Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Καλησπέρα, 
σήμερα πήγα σουπερ μάρκετ (σε γνωστό μεγάλο), πήρα διάφορα και ΕΝΑ ταχίνι αξίας 6,45€. Το σύνολο πήγε κανά 60ρι, δεν έδωσα σημασία.
Εντελώς τυχαία τώρα το βράδυ κοιταξα την απόδειξη και είδα ότι μου έχει χρεώσει το ταχίνι ΔΥΟ φορές, τη μια φορά με τον σωστό κωδικό που βλέπω και στο barcode στο δοχείο, αλλά στη δευτερη χρέωση ο κωδικός είναι άσχετος εντελώς. Πως γένιν αυτό;
Να πήρα δύο δοχεία δεν παίζει, να διπλοχτύπησε η ταμίας κατά λάθος πιθανό, αλλά που βρήκε τον άλλο κωδικό;
Έχει κάποιο νόημα επίσης να γυρίσω πίσω την απόδειξη τη Δευτέρα και να τους εξηγήσω μήπως πάρω πίσω τα 6,5 ευρώ ή τσάμπα θα πάω;

2023-01-28 22_31_29-.png

Επεξ/σία από katbo
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, katbo είπε
είδα ότι μου έχει χρεώσει το ταχίνι ΔΥΟ φορές, τη μια φορά με τον σωστό κωδικό που βλέπω και στο barcode στο δοχείο, αλλά στη δευτερη χρέωση ο κωδικός είναι άσχετος εντελώς.

 

Spoiler

2023-01-28 22_31_29-.png

 

Ίδιος είναι ο κωδικός (τελειώνει σε 090). Ο 162 είναι για τις πατάτες. Προφανώς το πέρασε η υπάλληλος 2 φορές στο σκάνερ κατά λάθος.

Πήγαινε αύριο, ζήτα να σου δώσουν τα λεφτά ή να σου κόψουν πιστωτικό και πες τους "αν θέλετε κοιτάξτε τη κάμερα". Δε πρόκειται να κάτσουν να ασχοληθούν, θα σου πούνε και συγγνώμη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα!

Σχετικά με τον κωδικό που αναφέρεις, βλέπω ότι είναι ο ίδιος κωδικός και στις 2 καταχωρήσεις στην απόδειξη (ο κωδικός βρίσκεται π΄νω από το όνομα κάθε προϊόντος).

Όσον αφορά την επιστροφή χρημάτων, πιστεύω ότι εξαρτάται από το σούπερ μάρκετ (ορισμένα τείνουν να είναι πιο "δεκτικά" στο να κάνουν επιστροφή σε σχέση με άλλα, πχ νομίζω ο Σκλαβ είναι λίγο πιο χαλαρός από το Lidl (καθαρά προσωπική εντύπωση)). Προσωπικά θα σε παρότρυνα να προσπαθήσεις να πας και να τους εξηγήσεις τι έγινε και ελπίζω ότι θα καταλάβουν και θα σε αποζημιώσουν. Πρόταση μου να πας αν μπορείς και αύριο (πιστεύω όσο νωρίτερα τόσο το καλύτερο).

Επεξ/σία από PharmChem
Συντακτικό/εκφραστικό λάθος
  • Like 1
Δημοσ.

Ωχ, έχετε δίκιο ρε παιδιά! νόμιζα ότι είναι από κάτω οι κωδικοί! 

Άρα μάλλον ναι, διπλοχτύπησε η ταμίας κατά λάθος. Ήταν και μακρυά από το σπίτι μου το συγκεκριμένο, θα τα δώσω σε βενζίνη για το πηγαινέλα νομίζω τα 6,5€. Χαλάλι τους μάλλον και καλά να πάθω που δεν τσέκαρα την απόδειξη επιτόπου. Ευχαριστώ παίδες!

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, katbo είπε

Ωχ, έχετε δίκιο ρε παιδιά! νόμιζα ότι είναι από κάτω οι κωδικοί! 

Άρα μάλλον ναι, διπλοχτύπησε η ταμίας κατά λάθος. Ήταν και μακρυά από το σπίτι μου το συγκεκριμένο, θα τα δώσω σε βενζίνη για το πηγαινέλα νομίζω τα 6,5€. Χαλάλι τους μάλλον και καλά να πάθω που δεν τσέκαρα την απόδειξη επιτόπου. Ευχαριστώ παίδες!

 

https://ask.ab.gr/s/contactsupport?language=el

Συμπλήρωσε τη φόρμα, ανέβασε απόδειξη, γράψε τι έγινε (κι αν θέλουν να το ελέγξουν με τις κάμερες) και ζήτα να σου πιστώσουν 215 πόντους στη κάρτα σου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη στα δώσουν... μη το αφήνεις έτσι.

  • Like 5
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, phanispal είπε

Απλά δεν ξέρω τι επίπτωση θα έχει στην ταμία.

καμια. βαρανε κατι χιλιαδες κωδικους ανα μηνα. γινονται λαθη συνεχως. εκτος βεβαια αν το κανει αυτο το λαθος καθε μερα.

Δημοσ.

Ελάχιστοι κοιτάνε τι χτυπήθηκε στις αποδείξεις εκτός της τελικής τιμης. Έχουν γίνει πολλά λάθη χωρίς να τα πάρει χαμπάρι κανένας. Πριν 2 μήνες η μητέρα μου πήγε σε γνωστο mini Market αλυσίδας και αντί να της χρεώσουν αυτά που πήρε της είχαν βάλει κάτι άσχετα μέσα. Της είπα να γυρίσει πίσω και να τους πει ότι έγινε λάθος, φοβόμουν μήπως δεν το διορθώσουν, τελικά η ταμίας είδε ότι είχε χρεώσει την μητέρα μου αυτά που αγόρασε ο προηγούμενος πελάτης. Της επέστρεψαν πίσω τα χρήματα. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, katbo είπε

Χαλάλι τους μάλλον και καλά να πάθω που δεν τσέκαρα την απόδειξη επιτόπου. Ευχαριστώ παίδες!

 

Κακώς, πολύ κακώς.
Χαλάλι τους να λέγαμε για 1-2 ευρώ προϊόν όπου εκεί όντως δεν αξίζει η βενζίνη το πηγαινέλα, αλλά 6,45ευρώ δεν είναι λίγα τέτοιες εποχές.

Αν πας πάλι την επόμενη εβδομάδα πάρε και την απόδειξη μαζί σου και θα σου κόψουν πιστωτικό για την επόμενη αγορά σου, λάθη γίνονται και το σκάννερ είναι εύκολο να κτυπήσει 2η  φορά ένα barcode λόγο ευαισθησίας.
Μην το αφήσεις όμως για κάνα μήνα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν μου ήταν δυσκολο για τη Δευτέρα θα επικοινωνούσα τηλεφωνικά θα τους ελεγα το πρόβλημα , θα τους εστελνα σε κάποιο email την απόδειξη αν τη ζητούσαν.

Εχω την εντύπωση οτι θα παραδέχονταν το λάθος και θα σου εκοβαν πιστωτικό το οποίο θα αναζητούσες μελλοντικά οταν ξαναπήγαινες στο συγκεκριμένο s/m. Λάθη γίνονται κακό είναι να μην αναγνωρίζονται. Και που ξέρεις μπορεί να σου πουν οτι μπορείς με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιήσεις το πιστωτικό σε κάποιο άλλο s/m της ιδιας εταιρείας που είναι στη γειτονιά σου. Δεν ζούμε σε εποχές να χαρίζουμε ετσι 6,30 ευρώ.

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, katbo είπε
Καλησπέρα, 
σήμερα πήγα σουπερ μάρκετ (σε γνωστό μεγάλο), πήρα διάφορα και ΕΝΑ ταχίνι αξίας 6,45€. Το σύνολο πήγε κανά 60ρι, δεν έδωσα σημασία.
Εντελώς τυχαία τώρα το βράδυ κοιταξα την απόδειξη και είδα ότι μου έχει χρεώσει το ταχίνι ΔΥΟ φορές, τη μια φορά με τον σωστό κωδικό που βλέπω και στο barcode στο δοχείο, αλλά στη δευτερη χρέωση ο κωδικός είναι άσχετος εντελώς. Πως γένιν αυτό;
Να πήρα δύο δοχεία δεν παίζει, να διπλοχτύπησε η ταμίας κατά λάθος πιθανό, αλλά που βρήκε τον άλλο κωδικό;
Έχει κάποιο νόημα επίσης να γυρίσω πίσω την απόδειξη τη Δευτέρα και να τους εξηγήσω μήπως πάρω πίσω τα 6,5 ευρώ ή τσάμπα θα πάω;

2023-01-28 22_31_29-.png

να πας άμεσα ,

όλα τα σούπερ μάρκετ έχουν κάμερες στα ταμεία και επίσης με μια γρήγορη απογραφή μπορούν να δουν ότι έχουν ένα παραπάνω προϊόν από ότι λέει το σύστημα τους .

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, makis269 είπε

όλα τα σούπερ μάρκετ έχουν κάμερες στα ταμεία και επίσης με μια γρήγορη απογραφή μπορούν να δουν ότι έχουν ένα παραπάνω προϊόν από ότι λέει το σύστημα τους

Δεν υπάρχει περίπτωση να δουν κάμερα και δεν υπάρχει περίπτωση να έχουν και από μία κάμερα πάνω από κάθε ταμείο που να καταγράφει τι τοποθετεί ο κάθε πελάτης.
Επίσης, δεν υπάρχει αυτό που λες «γρήγορη απογραφή» γιατί απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο στο σύστημα.

Εκείνο που υπάρχει σε όλες σχεδόν τις αλυσίδες είναι η εύκολη παραδοχή και αναγνώριση του λάθους στο ταμείο γιατί είναι κάτι που απλά συμβαίνει σε όλους.
Απλά δεν θα πας με την απόδειξη έναν μήνα μετά, πρέπει να υπάρχει και λογική.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dpolal είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να δουν κάμερα

Eννοείται πως δε θα φάνε το χρόνο τους να κοιτάξουν τη κάμερα. Απλά ο συμφορουμήτης αν γράψει 'αν θέλετε δείτε και τη κάμερα', είναι σημάδι ειλικρίνειας ότι δε προσπαθεί να τους φάει 6.50 ευρώ.

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, makis269 είπε

να πας άμεσα ,

όλα τα σούπερ μάρκετ έχουν κάμερες στα ταμεία και επίσης με μια γρήγορη απογραφή μπορούν να δουν ότι έχουν ένα παραπάνω προϊόν από ότι λέει το σύστημα τους .

Από όσο ξέρω από πολλά χρόνια πριν, οι απογραφες γίνονται σε προγραμματισμένο χρόνο κατόπιν απόφασης των διευθυντών, σταματάνε να εξυπηρετούν πελάτες εκείνη την ώρα / ημέρα. Δεν παίζει να κάνουν απογραφή επειδή ο/η ταμίας χτύπησε 2 φορές ένα προϊόν. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...