_BASSstarlet_ Δημοσ. 5 Ιουλίου 2004 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2004 Noμιζω οτι οι TFT δεν ξεπερνουν τα 75-76 hz σε κατακορυφη σαρωση. Ειναι ομως δικαιη η συγκριση με τις CRT?
Directx Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Όχι διότι στις TFT δεν έχουμε σάρωση της εικόνας αλλά αλλαγή των pixels από μια κατάσταση στην άλλη, όταν συμβαίνει αλλαγή σε κάποιο σημείο της οθόνης, οπότε η εικόνα μένει σταθερή (αυτό είναι μεγάλο ατού για τα μάτια που δεν χρειάζεται να συγχρονιστούν με την σάρωση της οθόνης μας ώστε να εξαλείψουν την εντύπωση του «τρεμοπαίγματος» της –στο βαθμό του εφικτού βέβαια). Το ζήτημα λοιπόν που προκύπτει πια δεν είναι ο ρυθμός σάρωσης (όπως στις CRT) αλλά η ταχύτητα αλλαγής της κατάστασης των pixel, από την μια κατάσταση στην άλλη, αφού όσο πιο γρήγορη είναι τόσο πιο ανεπαίσθητη στο μάτι. Το δεύτερο μεγάλο επίσης ζήτημα για την ξεκούραστη χρήση των TFT είναι η πιστότητα των χρωμάτων τους (που δεν είναι πάντα σωστή) αλλά και η υποστήριξη χαμηλότερων αναλύσεων που ενδεχομένως να χρειασθούμε, που είτε παρουσιάζονται σε μικρότερο πλαίσιο ή overlay οπότε και έχουμε κακία εικόνα και ταλαιπωρημένα μάτια (τα γράφω αυτά διότι σε αντίθεση με πολύ κόσμο, εγώ κουράζομαι εξαιρετικά από τις TFT! ~αλλά βέβαια έχω συνηθίσει σε μια πολύ καλή CRT).
_BASSstarlet_ Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Kαι γω εχω κακη εμπειρια απο TFT..βεβαια ηταν σε internet cafe και ισως να ειχαν κακης ποιοτητας οθονες. Τοσο κακης που επρεπε να ημουν σε σταθερο σημειο αλλιως τα εβλεπα ολα ξεθωριασμενα,ενω και οι αντανακλασεις ειχαν την τιμητικη τους. Και τα ματια μου πονεσαν....
random Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Σχετικά με τα γραφόμενα απο Johnnie... Οι παράγοντες που κουράζουν είναι το υψηλό contrast (η αντίθεση δηλαδή και όχι τόσο η φωτεινότητα)' date=' το χαμηλό refresh και οι αντανακλάσεις άλλων πηγών φωτός πάνω στην οθόνη. 2) Ρυθμίζουμε την οθόνη να έχει όσο το δυνατόν χαμηλότερη αντίθεση και για να αντισταθμίσουμε, αυξάνουμε τη φωτεινότητα όσο χρειάζεται. Βέβαια έτσι η εικόνα θα εμφανίζεται λιγότερο "ζωντανή" αλλά κάνοντας δοκιμές μπορούμε να βρούμε τις ιδανικές, προσωπικά για εμάς, ρυθμίσεις.[/quote'] μπορεί ο ίδιος με κάποια πηγή ή άλλος να επιβεβαιώσει τα περι contrast/φωτεινότητα ??? Απ όσα είχα διαβασει παλιοτερα (νομιζω στο RAM, ή σε κάποιο site περι υγειας/υπολογιστων), είχα την εντελως αντιθετη πληροφορία. (πάντα για CRT λέω, δεν ξερω τιποτα για τις TFT): οτι δηλαδη πρεπει να ρυθμιζουμε την ΑΝΤΙΘΕΣΗ στο 100%, και μετά ξεκινάμε απο 50% φωτεινότητα, και αυξάνουμε σιγα-σιγα μεχρι να ειναι ευκολο το διάβασμα, προσέχοντας πάντα να μεινουμε οσο πιο χαμηλα απο το 100% φωτεινότητα. Η αντιθεση ειναι αυτη που καθορίζει ποσο διαφερουν τα χρώματα, δηλαδη αν εχεις μπλε γράμματα σε γαλάζιο φόντο (οπως ειναι μερικα απο τα insomnia themes) με μεγιστη αντιθεση, εχεις πιο ευκολη διακριση των γραμματων, πιο ευκολο διάβασμα. Η φωτεινοτητα αυξάνει το φως του χρώματος, αν έχετε μια μεγαλη ΑΣΠΡΗ επιφάνεια (οπως ενα Νεο έγγραφο word), πιό εύκολα θα κουραστεις αν εχεις 100% φωτεινοτητα, παρα μια χαμηλότερη. Παρακαλώ οποιος διαφωνει (και συμφωνει με Johnnie) ας καταθέσει. Τέλος θέλω να πω ότι ούτε κανένας μεγάλος επιστήμονας είμαι, ούτε ξερόλας, οπότε όποιος έχει διαβάσει κάτι διαφορετικό από αυτά που ανέφερα, μπορεί να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις :wink: . το ιδιο ισχύει και για μένα
_BASSstarlet_ Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2004 Φυσικα και το Contrast στο 100%, και το Brightness εκει που το μαυρο θα θα δειχνει μαυρο και οχι γκρι. Υπαρχουν και περιπτωσεις που σε games η φωτεινοτητα θα χρειαστει να την αλλαξουμε. Η φωτεινοτητα ρυθμιζει την ποσοτητα του Λευκου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.