Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ναι δυστυχώς κάποιοι μηχανόβιοι δεν έχουν συναντηθεί ποτέ με ορισμένες βασικές έννοιες όπως "ασφαλής οδήγηση", "παραχώρηση προτεραιότητας" κλπ.

Ίσως το υψηλότατο ποσοστό ατυχημάτων σε αυτή την κατηγορία οχημάτων να ενέχει και ένα ποσοστό θείας δίκης, αν με εννοείτε. Να το πω πιο λαϊκά: μερικών ο πωπός τα θέλει (και τα παθαίνει). 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, SilentVoice είπε

Δεν γίνεται να παραμένουν φυτεμένα δέντρα ή κολώνες της ΔΕΗ μέσα στο οδικό δίκτυο της χώρας.

 

1 ώρα πριν, jmmys είπε

αλλα από κραυγαλέες περιπτώσεις τύπου παρκάρισμα σε διαβάσεις,θέσεις ΑΜΕΑ,ράμπες,πεζοδρόμια,

δεν πάσχουμε;

Αν δεν φτιαχτεί το οδικό δίκτυο σωστά, δεν θα φτιαχτούν ποτέ σωστές θέσεις ΑΜΕΑ,ράμπες,πεζοδρόμια.

Οι περισσότερες ράμπες είναι τόσο κακοφτιαγμένες , που ούτε με πατίνι δεν μπορείς να ανέβεις. Πόσο μάλλον με ενα καροτσάκι. Τα  πεζοδρόμια, σε παρα πολλες περιοχές, είναι άφαντα.

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Εσυ τι νομίζεις ότι είναι το κράτος;Καθρέφτης των πολιτών είναι.Στα πάντα.

Κακοδιαχείριση του κράτους λέγεται. Οχι καθρέφτης πολιτών. Το 95% των πολιτών είναι οι 'καλοι' φορολογουμενοι πολίτες. Πληρώνουν δήμους, τέλη, ενφια.

Οταν παραδίδεται ενα πεζοδρομιο και είναι έτσι:

https://www.lifo.gr/now/greece/aprospelasta-pezodromia-bombardismenoi-dromoi-exafanismenes-diabaseis-i-efialtiki-zoi

Οταν παραδίδεται ο δρόμος και είναι έτσι:

https://www.ethnos.gr/viral/article/235650/kolonaaytonomhthhkesthnkarditsaeftiaxantondromokaithnafhsansthmesh

Οι πολίτες φταίνε πάλι;

 

(Φυσικά και δεν παρκάρω σε διαβάσεις, θέσεις αμεα κλπ. Το θέμα είναι να δείξουμε την πηγή όμως. Το κράτος)

 

Δεν είδα ποτέ να πέφτει ενα πρόστιμο σε κατασκευαστική δρόμου, πεζοδρομίου κλπ. Γιατί; Εγινε έλεγχος και ήταν τέλεια όλα; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

 

Αν δεν φτιαχτεί το οδικό δίκτυο σωστά, δεν θα φτιαχτούν ποτέ σωστές θέσεις ΑΜΕΑ,ράμπες,πεζοδρόμια.

Οι περισσότερες ράμπες είναι τόσο κακοφτιαγμένες , που ούτε με πατίνι δεν μπορείς να ανέβεις. Πόσο μάλλον με ενα καροτσάκι. Τα  πεζοδρόμια, σε παρα πολλες περιοχές, είναι άφαντα.

Κακοδιαχείριση του κράτους λέγεται. Οχι καθρέφτης πολιτών. Το 95% των πολιτών είναι οι 'καλοι' φορολογουμενοι πολίτες. Πληρώνουν δήμους, τέλη, ενφια.

Οταν παραδίδεται ενα πεζοδρομιο και είναι έτσι:

https://www.lifo.gr/now/greece/aprospelasta-pezodromia-bombardismenoi-dromoi-exafanismenes-diabaseis-i-efialtiki-zoi

Οταν παραδίδεται ο δρόμος και είναι έτσι:

https://www.ethnos.gr/viral/article/235650/kolonaaytonomhthhkesthnkarditsaeftiaxantondromokaithnafhsansthmesh

Οι πολίτες φταίνε πάλι;

 

(Φυσικά και δεν παρκάρω σε διαβάσεις, θέσεις αμεα κλπ. Το θέμα είναι να δείξουμε την πηγή όμως. Το κράτος)

 

Δεν είδα ποτέ να πέφτει ενα πρόστιμο σε κατασκευαστική δρόμου, πεζοδρομίου κλπ. Γιατί; Εγινε έλεγχος και ήταν τέλεια όλα; 

Αυτά όλα που λες είναι μεν σωστά,αλλα παθογένειες δεκαετιών.Δεν αλλάζουν εύκολα.

Μην γελιόμαστε.Οι πολίτες με το κράτος έχουν άμεση σχέση.

Και να γίνουν όλα αυτά που λες,θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας,ειδικά στο θέμα της οδήγησης.

53 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Δεν είδα ποτέ να πέφτει ενα πρόστιμο σε κατασκευαστική δρόμου, πεζοδρομίου κλπ. Γιατί; Εγινε έλεγχος και ήταν τέλεια όλα; 

Γιατί «τρώνε» πολλοι από τέτοιες κατασκευές σε όλη τη χώρα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Ποιος είπε ότι είναι μόνο ελληνική πατέντα? 

Ποιος σου είπε ότι έχουν ταξιδέψει εκτός συνόρων; (χωριού, πόλης, χώρας)

Δημοσ.

Τζάμπα συζήτηση. Ότι ΚΟΚ και να περάσει οι παραβιάσεις των άρθρων του και η συμπεριφορά του μέσου οδηγού στον δρόμο δεν θα αλλάξει. Ατυχήματα και τσακωμός θα δίνουν και θα παίρνουν. 

1 ώρα πριν, tasanton είπε

Ναι δυστυχώς κάποιοι μηχανόβιοι δεν έχουν συναντηθεί ποτέ με ορισμένες βασικές έννοιες όπως "ασφαλής οδήγηση", "παραχώρηση προτεραιότητας" κλπ.

Ίσως το υψηλότατο ποσοστό ατυχημάτων σε αυτή την κατηγορία οχημάτων να ενέχει και ένα ποσοστό θείας δίκης, αν με εννοείτε. Να το πω πιο λαϊκά: μερικών ο πωπός τα θέλει (και τα παθαίνει). 

Θεία δίκη, με την διαφορά ότι οι συμπεριφορές δεν αλλάζουν. Δεν βελτιώνεται τίποτα. Και όποιος μπορεί να χτυπήσει έναν άλλον χωρίς να φταίει ο δεύτερος, παίζει τον δεύτερο να τον κυνηγάνε και να βρει τον μπελά του μέχρι να αποδείξει ότι δεν φταίει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ όσο πρόσεχα και ήμουν τυπικός με την μηχανή την πλήρωσα με το παραπάνω οπότε πλέον κάνω ότι είναι ποιο ασφαλές για έμενα και ας είμαι καραπαράνομος.

Όταν σταματάς πριν την διάβαση και σε βρίζουν και πέφτουν πάνω σου πάνω στην προσπάθεια να σε προσπεράσουν στα χιλιοστά για να πάνε μπροστά από το φανάρι.

Όταν σταματάς για να περάσει έγκυος πεζή και σε τρακάρουν για να σε προσπεράσουν σε μονόδρομο.

Όταν πας με 40-50 ενώ κάνεις filtering ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα και σε προσπερνάνε στο χιλιοστό και σου σπάνε τον καθρέφτη ενώ σε βρίζουν.

Όταν σε προσπερνάνε με φορτηγάκι και τραβάνε χειρόφρενο μπροστά σου γιατί έδωσες προτεραιότητα όπως ορίζει ο νόμος σε διασταύρωση.

Επεξ/σία από apostolosapok
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, pontez2 είπε

Το έχουμε ξανασυζητήσει,  ωστόσο φαίνεται οτι υπάρχει διάθεση να βρεθεί μια μερική ή ολιστική λύση στο πρόβλημα.

Ολιστική; Εννοώντας; 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.

Το γιατι δε μπορει και δεν πρεπει να απαγορευτει η διηθηση ειναι πασιφανες. Βλεπουμε ολοι τι μποτιλιαρισμα και τι χαος επικρατει απο το πληθος των αυτοκινητων. Ας φανταστουμε μονο και τα μηχανακια να συμπεριφερονταν με τον ιδιο τροπο. Μια ουρα 5 χιλιομετρων στον κηφισο θα εφτανε μεχρι τη μαλακασα.

Το κακο βεβαια ειναι οτι οι χαρτογιακαδες που νομοθετουν αδυνατουν να το αντιληφθουν αυτο, διοτι δεν τους αγγιζει η κινηση και το μποτιλιαρισμα, μπαινουν απλα πασαδες στην υπηρεσιακη λιμουζινα, βαζουν το ζητα μπροστα να κλεισει παρανομα ολη την υπολοιπη κυκλοφορια και αλλους 5-6 τροχονομους στις διασταυρωσεις για να περασουν οι ιδιοι και καθαριζουν. 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπότε, για να μην γίνεται μποτιλιαρισμα, να γίνονται διηθήσεις παιδιά (ενίοτε και διεισδύσεις / όπως το εκτιμά και το αντιλαμβάνεται καθείς), με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια (ή μη) των μεν και των δε.

Σύμφωνοι.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.

Ως οδηγός αυτοκινήτου πάντως θα προτιμούσα να ξεκινήσουν από όσους οδηγούν αυτοκίνητα και έχουν το κινητό μόνιμα στο χέρι, όσους περνάνε μέσα από δρομάκια με ότι ταχύτητα τους έρθει στο μυαλό εκείνη την ώρα, όσους παρατάνε το αμάξι τους όπου να ναι, κινητούς τάφους με εξατμίσεις και προφυλακτήρες που κρέμονται, λάστιχα σλικ από τη χρήση ή σκληρά σαν πέτρα, φιμε που δεν βλέπουν το βράδυ απ'έξω και γενικά με τα αυτοκίνητα καθώς είναι πολύ πιο επικίνδυνα όντας μηχανήματα που ζυγίζουν από τόνο και πάνω. 

Το άρθρο εννοείται είναι αστείο. 

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε

Οπότε, για να μην γίνεται μποτιλιαρισμα, να γίνονται διηθήσεις παιδιά (ενίοτε και διεισδύσεις / όπως το εκτιμά και το αντιλαμβάνεται καθείς), με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια (ή μη) των μεν και των δε.

Σύμφωνοι.

Η δική σου άποψη ποια είναι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lector είπε

Το γιατι δε μπορει και δεν πρεπει να απαγορευτει η διηθηση ειναι πασιφανες

ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ .Αυτο που υποτιθεται οτι εξεταζεται ειναι ΑΝ θα επιτραπει καποια μορφη της

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, pontez2 είπε

Απ΄ότι ακουγεται ο σκοπός ειναι η οριοθέτηση της διήθησης μέσω ενός νομοθετικού πλαισίου. Ουσιαστικά θα την επιτρέπει υπο συγκεκριμενους όρους π.χ. μονο οταν τα αυτοκίνητα ειναι ακινητοποιημένα ή κινούνται σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.

8 λεπτά πριν, phanispal είπε

Η δική σου άποψη ποια είναι;

Το λύσαμε θεωρώ. Η δική σας...; 

19 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ως οδηγός αυτοκινήτου πάντως θα προτιμούσα να ξεκινήσουν από όσους οδηγούν αυτοκίνητα και έχουν το κινητό μόνιμα στο χέρι, όσους περνάνε μέσα από δρομάκια με ότι ταχύτητα τους έρθει στο μυαλό εκείνη την ώρα, όσους παρατάνε το αμάξι τους όπου να ναι, κινητούς τάφους με εξατμίσεις και προφυλακτήρες που κρέμονται, λάστιχα σλικ από τη χρήση ή σκληρά σαν πέτρα, φιμε που δεν βλέπουν το βράδυ απ'έξω και γενικά με τα αυτοκίνητα καθώς είναι πολύ πιο επικίνδυνα όντας μηχανήματα που ζυγίζουν από τόνο και πάνω. 

 

Και πιο πριν, από τα επαγγελματικά οχήματα (ασυντηρητα φορτηγά, ταξί, επαγγελματικά βαν κλπ) και πιο πριν από τους δρόμους (ανάποδες κλίσεις, κακό οδόστρωμα, κακή απορρροή υδάτων) και πιο πριν από κάτι άλλο. Είναι ένα πρόβλημα -βαρέλι- δίχως πάτο.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ.

Απλά αποφεύγουν τις λακκούβες. 🤣 

Η υποκρισία από όλους έχει τερματιστεί.... μην παρκάρεις πεζοδρόμιο είναι για τους πεζούς και 2 μέτρα πιο πέρα έχει δέντρο, κολώνα του ηλεκτρικού ρεύματος και μία πινακίδα ΣΤΟΠ που ο πεζός πρέπει να είναι σαν τον Ψάλτη για να περάσει και αν...

Κάθε νέο έργο κάνει τους δρόμους πιο στενούς και τα πράγματα χειρότερα αντί για καλύτερα, βλέπε Αγ. Δημητρίου.

Έχουν κάνει τους πολίτες να τσακώνονται μεταξύ τους και έτσι αυτοί βγαίνουν κερδισμένοι, είναι δυνατόν να πληρώνουμε τόσους φόρους στα καύσιμα και στα τέλη/διόδια και να έχει ΠΑΝΤΟΥ λακκούβες και να μην μιλάει ΚΑΝΕΙΣ;

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...