Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 27/1/2023 στις 12:50 ΜΜ, Haldol είπε

Η έννοια ιμιτασιόν στα ελληνικά είναι λίγο κατακρεουργημένη.

Ιματασιόν σημαίνει αντίγραφο κάποιου part του κατασκευαστή. Συνήθως αφορά κομμάτια αμαξώματος, σπανιότερα και ηλεκτρικά ή/και μηχανικά κομμάτια. Εξ' ορισμού έχει χαμηλότερη ποιότητα και χαμηλότερη τιμή (αλλιώς δε θα 'χε νόημα να βγει στην αγορά κιόλας).

Aftermarket εννούμε μέρη ή υλικά συμβατά με το όχημα, αλλά όχι από το κανάλι του κατασκευαστή. Μπορεί να είναι χαμηλότερης ποιότητας, τα ίδια ακριβώς, ή φυσικά, και ανώτερης.

Εάν γνωρίζουμε ότι ο κωδικός του ανταλλακτικού π.χ. για ένα τακάκι που βάζει η κατασκευάστρια του οχήματος είναι ο τάδε, και βάλουμε τον κωδικό από τον κατασκευαστή του τακακιού κατευθείαν, είναι το ίδιο ακριβώς ανταλλακτικό. Σε αρκετό κόσμο υπάρχει η "εντύπωση" ότι τα parts που δίνουν στους κατασκευαστές είναι "ανώτερα" του ίδιου part στο εμπόριο, αλλά αυτό είναι απλώς urban myth. Το τακάκι ΑΤΕ της VW είναι το ίδιο ακριβώς ΑΤΕ που θα πάρετε απ'το ανταλλακτικάδικο. Απλά ακριβότερο, λόγω του διαφορετικού καναλιού διανομής.

ειναι σωστο αυτο. Οι εταιριες π.χ ρενω στελνουν στο κατασκευαστη (πχ τακακια) τι ακριβως θελουν (ποιοτικα στανταρ, ποσοτητες, λογοτυπα κτλ). Προφανως καποια στιγμη θα σταματησει η ρενω να παραγγελνει τακακια αφου το μοντελο αλλαξε ή σταματησε κτλ. Ο κατασκευαστης με τα τακακια ομως δε θα διακοψει τη γραμμη παραγωγης (για να δινει ανταλλακτικα σε συνεργεια/εμπορους) απλως βγαζει λογοτυπο.

Εχω ακουσει οτι μερικες αυτοκινητοβιομηχανιες οντως ζηταν επιπλεον χαρακτηριστικα ή υλικα απο το κατασκευαστη αλλα ειναι πολυ λιγες και για συγκεκριμμενα μοντελα (προφανως ακριβη σειρα). Μετα το τελος παραγωγης ο κατασκευαστης τακακιων, αφερει το χαρακτηριστικο/υλικο και το αντικαθιστα με φθηνοτερο/ευκολα προσβασιμο...

 

Ενα απλο παραδειγμα: αν η φιατ που καποιο φεγγαρι εβαζε $#@ δισκους φρενων σε καποιο μοντελο, θα επρεπε εγω να αγοραζω το ιδιο; προφανως ειχα αγορασει κατι καλυτερο (ιμιτασιον) αλλα το ανταλλακτικο ηταν συμβατο με το αυτοκινητο

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάντως καλά είναι να μαθαίνει ο καθένας ποια εταιρεία παράγει τι για το αυτοκίνητό του, ώστε αν δεν πάει σε γνήσιο, απολύτως λογικό κατά τη γνώμη μου, να πάρει της ίδιας εταιρείας.

π.χ. ο φίλος έγραψε πάνω ότι η VW ψωνίζει τακάκια από την ATE, νομίζω δισκοπλατώ βάζουν luk. Οι Γάλλοι αντίστοιχα θα βάλουν Valeo (τα γράφω με επιφύλαξη αυτά, πλέον μπορεί να μην ισχύουν, θέλει λίγο ψάξιμο)

Τουλάχιστον έτσι ξέρεις ότι θα κουμπώνει σωστά και ελπίζεις ότι θα είναι κοντά στις προδιαγραφές της μαμάς.

Οι μπαταρίες από την άλλη, πονεμένη ιστορία. Οι μαμίσιες, ειδικά σε κάτι γιαπωνέζικα, βγάζουν 7-10 χρόνια. Από εκεί και μετά το χάος. Αν πάρεις μπαταρία από την αντιπροσωπία άραγε θα βγάλει άλλα τόσα; Δεν έχω ιδέα αν αυτή που θα σου πουλήσει είναι αυτή που βάζει το εργοστάσιο. Πάντως με τις after market οτιδήποτε πάνω από 3 χρόνια θεωρείται επιτυχία.

Δημοσ.

Η γέφυρα από τα γνήσια έως τα  ιμιτασιόν είναι τα εφάμιλλα. 

Είναι αυτά που παραγγέλνει ο κατασκευαστής στους προμηθευτές του και κυκλοφορούν με τη μάρκα του προμηθευτή και όχι με το σήμα  της εταιρίας του αυτοκινήτου.

Μιλάμε πάντα για αναλώσιμα (φίλτρα, τακάκια, δίσκους συμπλέκτη κλπ) .

Αν και τα ιμιτασιόν αναφέρονται περισσότερο σε ανταλλακτικά π.χ. αντλία λαδιού, ψυγείο που δεν προβλέπεται δηλαδή η τακτική αντικατάσταση στα πλαίσια ενός σέρβις

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...