία φορά το χρόνο ότι έρθει πρώτο , εννοείται αλλάζεις και φίλτρο λαδιού . Και κάθε 2η αλλαγή κοιτάζεις καμπίνας , καυσίμου , μοτέρ . 3. Λάδια κιβωτίου ταχυτήτων εάν δε έχεις αλλάξεις ποτέ καλό είναι να αλλαχτούν αλλιώς όταν αλλάξεις σετ συμπλέκτη. 4. Το αντιψυκτικο επίσης να προγραμματίσεις ποτέ έχει αλλάχτει τελευταία φορά όπως και τα υγρά φρένων (κάθε 2 χρόνια ) ή σε συντήρηση των φρένων ( δυστυχώς τα αμελούν αρκετοί) . Κανονικά μέτρανε τη περιεκτικότητα στα υγρά φρένων. 5 . Και τέλος εάν έχεις ιμάντες να είσαι τυπικός στις αλλαγές 7 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Λαδια κιβωτιου στο αυτοματο crv ο μηχανικος μου ειπε μονο της Honda .Όλα τα αλλα εμποριου. Τα Honda έχουν ιδιορρυθμία , μόνο γνήσια . Σε αλλά βάσει προδιαγραφών κατασκευαστή βάζεις
PLACEBO_89 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2023 Στις 30/1/2023 στις 2:53 ΜΜ, AntiCambeR είπε Ο ίδιος μου είχε προτείνει να αλλάξουμε τα λάδια κιβωτίου με 10-15€, επειδή το αμάξι είναι μοντέλο του 2006 που το αγόρασα καινούριο το 01/2007 παρόλο που έχει μόνο 52.000χμ.Δεν το γνώριζα, θα τα είχα αλλάξει πιο νωρίς.Τουλάχιστον αν υπάρχει κάποια φθορά, θα είναι μικρή λόγω των λίγων χιλιομέτρων. Τον τελευταίο χρόνο, νιώθω ότι οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων, δεν γίνονται τόσο ομαλά, σαν να υπάρχει κάποια μικρή σχετικά σκληρότητα, δεν ξέρω αν αυτό είναι λόγω των υγρών του κιβωτίου η αν υπάρχει φθορά στον λευγέ ταχυτήτων. Πρέπει να αλλάξω και τους 2 ιμάντες λόγω παλαιότητας, είναι πάνω κάπου 12-13 χρόνια, έχουν ξεραθεί και έχουν κάνει μικρές εγκοπές.Αυτοί κοστίζουν κάπου 30€. Τα λάδια τα αλλάζω πάντα κάθε χρόνο, ασχέτως αν έχω κάνει 5.000 χμ η λιγότερα, γιατί απο όσο γνωρίζω, απο την στιγμή που το λάδι έρχεται σε επαφή με την μηχανή, αρχίζει και χάνει το ιξώδες του, δεν παρέχει την κατάλληλη προστασία. Εντωμεταξύ έχω ήδη προγραμματίσει εντός λίγων ημερών να αλλάξω και τα λάστιχα, εκεί είναι το μεγάλο κόστος. 1) Μπουζι 15-17000χλμ αλλιως αν κινεισαι περισσοτερο στην πολη 12-13000χλμ. κοστος 12ευρω. 2) Ιμαντες και οι 2. κοστος 20ευρω. 3) Αντιψυκτικο g12 -37 κοστος 10ε/4λ 4) Λαδια 5w30 full synth. api sn για 15000χλμ κοστος 25ε/4λ και φιλτρο 3.50-4ευρω. Συνολικο κοστος με εργασια 100-103ευρω Τα ανταλλακτικα ειναι απο καλες εταιριες/επωνυμες απροβληματιστες/αξιοπιστες Λαδι 10/40 σου βαζει????
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα