Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 24/1/2023 στις 10:27 ΠΜ, InsomniSage είπε

Φανταστικός ο νέος νόμος που δεν θα εφαρμοστεί ποτέ! Θα λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα. 🤣 

Κοροιδευομαστε μου φαίνεται, λύσαμε το να εφαρμόζονται τα κράνη, οι μονοδρομησεις, τα στοπ και τα κόκκινα φανάρια στα μηχανάκια και τώρα είπαμε να λύσουμε και τη διήθηση...

Αυτό που ο νέος νόμος όμως είναι κάτι που δεν υπήρχε ΚΑΝ πιο πριν. 

Η αλήθεια είναι ότι αυτά που αναφέρεις έχουν όντως λυθεί, γιατί υπάρχει πλαίσιο που τηρείται αν τον πιάσουν τον παραβάτη. Το αν στην πραγματικότητα έχει σταματήσει το μηχανάκι να πηγαίνει ανάποδα, προφανώς και δεν έχει σταματήσει, και αν δεν μπουν κάμερες ακόμα και στην τουαλέτα μας, δεν πρόκειται να λυθεί. 

Πχ στην Αγγλία που έχει κάμερες παντού, έτσι και μπεις πχ λεωφορειόδρομο σου έχει έρθει στο σπίτι συστημένη κανονικότατα. Το ίδιο και αν περάσεις το όριο των 20μιλίων ή 30 (ανάλογα) σε κατοικημένη περιοχή. 

Βέβαια εδώ, ακόμα και στο insomnia, αν γίνει γκάλοπ για το ποιός θέλει κάμερες στους δρόμους ή όχι, το 99% θα απαντήσει ΟΧΙ. Αυτό το όχι λοιπόν είναι ικανό να ρίξει την κυβέρνηση που θα το τολμήσει. Γι'αυτό και ποτέ δεν θα υλοποιηθεί.

1 ώρα πριν, pontez2 είπε

Για να αντιληφθουμε το προβλημα των ελληνικων ΜΜΜ, βγαινουν ανακοινωσεις με σκοπο τη προσοχη των προσωπικων μας αντικειμενων διοτι το ιδιο το κράτος αδυνατει να προστατέψει τη περιουσια και τη σωματικη ακαιρεότητα των πολιτών. Ουσιαστικά σε προτρέπει να μην χρησιμοποιείς ΜΜΜ.

Σε όλες μα όλες τις χώρες, υπάρχει αυτό που λες. 

Ειδικά στο Λονδίνο στο μετρό του όποιος έχει πάει θα έχει ακούσει το κλασικό "Beware of pick pockets". 

Δεν είναι πρόβλημα των Ελληνικών ΜΜΜ, είναι παγκόσμιο. Προσωπικά, πιο ασφαλής έχω αισθανθεί στα Ελληνικά μέσα, παρά στο εξωτερικό. Καλά δε συζητάμε για Λονδίνο, που είναι ζούγκλα. 

7 ώρες πριν, froyd είπε

Πρώτοι απ' όλους κάνουν σφήνες οι μοτοσυκλετιστές της ΔΙΑΣ. Όταν παρανομούν αυτοί που πρέπει να επιβάλλουν το νόμο, σωθήκαμε

Μήπως να μην περνάνε και με κόκκινο όταν κυνηγάνε κάποιον σε καταδίωξη? Διαβάζεις τί γράφεις ή απλά τα λες αφιλτράριστα?

  • Like 3
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Δε χρειάζεται να είναι παράνομη για να ρίξεις την ευθύνη στον μοτοσυκλετιστη.

Πως γίνεται να αποδωθούν ευθύνες για κάτι, αν αυτό προβλέπεται να γίνεται νόμιμα από τον ΚΟΚ;

Με άλλα λόγια... η μοτοσυκλέτα κάνει διήθηση, το αυτοκίνητο ξεφεύγει απ' την πορεία του λόγω λακούβας (όχι παράνομης μανούβρας) και πέφτει στη μηχανή. Ποιος παίρνει την ευθύνη, νομικά; Δε φταίει κανένας απ' τους δύο.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, ObeyWario! είπε

Ισχύει, ο άλλος προτιμάει να περπατήσει 5-10 χλμ απτο να πάρει μμμ με κίνδυνο να τον κλέψουν. Στα jumbo δεν πατάει κανείς απο τότε που ξεκίνησαν να βγάζουν παρόμοια ανακοίνωση στα μεγάφωνα.

Κατά τη γνώμη σου τι θα μπορούσε να κάνει το κράτος που δεν κάνει;

Τεράστια συζήτηση η οποία αρχίζει και τελειώνει στο νομοθετικό πλαίσιο για τέτοια παραπτώματα όπως αυτό των πορτοφολαδων. 

Ωστόσο, όπως έγραψα νωρίτερα δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που η πλειοψηφία δε χρησιμοποιεί ΜΜΜ.

 

Δημοσ.
Στις 24/1/2023 στις 1:50 ΜΜ, pontez2 είπε

Ποιοι οι οδηγοι μηχανών? Αναφέρεσαι σε οδηγους αυτοκινητων προφανως. Δυσκολο εως αδυνατον να στειλω μυνημα ενω οδηγάω μηχανή :P 

 

είσαι σίγουρος; έχω δει και οδηγούς μηχανής να γράφουν μύνημα εν κινησει ή να μιλάνε και να οδηγάνε 😀

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, polaki είπε

Μήπως να μην περνάνε και με κόκκινο όταν κυνηγάνε κάποιον σε καταδίωξη? Διαβάζεις τί γράφεις ή απλά τα λες αφιλτράριστα?

Η αλήθεια είναι ότι (αν δε με απατά η μνήμη μου) δεν υπάρχει κάπου στον ΚΟΚ αναφορά για έκτακτες ανάγκες και η εκάστοτε παραβίαση του ΚΟΚ από οχήματα ανάγκης βαραίνει εξ ολοκλήρου τον οδηγό.

Βέβαια πρόκειται για ακόμα ένα δύσκολο σημείο που δε μπορεί να αντιμετωπιστεί εύκολα από τον νομοθέτη. Οπότε σου λέει ρίξε ταχυτητα,.άναψε φάρους και περνά προσεκτικά. Και ο Θεός βοηθός 

2 λεπτά πριν, The_Judas είπε

είσαι σίγουρος; έχω δει και οδηγούς μηχανής να γράφουν μύνημα εν κινησει ή να μιλάνε και να οδηγάνε 😀

Όπως έγραψα σε προηγούμενες σελίδες, αν έχουν φθάσει σε τέτοιο σημείο τους θαυμάζω. Θα ήθελα έναν τέτοιο στη δουλειά μου, να γράφει να μιλάει να χτίζει...πολυεργαλειο 😛

Δημοσ.
10 minutes ago, The_Judas said:

είσαι σίγουρος; έχω δει και οδηγούς μηχανής να γράφουν μύνημα εν κινησει ή να μιλάνε και να οδηγάνε 😀

Έχει βγει το Darwin award για αυτούς. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Η αλήθεια είναι ότι (αν δε με απατά η μνήμη μου) δεν υπάρχει κάπου στον ΚΟΚ αναφορά για έκτακτες ανάγκες και η εκάστοτε παραβίαση του ΚΟΚ από οχήματα ανάγκης βαραίνει εξ ολοκλήρου τον οδηγό.

Βέβαια πρόκειται για ακόμα ένα δύσκολο σημείο που δε μπορεί να αντιμετωπιστεί εύκολα από τον νομοθέτη. Οπότε σου λέει ρίξε ταχυτητα,.άναψε φάρους και περνά προσεκτικά. Και ο Θεός βοηθός 

Μα φυσικά βαραίνει τον οδηγό, δηλαδή βαραίνει τη ΔΙΑΣ ή τον οποιονδήποτε αστυνομικό/ασθενοφόρο κλπ περάσει με κόκκινο και προκαλέσει ατύχημα. Δε γνωρίζω αν σε περίπτωση ατυχήματος το πληρώνει η υπηρεσία, και όχι ο ίδιος ο οδηγός, φαντάζομαι ότι υπάρχουν ειδικές ασφάλειες που να καλύπτουν αυτά.

Αυτό που εννοώ είναι ότι δε θα τους κόψουν κλήση όταν είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Η αλήθεια είναι ότι (αν δε με απατά η μνήμη μου) δεν υπάρχει κάπου στον ΚΟΚ αναφορά για έκτακτες ανάγκες και η εκάστοτε παραβίαση του ΚΟΚ από οχήματα ανάγκης βαραίνει εξ ολοκλήρου τον οδηγό.

Υπάρχει,έχουν δικαίωμα και είναι λογικό.Σκέψου να εχεις πάθει έμφραγμα και να περιμένει το ασθενοφόρο στο φανάρι.

https://www.glavopoulos.com/kok-044/

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Haldol είπε

Πως γίνεται να αποδωθούν ευθύνες για κάτι, αν αυτό προβλέπεται να γίνεται νόμιμα από τον ΚΟΚ;

Με άλλα λόγια... η μοτοσυκλέτα κάνει διήθηση, το αυτοκίνητο ξεφεύγει απ' την πορεία του λόγω λακούβας (όχι παράνομης μανούβρας) και πέφτει στη μηχανή. Ποιος παίρνει την ευθύνη, νομικά; Δε φταίει κανένας απ' τους δύο.

Όπως στο παράδειγμα που σου εξήγησα. Προσπερνάς (προφανώς σε σημείο που επιτρέπεται) και το αυτοκίνητο ξεφεύγει από την πορεία του λόγω λακκούβας. Αν δεν κάνω λάθος, στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίει ο μπροστά, ο οποίος μπορεί στη συνέχεια να κινηθεί κατά του Δήμου. 
 

Πολύ απλά, το ίδιο μπορεί να γίνει και με τη διήθηση. Αυτό με τη λακκούβα είναι εξαίρεση, στη συντριπιτικη πλειοψηφία των περιπτώσεων, η ευθύνη θα πέφτει στον μοτοσυκλετιστη, καθώς είναι δίκη του ευθύνη να βεβαιωθεί ότι μπορεί να ολοκληρώσει την προσπέραση με ασφάλεια. Αν δε γίνεται αυτό και προκύψει ατύχημα, φταίει, είτε 100% είτε λιγότερο. Αν πάλι γίνεται με ασφάλεια, όλα καλά, νόμιμος.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, jmmys είπε

Υπάρχει,έχουν δικαίωμα και είναι λογικό.Σκέψου να εχεις πάθει έμφραγμα και να περιμένει το ασθενοφόρο στο φανάρι.

https://www.glavopoulos.com/kok-044/

 

Χμ...δεν βλέπω να λέει τίποτε για φωτεινούς σηματοδότες. Περιορίζεται στη προτεραιότητα.

35 λεπτά πριν, polaki είπε

 

Αυτό που εννοώ είναι ότι δε θα τους κόψουν κλήση όταν είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία. 

Ασφαλώς. Αν όμως υπάρξει συνέπεια από τη πράξη αυτή θα αναλάβουν την ευθύνη και δε πα να κυνηγάνε τον Μπιν Λάντεν.

Αυτό εννοώ ότι είναι κάτι που ο νομοθέτης το αφήνει στη κρίση του οδηγού με το όχημα εκτακτης ανάγκης. Δε σε γράφω αλλά αν γίνει ατύχημα φταίς.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Χμ...δεν βλέπω να λέει τίποτε για φωτεινούς σηματοδότες. Περιορίζεται στη προτεραιότητα.

Αυτό ακριβώς,τα οχήματα είναι υποχρεωμένα να κάνουν χώρο και να δώσουν προτεραιότητα και στην ανάγκη να σταματήσουν εντελώς.Και αυτά που έρχονται από κάθετους δρόμους.Το φανάρι τι είναι;Δείχνει ποιος έχει προτεραιότητα.

Παντού στον πολιτισμένο κόσμο το έχουν λυμένο αυτό το θέμα,εμείς αναλύουμε στο Ίντερνετ αν μπορεί το ασθενοφόρο να περάσει με κόκκινο σε έκτακτη ανάγκη.

Την ευθύνη την έχει πάντα φυσικά ο οδηγός του ασθενοφόρου,γιαυτο και όταν πάει να περάσει με κόκκινο ή ένα Stop ή σε μια διασταύρωση ,πάντα κόβει ταχύτητα ή σταματάει εντελώς ώστε να περάσει με ασφάλεια.Εκεί βοηθάει πολύ η βοήθεια της τροχαίας με μηχανές.Το είδαμε τελευταία.

Σύντομα ευελπιστώ να έρθουν τα έξυπνα φανάρια,που θα ανάβουν αυτόματα πράσινο για το όχημα έκτακτης ανάγκης και αυτόματα κόκκινο για τα αλλα που είναι πράσινα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Πάμε να τα βάλουμε σε μια σειρά γιατί γενικά δε ξέρουμε τι μας γίνεται.

ΆΛΛΟ Η ΔΙΗΘΗΣΗ, ΆΛΛΟ Η ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ. Και άλλο η σφήνα, φυσικά... Όλα τα προαναφερθέντα παραδείγματα πιθανών συμβάντων αφορούν σε αυτοκίνητα σε κίνηση, άρα και προσπεράσεις των μοτοσυκλετών, όπου σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται και φταίει η μοτοσυκλέτα (με δεδομένο ότι τα αυτοκίνητα είναι στη λωρίδα τους σε κάθε περίπτωση).

Η διήθηση από τις μοτοσυκλέτες γίνεται με τα αυτοκίνητα σε στάση, είτε στο φανάρι είτε σε συμφόρηση. Επίσης απαγορεύεται. Αν ανοίξει αυθαίρετα μια πόρτα, αν το αυτοκίνητο δει ένα κενό και αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα, αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος και προκληθεί κάποιο ατύχημα οποιασδήποτε φύσης φταίει ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλέτα.

Η αστυνομία ΜΠΟΡΕΙ να βεβαιώσει παράβαση για προσπέραση ή διήθηση. Πρακτικά και ΣΙΩΠΗΡΑ δε γίνεται ποτέ για τους λόγους που έχουν αναλυθεί. Σε οποιοδήποτε συμβάν διήθησης, όμως, έχει υπαιτιότητα η μοτοσυκλέτα ΠΑΝΤΑ.

Από εκεί και πέρα. Δεν έχει καμία ουσία το άρθρο που αναφέρθηκε. Εάν ΑΠΛΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ οι νόμοι, και κοπούν οι κώλοι όλων, για κράνος/ζώνη, κόκκινο και κινητό, η επίπτωση στη συνολική οδηγική συμπεριφορά μας, είτε σε δύο είτε σε περισσότερες ρόδες θα προσαρμοστεί αυτομάτως προς το καλύτερο.

Δε γίνεται τίποτα γιατί δεν υπάρχει θέληση, δεν υπάρχει βούληση. Είναι τεράστια η συζήτηση, και άκρη δε βγαίνει διότι, όλοι έχουν το δίκιο τους, όπως και στο νήμα αυτό όλων οι απόψεις έχουν κάποιο δίκαιο και σωστό μέσα.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, polaki είπε

Μήπως να μην περνάνε και με κόκκινο όταν κυνηγάνε κάποιον σε καταδίωξη?

Μια χαρα αερα πατερα περνανε με κοκκινο και χωρις καταδιωξη. Καθε μερα τους βλεπω σε ολη την αθηνα. Απλα ειναι στα @@ τους γιατι ξερουν οτι δε θα τους ακουμπησει κανεις. 

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Πολύ απλά, το ίδιο μπορεί να γίνει και με τη διήθηση. Αυτό με τη λακκούβα είναι εξαίρεση, στη συντριπιτικη πλειοψηφία των περιπτώσεων, η ευθύνη θα πέφτει στον μοτοσυκλετιστη, καθώς είναι δίκη του ευθύνη να βεβαιωθεί ότι μπορεί να ολοκληρώσει την προσπέραση με ασφάλεια. Αν δε γίνεται αυτό και προκύψει ατύχημα, φταίει, είτε 100% είτε λιγότερο. Αν πάλι γίνεται με ασφάλεια, όλα καλά, νόμιμος.

Άρα λες οτι είναι σαν να περνάς ένα STOP...εκτιμάς την κατάσταση και αν θεωρήσεις οτι είσαι οκ προχωράς και αν δεν προκληθεί ατύχημα δεν υπάρχει πρόβλημα...

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Άρα λες οτι είναι σαν να περνάς ένα STOP...εκτιμάς την κατάσταση και αν θεωρήσεις οτι είσαι οκ προχωράς και αν δεν προκληθεί ατύχημα δεν υπάρχει πρόβλημα...

Έτσι είναι σήμερα. Και το να περνάς STOP είναι παράνομο, ακόμα και αν είναι πριν από κόμβο. Πουθενά αλλού στην Ευρώπη δε θα δεις στοπ πριν από κόμβο, απλώς ο μέσος Έλληνας δεν έχει ιδέα τι είναι το ανάποδο τρίγωνο και βάζουν στοπ (στους καινούριους κόμβους πάντως, καλώς ή κακώς, έχω παρατηρήσει ότι βάζουν τη σωστή σημανση - το ανάποδο τρίγωνο).

Αν θες αντίστοιχο παράδειγμα με αυτό που λέω εγώ και με το να γίνει νομιμη η διηθηση, δες το σαν να περνάς ανάποδο τρίγωνο χωρίς να σταματήσεις. Είναι απολύτως νόμιμο, αλλά οφείλεις να είσαι σίγουρος ότι είναι ασφαλές και σε ατύχημα, πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων, είσαι υπαίτιος.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...