SabotazNic Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, spectaculator είπε Διήθηση" στον δρόμο! Άλλη μια ελληνική πατέντα! Ποιος είπε ότι είναι μόνο ελληνική πατέντα?
tasanton Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Ναι δυστυχώς κάποιοι μηχανόβιοι δεν έχουν συναντηθεί ποτέ με ορισμένες βασικές έννοιες όπως "ασφαλής οδήγηση", "παραχώρηση προτεραιότητας" κλπ. Ίσως το υψηλότατο ποσοστό ατυχημάτων σε αυτή την κατηγορία οχημάτων να ενέχει και ένα ποσοστό θείας δίκης, αν με εννοείτε. Να το πω πιο λαϊκά: μερικών ο πωπός τα θέλει (και τα παθαίνει).
SilentVoice Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, SilentVoice είπε Δεν γίνεται να παραμένουν φυτεμένα δέντρα ή κολώνες της ΔΕΗ μέσα στο οδικό δίκτυο της χώρας. 1 ώρα πριν, jmmys είπε αλλα από κραυγαλέες περιπτώσεις τύπου παρκάρισμα σε διαβάσεις,θέσεις ΑΜΕΑ,ράμπες,πεζοδρόμια, δεν πάσχουμε; Αν δεν φτιαχτεί το οδικό δίκτυο σωστά, δεν θα φτιαχτούν ποτέ σωστές θέσεις ΑΜΕΑ,ράμπες,πεζοδρόμια. Οι περισσότερες ράμπες είναι τόσο κακοφτιαγμένες , που ούτε με πατίνι δεν μπορείς να ανέβεις. Πόσο μάλλον με ενα καροτσάκι. Τα πεζοδρόμια, σε παρα πολλες περιοχές, είναι άφαντα. 1 ώρα πριν, jmmys είπε Εσυ τι νομίζεις ότι είναι το κράτος;Καθρέφτης των πολιτών είναι.Στα πάντα. Κακοδιαχείριση του κράτους λέγεται. Οχι καθρέφτης πολιτών. Το 95% των πολιτών είναι οι 'καλοι' φορολογουμενοι πολίτες. Πληρώνουν δήμους, τέλη, ενφια. Οταν παραδίδεται ενα πεζοδρομιο και είναι έτσι: https://www.lifo.gr/now/greece/aprospelasta-pezodromia-bombardismenoi-dromoi-exafanismenes-diabaseis-i-efialtiki-zoi Οταν παραδίδεται ο δρόμος και είναι έτσι: https://www.ethnos.gr/viral/article/235650/kolonaaytonomhthhkesthnkarditsaeftiaxantondromokaithnafhsansthmesh Οι πολίτες φταίνε πάλι; (Φυσικά και δεν παρκάρω σε διαβάσεις, θέσεις αμεα κλπ. Το θέμα είναι να δείξουμε την πηγή όμως. Το κράτος) Δεν είδα ποτέ να πέφτει ενα πρόστιμο σε κατασκευαστική δρόμου, πεζοδρομίου κλπ. Γιατί; Εγινε έλεγχος και ήταν τέλεια όλα;
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Αν δεν φτιαχτεί το οδικό δίκτυο σωστά, δεν θα φτιαχτούν ποτέ σωστές θέσεις ΑΜΕΑ,ράμπες,πεζοδρόμια. Οι περισσότερες ράμπες είναι τόσο κακοφτιαγμένες , που ούτε με πατίνι δεν μπορείς να ανέβεις. Πόσο μάλλον με ενα καροτσάκι. Τα πεζοδρόμια, σε παρα πολλες περιοχές, είναι άφαντα. Κακοδιαχείριση του κράτους λέγεται. Οχι καθρέφτης πολιτών. Το 95% των πολιτών είναι οι 'καλοι' φορολογουμενοι πολίτες. Πληρώνουν δήμους, τέλη, ενφια. Οταν παραδίδεται ενα πεζοδρομιο και είναι έτσι: https://www.lifo.gr/now/greece/aprospelasta-pezodromia-bombardismenoi-dromoi-exafanismenes-diabaseis-i-efialtiki-zoi Οταν παραδίδεται ο δρόμος και είναι έτσι: https://www.ethnos.gr/viral/article/235650/kolonaaytonomhthhkesthnkarditsaeftiaxantondromokaithnafhsansthmesh Οι πολίτες φταίνε πάλι; (Φυσικά και δεν παρκάρω σε διαβάσεις, θέσεις αμεα κλπ. Το θέμα είναι να δείξουμε την πηγή όμως. Το κράτος) Δεν είδα ποτέ να πέφτει ενα πρόστιμο σε κατασκευαστική δρόμου, πεζοδρομίου κλπ. Γιατί; Εγινε έλεγχος και ήταν τέλεια όλα; Αυτά όλα που λες είναι μεν σωστά,αλλα παθογένειες δεκαετιών.Δεν αλλάζουν εύκολα. Μην γελιόμαστε.Οι πολίτες με το κράτος έχουν άμεση σχέση. Και να γίνουν όλα αυτά που λες,θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας,ειδικά στο θέμα της οδήγησης. 53 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Δεν είδα ποτέ να πέφτει ενα πρόστιμο σε κατασκευαστική δρόμου, πεζοδρομίου κλπ. Γιατί; Εγινε έλεγχος και ήταν τέλεια όλα; Γιατί «τρώνε» πολλοι από τέτοιες κατασκευές σε όλη τη χώρα. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από jmmys
csontheline Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 1 ώρα πριν, SabotazNic είπε Ποιος είπε ότι είναι μόνο ελληνική πατέντα? Ποιος σου είπε ότι έχουν ταξιδέψει εκτός συνόρων; (χωριού, πόλης, χώρας)
Basilhs23___ Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Τζάμπα συζήτηση. Ότι ΚΟΚ και να περάσει οι παραβιάσεις των άρθρων του και η συμπεριφορά του μέσου οδηγού στον δρόμο δεν θα αλλάξει. Ατυχήματα και τσακωμός θα δίνουν και θα παίρνουν. 1 ώρα πριν, tasanton είπε Ναι δυστυχώς κάποιοι μηχανόβιοι δεν έχουν συναντηθεί ποτέ με ορισμένες βασικές έννοιες όπως "ασφαλής οδήγηση", "παραχώρηση προτεραιότητας" κλπ. Ίσως το υψηλότατο ποσοστό ατυχημάτων σε αυτή την κατηγορία οχημάτων να ενέχει και ένα ποσοστό θείας δίκης, αν με εννοείτε. Να το πω πιο λαϊκά: μερικών ο πωπός τα θέλει (και τα παθαίνει). Θεία δίκη, με την διαφορά ότι οι συμπεριφορές δεν αλλάζουν. Δεν βελτιώνεται τίποτα. Και όποιος μπορεί να χτυπήσει έναν άλλον χωρίς να φταίει ο δεύτερος, παίζει τον δεύτερο να τον κυνηγάνε και να βρει τον μπελά του μέχρι να αποδείξει ότι δεν φταίει.
apostolosapok Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Εγώ όσο πρόσεχα και ήμουν τυπικός με την μηχανή την πλήρωσα με το παραπάνω οπότε πλέον κάνω ότι είναι ποιο ασφαλές για έμενα και ας είμαι καραπαράνομος. Όταν σταματάς πριν την διάβαση και σε βρίζουν και πέφτουν πάνω σου πάνω στην προσπάθεια να σε προσπεράσουν στα χιλιοστά για να πάνε μπροστά από το φανάρι. Όταν σταματάς για να περάσει έγκυος πεζή και σε τρακάρουν για να σε προσπεράσουν σε μονόδρομο. Όταν πας με 40-50 ενώ κάνεις filtering ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα και σε προσπερνάνε στο χιλιοστό και σου σπάνε τον καθρέφτη ενώ σε βρίζουν. Όταν σε προσπερνάνε με φορτηγάκι και τραβάνε χειρόφρενο μπροστά σου γιατί έδωσες προτεραιότητα όπως ορίζει ο νόμος σε διασταύρωση. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από apostolosapok 3
MauroPaltoudias Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, pontez2 είπε Το έχουμε ξανασυζητήσει, ωστόσο φαίνεται οτι υπάρχει διάθεση να βρεθεί μια μερική ή ολιστική λύση στο πρόβλημα. Ολιστική; Εννοώντας; Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από MauroPaltoudias
lector Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Το γιατι δε μπορει και δεν πρεπει να απαγορευτει η διηθηση ειναι πασιφανες. Βλεπουμε ολοι τι μποτιλιαρισμα και τι χαος επικρατει απο το πληθος των αυτοκινητων. Ας φανταστουμε μονο και τα μηχανακια να συμπεριφερονταν με τον ιδιο τροπο. Μια ουρα 5 χιλιομετρων στον κηφισο θα εφτανε μεχρι τη μαλακασα. Το κακο βεβαια ειναι οτι οι χαρτογιακαδες που νομοθετουν αδυνατουν να το αντιληφθουν αυτο, διοτι δεν τους αγγιζει η κινηση και το μποτιλιαρισμα, μπαινουν απλα πασαδες στην υπηρεσιακη λιμουζινα, βαζουν το ζητα μπροστα να κλεισει παρανομα ολη την υπολοιπη κυκλοφορια και αλλους 5-6 τροχονομους στις διασταυρωσεις για να περασουν οι ιδιοι και καθαριζουν. 4
MauroPaltoudias Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Οπότε, για να μην γίνεται μποτιλιαρισμα, να γίνονται διηθήσεις παιδιά (ενίοτε και διεισδύσεις / όπως το εκτιμά και το αντιλαμβάνεται καθείς), με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια (ή μη) των μεν και των δε. Σύμφωνοι. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από MauroPaltoudias
NickTG Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Ως οδηγός αυτοκινήτου πάντως θα προτιμούσα να ξεκινήσουν από όσους οδηγούν αυτοκίνητα και έχουν το κινητό μόνιμα στο χέρι, όσους περνάνε μέσα από δρομάκια με ότι ταχύτητα τους έρθει στο μυαλό εκείνη την ώρα, όσους παρατάνε το αμάξι τους όπου να ναι, κινητούς τάφους με εξατμίσεις και προφυλακτήρες που κρέμονται, λάστιχα σλικ από τη χρήση ή σκληρά σαν πέτρα, φιμε που δεν βλέπουν το βράδυ απ'έξω και γενικά με τα αυτοκίνητα καθώς είναι πολύ πιο επικίνδυνα όντας μηχανήματα που ζυγίζουν από τόνο και πάνω. Το άρθρο εννοείται είναι αστείο. 2
phanispal Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Οπότε, για να μην γίνεται μποτιλιαρισμα, να γίνονται διηθήσεις παιδιά (ενίοτε και διεισδύσεις / όπως το εκτιμά και το αντιλαμβάνεται καθείς), με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλεια (ή μη) των μεν και των δε. Σύμφωνοι. Η δική σου άποψη ποια είναι;
filipprin Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, lector είπε Το γιατι δε μπορει και δεν πρεπει να απαγορευτει η διηθηση ειναι πασιφανες ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ .Αυτο που υποτιθεται οτι εξεταζεται ειναι ΑΝ θα επιτραπει καποια μορφη της Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από filipprin 1
MauroPaltoudias Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, pontez2 είπε Απ΄ότι ακουγεται ο σκοπός ειναι η οριοθέτηση της διήθησης μέσω ενός νομοθετικού πλαισίου. Ουσιαστικά θα την επιτρέπει υπο συγκεκριμενους όρους π.χ. μονο οταν τα αυτοκίνητα ειναι ακινητοποιημένα ή κινούνται σε πολύ χαμηλές ταχύτητες. 8 λεπτά πριν, phanispal είπε Η δική σου άποψη ποια είναι; Το λύσαμε θεωρώ. Η δική σας...; 19 λεπτά πριν, NickTG είπε Ως οδηγός αυτοκινήτου πάντως θα προτιμούσα να ξεκινήσουν από όσους οδηγούν αυτοκίνητα και έχουν το κινητό μόνιμα στο χέρι, όσους περνάνε μέσα από δρομάκια με ότι ταχύτητα τους έρθει στο μυαλό εκείνη την ώρα, όσους παρατάνε το αμάξι τους όπου να ναι, κινητούς τάφους με εξατμίσεις και προφυλακτήρες που κρέμονται, λάστιχα σλικ από τη χρήση ή σκληρά σαν πέτρα, φιμε που δεν βλέπουν το βράδυ απ'έξω και γενικά με τα αυτοκίνητα καθώς είναι πολύ πιο επικίνδυνα όντας μηχανήματα που ζυγίζουν από τόνο και πάνω. