safridia Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Κανω αναζητηση ενος προιοντος και μου βγαζε 10-20 καταστηματα, επιλεγω ενα καταστημα που γραφει ΞΕΚΑΘΑΡΑ διαθεσιμο και οταν μπω στο καταστημα γραφει διαθεσιμοτητα 1-3 ημερες. Αυτο πως μπορει να το δινουν σαν διαθεσιμο; Δεν κατηγορω το Skroutz καθως πιστευω οτι ειναι απατεωνια απο τα καταστηματα. Μετα ειμαι εγω ο κακος οταν ριχνω αρνητικες αξιολογησεις; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Allan-Wake Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Πάρε. τηλέφωνο. Το. Μαγαζί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tollisth Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Δεν είναι απαραίτητα απατεώνα τώρα τελευταία που πήρα κάτι διαπίστωσα το ίδιο με εσένα πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι σαν προϊόν είναι διαθέσιμο απλά πρέπει να το πάρουν από εκεί που το παίρνουν και όντως την δεύτερη μέρα μετά την παραγγελία μου το έστειλαν οπότε όλα καλά,βέβαια κάθε περίπτωση διαφορετική πάρε τηλέφωνο για διευκρινήσεις Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από tollisth Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lyda94 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Όταν τα καταστήματα στα site τους γραφουν 1-3 εργάσιμες, εννοούν συνήθως το πόσο θα κάνει να στο στείλει. Το έχουν διαθέσιμο, αλλά μέχρι να δουν την παραγγελία, να την ετοιμάσουν, να την στείλουν και να σου τη φέρει εσένα η κούριερ, θέλει 1-3 μέρες. Αν θες να κάνεις παραλαβή εσύ, θα είναι άμεσα διαθέσιμο. Επίσης, μπορεί να γράφουν διαθέσιμο και να εννοούν διαθέσιμο στην αποθήκη τους ή διαθέσιμο σε κάποια logistics, οπότε ναι μεν το έχουν διαθέσιμο, αλλά θέλουν χρόνο για να το έχουν στα χέρια τους και να το στείλουν. Φυσικά, μπορεί και να μην το έχουν και να γράφουν διαθέσιμο για να τραβήξουν κόσμο και μετά να πέσει τηλεφωνάκι "ωχ, μόλις μας τελείωσε, θα περιμένετε 5-6 μερούλες ε?". Σε κάθε περίπτωση, κάνε ένα τηλ στο κατάστημα που σε ενδιαφέρει να σου πουν ακριβώς. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από lyda94 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeTrzs Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Και εγω αγορασα χθες κατι απο καταστημα στο Shopflix που εγραφε αμεσα διαθεσιμο...τραβηξαν τα χρηματα σημερα το πρωι...και το απογευμα ελαβα email που λεει οτι δεν μπορει να εκτελεστει η παραγγελια λογω μη διαθεσιμοτητας προιοντος...και οτι θα μου επιστραφουν τα χρηματα σε 5 με 7 εργασιμες... Τρομερη εμπειρια...θα τους ξαναπροτιμησω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Baator Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Κανένας δεν έχει σκοπό να ξεγελάσει κανέναν, ούτε έχει όρεξη να μαλώνει με όποιον έβαλε παραγγελία το απόγευμα και την άλλη μέρα το πρωί το περιμένει στην πόρτα του. Κάποιοι πρέπει να καταλάβετε ότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ δουλεύουν και στις αποθήκες και στα Eshops και ότι δεν είναι πάντα εύκολο ένα μαγαζί με χιλιάδες ή και δεκάδες χιλιάδες κωδικούς να είναι ακριβές στο 1 κομμάτι στο στοκ του. Ένα μέσο κατάστημα, ειδικά όταν λέει παράδοση σε 1-3 μέρες, ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΧΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΤΟΚ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ. Το ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται, οι άπειρες χαμένες εργατοώρες να εξυπηρετήσουν παραγγελίες ενώ δεν έχουν στοκ, να ψάχνουν να βρουν και να παραγγείλουν τα προιόντα εκείνη την ώρα, αν δεν τα βρουν να κάνουν επιστροφές χρημάτων, κτλ., ΔΕΝ είναι προς όφελος της επιχείρησης. Δεν περιστρέφεται ο κόσμος γύρω σας, ούτε θέλουν οι πάντες το κακό σας. Συνήθως οι περισσότεροι να σας εξυπηρετήσουν θέλουν, όσο καλύτερα μπορούν. Από ΄κει και πέρα και λάθη ανθρώπινα γίνονται, και το τελευταίο κομμάτι μπορεί να παραγγείλατε σε κάτι που τελικά να μην υπήρχε για τον οποιονδήποτε λόγο, πολλά μπορεί. Δεν πουλάνε πλέον κουλούρια μόνο τα μαγαζιά, διαχειριστείτε για μισή ώρα ένα διαδυκτιακό κατάστημα με 10.000 κωδικούς και μετά άμα τα πάντα πάνε ρολόι, αν ποτέ δεν λείπει κάτι, αν ποτέ δεν στείλετε παραγγελία την επόμενη ή την μεθεπόμενη μέρα γιατί δεν προλάβατε, αν ποτέ κάτι που είχατε παραγγείλει 800 κομμάτια και το site έλεγε πως έχει απομείνει 1 αλλά τελικά κάπου είχε δοθεί και αυτό, ελάτε γκρινιάξτε. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Basilhs23___ Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Μην βασίζεστε στο τι λένε οι μηχανές αναζήτησης και οι ιστοσελίδες των μαγαζιών. Ξεχνάνε να κάνουν ενημέρωση και είναι εντελώς αναξιόπιστες. Πάρτε τηλέφωνο το μαγαζί που σας ενδιαφέρει και ρωτηστε για την διαθεσιμότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kag1ante Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Ότι αναφέρθηκε πάνω. Αν θέλετε να είστε σίγουροι για διαθεσιμότητα πάρτε ένα τηλέφωνο, στείλτε ένα μειλ/μήνυμα στο αντίστοιχο κατάστημα και ενημερώνεστε εκεί. Δεν έχει live αποθήκη το σκρουτζ και το shopflix απο όλα τα μαγαζιά στο σάιτ του. Ούτε τα βολεύει να σας λένε μπαρφούφες επίτηδες ότι το έχουν και τελικά δεν το έχουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
safridia Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Baator είπε Κανένας δεν έχει σκοπό να ξεγελάσει κανέναν, ούτε έχει όρεξη να μαλώνει με όποιον έβαλε παραγγελία το απόγευμα και την άλλη μέρα το πρωί το περιμένει στην πόρτα του. Κάποιοι πρέπει να καταλάβετε ότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ δουλεύουν και στις αποθήκες και στα Eshops και ότι δεν είναι πάντα εύκολο ένα μαγαζί με χιλιάδες ή και δεκάδες χιλιάδες κωδικούς να είναι ακριβές στο 1 κομμάτι στο στοκ του. Ένα μέσο κατάστημα, ειδικά όταν λέει παράδοση σε 1-3 μέρες, ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΧΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΤΟΚ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ. Το ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται, οι άπειρες χαμένες εργατοώρες να εξυπηρετήσουν παραγγελίες ενώ δεν έχουν στοκ, να ψάχνουν να βρουν και να παραγγείλουν τα προιόντα εκείνη την ώρα, αν δεν τα βρουν να κάνουν επιστροφές χρημάτων, κτλ., ΔΕΝ είναι προς όφελος της επιχείρησης. Δεν περιστρέφεται ο κόσμος γύρω σας, ούτε θέλουν οι πάντες το κακό σας. Συνήθως οι περισσότεροι να σας εξυπηρετήσουν θέλουν, όσο καλύτερα μπορούν. Από ΄κει και πέρα και λάθη ανθρώπινα γίνονται, και το τελευταίο κομμάτι μπορεί να παραγγείλατε σε κάτι που τελικά να μην υπήρχε για τον οποιονδήποτε λόγο, πολλά μπορεί. Δεν πουλάνε πλέον κουλούρια μόνο τα μαγαζιά, διαχειριστείτε για μισή ώρα ένα διαδυκτιακό κατάστημα με 10.000 κωδικούς και μετά άμα τα πάντα πάνε ρολόι, αν ποτέ δεν λείπει κάτι, αν ποτέ δεν στείλετε παραγγελία την επόμενη ή την μεθεπόμενη μέρα γιατί δεν προλάβατε, αν ποτέ κάτι που είχατε παραγγείλει 800 κομμάτια και το site έλεγε πως έχει απομείνει 1 αλλά τελικά κάπου είχε δοθεί και αυτό, ελάτε γκρινιάξτε. Να αγορασω ενα προιον θελω, ουτε ειπα οτι ο κοσμος περιστρεφεται γυρω απο εμενα ουτε τιποτα αλλο. Εσυ θεωρεις οτι μια αρνητικη κριτικη στο eshop θα ηταν αδικη; Τοτε τι υπαρχει το eshop; Για ποιο λογο γραφει διαθεσιμοτητα