Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με σταθερό NOVA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα έγινε καταγγελία της σύμβασης στη NOVA και ταυτόχρονα καταγγελία στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών καθώς το πρόβλημα δεν έχει λυθεί. Επισύναψα όλες τις συνομιλίες στον ΕΕΤΤ και βλέπουμε. Στη NOVA έκανα αμφισβήτηση συμβολαίου μέσα από το site της εταιρίας αλλά παρέδωσα και τα έγγραφα σε υποκατάστημά τους - η υπάλληλος δεν ήθελε να τα δεχτεί αλλά όταν της είπα ότι αυτή η κίνηση γίνεται μετά από υπόδειξη του ΕΕΤΤ και του ΕΚΠΟΙΖΩ , φώναξε από μέσα (ο προϊστάμενος προφανώς ) να τα δεχτεί κανονικά. Δεν έλαβα κάποιο απαντητικό mail από τον ΕΕΤΤ αλλά αναμένω. Αν προτείνεται κάτι επιπλέον, ευπρόσδεκτο. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 28/1/2023 στις 7:30 ΜΜ, poulinos είπε

μπορεις να κανεις αλλα δεν νομιζω να αλλαξει κατι.

Σήμερα το μεσημέρι, ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνία, αλλά χωρίς αναγνώριση κλήσης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, tasvar είπε

Σήμερα το μεσημέρι, ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνία, αλλά χωρίς αναγνώριση κλήσης...

Με ενημέρωσαν σήμερα πως το θέμα με την αναγνώριση κλήσης είναι από το firmware των zyxel ρουτερ και θα λυθεί σύντομα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα σήμερα αίτηση φορητότητας στον cosmote. Η βλάβη εννοείται πως δεν έχει διορθωθεί. Από την Nova όταν έλαβαν την καταγγελία σύμβασης - και μόνο τότε - επικοινώνησαν μαζί μου για να "επιληφθούν άμεσα του προβλήματος" αλλά και για να μάθουν αν έχω προχωρήσει σε καταγγελία στον ΕΕΤΤ. Με έπιασαν τα γέλια - για να μην φουντώσω και με βρει και κανένα κακό, καθότι και κάποιας ηλικίας. Το παράξενο είναι - άσχετο με τη βλάβη - πως σε ερώτησή μου στην εξυπηρέτηση πελατών για τυχόν ρήτρα αποχώρησης - καθότι το συμβόλαιο λήγει τον 1/2024 - ΔΕΝ βλέπουν 'χρηματική ποινή" για πρόωρη αποχώρηση. Είδομεν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει γενικό θέμα στη Nova, έχει μείνει αρκετός κόσμος χωρίς τηλέφωνο και εγω προσωπικά απο τις 25/1. Το ξέρουν οτι υπάρχει θέμα και σε κοροιδεύουν στην υποστήριξη, ούτε λένε που ακριβώς είναι το θέμα, ούτε δίνουν ημερομηνία αποκατάστασης. Επαναλαμβάνω, το πρόβλημα είναι μεγάλο και γενικό, υπάρχουν συνδρομητές που σε λίγο κλείνουν μήνα χωρίς τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια κι εγώ,αναβάθμιση από 50 σε 100 και έκλεισα εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο, με την ημερομηνία επίλυσης απλά να παρατείνεται.

Έχουν χάσει τη μπάλα με τα firmwares και τις ρυθμίσεις στα routers μετά την συγχώνευση, μου το επιβεβαίωσε και τεχνικος που έστειλαν, ο οποίος βρήκε άριστη την γραμμή και αναρωτιόταν γιατί τον έστειλαν,  αφού το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα στις απομακρυσμενες ρυθμίσεις.

Ο αδερφός μου που δεν είχε επίσης τηλέφωνο μετά την αναβάθμιση από 24 σε 50, του το έφτιαξαν σε 3 ημέρες,  αλλά χωρίς αναγνώριση κλήσης, κάτι που επίσης παραμένει πρόβλημα σε πολλούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα θα προσθέσω και εγώ την εμπειρία μου από την ασόβαρη εταιρεία - όπως αποδείχθηκε - που λέγεται Nova.

Βρίσκομαι στην περιοχή Εθνικής Αντιστάσεως στο Ηράκλειο κι από την Δευτέρα το μεσημέρι σταμάτησε να λειτουργεί το ίντερνετ και το τηλέφωνο. Έχω μιλήσει πάνω από 10 φορές στο 13700 ζητώντας τους να με ενημερώσουν για την πορεία της βλάβης στην περιοχή γιατί χρειάζομαι την σύνδεση για την δουλειά μου. Κανείς δεν ξέρει να μου πει...

Με τα πολλά, κάλεσα σήμερα στο 13800 προκειμένου να τους ρωτήσω για την διακοπή του συμβολαίου μου (τέλη διακοπής κλπ). Αφού με συνέδεσαν με 5 διαφορετικά άτομα, ο έκτος είπε ένα ποιηματάκι ότι γίνεται συστημική αναβάθμιση και θα με καλέσουν εκείνοι πίσω, χωρίς να ακούει τι του λέω...

Κρίμα, είμαι συνδρομητής από εποχή Filmnet, ούτε εγώ δεν θυμάμαι πόσα χρόνια. Η εταιρεία δείχνει την σοβαρότητα της και το πραγματικό της πρόσωπο στα δύσκολα κι όχι όταν όλα πηγαίνουν ρολόι.

Τελικά από ότι βλέπω, δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό αλλά μάλλον η πολιτική της εταιρείας. Κρίμα και πάλι κρίμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 31/01/2023 at 19:30, tasvar said:

Σήμερα το μεσημέρι, ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνία, αλλά χωρίς αναγνώριση κλήσης...

τουλαχιστον επαιξε το πρωτο κομματι. αν ειναι θεμα firmware τοτε θα γινει μαλλον κανα μαζικο update.

16 hours ago, gvardal said:

Καλησπέρα σε όλους. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα θα προσθέσω και εγώ την εμπειρία μου από την ασόβαρη εταιρεία - όπως αποδείχθηκε - που λέγεται Nova.

Βρίσκομαι στην περιοχή Εθνικής Αντιστάσεως στο Ηράκλειο κι από την Δευτέρα το μεσημέρι σταμάτησε να λειτουργεί το ίντερνετ και το τηλέφωνο. Έχω μιλήσει πάνω από 10 φορές στο 13700 ζητώντας τους να με ενημερώσουν για την πορεία της βλάβης στην περιοχή γιατί χρειάζομαι την σύνδεση για την δουλειά μου. Κανείς δεν ξέρει να μου πει...

Με τα πολλά, κάλεσα σήμερα στο 13800 προκειμένου να τους ρωτήσω για την διακοπή του συμβολαίου μου (τέλη διακοπής κλπ). Αφού με συνέδεσαν με 5 διαφορετικά άτομα, ο έκτος είπε ένα ποιηματάκι ότι γίνεται συστημική αναβάθμιση και θα με καλέσουν εκείνοι πίσω, χωρίς να ακούει τι του λέω...

Κρίμα, είμαι συνδρομητής από εποχή Filmnet, ούτε εγώ δεν θυμάμαι πόσα χρόνια. Η εταιρεία δείχνει την σοβαρότητα της και το πραγματικό της πρόσωπο στα δύσκολα κι όχι όταν όλα πηγαίνουν ρολόι.

Τελικά από ότι βλέπω, δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό αλλά μάλλον η πολιτική της εταιρείας. Κρίμα και πάλι κρίμα...

αλλο πρόβλημα το internet ok αλλα προβλημα με voice και αλλο προβλημα no internet no voice που εισαι εσυ που πιθανοτατα ειναι κατι ειτε στον χαλκο ειτε στο dslam. απλα το αναφερω.αυτοι που παραπονιουνται πιο πανω ανηκουν στην πρωτη κατηγορια. εσυ λογικα δεν συγχρονιζεις καν οποτε θα παει βλαβη ειτε στον παροχο του dslam ειτε στον οτε για τον χαλκο αναλογως τα ευρηματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα κόπηκε τελείως το τηλέφωνο και το ίντερνετ. Είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους έχουν κατεβάσει και τις σελίδες της Nova και τα τηλέφωνα τους. Έχω κάνει καταγγελία εεττ και ινστιτούτο καταναλωτών. Εάν δε βγαίνουν τα νούμερα θα μπορούσα να ανεβάσουν την τιμή και να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες. Δε γίνεται να πληρώνεις και να μην έχεις τις υπηρεσίες ας ανεβάζουν το κόστος για να μπορέσουμε να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες τι να πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/2/2023 στις 7:13 ΜΜ, tasvar είπε

Με ενημέρωσαν σήμερα πως το θέμα με την αναγνώριση κλήσης είναι από το firmware των zyxel ρουτερ και θα λυθεί σύντομα...

Το συγκεκριμένο θέμα, με την αναγνώριση, υπάρχει με το προηγούμενο f/w στα Zyxel από τα τέλη Νοέμβρη, ίσως και λίγο νωρίτερα.

Μάντεψε, κάθε εβδομάδα "έχουν ενημέρωση ότι εντός της επόμενης θα έχει αποκατασταθεί".

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Εμένα κόπηκε τελείως το τηλέφωνο και το ίντερνετ. Είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους έχουν κατεβάσει και τις σελίδες της Nova και τα τηλέφωνα τους. Έχω κάνει καταγγελία εεττ και ινστιτούτο καταναλωτών. Εάν δε βγαίνουν τα νούμερα θα μπορούσα να ανεβάσουν την τιμή και να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες. Δε γίνεται να πληρώνεις και να μην έχεις τις υπηρεσίες ας ανεβάζουν το κόστος για να μπορέσουμε να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες τι να πω

Και σε μένα τα ίδια από το πρωί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, HentaiGrX said:

Και σε μένα τα ίδια από το πρωί.

υπάρχει γενικό πρόβλημα (οχι αθηνα αλλα προς βόρεια)

1 hour ago, tilaverboy said:

Εμένα κόπηκε τελείως το τηλέφωνο και το ίντερνετ. Είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους έχουν κατεβάσει και τις σελίδες της Nova και τα τηλέφωνα τους. Έχω κάνει καταγγελία εεττ και ινστιτούτο καταναλωτών. Εάν δε βγαίνουν τα νούμερα θα μπορούσα να ανεβάσουν την τιμή και να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες. Δε γίνεται να πληρώνεις και να μην έχεις τις υπηρεσίες ας ανεβάζουν το κόστος για να μπορέσουμε να έχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες τι να πω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/1/2023 στις 5:02 ΜΜ, starconvict είπε

Σήμερα έγινε καταγγελία της σύμβασης στη NOVA και ταυτόχρονα καταγγελία στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών καθώς το πρόβλημα δεν έχει λυθεί. Επισύναψα όλες τις συνομιλίες στον ΕΕΤΤ και βλέπουμε. Στη NOVA έκανα αμφισβήτηση συμβολαίου μέσα από το site της εταιρίας αλλά παρέδωσα και τα έγγραφα σε υποκατάστημά τους - η υπάλληλος δεν ήθελε να τα δεχτεί αλλά όταν της είπα ότι αυτή η κίνηση γίνεται μετά από υπόδειξη του ΕΕΤΤ και του ΕΚΠΟΙΖΩ , φώναξε από μέσα (ο προϊστάμενος προφανώς ) να τα δεχτεί κανονικά. Δεν έλαβα κάποιο απαντητικό mail από τον ΕΕΤΤ αλλά αναμένω. Αν προτείνεται κάτι επιπλέον, ευπρόσδεκτο. 

Καλησπέρα, Θέλω να σε ρωτήσω ποια έγγραφα παρέδωσες? Πως έκανες το συμβόλαιο στην αρχή? Έχω το ίδιο θέμα απο 21/01/2023 και θέλω να κάνω καταγγελία της συμβάσεις και εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, μπαίνω στο chat αλλά δεν μου απαντάει κάνεις. Στο τέλος δεν μου έβγαλε και κάποιο μνμ για αποστολή της συνομιλίας στο email.

Ήθελα να την κρατήσω διότι αυτός (εκπρόσωπος) που είχε συνδεθεί στις 12:40 και σταμάτησα το 14:34. Δεν απάντησε κάνεις στο chat.  Όλο ήταν στο status ο εκπρόσωπος πληκτρολογεί. 

Εγώ έχω ενεργοποιηθεί απο 21/01/2023 και δεν έχω ακόμα τηλεφωνώ σε γραμμή 200mbps. Είμαστε όλη την ώρα στα τηλ. ειδικά αυτές τις ημέρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Kortsakos είπε

Καλησπέρα, Θέλω να σε ρωτήσω ποια έγγραφα παρέδωσες? Πως έκανες το συμβόλαιο στην αρχή? Έχω το ίδιο θέμα απο 21/01/2023 και θέλω να κάνω καταγγελία της συμβάσεις και εγώ.

Από εδώ κατέβασα το έγγραφο και το συμπλήρωσα. Συμπεριέλαβα και τα απαραίτητα,  ταυτότητα, σε έντυπη μορφή τα μηνύματα που παραπέμπουν καθημερινά σε μεταγενέστερη ημερομηνία - τα έφτιαξα σε διαδοχική χρονική σειρά από όπου φαίνεται και η ημερομηνία αναφοράς της βλάβης. Είχα κάνει και printscreen τις συνομιλίες στο chat και εκτύπωσα και τα απαντητικά mail της εταιρίας - nova - από όπου φαίνεται και ο μοναδικός αριθμός αναφοράς του προβλήματος. Όλα αυτά μαζί τόσο στον ΕΕΤΤ  - ηλεκτρονικά - όσο και ιδιοχείρως σε υποκατάστημα της εταιρίας. Αν χρειάζεσαι περισσότερα, ευχαρίστως σε μνμ.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...