kirileman Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Το ίδιο πρόβλημα και εδώ. Δεν έχω τηλέφωνο από την ημέρα της σύνδεσης. Κλείνω μήνα σε λίγες μέρες.
Spanos Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 14 ώρες πριν, starconvict είπε Από εδώ κατέβασα το έγγραφο και το συμπλήρωσα. Συμπεριέλαβα και τα απαραίτητα, ταυτότητα, σε έντυπη μορφή τα μηνύματα που παραπέμπουν καθημερινά σε μεταγενέστερη ημερομηνία - τα έφτιαξα σε διαδοχική χρονική σειρά από όπου φαίνεται και η ημερομηνία αναφοράς της βλάβης. Είχα κάνει και printscreen τις συνομιλίες στο chat και εκτύπωσα και τα απαντητικά mail της εταιρίας - nova - από όπου φαίνεται και ο μοναδικός αριθμός αναφοράς του προβλήματος. Όλα αυτά μαζί τόσο στον ΕΕΤΤ - ηλεκτρονικά - όσο και ιδιοχείρως σε υποκατάστημα της εταιρίας. Αν χρειάζεσαι περισσότερα, ευχαρίστως σε μνμ. Aφου σου απάντησαν κιόλας είσαι τυχερός, εμένα δεν μου απαντάνε ούτε απο τη φόρμα και δεν έχω πάρει μοναδικό αριθμό αναφοράς προβλήματος και προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ με τις συνομιλίες, τα αυτοποιημένα μηνύματα που στέλνει ως απάντηση η φόρμα επικοινωνίας και ανέφερα οτι η εταιρεία αρνείται να δώσει απάντηση και χρόνο αποκατάστασης.
NIKOSKURT Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 τελικα εγινε το προβλημα αυτο σε κανεναν? απο χθες που εκανα αναβαθμιση απο 50 σε 100 . το σταθερο ειναι off
starconvict Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Το πρόβλημα σε εμένα τουλάχιστον παραμένει. Μου έστειλαν και σπό την ΕΕΤΤ αριθμό πρωτοκόλου της καταγγελίας και "ενημέρωσαν την εταιρία " και φυσικά "Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 27-03-2023" !!!! Σχεδόν 2 μήνες μετά από την κατάθεση της καταγγελίας! 2
Spanos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 1 ώρα πριν, starconvict είπε Το πρόβλημα σε εμένα τουλάχιστον παραμένει. Μου έστειλαν και σπό την ΕΕΤΤ αριθμό πρωτοκόλου της καταγγελίας και "ενημέρωσαν την εταιρία " και φυσικά "Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελίας σας είναι 27-03-2023" !!!! Σχεδόν 2 μήνες μετά από την κατάθεση της καταγγελίας! Ναι αλλά έχεις δικαίωμα να φύγεις αφού δεν σου παρέχουν υπηρεσία
starconvict Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, Spanos είπε Ναι αλλά έχεις δικαίωμα να φύγεις αφού δεν σου παρέχουν υπηρεσία Έχω ήδη κάνει αίτηση φορητότητας στον cosmote 1
Spanos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2023 14 ώρες πριν, starconvict είπε Έχω ήδη κάνει αίτηση φορητότητας στον cosmote και γω τα ίδια αλλα στη vodafone, έχει έρθει και το ρούτερ και περιμένω...να πω επιτέλους τηλέφωνο το 2023
NIKOSKURT Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Ενημερωση. εδω και μια ωρα το σταθερο δουλευει κανονικα. δεν ξερω για ποσο ακομα 😑 αλλα εγινε 1
poulinos Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 5 hours ago, NIKOSKURT said: Ενημερωση. εδω και μια ωρα το σταθερο δουλευει κανονικα. δεν ξερω για ποσο ακομα 😑 αλλα εγινε αφου επαιξε δυσκολο να γινει κατι εκτος αν μιλαμε για βλαβη γραμμης μετα.
musiccc444 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Όπως είχα αναφέρει παραπάνω, ήμουν κι εγώ χωρίς τηλέφωνο,(2 εβδομάδες μεχρι σήμερα)μετά από αναβάθμιση από 50 σε 100. Σήμερα λοιπόν με ενημέρωσαν με sms ότι επιλύθηκε η βλάβη με το τηλέφωνο και πως θα μου πιστώσουν στον επόμενο λογαριασμό, τις ημέρες που είχα βλάβη. Το τσέκαρα και όντως λειτουργεί,όπως και η αναγνώριση κλήσης (έχω ZTE router και νομίζω το πρόβλημα με την αναγνώριση αφορά τα zyxel με συγκεκριμένες τηλ. συσκευές). Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2023 από musiccc444
poulinos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 On 16/02/2023 at 17:34, musiccc444 said: Όπως είχα αναφέρει παραπάνω, ήμουν κι εγώ χωρίς τηλέφωνο,(2 εβδομάδες μεχρι σήμερα)μετά από αναβάθμιση από 50 σε 100. Σήμερα λοιπόν με ενημέρωσαν με sms ότι επιλύθηκε η βλάβη με το τηλέφωνο και πως θα μου πιστώσουν στον επόμενο λογαριασμό, τις ημέρες που είχα βλάβη. Το τσέκαρα και όντως λειτουργεί,όπως και η αναγνώριση κλήσης (έχω ZTE router και νομίζω το πρόβλημα με την αναγνώριση αφορά τα zyxel με συγκεκριμένες τηλ. συσκευές). οσο ξερω και εγω ειναι για τα zyxel μονο εχω zyxel μου παιζει η αναγνωριση
musiccc444 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Ο αδερφός μου με 50αρα, έχει zyxel και με ενσύρματο έχει κανονικά αναγνώριση ενώ με ασύρματο gigaset όχι. Λένε ότι είναι θέμα firmware και περιμένουν update από τον κατασκευαστή. 1
poulinos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2023 1 hour ago, musiccc444 said: Ο αδερφός μου με 50αρα, έχει zyxel και με ενσύρματο έχει κανονικά αναγνώριση ενώ με ασύρματο gigaset όχι. Λένε ότι είναι θέμα firmware και περιμένουν update από τον κατασκευαστή. Οτι θα βγει νεο firmware ειναι αληθεια. τωρα το ποτε ακριβως θα δειξει. 1
Metal_Head Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Είχα κάνει και εγώ αίτηση πριν κάποιες μέρες για αναβάθμιση από 50 στα 100. Η αναβάθμιση ήταν να γίνει την Παρασκευή 17/2. Όντως για κάποια λεπτά διακόπηκε το internet και επανήλθε και μετά από λίγη ώρα σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς το σταθερό (το οποίο είναι σε άλλη πρίζα). Κανονικά δεν έπρεπε να έχει τελειώσει η αναβάθμιση από την Παρασκευή ? Γιατί ακόμα και σήμερα ούτε το σταθερό έχει φτιάξει, αλλά ούτε η ταχύτητα έχει πάει στα 100 (Στα speedtest ξεκινά στιγμιαία κάπου στα 70-80 και πέφτει παλι στα 50). Και δεν μου έστειλαν και ποτέ μνμ για να συνδέσω το νέο router (Zyxel) που μου έστειλαν (όπως είχαν ενημερώσει). Είναι φυσιολογικό να θέλει περισσότερες μέρες ή κάτι πάει στραβά, οπότε να επικοινωνήσω μαζί τους ?
mphxths Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2023 48 λεπτά πριν, Metal_Head είπε Είχα κάνει και εγώ αίτηση πριν κάποιες μέρες για αναβάθμιση από 50 στα 100. Η αναβάθμιση ήταν να γίνει την Παρασκευή 17/2. Όντως για κάποια λεπτά διακόπηκε το internet και επανήλθε και μετά από λίγη ώρα σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς το σταθερό (το οποίο είναι σε άλλη πρίζα). Κανονικά δεν έπρεπε να έχει τελειώσει η αναβάθμιση από την Παρασκευή ? Γιατί ακόμα και σήμερα ούτε το σταθερό έχει φτιάξει, αλλά ούτε η ταχύτητα έχει πάει στα 100 (Στα speedtest ξεκινά στιγμιαία κάπου στα 70-80 και πέφτει παλι στα 50). Και δεν μου έστειλαν και ποτέ μνμ για να συνδέσω το νέο router (Zyxel) που μου έστειλαν (όπως είχαν ενημερώσει). Είναι φυσιολογικό να θέλει περισσότερες μέρες ή κάτι πάει στραβά, οπότε να επικοινωνήσω μαζί τους ? Μηπως η τηλεφωνια εγινε voip ? Για αυτο δεν δουλευει το τηλεφωνο που ειναι στην πριζα ? Οσο για την ταχυτητα , δειξε μας στατιστικα απο το μοντεμ να δουμε τι εχει κανει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα