Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με σταθερό NOVA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, kariolikos είπε

 

μα το εχουν το serial ..και τους το εχω δωσει

Το ίδιο ακριβώς έλεγαν και σε εμένα. Όταν με τα πολλά τους είπα μήπως η αλλαγή router διόρθωνε όλα τα προβλήματα συμφώνησαν αμέσως. Αλλά ούτε αυτό έγινε. " Θα σας έρθει μνμ να πάτε αύριο να πάρετε καινούριο router και να παραδώσετε το παλιό". 2 φορές μου το είπαν. Το χρόνο τους τον πήραν, όπως πήρα και εγώ τα ιμάτιά μου και αποχώρησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

22 ώρες πριν, starconvict είπε

Το ίδιο ακριβώς έλεγαν και σε εμένα. Όταν με τα πολλά τους είπα μήπως η αλλαγή router διόρθωνε όλα τα προβλήματα συμφώνησαν αμέσως. Αλλά ούτε αυτό έγινε. " Θα σας έρθει μνμ να πάτε αύριο να πάρετε καινούριο router και να παραδώσετε το παλιό". 2 φορές μου το είπαν. Το χρόνο τους τον πήραν, όπως πήρα και εγώ τα ιμάτιά μου και αποχώρησα.

είμαι στο 2ο ρουτερ ήδη και μ έχουν πει και για τρίτο .. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια κι εγω τα ιδια απιστευτη ταλαιπωρια. Απο 2/1/23 ενεργοποιηση 200αρας ftth και δεν ειχα σταθερο για δυο μηνες! Μου το εφτιαξαν πριν μια εβδομαδα και απο χθες παλι το ιδιο, δεν εχω σταθερο αλλα εχω ιντερνετ. Το τηλεφωνο οταν το σηκωνεις κανει τον κλασικο θορυβο αλλα ουτε κανει κλησεις ουτε δεχομαι. Το λαμπακι voip ειναι πρασινο και οταν το σηκωνω αναβει το τελ1, αλλα γραμμη δεν εχω. 
Εχω μιλησει με απειρους σε τσατ και τηλεφωνα, ειναι παντελως ασχετοι οι περισσοτεροι. Ειναι για γελια οι τυποι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To γελοίο της υπόθεσης είναι οτι ο εξοπλισμός που δίνει η Nova και συγκεκριμένα το Zyxel VMG8623 που δοκίμασα απο πείσμα και μόνο, δουλέυει μια χαρά στο VoIP της Vodafone αν περάσεις τις ρυθμίσεις, άρα το θέμα το έχει η Nova. Ούτε ο εξοπλισμός φταίει ούτε τίποτα.

Επεξ/σία από Spanos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/03/2023 at 14:36, Kortsakos said:

Το ξέρω. μου στείλανε μνμ. Αλλά έτσι και αλλιώς μου είχαν κάνει δώρο (υποτίθεται τουλάχιστον) 3 μήνες δωρεάν πάγια. Είχα καθυστέρηση στην εγκατάσταση της οπτικής ίνας. Την αίτηση την είχα υπογράψει το Πάσχα του 2022 και η εγκατάσταση τελείωσε 21-01-2023. Πάντος εμένα μου δουλεύουν όλα τώρα. Και τηλ και το internet δουλεύει στην ονομαστική και app κανονικα.

τελος καλα ολα καλα που λενε εστω και με delay.

On 09/03/2023 at 10:41, kariolikos said:

Μετά απο σημερινή επικοινωνία , που έκανα , μου ανέφεραν ότι υπάρχει πρόβλημα με το provisioning και με το σειριακό αριθμό του router ,ότι δεν μπορεί να αντιστοιχηθεί.

Κάποιος με τις σχετικές γνωσεις , ενδεχομένως να αντιλαμβάνεται τι σημαίνει αυτό και να συμπάσχει ως ένα βαθμό με την τεχνική ομάδα , παρ' όλα αυτά εγώ το μόνο που ακούω είναι το μπιπ μπιπ στο ακουστικό μου .

ας εξηγησω αυτο για να υπαρχει.

στο adsl,vdsl οταν στελνουν εξοπλισμο και αφου γινει zero touch,one touch το Serial number του ρουτερ καταχωρειται στην γραμμη σου οποτε ξερει οτι το ταδε serial number ειναι ο χρηστης insomnia.ath.forthnet.gr με νουμερο το 2111112345. οποτε και στο σεταρει αυτοματα.

στο ftth για να παιξει το ftth πρεπει να περαστει ο αριθμος του Ont προς τον παροχο που δινει το ftth ωστε το ftth να ξερει οτι ο ταδε χρηστης εχει τον ταδε σειριακο.αν δεν γινει αυτο δεν θα σταθεροποιηθει το λαμπακι πανω στο Ont ή στο modem/router αν δεν υπαρχει ont. και στο ftth βεβαια ισχυει το πιο πανω ωστε να σου περασει αυτοματα το voip στο ρουτερ σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

hanging on the wire, που λέει κ ο Paul Weller

Έπους συνέχεια, λοιπόν , τους ξαναπήρα , κάποιοι άκουσαν μπινελικια στην τηλ εξυπηρέτηση, ενώ ενας με έβαλε σε αναμονή και μετά από 15 λεπτά απλά έκλεισε η γραμμή.Εν τελεί με κάλεσε μια “ προϊστάμενη ” και αφού επιβεβαιώσαμε μαζί ότι η οπτική ίνα είναι πάνω στο ρουτερ (ενώ έβλεπε ότι παίρνω ίντερνετ), κάναμε μαζί reset το ρουτερ , δοκίμασα δεύτερη τηλεφωνική συσκευη με ανοιχτή ακρόαση να ακούσει και αυτή το βουισμα ,στο τέλος  καναμε και μια εκτροπουλα , μιας και γνωριστήκαμε.Κατά την διαδικασία ενεργοποησης της εκτροπης στο κινητό ,  βρήκε λάθος περασμένες ρυθμίσεις στη γραμμή, τύπου always busy.Μου έταξε λοιπόν και αυτή ότι θα το προωθήσει εσωτερικά και δευτεροβάθμια και κάπου εκεί θυμήθηκα τη Δίκη του Κάφκα  και έπαψα να ελπίζω 

Για να μην κουράζω,το σκηνικό επαναλήφθηκε μέχρι να αποκατασταθεί η εκτροπή κανα δυο μέρες μετά.As we speak,δεν ξέρω αν λειτουργεί πάλι η όχι , don’t care 

Απλά να σημειωθούν 2 πράγματα που έχουν να κάνουν με τον τρόπο διαχείρισης του ας πούμε , θέματος 

Πρωτον, όταν μου έστειλαν το δεύτερο ρουτερ, η βλαβη μου χαρακτηρίστηκε αυτόματα απο την εταιρία ως επιδιορθωμένη Μιλάω δλδ μαζί τους τώρα και μ λένε οτι βλάβη εχει δηλωθεί ένα μηνα μετά, καθώς αφορά αυτή τη συσκευή.Τεχνικά ναι, αλλά η υπομονή μου δεν συμφωνεί με αυτό καθόλου 

 Δεύτερον και τελευταίον ,  σε κάποια συνομιλία , μου ανέφεραν ότι έχει δεν έχουν απάντηση εδω και 2 εβδομάδες από τον τεχνικό και περιμένουμε.Έτυχε δλδ κάποιος να πει την αλήθεια, ενώ οι υπόλοιποι απλά stick to the script 

Μου έδωσαν μια εβδομάδα διορία.Εγώ ζήτησα το παλιό συμβόλαιο με την 24αρα και το τηλέφωνο να δουλεύει 

Επεξ/σία από kariolikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/3/2023 στις 6:02 ΜΜ, vagelisvdm είπε

Καλησπέρα το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ έχω ξεκινήσει από το Δεκέμβριο στις 31 Ιανουαρίου ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση της οπτικής ίνας χωρίς να συνδεθεί το router της οπτικής ίνας με κόψανε από το προηγούμενο FTΤH 100άρα πάρα πολύ καλή σύνδεση εδώ και τρία χρόνια. Η οπτική ίνα ήτανε έξω από το σπίτι εδώ και τρία χρόνια αλλά δεν με συνδέουν εκεί. Κάνω αναβάθμιση σε 200άρα από το Νοέμβριο. Και ολοκληρώθηκε 31 Ιανουαρίου από τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Η οπτική ίνα είναι μες στο σπίτι το ρούτερ έχει έρθει το huawei, για να συνδεθεί όμως η οπτική ίνα να έχει σήμα πρέπει να έρθει τεχνικός κάθε μέρα έχω ενημερώσεις ότι υπάρχει τεχνικό θέμα και θα επιλυθεί μου κλείνουν ραντεβού και δεν έρχεται ο τεχνικός. Εδώ και 40 μέρες έχουν αρχίσει τα προβλήματα στο παλιό δίκτυο διακοπές τηλεφώνου και εδώ και αρκετές μέρες 15 μέρες έχει κοπεί το ίντερνετ με παράπονα με ενημερώνουν ότι δεν είναι δυνατόν η επιστροφή στο παλιό γιατί έχει αποκοπεί από το χαλκό και  μόνο οπτική ίνα την οποία πρέπει να έρθει τεχνικός για να συνδέσει το νέο ρούτερ. Σήμερα απευθύνθηκα στην ΕΕΤΤ οπότε τους είπα για το πρόβλημα και τη διακοπή του τηλεφώνου και του Internet μου είπαν να του στείλω τις απαντήσεις με email αλλά αφού δεν έχουνε e-mail να κάνω print screen το chat και τις ειδοποιήσεις στα SMS και βέβαια την την εξέλιξη της γραμμής με πρόοδο των εργασιών. Μου είπαν να ενημερώσω την Nova με οποιοδήποτε τρόπο ότι έκανα καταγγελία. Ενημέρωσα τη Nova τηλεφωνικά. Και περιμένω τώρα την  εταιρεία που θα στείλει τον τεχνικό να μου κλείσει ραντεβού. Πρόσφατα πάλι χτες 6323 είχα ενημερώσει για ραντεβού το πρωϊ και δεν ήρθε, λέει ότι έπαθε τροχαίο αυτός που ήταν να έρθει το πρωί μου κλείνει ραντεβού το μεσημέρι με άλλον δεν έρχεται ούτε αυτός και λέει ότι έχει κορωνοϊό αυτά όλα τα ανέφερα στη Nova περιμένουμε να δούμε τώρα πότε θα έρθει ο τεχνικός για να κάνει την αλλαγή. Η ιστορία με την αναβαθμίση δεν ήταν δικό μου θέμα αλλά ο ενοικιαστής ήθελε τηλέφωνο από μεταφορά με  γρήγορο ίντερνετ οπότε μόνο αυτή η λύση υπήρχε να δεχτώ την εγκατάσταση.   

Επανέρχομαι στην 1η Μαρτίου 23 με ενεργοποίησαν στη γραμμή  fiber 200/ 20 από τότε δεν έχω ίντερνετ μέχρι και τις 15 Μαρτίου έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο συνήγορο του καταναλωτή και ενημέρωσα και τη ΝΟVA. Μέσα σε τέσσερις μέρες έστειλαν τεχνικο και έκανε την ολοκλήρωση δεν έφταιγε τίποτα από το Φεβρουάριο η γραμμή ήταν ενεργοποιημένη αλλά το βύσμα της οπτικής ίνας δεν το είχε κολλήσει καλά 3 λεπτά δουλειά, εδώ και ενάμιση μήνα ταλαιπωρία. Το είχε δει ότι δεν ήτανε καλά κολλημένο και το παράτησε να έρθει ο άλλος να συνδέσει το router.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απιστευτη ταλαιπωρια και απο εμενα. 

Μεταφορα απο Cosmote λογω κοστους στη NOVA FTTH. Δεσμεύουν την γραμμη απο Παρασκευή 10 Μαρτιου οποτε και κοβεται το internet. Κούμπωνω επανω τον ρουτερ που εχω παραλαβει απο NOVA και δεν παιζει. 

Επειδη δεν ξερω τι εχει παιχτει ενημερωνω την Cosmote αφου η NOVA μου λεει οτι η γραμμη μου δεν εχει ενεργοποιηθει. Κλεινω ραντεβου με τεχνικό της Cosmote για Τρίτη 14 Μαρτιου. Το Σαββατο στις 11 κούμπωνω τον ρουτερ της Nova και παίζει σαν 24αρα. 

Ερχεται την Τριτη ο τεχνικος της Cosmote και με ενημερώνει οτι η Nova εχει δεσμευσει τη γραμμη απο την Παρασκευη και περιμενει ενεργοποιηση. Παραλληλα κοβεται και το Internet. Μου κλεινει ραντεβού η Nova για τεχνικο την Πέμπτη 16 Μαρτιου, αφου καταλαβα οτι εχουν χασει τα serial number του ρουτερ. 

Ερχεται την Πέμπτη 16 Μαρτιου ο τεχνικος της NOVA και μου λεει οτι δεν του ενεργοποιει το αιτημα και τους εχει στειλει τα serial και με σχολια. 

Παρασκευη 17 το μεσημερι ερχεται το ιντερνετ με 87 mbps, χωρις να εχει ενεργοποιηθει η γραμμη μου. Λεω οκ δεν το πειράζω μη μείνουμε σ/κ χωρις ιντερνετ.

Κυριακη μεσημερι στη 1, μου ερχεται μήνυμα "Καλως ηρθατε στη NOVA, ενεργοποιηθηκε η γραμμη σας." 

Απο εκεινη τη στιγμή δεν εχω ιντερνετ. Μετα απο ατελειωτα τηλεφωνα με ενημερωσαν οτι υπαρχει καποιο θεμα με τα serial που πρεπει να περασει καποιος. Τους λεω 10 μερες δεν μπορει καποιος να βαλει τα serial? Μου λενε, οτι ειναι θεμα του τεχνικου κλιμακιου και δεν μπορούν να μου απαντησουν.

Το link της βλαβης με sms που μιυ εστειλαν απο 16 του μηνος ενημερωση, εχει φτασει 22 Μαρτιου. 

Επειδη λοιπον (απο αυτα που διαβαζω) εγω δεν μπορω να μεινω χωρις ιντερνετ 1 μηνα λογω 2 ατομων τηλεργασιας και 3 μαθητων με εργασιες, γνωριζει κανεις αν μπορω να κανω αιτημα υπαναχωρισης; να ξαναγυρίσω στην Cosmote να ησυχάσω. 

Τι επιπτωσεις θα εχω; 

Ευχαριστώ προκαταβολικα για τον χρονο σας και συγνώμη για το σεντονι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωσική ρουλέτα τελικά η αλλαγή παρουχου , για να γλιτώσει κάποιος 10 ευρώ το μήνα ή 120 το χρόνο ,μια περίπτωση είναι να πάνε καλά και η άλλη, με τα την μετάβαση στο νέο παροχο να μην λειτουργεί τίποτα, και να μπλέξει κάποιος  με τεχνικούς τηλεφωνήματα αντικατάσταση  εξοπλισμού, ώρες αναμονής στο τηλέφωνο για να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο, χαμένες ώρες εργασίας αν η δουλειά χρειάζεται και ιντερνετ, και τελικά καταλήγουμε τα 120 ευρώ που θα γλυτώναμε το χρόνο, να τα φάμε σε xanax,θα έπρεπε να  υπήρχε κάποια προβλεψει  από την  εεττ ,σε περίπτωση φοριτοτητας αν π νέος παροχος δεν καταφέρει, για το αβ λόγο να παρέχει σωστές υπηρεσίες στον πελάτη, εντός ενός χρονικού διαστήματος πχ 30 ημερών, να μπορεί ο πελάτης να επιστρέψει στον παλιό η άλλο παροχο χωρίς ποινή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, markon είπε

Ρωσική ρουλέτα τελικά η αλλαγή παρουχου , για να γλιτώσει κάποιος 10 ευρώ το μήνα ή 120 το χρόνο ,μια περίπτωση είναι να πάνε καλά και η άλλη, με τα την μετάβαση στο νέο παροχο να μην λειτουργεί τίποτα, και να μπλέξει κάποιος  με τεχνικούς τηλεφωνήματα αντικατάσταση  εξοπλισμού, ώρες αναμονής στο τηλέφωνο για να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο, χαμένες ώρες εργασίας αν η δουλειά χρειάζεται και ιντερνετ, και τελικά καταλήγουμε τα 120 ευρώ που θα γλυτώναμε το χρόνο, να τα φάμε σε xanax,θα έπρεπε να  υπήρχε κάποια προβλεψει  από την  εεττ ,σε περίπτωση φοριτοτητας αν π νέος παροχος δεν καταφέρει, για το αβ λόγο να παρέχει σωστές υπηρεσίες στον πελάτη, εντός ενός χρονικού διαστήματος πχ 30 ημερών, να μπορεί ο πελάτης να επιστρέψει στον παλιό η άλλο παροχο χωρίς ποινή 

Αυτο το πραγμα ακριβως ειπα και εγω. Τα λεφτα που παω να γλιτωσω (14 ευρω το μηνα) θα τα φαω σε χαπια, τηλεφωνα και ψυχιατρους (ναι ψυχιατρους, οχι ψυχολογους). 

30 ημερες ειναι πολλες πλεον σε μια συγχρονη οικογενεια. Ενημέρωση , επικοινωνια, τηλεργασια, τηλεκπαιδευση, διασκεδαση κλπ ολα πλεον θελωντας και μη στηρίζονται στο ίντερνετ. Δεν είναι θεμα εθισμου. Ειναι θεμα πλεον ποιοτητας ζωης. Θα επρεπε εαν σε 1 εβδομαδα δεν εχεις ιντερνετ να θεωρειται ακυρο το συμβολαιο σου. Και οι μεσοβεζικες λυσεις Data στο κινητό δωρεαν ως backup δεν διορθώνουν τιποτα στο ελαχιστο. Ουτε τηλεδιασκεψη μπορεις να κανεις, ουτε να αντιμετωπισεις τον σύγχρονο ογκο δεδομένων που απαιτείται για τις καθημερινες αναγκες.

Στο θεμα μας τωρα η Nova επαθε κοκομπλοκο, προφανως, με τη συγχωνευση καθως απο περυσι ειχε προχωρησει σε δραματικη μειωση προσωπικου, με το σκεπτικό οτι θα απορροφήσει κοσμο της WIND. Για να μην μακρυγορουμε αυτο, προφανως παλι, οπως εχετε καταλαβει, δεν εχει παει και πολυ καλα οποτε ο κοσμος που επελεξε αυτη τη χρονική περιοδο (απο μεσα Δεκεμβρη εως τωρα) να μετακινηθει, να ταλαιπωρείται απο πολλες αστοχιες λογω ελλειψης οργάνωσης, μη εγκαιρης εκπαιδευσης κλπ. 

Τι μπορει να γινει; 2 ειναι τα ενδεχομενα. 

Α) Οσοι σκεφτονται μετακινηση προς NOVA αλλα ειναι απαραιτητο το ιντερνετ για αυτους να μην κάνουν καμια κινηση γιατι εαν κατσει μια στραβη θα φατε εναν μηνα τουλαχιστον, στο νερο, σε τηλεφωνα μηνυματα κλπ και ακρη δεν θα βγαλετε αφου δεν μπορουν να αντιμετωπίσουν διαφορετικα την κατασταση. Μεινετε εκει που ειστε κανεναν χρονο ακομα και μολις ομαλοποιηθει η κατασταση το ξανασυζητατε. 

Β) Οσοι τωρα εχετε ηδη μπει σε αυτον τον κυκεώνα και δεν βγαζετε ακρη ή οπλιστείτε με τεραστια υπομονη και περιμενετε, ή ακολουθηστε διαδικασιες ΕΕΤΤ. Καταγγελια μετα απο 6 εργασιμες, κρατειστε ολα τα αποδεικτικά (chat logs, mails κλπ) και μετα αναζητειστε αλλο παροχο. Ειλικρινα ετσι οπως ειναι η κατάσταση τωρα, εαν αντιμετωπιζετε προβλημα, πριν τον μηνα μην περιμενετε προκοπη ακομα και εαν ειναι κατι απιστευτα απλο.

Αυτη ειναι η γνώμη μου και οι συμβουλές μου βαση της προσφατης εμπειριας μου και χωρις να εχω ξεμπλέξει ακομα. 

Καλο κουραγιο και καλη δυναμη. 

Επεξ/σία από mypagio
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας αναφέρω λοιπόν με τη σειρά μου πως "τελείωσε" τυπικά η ιστορία μετά την καταγγελία της σύμβασης στην ΕΕΤΤ.

Ένα μήνα σχεδόν μετά την καταγγελία έλαβα επιστολή από τη NOVA  - επιστολή από τη NOVA προς ΕΕΤΤ και κοινοποίηση σε εμένα - στην οποία αφού απαριθμεί τις καταγγελίες μου, αναφέρει πως το αρμόδιο τμήμα έκανε ό,τι μπορούσε για τη διευθέτηση συστημικού προβλήματος που προέκυψε, απολογούνται για την τεχνική δυσλειτουργεία και μετά τη μεταφορά του τηλεφωνικού αρθμού σε έτερο πάροχο η εταιρία προέβη σε διακοπή των υπηρεσιών χωρίς κόστος αθέτησης δέσμευσης.

Διακρίνει εύκολα κανείς την "ανακούφιση" τους που άλλλαξα πάροχο ΠΡΙΝ τη λήξη προθεσμίας απάντησης στην ΕΕΤΤ αφού δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα και καμία δικαιολογία για την ... ανικανότητά τους.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, starconvict είπε

Ας αναφέρω λοιπόν με τη σειρά μου πως "τελείωσε" τυπικά η ιστορία μετά την καταγγελία της σύμβασης στην ΕΕΤΤ.

Ένα μήνα σχεδόν μετά την καταγγελία έλαβα επιστολή από τη NOVA  - επιστολή από τη NOVA προς ΕΕΤΤ και κοινοποίηση σε εμένα - στην οποία αφού απαριθμεί τις καταγγελίες μου, αναφέρει πως το αρμόδιο τμήμα έκανε ό,τι μπορούσε για τη διευθέτηση συστημικού προβλήματος που προέκυψε, απολογούνται για την τεχνική δυσλειτουργεία και μετά τη μεταφορά του τηλεφωνικού αρθμού σε έτερο πάροχο η εταιρία προέβη σε διακοπή των υπηρεσιών χωρίς κόστος αθέτησης δέσμευσης.

Διακρίνει εύκολα κανείς την "ανακούφιση" τους που άλλλαξα πάροχο ΠΡΙΝ τη λήξη προθεσμίας απάντησης στην ΕΕΤΤ αφού δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα και καμία δικαιολογία για την ... ανικανότητά τους.  

Δεν μπορούν να ανταπεξελθουν αδερφε. Το συστημικο τους προβλημα ειναι οτι προκυπτουν θεματα που ΔΕΝ ξερουν πως να τα λυσουν γτ ειναι καινουργια (μηχανήματα, εξοπλισμος, ολα) . Ο τελευταιος τεχνικος που ηρθε (4ος και κανονικος τεχνικος οχι πιτσιρικια με μπλοκακι) ειπε επι λεξη "Μλκα τι εχουν κανει;;;; αυτο που συμβαινει δεν γινεται!!!! Πρωτη φορα το βλεπω"

Αρα για αυτους εισαι πλέον ενα προβλημα λιγοτερο. Να σημειωσω εδω οτι, οσο και αν ακούτε "ναι το προωθησαμε να λυθει αμεσα", "ναι δωσαμε προτεραιοτητα" κλπ ΜΗΝ πιστεύετε τιποτα. Εχετε απλα παρει ενα νουμερακι βλαβης και περιμενετε υπομονετικα να ερθει η σειρα σας. Κανενας δεν θα σας δώσει προτεραιοτητα οσο και να κλαιγεστε. Ο μονος τροπος (αν τελικα θελετε να παραμεινετε) να λύσετε το θέμα σας και αυτο χωρις εγγυημενη επιτυχια ειναι να βρειτε καποιον γνωστό (βισμα) απο μεσα, να βαλει το case σας πιο πανω περνωντας τους αλλους που περιμενουν στην αναμονη. 

Επειδη και εγω εψαχνα να βρω καποια λυση μεσα στην απογοητευση μου, δυστυχώς αυτη ειναι η μαυρη αληθεια. Μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν ουτε κατι αλλο που σας κρυβουμε. Εκτος αν ειστε τυχεροι... 😉

Επεξ/σία από mypagio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εμπειρία μου λέει ότι μετά από συγχώνευση εταιρίας δεν πάς σε αυτή.

Είχα vodafone όταν έγινε η εξαγορά της cyta από τη vodafone για 5 μήνες σχεδόν κάθε 2 μέρες είχαν συστημικά στη σταθερή μια δεν είχαμε ίντερνετ , μια σταθερό μια κόλλαγε το ίντερνετ(mobile data vodafone ).

Οπότε το ίδιο πάθανε τώρα και η nova - wind 

 

 

Επεξ/σία από bill2015
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/3/2023 στις 12:16 ΜΜ, starconvict είπε

Ας αναφέρω λοιπόν με τη σειρά μου πως "τελείωσε" τυπικά η ιστορία μετά την καταγγελία της σύμβασης στην ΕΕΤΤ.

Ένα μήνα σχεδόν μετά την καταγγελία έλαβα επιστολή από τη NOVA  - επιστολή από τη NOVA προς ΕΕΤΤ και κοινοποίηση σε εμένα - στην οποία αφού απαριθμεί τις καταγγελίες μου, αναφέρει πως το αρμόδιο τμήμα έκανε ό,τι μπορούσε για τη διευθέτηση συστημικού προβλήματος που προέκυψε, απολογούνται για την τεχνική δυσλειτουργεία και μετά τη μεταφορά του τηλεφωνικού αρθμού σε έτερο πάροχο η εταιρία προέβη σε διακοπή των υπηρεσιών χωρίς κόστος αθέτησης δέσμευσης.

Διακρίνει εύκολα κανείς την "ανακούφιση" τους που άλλλαξα πάροχο ΠΡΙΝ τη λήξη προθεσμίας απάντησης στην ΕΕΤΤ αφού δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα και καμία δικαιολογία για την ... ανικανότητά τους.  

Σήμερα πήρα και εγω την απάντηση με συστημένο.

 

Δεν υπάρχει καμμία αναφορά στο τεχνικό κομμάτι και στο γιατί δεν είχα τηλέφωνο απο 25/1 μέχρι 20/2 όπου και αναγκαστικά ολοκλήρωσα τη φορητότητα προς άλλη εταιρεία, για να έχω επιτέλους τηλεφωνία.

Υπάρχει αναφορα μόνο στο οικονομικό κομμάτι, δηλαδή μου επιστρέφουν πίσω το ποσό που είχα προπληρώσει για τις μέρες που δεν είχα τηλεφωνία και δεν πληρώνω καμμία ποινή πρόωρης αποχώρησης και ακυρωτικά τέλη, όπως είχα ζητήσει.

Αυτή η στάση εμένα μου αρκεί, είναι δίκαιη και κρατάει την πόρτα ανοιχτή για το μέλλον, παρά τις εντάσεις που υπήρξαν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...