Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla επενδύει 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια για την επέκταση του υφιστάμενου εργοστασίου Gigafactry στη Νεβάδα. 

Επιβεβαιώνοντας τις αναφορές του Λευκού Οίκου, η εταιρεία δήλωσε ότι θα κατασκευάσει δύο νέες εγκαταστάσεις παραγωγής στην πολιτεία - ένα εργοστάσιο μπαταριών 100 γιγαβατώρων και το πρώτο εργοστάσιο φορτηγών Semi της Tesla μεγάλου όγκου.

Καταλαμβάνοντας συνολικά 370.000 τετραγωνικά μέτρα, τα νέα εργοστάσια θα επεκτείνουν το υπάρχον γιγαντιαίο εργοστάσιο της Tesla στη Νεβάδα, το οποίο φιλοξενεί τους ηλεκτροκινητήρες, τα πακέτα μπαταριών του Model 3, καθώς και τα προϊόντα αποθήκευσης ενέργειας Powerwall και Powerpack της Tesla. Οι εγκαταστάσεις θα κατασκευαστούν ανατολικά του Sparks στο βιομηχανικό κέντρο Tahoe-Reno.

Τον Δεκέμβριο, η Tesla αποκάλυψε τελικά τις πρώτες εκδόσεις παραγωγής του ηλεκτρικού Semi που καθυστερούσε επί μακρόν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο γιγαντιαίο εργοστάσιο της εταιρείας στο Sparks, κατά την οποία παραδόθηκαν τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά στην Pepsi, τον πρώτο πελάτη της Tesla για το Semi. Το νέο εργοστάσιο αναμένεται να παραδίδει τα Semis σε μεγάλες ποσότητες.

Το νέο εργοστάσιο θα παράγει τις κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών ιόντων λιθίου τύπου 4680 της Tesla με ικανότητα παραγωγής αρκετών μπαταριών για 2 εκατομμύρια ελαφρά οχήματα ετησίως, όπως δήλωσε η εταιρεία.

giga-nevada-blog-hero.jpg.fb4194932015757ea536c2d595ebdfb7.jpg

Η είδηση έρχεται μία ημέρα πριν η Tesla ανακοινώσει τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου και του έτους 2022. Κατά τη διάρκεια των ανακοινώσεων η Tesla αναμένεται να ενημερώσει για τις εκτιμήσεις για τις παραδόσεις του τέταρτου τριμήνου που δεν επιτεύχθηκαν, τις επιπτώσεις των μειώσεων των τιμών των οχημάτων στα περιθώρια κέρδους και ίσως ακόμη και τους ισχυρισμούς ότι ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk δίνει την προσοχή του σε άλλες εταιρείες (βλ. Twitter) και όχι στην Tesla. Ο Musk βρίσκεται επίσης στη μέση μιας δίκης για απάτη σχετικά με το διαβόητο tweet του 2018 που ανέφερε ότι "η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη" για την ιδιωτικοποίηση της Tesla, η οποία τελικά ποτέ δεν πραγματοποιήθηκε.

Η τελευταία επένδυση της Tesla στη Νεβάδα αντικατοπτρίζει την επένδυση ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο πρώτο της εργοστάσιο Gigafactory στο Sparks το 2014. Από τότε, η εταιρεία έχει επενδύσει συνολικά 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια στην πολιτεία, κατασκευάζοντας μια εγκατάσταση 500.000 τετραγωνικών μέτρωνν που έχει παράγει 3,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα, 1,5 εκατομμύρια πακέτα μπαταριών και 7,3 δισεκατομμύρια battery cells, σύμφωνα με την Tesla. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι νέες εγκαταστάσεις θα προσθέσουν 3.000 θέσεις εργασίας στην περιοχή.

Η Tesla δεν ανέφερε πότε σκοπεύει να θεμελιώσει τα νέα εργοστάσια, ούτε πότε αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή κυψελών και Semis. Είναι πιθανό ότι οι μπαταρίες που θα παραχθούν εκεί θα πάνε απευθείας στα Semis, καθώς ο Musk είχε δηλώσει προηγουμένως ότι οι προκλήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και η περιορισμένη διαθεσιμότητα των κυψελών μπαταριών συνέβαλαν στις πολλαπλές καθυστερήσεις στην παραγωγή του φορτηγού. Ο Musk είχε αρχικά παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο φορτηγού Class 8 το 2017 και σχεδίαζε να ξεκινήσει την παραγωγή τον Δεκέμβριο του 2019, αλλά η Tesla κατάφερε να ξεκινήσει την παραγωγή του Semis μόνο τον Οκτώβριο του 2022. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, bazzil είπε

... να τα δουμε και όταν αρχίσουν να χαλάνε...

αν μου επιτρέπεις, είχες κάποια κακή εμπειρία;

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, dstone είπε

αν μου επιτρέπεις, είχες κάποια κακή εμπειρία;

Είναι καινουρια για να έχει κανεις οποιαδήποτε κακή εμπειρία. Άλλωστε έγραψα να τα δουμε όταν αρχίσουν να χαλάνε

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Νταξει θα χαλάνε κι αυτά κάποια στιγμή αλλά σίγουρα δεν θα χαλάνε από αντλίες, φίλτρα, ψυγεία, ιμάντες, λάδια, πιστόνια, ιντζεκσιον, τουρμπίνα κτλ κτλ.

θα έχουν ενα σωρό αισθητήρες για αλλαγή. Το μοτερ δεν ξερω τι συντήρηση θέλει. ή το πετάς και βάζεις άλλο.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, bazzil είπε

θα έχουν ενα σωρό αισθητήρες για αλλαγή. Το μοτερ δεν ξερω τι συντήρηση θέλει. ή το πετάς και βάζεις άλλο.

Τα θερμικα ειναι που εχουν  ΜΑΦ, Λ και αλλους 100 αισθητηρες που χαλανε

Τα ηλεκτρικα ειναι τερμα απλα στην λογικη τους με ελαχιστα κινουμενα μερη και απαιτουν ελαχιστη συντηρηση.

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το παράξενο θα ήταν η Tesla να επένδυε στην Ελλάδα το φαντάζεστε...

Τότε να δεις παραγωγή...

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, nefelos είπε

Το παράξενο θα ήταν η Tesla να επένδυε στην Ελλάδα το φαντάζεστε...

Τότε να δεις παραγωγή...

Μόνο η Ελλάδα βολεύει για να τα κάνει shipping από τον Πειραιά. Αλλά που; 

Ελλάδα πόση να αγοράσουν; Είναι φτωχή χώρα. Εντάξει και 20,000 να αγοράσουν, πάλι δεν έπιασε τα λεφτά του το εργοστάσιο.

Μετά Τουρκία, ποιοι να αγοράσουν; 50,000 Τούρκοι οι υπόλοιποι πεινάνε.

Βαλκάνια που; Βόρεια Μακεδονία, Σερβία κτλπ. Μόνο άμα είσαι μαφιοζος και της κυβέρνησης, οι υπόλοιποι 200€ τον μήνα.

Τώρα περί shipping. Αίγυπτος, Λιβύη; Λιβύη έχουν ακόμα εμφύλιο στα χαρτιά. Έχουν και ένα είδος "σοσιαλισμού" 180 δολάρια τον μήνα και πληρωμένα τα έξοδα ρεύμα νερό κτλπ. Βενζίνη φτηνή 0.03€ ναι καλά διάβασες 3 λεπτά το λίτρο και γεμίζεις hammer άδειο με 1,20€ και πας στου Καντάφι τα κτήματα και κανείς βόλτες ή στην έρημο. Τα έχω σε βίντεο και στα λέω. Πατάς την αντλία και να χύνεται στο πάτωμα αλλιώς είναι κακομοιριά.

Μετά μην πιάσω για Σαουδική Αραβία, Αμπού Ντάμπι, Μπαχρέιν κτλπ. Δεν θέλουν να τα βλέπουν. Από το πετρέλαιο ζουν και αυτοί.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Tetrabitos είπε

Μόνο η Ελλάδα βολεύει για να τα κάνει shipping από τον Πειραιά. Αλλά που; 

Ελλάδα πόση να αγοράσουν; Είναι φτωχή χώρα. Εντάξει και 20,000 να αγοράσουν, πάλι δεν έπιασε τα λεφτά του το εργοστάσιο.

Μετά Τουρκία, ποιοι να αγοράσουν; 50,000 Τούρκοι οι υπόλοιποι πεινάνε.

Βαλκάνια που; Βόρεια Μακεδονία, Σερβία κτλπ. Μόνο άμα είσαι μαφιοζος και της κυβέρνησης, οι υπόλοιποι 200€ τον μήνα.

Τώρα περί shipping. Αίγυπτος, Λιβύη; Λιβύη έχουν ακόμα εμφύλιο στα χαρτιά. Έχουν και ένα είδος "σοσιαλισμού" 180 δολάρια τον μήνα και πληρωμένα τα έξοδα ρεύμα νερό κτλπ. Βενζίνη φτηνή 0.03€ ναι καλά διάβασες 3 λεπτά το λίτρο και γεμίζεις hammer άδειο με 1,20€ και πας στου Καντάφι τα κτήματα και κανείς βόλτες ή στην έρημο. Τα έχω σε βίντεο και στα λέω. Πατάς την αντλία και να χύνεται στο πάτωμα αλλιώς είναι κακομοιριά.

Μετά μην πιάσω για Σαουδική Αραβία, Αμπού Ντάμπι, Μπαχρέιν κτλπ. Δεν θέλουν να τα βλέπουν. Από το πετρέλαιο ζουν και αυτοί.

Έχω την αίσθηση ότι οι πλούσιοι Τούρκοι και γενικά Τούρκοι με λεφτά είναι πολύ παραπάνω από 50000. Βαλκάνια ειδικά στην Ρουμανία θα υπάρχει πολύς λαός να αγοράσει, η οικονομία της συνεχώς αναπτύσσεται και έχει μεγάλο ΑΕΠ. Για άλλες χώρες των Βαλκανίων δύσκολα. Σε επίπεδα κατά κεφαλήν εισοδήματος και διαμέσου εισοδήματος στα Βαλκάνια είμαστε χάλια, η όξυνση αρκετών ανισοτητων έχει οδηγήσει σε αύξηση τόσο των πλούσιων όσο και των φτωχών, εξαφανιζεται η μεσαία τάξη που ένα μέρος της πάει προς τα επάνω και ένα προς τα κάτω. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, bazzil είπε

θα έχουν ενα σωρό αισθητήρες για αλλαγή. Το μοτερ δεν ξερω τι συντήρηση θέλει. ή το πετάς και βάζεις άλλο.

Τα μοτέρ έχουν 8 χρονια εγγύηση, ή 192.000 χλμ. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτός δεν χρεοκόπησε τελικά;  Δεν πάει καλά η ηλεκτροκίνηση απ' ότι διάβασα στο ιντερνετ.

Το μέλλον είναι στα αυτοκίνητα με κάρβουνο σύμφωνα με τους αρνητές της κλιματικής αλλαγής... ή τα ιστιοφόρα αυτοκίνητα με πανιά σύμφωνα με τους παλαβούς οικολόγους.

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...