Ukforthemoment Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 19 ώρες πριν, Fordakias7 είπε Ας φτιάξει το κράτος πρώτα τα σαραβαλα απαρχαιωμένα λεωφορεία που βγάζουν καυσαέρια σαν 1000 αυτοκίνητα πετρελαίου χωρίς dpf.Και μετά να βάλει και ο ts dpf. Ας κάνει ο καθένας μας αυτό που πρεπει και ας σταματήσει να πετά την μπάλα στην εξέδρα. 4
NTC Labs Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 18 ώρες πριν, tzotzo είπε Ο μέσος όρος ηλικίας των ελληνικών ΙΧ είναι 17 χρόνια. Ήτοι 2006. Βάλε ότι απαγορεύονταν τα euro 4 πετρέλαια στην Αθήνα και επιτράπηκαν τα euro 5(2009) σημαίνει ότι δεν υπαρχει ΕΙΧ χωρίς dpf στην Αθήνα. Μιλάω για ΕΙΧ. Άρα καταρρίπτεται το επιχείρημα σου για χιλιάδες οχήματα χωρίς dpf Τώρα έχουμε το εξής φαινόμενο. Προτείνεις να βγει ένα εξάρτημα από το αυτοκίνητο, που προστατεύει τον ίδιο τον οδηγό και τους υπόλοιπους ανθρώπους από πολύ επικίνδυνους ρύπους, που ακόμα με δύο εισπνοές παθαίνεις ζημιά. 1η παρανομία. Επίσης προτείνεις σε αυτόν που θα βγάλει το dpf, να βρει ένα ΚΤΕΟ που θα λαδωσει για να του περάσει το χαρβαλο του και να πάρει κάρτα καυσαερίων. 2η παράνομια. Και ρωτάω εγώ, το συνηθίζεις στη ζωή σου να είσαι έτσι παράνομος; Το οτι απαγορευτηκαν τα euro 4 δεν σημαινει οτι δεν συνεχιζουν να κυκλοφορουν ακομα στην αθηνα. 1
Black Demis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 40 λεπτά πριν, NTC Labs είπε Το οτι απαγορευτηκαν τα euro 4 δεν σημαινει οτι δεν συνεχιζουν να κυκλοφορουν ακομα στην αθηνα. προφανώς και έχει......... απλά εδώ αναφέρουν για εγκληματική ενέργεια αφαίρεσης dpf εκεί δεν γινεται euro 3 η 4 εκει κατεβαίνει πολύ ποιο κάτω με οτι συνέπειες για την υγειά τον γύρο και πολλοι δεν σταματανε εκει βγαζουν και το μεσαιο βγαζουν και το egr περνάνε ελευθέρας πίσω πετάνε και ένα πρόγραμμα και εκεί γινεται κόλαση πραγματικά όχι euro 1 ουτε καν euro 0 καθαρός καρκίνος
Sansarion Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Καλησπέρα, Το DPF του αυτοκινήτου σου δεν έχει βουλώσει όπως ανέφερε ο μηχανικός. Το αυτοκίνητο σου κάνει αναγέννηση κάθε 450 χλμ περίπου ( στα i20 εκείνης της γενιάς τα έχουν προγραμματίσει να κάνουν μόλις συμπληρωσούν τα χλμ αυτά, και όχι βάσει το πόσο έχει γεμίσει το dpf). Κάθε φορά που κάνει αναγέννηση αλλά εσύ φτάνεις στον προορισμό σου και κλείνεις την μηχανή , το έξτρα καύσιμο που ψέκαζαν τα μπεκ το ρίχνουν στο κάρτερ με τα λάδια, συνεπώς αυξάνεται η στάθμη. Για να βλέπεις πότε το αυτοκίνητό σου κάνει αναγέννηση: βάλε την οθόνη να σου δείχνει την στιγμιαία καταναλώση που είναι σε μορφή μπάρας. Όταν αφήνεις το γκάζι ενώ έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο (πχ κατηφόρα ή φτάνεις σε στοπ /φανάρι) και η μπάρα δεν πάει στο 0 αλλά λίγο πιο δεξιά από αυτό, σημαίνει ότι εκείνη τη στιγμή κάνει αναγέννηση το φίλτρο , οπότε εάν μπορείς συνέχισε να οδήγάς μέχρι να τελειώσει. Σε ανοιχτό δρόμο εμένα θέλει γύρω στα 17 χλμ. Εάν μπορείς να ολοκληρώνεις τις αναγεννήσεις επιτυχώς η στάθμη θα παραμένει σε φυσιολογικά πλαίσια. Η Hyundai δίνει ως επιτρεπτή στάθμη αν θυμάμαι καλά έως 2,4 cm άνω του max για τα i20 diesel εκείνης της γεννιάς. 6 1
NT1G Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Euro 4 και πίσω πετρέλαια δεν επιτρεπόντουσαν ποτέ Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
mrkra Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Στις 26/1/2023 στις 8:23 ΜΜ, Tasos19s είπε Πήγαινε ακύρωσε τα να ησυχάσεις Θα με βρίζουν από κάτω αλλά δεν πειράζει μόνο έτσι θα ησυχάσεις Και μην το λες κανένα. Βρες εσυ την ησυχία σου και ας λέει ο καθένας ότι θέλει Συντομα τα ΚΤΕΟ θα εχουν υποδομες για να ελεγχουν και τα DPF οποτε δεν συνιστω σε κανεναν σας να το αφαιρεσει. Τα προστιμα ειναι πολυ δυσαναλογα με το οφελος σου.
tzotzo Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 3 ώρες πριν, NTC Labs είπε Το οτι απαγορευτηκαν τα euro 4 δεν σημαινει οτι δεν συνεχιζουν να κυκλοφορουν ακομα στην αθηνα. Δεν απαγορεύτηκαν. Δεν επιτρέπονταν ποτε. Δήλωναν κάποιοι τόπο διαμονής εκτός Αττικής και το κυκλοφορούσαν εντός. Απλά ήταν δύσκολο να το κάνεις και αν σε έπιαναν σου έκοβαν τον ποπό. 1
RcManiac Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Όταν κάνει αναγγένηση το φίλτρο που νομίζετε ότι πάνε όλα αυτά που είχε μαζέψει ; 1
filipprin Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Πουθενα καιγονται . Αιθαλη μαζευει κοινός καπνιά. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2023 από filipprin
Fordakias7 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 13 ώρες πριν, SinAkuma είπε Εγώ προσωπικά όπου βλέπω όχημα και δεν έχει dpf το ακολουθώ και όπου παρκάρει φωνάζω φιλαράκια και το σπάμε. Κ εγω απο πειραια ειμαι χωρις dpf να δωσουμε σημειο συναντησης να ερθεις να μου το σπασεις αφου εισαι τοσο μαγκας 1
vs_skg Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Υπερ-Σαχάρια Αφρική... Ευρώπη και @@ μπλε 4
jimmy213 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Γιατί παίρνετε πετρέλαια αφού σας ενοχλεί το DPF; Υπάρχουν κι άλλες επιλογές καυσίμου εκεί έξω τα τελευταία χρόνια. 2
ideal09 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 15 ώρες πριν, RcManiac είπε Όταν κάνει αναγγένηση το φίλτρο που νομίζετε ότι πάνε όλα αυτά που είχε μαζέψει ; Καίγεται ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αλλά προφανώς κατα την διάρκεια της αναγέννησης είναι αυξημένοι οι ρύποι, πιθανόν παραπάνω και από ένα αμάξι χωρίς dpf, αλλά μόνο για εκείνο το τέταρτο που την εκτελεί. OVERALL τους μειώνει πάρα πολύ.
gerrybezhani Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 21 ώρες πριν, Sansarion είπε Καλησπέρα, Το DPF του αυτοκινήτου σου δεν έχει βουλώσει όπως ανέφερε ο μηχανικός. Το αυτοκίνητο σου κάνει αναγέννηση κάθε 450 χλμ περίπου ( στα i20 εκείνης της γενιάς τα έχουν προγραμματίσει να κάνουν μόλις συμπληρωσούν τα χλμ αυτά, και όχι βάσει το πόσο έχει γεμίσει το dpf). Κάθε φορά που κάνει αναγέννηση αλλά εσύ φτάνεις στον προορισμό σου και κλείνεις την μηχανή , το έξτρα καύσιμο που ψέκαζαν τα μπεκ το ρίχνουν στο κάρτερ με τα λάδια, συνεπώς αυξάνεται η στάθμη. Για να βλέπεις πότε το αυτοκίνητό σου κάνει αναγέννηση: βάλε την οθόνη να σου δείχνει την στιγμιαία καταναλώση που είναι σε μορφή μπάρας. Όταν αφήνεις το γκάζι ενώ έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο (πχ κατηφόρα ή φτάνεις σε στοπ /φανάρι) και η μπάρα δεν πάει στο 0 αλλά λίγο πιο δεξιά από αυτό, σημαίνει ότι εκείνη τη στιγμή κάνει αναγέννηση το φίλτρο , οπότε εάν μπορείς συνέχισε να οδήγάς μέχρι να τελειώσει. Σε ανοιχτό δρόμο εμένα θέλει γύρω στα 17 χλμ. Εάν μπορείς να ολοκληρώνεις τις αναγεννήσεις επιτυχώς η στάθμη θα παραμένει σε φυσιολογικά πλαίσια. Η Hyundai δίνει ως επιτρεπτή στάθμη αν θυμάμαι καλά έως 2,4 cm άνω του max για τα i20 diesel εκείνης της γεννιάς. σε ευχαριστω πολύ ενδιαφέρντα όλα θα το δώ απο εκεί αν και έκανα πρόσφατα ένα μεγάλο ταξίδι οπότε το βοήθησε. Εντωμεταξύ τι έχει γίνει ρε παιδιά πώς φτάσαμε απο το DPF να θέλουμε να παίξουμε ξύλο και να σπάσουμε αμάξια ??😂😂
korakios Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2023 Spoiler 11 λεπτά πριν, gerrybezhani είπε Εντωμεταξύ τι έχει γίνει ρε παιδιά πώς φτάσαμε απο το DPF να θέλουμε να παίξουμε ξύλο και να σπάσουμε αμάξια ??😂😂 απο τη στιγμή που δεν υπάρχει κράτος για επιβολή νόμου και λείπει βασική παιδεία προ-νήπιων μέχρι 2α 3η δημοτικού τότε λογικό είναι . Μόνο που αναφέρεται η αφαίρεση DPF σαν νορμάλ συζήτηση καταλαβαίνει κάποιος υπάρχει σοβαρό πρόβλημα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις