Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με σταθερό NOVA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 10/2/2023 στις 2:37 ΜΜ, Kortsakos είπε

Καλησπέρα, μπαίνω στο chat αλλά δεν μου απαντάει κάνεις. Στο τέλος δεν μου έβγαλε και κάποιο μνμ για αποστολή της συνομιλίας στο email.

Ήθελα να την κρατήσω διότι αυτός (εκπρόσωπος) που είχε συνδεθεί στις 12:40 και σταμάτησα το 14:34. Δεν απάντησε κάνεις στο chat.  Όλο ήταν στο status ο εκπρόσωπος πληκτρολογεί. 

Εγώ έχω ενεργοποιηθεί απο 21/01/2023 και δεν έχω ακόμα τηλεφωνώ σε γραμμή 200mbps. Είμαστε όλη την ώρα στα τηλ. ειδικά αυτές τις ημέρες. 

ακριβως το ιδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

21 ώρες πριν, kariolikos είπε

ακριβως το ιδιο

Τελικά εμένα μου το φτιάξανε την Παρασκευή 24-02-2023 (Η βλαβη ήταν απο 21-01-2023. Απο την ώρα όπου ενεργοποίησε η Nova την γραμμή μου). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kortsakos είπε

Τελικά εμένα μου το φτιάξανε την Παρασκευή 24-02-2023 (Η βλαβη ήταν απο 21-01-2023. Απο την ώρα όπου ενεργοποίησε η Nova την γραμμή μου). 

το δικό μου πρόβλημα ξεκινάει από 13/1 περίπου, απ την ενεργοποίηση της γραμμής 

Το αστείο ειναι μου ήρθε και mail για το προβλεπόμενο τέλος επανασύνδεσης 

«Εφαρμογή Τέλους Επανασύνδεσης από 01/04/23»

…τέλος σύνδεσης θα έπρεπε να λέγεται …

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 25/02/2023 at 13:43, Metal_Head said:

Ναι, έχεις δίκιο ότι δεν είναι το σωστό, τις επόμενες μέρες θα κανονίσω να αλλάξω τη πρίζα με μια διπλή και να προχωρήσω όπως προτείνουν εδώ που φαντάζομαι θα είναι οκ.

https://www.adslgr.com/forum/threads/1005321-Συνδεσμολογία-διπλής-τηλεφωνικής-πρίζας-LEGRAND-RJ11-χωνευτής-για-ADSL-και-τηλεφωνία

γινεται και χωρις διπλη πριζα. μπορεις ειτε να κανεις μια ματιση απο το πλαι απο το πριζακι και να γυρισεις την τηλεφωνια ειτε να εχεις την κανονικη την πριζα και διπλα ακριβως βαζεις μια μικρη αυτοκολλητη και τα καλωδια παλι περνανε πλαγια.απλα την χωνευτη δεν πρεπει να την σφιξεις τερμα για να μην πληγωσεις τα καλωδια.εννοειται και το τονιζω οτι η σωστη ομορφη περιποιημενη λυση ειναι  η διπλη πριζα.το αν μπορεις να κανεις επιστροφη της τηλεφωνιας εξαρτατε απο το ποσα ζευγαρια καλωδια εχεις.αν το ρουτερ ειναι στην κεντρικη ολα οκ.αν ομως θες το ρουτερ να ειναι στο δωματιο σου τοτε πχ μπορει να μην υπαρχει ζευγαρι καλωδιων για να κανεις επιστροφη την τηλεφωνια στο κεντρικο πριζακι οποτε εκει ή θα περασεις εξωτερικο καλώδιο ή θα κανεις την επιστροφη με το λαθος τροπο που εκανες και εσυ, είτε δεν θα βαλεις καθολου αλλο τηλεφωνο παρα μονο στο δωματιο σου.πχ ενα ασυρματο με διπλη βαση

On 02/03/2023 at 12:50, Kortsakos said:

Τελικά εμένα μου το φτιάξανε την Παρασκευή 24-02-2023 (Η βλαβη ήταν απο 21-01-2023. Απο την ώρα όπου ενεργοποίησε η Nova την γραμμή μου). 

μπορεις να ζητησεις πιστωση

On 01/03/2023 at 15:14, kariolikos said:

ακριβως το ιδιο

Καλη υπομονη.αρκετα προβληματακια με διαφορα πραγματα οπως πχ το nova app μετα το merge

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το app και το myaccount έχει πρόβλημα 

μου έχουν κάνει πίστωση λόγω της βλάβης και δεν έχω πρόσβαση στην online  πληρωμή με κάρτα, ούτε ήρθε το sms & mail με τον λογαριασμό.

Πάντως μετά από σχεδόν 2 μήνες από την αρχή του προβλήματος, από την αρχική σύνδεση δηλαδή, εχτές άναψε και το λαμπάκι του τηλεφώνου στο ρουτερ κ έχουμε πλέον + τηλέφωνο!

Δεν πιάνω ακόμα τις τρελές ταχύτητες, τουλάχιστον ομως, έληξε η βλάβη του τηλεφώνου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, kariolikos said:

και το app και το myaccount έχει πρόβλημα 

μου έχουν κάνει πίστωση λόγω της βλάβης και δεν έχω πρόσβαση στην online  πληρωμή με κάρτα, ούτε ήρθε το sms & mail με τον λογαριασμό.

Πάντως μετά από σχεδόν 2 μήνες από την αρχή του προβλήματος, από την αρχική σύνδεση δηλαδή, εχτές άναψε και το λαμπάκι του τηλεφώνου στο ρουτερ κ έχουμε πλέον + τηλέφωνο!

Δεν πιάνω ακόμα τις τρελές ταχύτητες, τουλάχιστον ομως, έληξε η βλάβη του τηλεφώνου 

σε παρα πολλα ατομα υπαρχει θεμα με το My account.ημουν απο τους τυχερους που δουλευει μια χαρα και φαινονται ολες οι υπηρεσιες μου μεσα.δεν ξερω αν επαιζε ρολο οτι ειχα ηδη και το Nova my account app αλλα και της wind Λογω συνδεσης με wind.Και απλα μια μερα μπηκα sto app της wind που εγινε Nova και ειδα μεσα και το σταθερο και το eon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 21/02/2023 at 18:43, mphxths said:

Θελω να πιστευω οτι μιλαμε για το router του παροχου ε ? Σε αλλο δεν θα παιξει το τηλεφωνο. Εφοσον παντα υποθετουμε οτι εχει γυρισει σε voip.
 

Το ιδανικο σεναριο ειναι η κεντρικη πριζα σου να ειναι "σκετη" απο διακλαδωσεις προς δευτερες και τριτες πριζες. Δηλαδη το καλωδιο απεξω (κατανεμητη κτιριου) να σκαει στην κεντρικη πριζα και τιποτα αλλο σε αυτην. Για να πιασεις θεωρητικα το μαξιμουμ της ταχυτητας που ειναι εφικτο. Στο πρωτο σκρινσοτ που ειχες βαλει , η γραμμη εδειχνε οτι εχει την δυνατοτητα να συγχρονισει και παραπανω...

https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 22/02/2023 at 23:59, Metal_Head said:

Τους πήρα τηλ σήμερα, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι. Τελικά, το απόγευμα έφτιαξε το internet και πιάνει σταθερά 90 (με το παλιό router). Και θα στείλουν και τεχνικό να δούμε τι θα γίνει και με το σταθερό. Εκτός και αν φτιάξει και αυτό μόνο του, γιατί άκρη δε βγάζω πια...

γενικως με το Merge εσκασαν διαφορα προβληματακια. και δεν ηταν καλως  ή κακως οτι μια μεγαλη εταιρεια πηρε μια μικρη εταιρεια οπως εγινε με vivodi κτλ αλλα οτι και οι 2 ηταν αρκετα μεγαλες εταιρειες. και αντε να τα ενοποιησεις ολα αυτα σιγα σιγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/3/2023 στις 11:28 ΜΜ, poulinos είπε

γινεται και χωρις διπλη πριζα. μπορεις ειτε να κανεις μια ματιση απο το πλαι απο το πριζακι και να γυρισεις την τηλεφωνια ειτε να εχεις την κανονικη την πριζα και διπλα ακριβως βαζεις μια μικρη αυτοκολλητη και τα καλωδια παλι περνανε πλαγια.απλα την χωνευτη δεν πρεπει να την σφιξεις τερμα για να μην πληγωσεις τα καλωδια.εννοειται και το τονιζω οτι η σωστη ομορφη περιποιημενη λυση ειναι  η διπλη πριζα.το αν μπορεις να κανεις επιστροφη της τηλεφωνιας εξαρτατε απο το ποσα ζευγαρια καλωδια εχεις.αν το ρουτερ ειναι στην κεντρικη ολα οκ.αν ομως θες το ρουτερ να ειναι στο δωματιο σου τοτε πχ μπορει να μην υπαρχει ζευγαρι καλωδιων για να κανεις επιστροφη την τηλεφωνια στο κεντρικο πριζακι οποτε εκει ή θα περασεις εξωτερικο καλώδιο ή θα κανεις την επιστροφη με το λαθος τροπο που εκανες και εσυ, είτε δεν θα βαλεις καθολου αλλο τηλεφωνο παρα μονο στο δωματιο σου.πχ ενα ασυρματο με διπλη βαση

μπορεις να ζητησεις πιστωση

Καλη υπομονη.αρκετα προβληματακια με διαφορα πραγματα οπως πχ το nova app μετα το merge

Το ξέρω. μου στείλανε μνμ. Αλλά έτσι και αλλιώς μου είχαν κάνει δώρο (υποτίθεται τουλάχιστον) 3 μήνες δωρεάν πάγια. Είχα καθυστέρηση στην εγκατάσταση της οπτικής ίνας. Την αίτηση την είχα υπογράψει το Πάσχα του 2022 και η εγκατάσταση τελείωσε 21-01-2023. Πάντος εμένα μου δουλεύουν όλα τώρα. Και τηλ και το internet δουλεύει στην ονομαστική και app κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ έχω ξεκινήσει από το Δεκέμβριο στις 31 Ιανουαρίου ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση της οπτικής ίνας χωρίς να συνδεθεί το router της οπτικής ίνας με κόψανε από το προηγούμενο FTΤH 100άρα πάρα πολύ καλή σύνδεση εδώ και τρία χρόνια. Η οπτική ίνα ήτανε έξω από το σπίτι εδώ και τρία χρόνια αλλά δεν με συνδέουν εκεί. Κάνω αναβάθμιση σε 200άρα από το Νοέμβριο. Και ολοκληρώθηκε 31 Ιανουαρίου από τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Η οπτική ίνα είναι μες στο σπίτι το ρούτερ έχει έρθει το huawei, για να συνδεθεί όμως η οπτική ίνα να έχει σήμα πρέπει να έρθει τεχνικός κάθε μέρα έχω ενημερώσεις ότι υπάρχει τεχνικό θέμα και θα επιλυθεί μου κλείνουν ραντεβού και δεν έρχεται ο τεχνικός. Εδώ και 40 μέρες έχουν αρχίσει τα προβλήματα στο παλιό δίκτυο διακοπές τηλεφώνου και εδώ και αρκετές μέρες 15 μέρες έχει κοπεί το ίντερνετ με παράπονα με ενημερώνουν ότι δεν είναι δυνατόν η επιστροφή στο παλιό γιατί έχει αποκοπεί από το χαλκό και  μόνο οπτική ίνα την οποία πρέπει να έρθει τεχνικός για να συνδέσει το νέο ρούτερ. Σήμερα απευθύνθηκα στην ΕΕΤΤ οπότε τους είπα για το πρόβλημα και τη διακοπή του τηλεφώνου και του Internet μου είπαν να του στείλω τις απαντήσεις με email αλλά αφού δεν έχουνε e-mail να κάνω print screen το chat και τις ειδοποιήσεις στα SMS και βέβαια την την εξέλιξη της γραμμής με πρόοδο των εργασιών. Μου είπαν να ενημερώσω την Nova με οποιοδήποτε τρόπο ότι έκανα καταγγελία. Ενημέρωσα τη Nova τηλεφωνικά. Και περιμένω τώρα την  εταιρεία που θα στείλει τον τεχνικό να μου κλείσει ραντεβού. Πρόσφατα πάλι χτες 6323 είχα ενημερώσει για ραντεβού το πρωϊ και δεν ήρθε, λέει ότι έπαθε τροχαίο αυτός που ήταν να έρθει το πρωί μου κλείνει ραντεβού το μεσημέρι με άλλον δεν έρχεται ούτε αυτός και λέει ότι έχει κορωνοϊό αυτά όλα τα ανέφερα στη Nova περιμένουμε να δούμε τώρα πότε θα έρθει ο τεχνικός για να κάνει την αλλαγή. Η ιστορία με την αναβαθμίση δεν ήταν δικό μου θέμα αλλά ο ενοικιαστής ήθελε τηλέφωνο από μεταφορά με  γρήγορο ίντερνετ οπότε μόνο αυτή η λύση υπήρχε να δεχτώ την εγκατάσταση.   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/3/2023 στις 10:50 ΠΜ, kariolikos είπε

και το app και το myaccount έχει πρόβλημα 

μου έχουν κάνει πίστωση λόγω της βλάβης και δεν έχω πρόσβαση στην online  πληρωμή με κάρτα, ούτε ήρθε το sms & mail με τον λογαριασμό.

Πάντως μετά από σχεδόν 2 μήνες από την αρχή του προβλήματος, από την αρχική σύνδεση δηλαδή, εχτές άναψε και το λαμπάκι του τηλεφώνου στο ρουτερ κ έχουμε πλέον + τηλέφωνο!

Δεν πιάνω ακόμα τις τρελές ταχύτητες, τουλάχιστον ομως, έληξε η βλάβη του τηλεφώνου 

και...η βλαβη ξαναρθε ..τηλεφωνο κομμενο ξανα,,

omfg ρε παιδια εκει στην νοβα ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας πω και εγώ από τη δικιά μου μεριά το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την παλιά Wind - Nova και δεν ξέρω τι να κάνω. Ειχα Wind εταιρικό σταθερό πολλά χρόνια και τα τελευταία 2,5 χρόνια 100fiber οπτική ίνα με πάγιο 30 ευρώ. με τελευταία ανανέωση συμβολαίου τον Νοέμβριο του 22. Τους πήρα τηλέφωνο 15 Ιανουαρίου για αναβάθμιση γραμμής από 100 fiber σε 200 fiber (με τιμή 33 ευρώ) μου είπαν okay μπορείς και μου στείλανε στο e-mail μου το pdf συμβόλαιο με λάθος όμως τιμή παγίου στα 38 ευρώ και όχι 33. Τους πήρα πίσω αρκετά τηλέφωνα μου είπαν μην υπογράψω θα στείλουν νέο διορθωμένο και μετά από 10 μέρες αρχές Φεβρουαρίου μου ξανά στείλανε το ίδιο λάθος pdf συμβόλαιο με 38 ευρώ αντί 33. Από τότε τους έχω πάρει πάνω από 15 τηλέφωνα στην Nova Business Care 1277 γιατί είναι εταιρικό και δεν με παίρνει πίσω κανένας τηλέφωνο με 40 λεπτά αναμονή στο κάθε τηλέφωνο και μου λένε το αίτημα σας έχει προωθείθει στο αντίστοιχο τμήμα θα σας πάρουν τηλέφωνο αλλά μετά από 1 μήνα τίποτα.

Μάλιστα τελευταία φορά μου είχε πει ένας υπάλληλος καί με τρέλανε εντελώς να μην σε νοιάζει το λάθος pdf είναι λέει λάθος του συστήματος μηχανογραφικο και δεν θα υπάρχει πρόβλημα να το υπογράψω αν έχετε συμφωνήσει το 33 θα ισχύει κανονικά αυτό που έχετε συμφωνήσει τηλεφωνικά και του λέω αυτό που λέτε είναι στον αερο εντελώς αντί επαγγελματικό δεν γίνεται να υπογράψω έτσι στον αέρα δεν θα είμαι καλυμμένος. Μετά από πόσα τηλέφωνα κράξιμο και έπειτα από νέο email παραπόνων 01/03 με πήρε σήμερα μία κυρία πριν από λίγο από τα κεντρικά από ένα κινητό και μου είπε ότι εάν σου στείλω αυτό που συμφωνούμε τηλεφωνικά (τα 33 ευρώ δηλαδή) με ένα κείμενο που να λέει τιμές από το Gmail της με κοινοποίηση στον προϊστάμενο αλλά μπορεί ενδεχομένως να μου ξαναστείλουν λάθος pdf με λάθος τιμή αλλά πρέπει να το υπογράψω και θα ισχύει θα είσαι καλυμμένος με Το αρχικό email που θα έχουμε συμφωνήσει εμείς. Πέραν ότι είναι εντελώς κουλά όλα αυτά εσείς τι λέτε να παραμείνω στην 100fiber με 30 ευρώ που πληρώνω τώρα και είμαι σχετικά καλά ή να κάνω το βήμα για 200 fiber με 33 ευρώ θα βάλω μπελά στο κεφάλι μου τι λέτε?? Εσείς θα δεχοσασταν να υπογράφετε συμβόλαιο που μέσα να λέει άλλη τιμή και έξω ένα απλό κείμενο με άλλη τιμή υπάρχει κάλυψη η λένε ότι ναναι?? 

Επεξ/σία από GEOZN8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά απο σημερινή επικοινωνία , που έκανα , μου ανέφεραν ότι υπάρχει πρόβλημα με το provisioning και με το σειριακό αριθμό του router ,ότι δεν μπορεί να αντιστοιχηθεί.

Κάποιος με τις σχετικές γνωσεις , ενδεχομένως να αντιλαμβάνεται τι σημαίνει αυτό και να συμπάσχει ως ένα βαθμό με την τεχνική ομάδα , παρ' όλα αυτά εγώ το μόνο που ακούω είναι το μπιπ μπιπ στο ακουστικό μου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kariolikos είπε

Μετά απο σημερινή επικοινωνία , που έκανα , μου ανέφεραν ότι υπάρχει πρόβλημα με το provisioning και με το σειριακό αριθμό του router ,ότι δεν μπορεί να αντιστοιχηθεί.

Κάποιος με τις σχετικές γνωσεις , ενδεχομένως να αντιλαμβάνεται τι σημαίνει αυτό και να συμπάσχει ως ένα βαθμό με την τεχνική ομάδα , παρ' όλα αυτά εγώ το μόνο που ακούω είναι το μπιπ μπιπ στο ακουστικό μου .

Το είχαν πεί και σε εμένα αυτό όπως και πόσες άλλες δικαιολογίες, για "πρόβλημα μηχανογράφησης" και γιατί τότε έπαιξε μια μέρα και μετά σταμάτησε να παίζει; και που είναι το θέμα ας τους έστελνες εσύ το serial...με μια φωτογραφία. τα έχουν τόσο κλειδωμένα που έχουν κλειδωθεί και οι ίδιοι απ έξω...με πήραν 11 το βράδυ να κάνω reset γιατι δεν μπορούσε να γίνει απομακρυσμένα.

Έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ και περιμένει η ΕΕΤΤ την απάντηση της εταιρείας, φυσικά εγω έχω ήδη φύγει για Vodafone όπου το τηλέφωνο δούλεψε απροβλημάτιστα απο το πρώτο δευτερόλεπτο που το σύνδεσα στο router...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

μα το εχουν το serial ..και τους το εχω δωσει ( αν ειναι δυνατον να μην ξερουν ποιο serial μου εστειλαν , ας έχει, μου ζητηθηκε και τους το έστειλα ) .Πήγα σε καταστημα να ρωτήσω τι βλέπουν αυτοί στην καρτέλα μου, και η κοπέλα κατευθείαν εβγαλε να μου δωσει καποιο εγγραφο απαλλαγης από τα τέλη υπαναχώρησης για να πάω σε άλλο πάροχο

Το μόνο που δεν θέλω να χάσω είναι τα κανάλια της Nova , είμαι ικανοποιημένος από το περιεχόμενο και μάλλον πρέπει να βρω εναλλακτική ως προς τη σύνδεση .

Το κόστος του πακέτου που έχω είναι για Nova Cinema  & 200αρα γραμμη FTTH  είναι 32€/μήνα.

Είναι αρκετά συμφέρουσα τιμή,αλλα από ότι φαίνεται...

Επεξ/σία από kariolikos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...