και απο τυχη παντα γραφει διαθεσιμο ενω τελικα δεν ειναι διαθεσιμο; Τυχαιο θα ειναι δεν μπορει. Γκρινια ειναι αυτο για εσενα; Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από safridia 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Και το skroutz αλλα και το καθε online shop δεν εχουν παντα 100% real time ενημερωση με βαση την αποθηκη, και επισης μπορει να συμβουν και λαθη, οταν υπαρχουν πολλοι κωδικοι ολο και κατι μπορει να ξεφυγει. Η καλυτερη τακτικη (για δικο μας οφελος ως αγοραστες εννοω) ειναι απαξ και δουμε οτι ενα προϊον φαινεται διαθεσιμο, να επικοινωνουμε απευθειας με το καταστημα και να ρωτησουμε αν το εχει διαθεσιμο, αν το εχει στο ραφι απεναντι του, αν το εχει στην αποθηκη του, ποτε θα το εχουμε στα χερια μας, κλπ. Τα σοβαρα καταστηματα (με φυσικη εδρα, σταθερο τηλεφωνο, δημοσια στοιχεια) δεν εχουν κινητρο να σε κοροϊδεψουν, να πουλησουν τα προϊοντα τους θελουν. Αν σου λεει οτι το εχει ενω δεν το εχει, το πιθανοτερο ειναι να σε χασει απο πελατη, γιατι θα πας αλλου που να το εχουν, ποσο χαζος να ειναι ο μαγαζατορας για να το κανει αυτο; 3 ώρες πριν, GeorgeTrzs είπε Και εγω αγορασα χθες κατι απο καταστημα στο Shopflix που εγραφε αμεσα διαθεσιμο...τραβηξαν τα χρηματα σημερα το πρωι...και το απογευμα ελαβα email που λεει οτι δεν μπορει να εκτελεστει η παραγγελια λογω μη διαθεσιμοτητας προιοντος...και οτι θα μου επιστραφουν τα χρηματα σε 5 με 7 εργασιμες... Τρομερη εμπειρια...θα τους ξαναπροτιμησω. Δεν φταιει το καταστημα-πωλητης για αυτο, trust me, ξερω πολυ καλα τι σου λεω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 6 ώρες πριν, safridia είπε Κανω αναζητηση ενος προιοντος και μου βγαζε 10-20 καταστηματα, επιλεγω ενα καταστημα που γραφει ΞΕΚΑΘΑΡΑ διαθεσιμο και οταν μπω στο καταστημα γραφει διαθεσιμοτητα 1-3 ημερες. Αυτο πως μπορει να το δινουν σαν διαθεσιμο; Δεν κατηγορω το Skroutz καθως πιστευω οτι ειναι απατεωνια απο τα καταστηματα. Μετα ειμαι εγω ο κακος οταν ριχνω αρνητικες αξιολογησεις; οχι και πολυ καλα κανεις. απλα επιβεβαιωνεις τηλεφωνικα αλλη φορα για να εχεις τα νευρα σου στη θεση τους. μου εχει συμβει αρκετες φορες με το web supplies. Εγραφε στο skroutz, αμεσα διαθεσιμο, στο site τους ελεγε "αμεσα διαθεσιμο" για παραγγελια, και οταν ζητουσα εξηγησεις μου ελεγαν ειμαστε pick up point δεν ειμαστε καταστημα. Αν δεν κανω λαθος ενημερωνονται αυτοματα τα αποθεματα του καταστηματος και του σκρουτζ. 3 ώρες πριν, Baator είπε Κανένας δεν έχει σκοπό να ξεγελάσει κανέναν, ούτε έχει όρεξη να μαλώνει με όποιον έβαλε παραγγελία το απόγευμα και την άλλη μέρα το πρωί το περιμένει στην πόρτα του. Κάποιοι πρέπει να καταλάβετε ότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ δουλεύουν και στις αποθήκες και στα Eshops και ότι δεν είναι πάντα εύκολο ένα μαγαζί με χιλιάδες ή και δεκάδες χιλιάδες κωδικούς να είναι ακριβές στο 1 κομμάτι στο στοκ του. Ένα μέσο κατάστημα, ειδικά όταν λέει παράδοση σε 1-3 μέρες, ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΧΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΣΤΟΚ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ. Το ανθρώπινο δυναμικό που χρειάζεται, οι άπειρες χαμένες εργατοώρες να εξυπηρετήσουν παραγγελίες ενώ δεν έχουν στοκ, να ψάχνουν να βρουν και να παραγγείλουν τα προιόντα εκείνη την ώρα, αν δεν τα βρουν να κάνουν επιστροφές χρημάτων, κτλ., ΔΕΝ είναι προς όφελος της επιχείρησης. Δεν περιστρέφεται ο κόσμος γύρω σας, ούτε θέλουν οι πάντες το κακό σας. Συνήθως οι περισσότεροι να σας εξυπηρετήσουν θέλουν, όσο καλύτερα μπορούν. Από ΄κει και πέρα και λάθη ανθρώπινα γίνονται, και το τελευταίο κομμάτι μπορεί να παραγγείλατε σε κάτι που τελικά να μην υπήρχε για τον οποιονδήποτε λόγο, πολλά μπορεί. Δεν πουλάνε πλέον κουλούρια μόνο τα μαγαζιά, διαχειριστείτε για μισή ώρα ένα διαδυκτιακό κατάστημα με 10.000 κωδικούς και μετά άμα τα πάντα πάνε ρολόι, αν ποτέ δεν λείπει κάτι, αν ποτέ δεν στείλετε παραγγελία την επόμενη ή την μεθεπόμενη μέρα γιατί δεν προλάβατε, αν ποτέ κάτι που είχατε παραγγείλει 800 κομμάτια και το site έλεγε πως έχει απομείνει 1 αλλά τελικά κάπου είχε δοθεί και αυτό, ελάτε γκρινιάξτε. Τα e-shop τεχνολογιας που αναφερουν 1-3 εργασιμες, δεν εχουν τιποτα σε στοκ. Ουσιαστικα ειναι προιοντα που υπαρχουν αντιπροσωπειες-εισαγωγης στην ελλαδα και κανουν σχεδον dropship. Ακριβως επειδη δεν εχουν τεραστιες αποθηκες και 200 εργαζομενους. Ξερεις ποσο ευκολα θα φτιαξει το συστημα οταν το amazon θα παραδιδει αυθήμερον ή την επομενη στην Ελλαδα. Μετα τα σκρουτζομαγαζα θα λενε δεν μπορουν να ανταγωνιστουν τον γιγαντα, ξεχνοντας τι απατεωνιες εχουν κανει ολα αυτα τα χρονια. Και αν θελουμε να ειμαστε και δικαιοι, οσο αμεσα παιρνουν τα χρηματα, τοσο αμεσα να τα επιστρεφουν κιολας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
safridia Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ειλικρινα δεν μου αρεσει αυτη η υπερσυγκεντωση. Δεν πιστευω οτι δημιουργει περισσοτερο απο αυτη την ΙΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Ο Bezos εχει αρκετα δισεκατομυρια για να ζησει μια ανετη ζωη. Ας βγαλει και κανας αλλος. Προτιμω τα μικρα μαγαζια αλλα ωρες-ωρες και αυτοι δεν κανουν μια προσπαθεια να σοβαρευτουνε, μερικα μαγαζια δειχνουν ξεκαθαρα γιατι ειναι μικρα, γιατι θα παραμεινουν μικρα και γιατι εαν δεν φανε καποια επιδοτηση θα κλεισουν. Οποτε το Σκρουτζ μας κοροιδευει κανονικα η δεν ενδιαφερεται καθολου Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2023 από safridia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
csontheline Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Πάντως, εγώ ακόμα ψάχνω την απατεωνιά. Σου έστειλαν άλλο προϊόν και εξαφανίστηκαν; Κύρηξαν πτώχευση ενώ είχες πληρώσει; Έχουν περάσει 2 μήνες και ακόμα ανταλλάσετε τηλέφωνα/emails για τα χρήματα/προϊόντα; Να προτιμάτε μαγαζιά που είναι χρόνια στο skroutz και έχουν πολλές καλές κριτικές, μέχρι +5-10% πάνω, να μην τρέχετε και να τιμούν την εγγύηση αν χρειαστεί ποτέ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UncleKim Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Η διαθεσιμότητα σε ένα eshop πρέπει να είναι τόσο ξεκάθαρη όσο και η τιμή του προιόντος. Κάποιες φορές η διαθεσιμότητα, είναι μάλιστα σημαντικότερη από την τιμή για κάποιους που καίγονται για κάτι. Οπότε, πρέπει τα καταστήματα να είναι πάρα πολύ σοβαρά και πολλοί ακριβείς στις διαθεσιμότητες τους. Φυσικά η καλύτερη λύση, είναι να επικοινωνείς τηλεφωνικά με ένα κατάστημα, αλλά αυτό συμβαίνει ακριβώς γιατί δεν έχουν σωστές διαθεσιμότητες, και θέλεις να είσαι σίγουρος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 14 λεπτά πριν, csontheline είπε Πάντως, εγώ ακόμα ψάχνω την απατεωνιά. Σου έστειλαν άλλο προϊόν και εξαφανίστηκαν; Κύρηξαν πτώχευση ενώ είχες πληρώσει; Έχουν περάσει 2 μήνες και ακόμα ανταλλάσετε τηλέφωνα/emails για τα χρήματα/προϊόντα; Να προτιμάτε μαγαζιά που είναι χρόνια στο skroutz και έχουν πολλές καλές κριτικές, μέχρι +5-10% πάνω, να μην τρέχετε και να τιμούν την εγγύηση αν χρειαστεί ποτέ. Έγραψαν ότι υπάρχει ένα προϊόν ότι υπάρχει ενώ δεν υπήρχε. Και του δεσμευσαν τα λεφτά για 7 εργάσιμες. Θες να εξηγήσουμε γιατι είναι απατεώνια; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα