matiandal Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 6 ώρες πριν, woody21 είπε Ας το κανουν,τοτε και οσοι οδηγουν μηχανακι θα καθονται ο ενας πισω απο τον αλλο να δουμε μετα τι ουρες που θα ειναι χιλιομετρα έτσι και έγινε στην Γαλλία σε μία περίπου αντίστοιχη προσπάθεια του κράτους. Για να θυμηθούμε τί έγινε στην Γαλλία τον Φλεβάρη του 21 σε σχετική προσπάθεια της κυβέρνησης να θέσει παράνομη την διήθηση , weaving το λένε στα Βούρβουρα Αρκαδίας R: https://www.telegraph.co.uk/news/2021/02/21/french-motorcyclists-protest-ban-weaving-traffic/ French motorcyclists protest ban on 'weaving' through traffic Motorcycle users insist practice of weaving through traffic makes driving safer as well as quicker More than 6,000 motorcyclists took over a chunk of the Paris motorway leading up to the Arc de Triomphe on Saturday to protest a reinstated ban on weaving between two lanes of cars. “The defining characteristic of having a two-wheeled vehicle is that you can circulate between lanes,” Jean-Marc Belotti, the head of the French Federation of Angry Motorcyclists (FFMC) told French radio France Bleu. “If we’re forbidden to do that, there’s no point in having a motorcycle.” The FFMC organised Saturday’s protest, which gathered more than 14,700 motorcyclists in protests across France, according to figures from France’s Interior Ministry. In Paris, motorcyclists lined up in tightly packed rows on the peripherique motorway that encompasses the city as they made their descent from the Arc de Triomphe to the Bois de Vincennes Park. Weaving, the practice of motorcycles and scooters picking through slow moving traffic, is common in France, although it was officially prohibited until 2016. Motorcyclists ride in groups on a Paris ring-road Motorcyclists ride in groups on a Paris ring-road CREDIT: AFP That year, the French government temporarily lifted the ban in certain regions as part of a five-year experimental trial. Following “disappointing” results, the ban was reinstated on February 1. According to figures from France’s Interministerial Delegate for Road Safety, motorised two-wheeler accidents increased by 12% in regions where the experiment took place. Meanwhile, accidents decreased by 10% in other parts of the country. Advertisement A report from the Centre for Studies and Expertise on Risks, the Environment, Mobility and Development (Cerema) recorded 1,650 light motorcycle accidents , 161 serious accidents and 16 fatal accidents during the experiment. For fatal accidents, France’s road safety authority said drivers did not respect the experiment’s rules: to only weave between lanes during stop and go traffic, drive solely between the two leftmost lanes, and to not exceed a speed of 50km/h, even in areas where a higher speed is permitted. With the reinstatement of the ban, drivers who don’t remain in a single traffic lane once again risk fines of 135€ euros (£117) and up to three points off their driving licence record. Jean-Marc Belotti of the FFMC defended the practice of weaving, insisting that it kept motorcyclists safe in traffic jams. “If you’re behind a car and it suddenly brakes, you can be rear-ended by another vehicle. It’s less likely to happen if you’re in between two lanes, and you have better visibility,” he said. Mr Belotti also warned the reinstated ban would lead to an increase in traffic jams. “Imagine the traffic if the 300,000 motorcyclists in Paris and its outer suburbs went back to driving cars.” To ensure public safety, the FFMC is calling for driving schools to include formal training on how to safely weave in between lanes as part of the official curriculum. France’s road safety authority has acknowledged the convenience and popularity of the practice. The government body has promised to launch a new experiment in the coming weeks that will test other options for motorcyclists, the details of which have not been made public yet. 2
agnostos13 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 18 λεπτά πριν, Glykopatata είπε δεν θέλω να σε προσβάλω αλλά έχεις οδηγήσει ποτέ σου μηχανή;; καλό είναι αν δεν έχουμε εμπειρία οδήγησης ενός οχήματος να μην βγάζουμε συμπεράσματα από περιγραφές φίλων, γνωστών, κτλ κτλ Έχω οδηγήσει και μηχανή και ποδήλατο και πατίνι... Αυτό μου δίνει κάποιο πλεονέκτημα στο να αναγωρίζω τις "τρέλες" γύρω μου;
kurillakoc Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Γενικα και οτι κοκ και βγει ο πεζος/μηχανη/αυτοκινητο/μμμ στην ελλαδα ειναι στα @... του ο πιο χαζος θα εχει δικιο σε ολα .
pontez2 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 47 λεπτά πριν, Black Demis είπε Ούτε για αστείο δεν μπαίνω στην Ελλάδα στα μμμ στο εξωτερικό αυτοκινιτο έκανα χρήση μια φορά την ευδομαδα (και αν) εδώ απλά δεν παίζει, και δεν είναι θέμα Μμμ είναι καθαρά το πος φέρετε κόσμος εκεί μέσα (μηδέν πολιτισμός) χίλιες φορές να κάνω 15 χιλομετρα με τα πόδια πάρα μμμμ Για να αντιληφθουμε το προβλημα των ελληνικων ΜΜΜ, βγαινουν ανακοινωσεις με σκοπο τη προσοχη των προσωπικων μας αντικειμενων διοτι το ιδιο το κράτος αδυνατει να προστατέψει τη περιουσια και τη σωματικη ακαιρεότητα των πολιτών. Ουσιαστικά σε προτρέπει να μην χρησιμοποιείς ΜΜΜ. 1
Haldol Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Το θέμα δεν είναι να σταματήσει η διήθηση, κάτι το οποίο δε γίνεται κιόλας. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να την εξαλείψει. Άλλωστε λίγο ή πολύ, βοηθάει τους πάντες. Πρώτα φυσικά τους οδηγούς μοτό, και δευτερευόντως τους οδηγούς αυτοκινήτων, που διευκολύνει φυσικά, και εκείνους. Το θέμα είναι όμως ότι ως διαδικασία ενέχει ρίσκο. Μικρό ή μεγάλο, αλλά έχει. Άρα, ο νομοθέτης ΟΦΕΙΛΕΙ να την χαρακτηρίσει παράνομη, διότι αλλιώς δημιουργούνται προβλήματα σε ενδεχόμενο ατύχημα.
NickTG Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 19 minutes ago, pontez2 said: Για να αντιληφθουμε το προβλημα των ελληνικων ΜΜΜ, βγαινουν ανακοινωσεις με σκοπο τη προσοχη των προσωπικων μας αντικειμενων διοτι το ιδιο το κράτος αδυνατει να προστατέψει τη περιουσια και τη σωματικη ακαιρεότητα των πολιτών. Ουσιαστικά σε προτρέπει να μην χρησιμοποιείς ΜΜΜ. Αντίστοιχη ανακοίνωση είχε και στο Λονδίνο όταν είχα πάει αν θυμάμαι καλά. 5
MauroPaltoudias Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, NickTG είπε Αντίστοιχη ανακοίνωση είχε και στο Λονδίνο όταν είχα πάει αν θυμάμαι καλά. Και στο μετρό της Ρώμης. Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2023 από MauroPaltoudias
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 38 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Έχω οδηγήσει και μηχανή και ποδήλατο και πατίνι... Αυτό μου δίνει κάποιο πλεονέκτημα στο να αναγωρίζω τις "τρέλες" γύρω μου; .αν θεωρείς "τρέλα" το γεγονός ότι οι μηχανές περνάνε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, δεν έχεις οδηγήσει μηχανή φίλε...
agnostos13 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 7 λεπτά πριν, Glykopatata είπε .αν θεωρείς "τρέλα" το γεγονός ότι οι μηχανές περνάνε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, δεν έχεις οδηγήσει μηχανή φίλε... οκ
spectaculator Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, Black Demis είπε Ούτε για αστείο δεν μπαίνω στην Ελλάδα στα μμμ στο εξωτερικό αυτοκινιτο έκανα χρήση μια φορά την ευδομαδα (και αν) εδώ απλά δεν παίζει, και δεν είναι θέμα Μμμ είναι καθαρά το πος φέρετε κόσμος εκεί μέσα (μηδέν πολιτισμός) χίλιες φορές να κάνω 15 χιλομετρα με τα πόδια πάρα μμμμ Που στο εξωτερικό αν επιτρέπετε; Για τι διαφορές συμπεριφοράς μιλάμε; Σου φέρθηκε εδώ κανείς άσχημα; Εγώ πλέον λόγο κόστους χρησιμοποιώ 60% ΜΜΜ και τις υπόλοιπες αμάξι ή μηχανή ανάλογα με την κίνηση και τις υποχρεώσεις. Μια χαρά είναι. Κι έξω (π.χ. Βέλγιο, Γερμανία, κλπ) είναι μια από τα ίδια. Έτσι κανείς δεν αφήνει το αμάξι, κι έτσι όλοι σιχτιρίζουν τα "χάλια" των δρόμων (τα δικά μας ουσιαστικά).
pontez2 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, NickTG είπε Αντίστοιχη ανακοίνωση είχε και στο Λονδίνο όταν είχα πάει αν θυμάμαι καλά. Ισχύει. Και στο Παρίσι. Το οποίο δείχνει πως ούτε κι εκεί το κράτος μπορεί να προστατέψει τους πολίτες . Δε το έγραψα ως σύγκριση με τις άλλες χώρες αλλά ως ένα από τα γεγονότα που ισως αποθαρρύνει τον κόσμο να το χρησιμοποιήσει. Τουλάχιστον το δικό μας μέτρο είναι καθαρό 😛 Επεξ/σία 25 Ιανουαρίου 2023 από pontez2
NickTG Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 4 minutes ago, pontez2 said: Ισχύει. Και στο Παρίσι όπως λέει ο άλλος φίλος. Το οποίο δείχνει πως ούτε κι εκεί το κράτος μπορεί να προστατέψει τους πολίτες . Δε το έγραψα ως σύγκριση με τις άλλες χώρες αλλά ως ένα από τα γεγονότα που ισως αποθαρρύνει τον κόσμο να το χρησιμοποιήσει. Τουλάχιστον το δικό μας μέτρο είναι καθαρό 😛 ΟΚ. Μόνο ως κακή δικαιολογία θα μπορούσα να το δω αλλά η οπτική του καθενός είναι διαφορετική. 1
ObeyWario! Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, pontez2 είπε Το οποίο δείχνει πως ούτε κι εκεί το κράτος μπορεί να προστατέψει τους πολίτες . Δε το έγραψα ως σύγκριση με τις άλλες χώρες αλλά ως ένα από τα γεγονότα που ισως αποθαρρύνει τον κόσμο να το χρησιμοποιήσει. Ισχύει, ο άλλος προτιμάει να περπατήσει 5-10 χλμ απτο να πάρει μμμ με κίνδυνο να τον κλέψουν. Στα jumbo δεν πατάει κανείς απο τότε που ξεκίνησαν να βγάζουν παρόμοια ανακοίνωση στα μεγάφωνα. Κατά τη γνώμη σου τι θα μπορούσε να κάνει το κράτος που δεν κάνει; 1
Black Demis Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, spectaculator είπε Που στο εξωτερικό αν επιτρέπετε; Για τι διαφορές συμπεριφοράς μιλάμε; Σου φέρθηκε εδώ κανείς άσχημα; Εγώ πλέον λόγο κόστους χρησιμοποιώ 60% ΜΜΜ και τις υπόλοιπες αμάξι ή μηχανή ανάλογα με την κίνηση και τις υποχρεώσεις. Μια χαρά είναι. Κι έξω (π.χ. Βέλγιο, Γερμανία, κλπ) είναι μια από τα ίδια. Έτσι κανείς δεν αφήνει το αμάξι, κι έτσι όλοι σιχτιρίζουν τα "χάλια" των δρόμων (τα δικά μας ουσιαστικά). Ελβετία, Γερμανία, Καναδά από εκεί έχω εμπειρία, ότι αφορά συχνότητα και λεωφορεία σαν λεοφορεια πάνω κάτω το ίδιο είναι αυτό που αλλάζει είναι κατά πόσο πολιτισμένο κόσμο έχει εκεί μέσα (ποιο πριν έχω γράψει παραδείγματα), για αυτό προτιμώ να πάω με πόδια αν χρειαστεί πάρα μμμ
GodzillaCover Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2023 54 λεπτά πριν, Haldol είπε Το θέμα δεν είναι να σταματήσει η διήθηση, κάτι το οποίο δε γίνεται κιόλας. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να την εξαλείψει. Άλλωστε λίγο ή πολύ, βοηθάει τους πάντες. Πρώτα φυσικά τους οδηγούς μοτό, και δευτερευόντως τους οδηγούς αυτοκινήτων, που διευκολύνει φυσικά, και εκείνους. Το θέμα είναι όμως ότι ως διαδικασία ενέχει ρίσκο. Μικρό ή μεγάλο, αλλά έχει. Άρα, ο νομοθέτης ΟΦΕΙΛΕΙ να την χαρακτηρίσει παράνομη, διότι αλλιώς δημιουργούνται προβλήματα σε ενδεχόμενο ατύχημα. Δεν έχει νόημα αυτό που λες. Προφανώς η διήθηση γίνεται με την ευθύνη του μοτοσυκλετιστή, όπως και η προσπέραση γίνεται με ευθύνη του πίσω. Δε χρειάζεται να είναι παράνομη για να ρίξεις την ευθύνη στον μοτοσυκλετιστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις