Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με σταθερό NOVA


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα που έχω τις τελευταίες 10 ημέρες μήπως και βρεθεί κάποιος που ξέρει πέντε πράγματα παραπάνω και μπορέσει να βοηθήσει. Από την 17η/1/2023, ξαφνικά, χωρίς να προηγηθεί κάτι, σταμάτησε να λειτουργεί η γραμμή τηλεφώνου. Να ενημερώσω ότι η σύνδεσή μου είναι NOVA, ιντερνετ 100 Mbps  και σταθερό τηλέφωνο το οποίο είναι Voip. Έκτοτε επικοινωνώ καθημερινά με την εξυπηρέτηση πελατών και το μόνο που ακούω είναι ότι η βλάβη έχει προωθηθεί στο τεχνικό τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Μου έχουν στείλει και ένα μήνυμα το οποίο παραπέμπει σε μια ιστοσελίδα - όπου μπορώ να βλέπω την πορεία επίλυσης του προβλήματος - από όπου το μόνο που βλέπω είναι απλά να μετατίθεται η ημερομηνία επίλυσης του θέματος. Και 10 ημέρες πλέον απλά στασιμότητα. Μια φορά μόνο επικοινώνησαν μαζί μου να μου ζητήσουν το σειριακό του router - την 19η/1 - και από τότε ... σιγή. Με τη σύνδεση στο διαδίκτυο δεν έχω πρόβλημα παρά μόνο με το σταθερό. Εννοείται ότι έχω κάνει αρκετές επανεκκινήσεις του router, χωρίς αποτέλεσμα. Βοήθεια από εσάς 1ον όσον αφορά τη βλάβη αν μπορώ να κάνω κάτι εγώ για να διορθώσω το πρόβλημα, και 2ον πόσο εύκολο είναι να κάνω καταγγελία της σύμβασης με την εταιρία.

27.1.2023.jpg

26.1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 hours ago, starconvict said:

Καλησπέρα. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα που έχω τις τελευταίες 10 ημέρες μήπως και βρεθεί κάποιος που ξέρει πέντε πράγματα παραπάνω και μπορέσει να βοηθήσει. Από την 17η/1/2023, ξαφνικά, χωρίς να προηγηθεί κάτι, σταμάτησε να λειτουργεί η γραμμή τηλεφώνου. Να ενημερώσω ότι η σύνδεσή μου είναι NOVA, ιντερνετ 100 Mbps  και σταθερό τηλέφωνο το οποίο είναι Voip. Έκτοτε επικοινωνώ καθημερινά με την εξυπηρέτηση πελατών και το μόνο που ακούω είναι ότι η βλάβη έχει προωθηθεί στο τεχνικό τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Μου έχουν στείλει και ένα μήνυμα το οποίο παραπέμπει σε μια ιστοσελίδα - όπου μπορώ να βλέπω την πορεία επίλυσης του προβλήματος - από όπου το μόνο που βλέπω είναι απλά να μετατίθεται η ημερομηνία επίλυσης του θέματος. Και 10 ημέρες πλέον απλά στασιμότητα. Μια φορά μόνο επικοινώνησαν μαζί μου να μου ζητήσουν το σειριακό του router - την 19η/1 - και από τότε ... σιγή. Με τη σύνδεση στο διαδίκτυο δεν έχω πρόβλημα παρά μόνο με το σταθερό. Εννοείται ότι έχω κάνει αρκετές επανεκκινήσεις του router, χωρίς αποτέλεσμα. Βοήθεια από εσάς 1ον όσον αφορά τη βλάβη αν μπορώ να κάνω κάτι εγώ για να διορθώσω το πρόβλημα, και 2ον πόσο εύκολο είναι να κάνω καταγγελία της σύμβασης με την εταιρία.

27.1.2023.jpg

26.1.jpg

πολλες φορες μπορει να μην εχουν περαστει οι ρυθμισεις για να παιξει η τηλεφωνια οχι απο τον παροχο αλλα απο αυτον που εχει το ftth, kv(vdsl)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, poulinos είπε

πολλες φορες μπορει να μην εχουν περαστει οι ρυθμισεις για να παιξει η τηλεφωνια οχι απο τον παροχο αλλα απο αυτον που εχει το ftth, kv(vdsl)

Να υποθέσω ότι δεν είναι κάτι που μπορώ εγώ να κάνω δηλαδή ? - αν φταίει κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, starconvict said:

Να υποθέσω ότι δεν είναι κάτι που μπορώ εγώ να κάνω δηλαδή ? - αν φταίει κάτι τέτοιο.

σωστα.δεν μπορεις να κανεις κατι εσυ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή προχθές και εγώ συνδέθηκα με nova 100άρα, αλλά δεν έχω και εγώ τηλέφωνο, επικοινώνησα και μου είπε ο τεχνικός να κάνω reset με μια οδοντογλυφίδα το ρούτερ και αν δεν στρώσει να επικοινωνήσω ξανά. Εννοείται δεν έχω τηλέφωνο. Μόνο ίντερνετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, tasvar said:

Επειδή προχθές και εγώ συνδέθηκα με nova 100άρα, αλλά δεν έχω και εγώ τηλέφωνο, επικοινώνησα και μου είπε ο τεχνικός να κάνω reset με μια οδοντογλυφίδα το ρούτερ και αν δεν στρώσει να επικοινωνήσω ξανά. Εννοείται δεν έχω τηλέφωνο. Μόνο ίντερνετ.

κανεις hard reset για να κανει zero touch και να παρει τα στοιχεια μονο του .αλλα οπως σε σενα ετσι και στον φιλο μας πηρε μονο το ιντερνετ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, poulinos είπε

κανεις hard reset για να κανει zero touch και να παρει τα στοιχεια μονο του .αλλα οπως σε σενα ετσι και στον φιλο μας πηρε μονο το ιντερνετ

Οπότε, ξαναμιλάω με τεχνική υποστήριξη; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hard reset έκανα την πρώτη ημέρα - κατά τη διάρκεια επικοινωνίας με το τεχνικό τμήμα για να πάρουν ρυθμίσεις - και στη συνέχεια μου είπαν να μην το επαναλάβω - το hard reset - για να μη χαθούν οι ρυθμίσεις και ξεκινάνε από την αρχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περιπτωση μου , οταν ενεργοποιηθηκε η 100αρα , δεν επαιζε το τηλεφωνο (voip) , δεν εκανε "register". Εφτιαξε οταν εκανα factory reset στο modem-router και ξαναπηρε τα στοιχεια εκ νεου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, starconvict said:

Hard reset έκανα την πρώτη ημέρα - κατά τη διάρκεια επικοινωνίας με το τεχνικό τμήμα για να πάρουν ρυθμίσεις - και στη συνέχεια μου είπαν να μην το επαναλάβω - το hard reset - για να μη χαθούν οι ρυθμίσεις και ξεκινάνε από την αρχή. 

 e nai αφου δεν τα τραβηξε δεν εχει νοημα να το ξανακανεις.κατι αλλο γινεται και δεν παιζει η τηλεφωνια.μπορει να την εχει σεταρει μεσα και απλα να μην παιζει για αλλο λογο.οποτε no reason να ξαναγινει hard reset.

Just now, mphxths said:

Στην περιπτωση μου , οταν ενεργοποιηθηκε η 100αρα , δεν επαιζε το τηλεφωνο (voip) , δεν εκανε "register". Εφτιαξε οταν εκανα factory reset στο modem-router και ξαναπηρε τα στοιχεια εκ νεου.

πολλες φορες και ενα απλο Reboot μπορει να το κανει να παιξει.εξαρτατε για ποιο λογο δεν επαιξε την πρωτη φορα βεβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ta χουμε πει κ τα ξαναλέμε. ΝΟΒΑ έχει γραπτώς από το site διάλογο, ανοιξε εκεί ένα τσατ κ να λες ώστε να σου επιβεβαιώνουν τις ημερομηνίες. πχ θα πεις πριν 11 μέρες, κ συγκεκριμένα η βλαβη υπ αριθμό ΧΧΧΥΥΥ ανοιχτηκε, την βλέπετε? θα απαντήσει ναι ή όχι, ανάλογα

μπλα μπλα μπλα κ μετά ο διάλογος έρχεται στο email σου

και αρχίζεις τα κάλαντα. email στη nova, cc EETT και επισύναψη τον διάλογο

τους λες κιολας πως ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ θα μειωθεί το ποσό που θα σε χρεώσουν αυτόν τον μηνα καθώς οι υπηρεσίες τους δεν είναι όσες συμφωνήθηκαν κ στην ποιότητα που συμφωνήθηκαν.

Βάσει νόμου στο 10ημερο από την αναγγελία βλάβης, και η nova κ ο OTE ή όποιος έχει την ευθύνη των οπτικών πληρώνουν ρήτρα, να δεις τι ωραία θα λυθεί στο άψε σβήσε

αν δεν παίξει μόνο του, μπαίνουν αυτοί remotely κ κάνουν register το τηλ κ παίζει, κ μενα έτσι έγινε στην αρχή αρχή

κ παραθέτεις κ τις εικόνες από εδώ, πως από 17/1 έχεις το INC........

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Kthulhou είπε

ta χουμε πει κ τα ξαναλέμε. ...κ παραθέτεις κ τις εικόνες από εδώ, πως από 17/1 έχεις το INC........

To .. chat έχει γίνει. Mail έχω στείλει και ποτέ δεν είχα απάντηση από τη nova. Άρα το μόνο που μένει είναι να τα στείλω όλα στον ΕΕΤΤ.

chat.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, tasvar said:

Τούς ξαναέστειλα μύνημα να το δούν. Rebbot μετά το reset δεν έχει γίνει. Να κάνω ένα εγώ; Μήπως και .....

μπορεις να κανεις αλλα δεν νομιζω να αλλαξει κατι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...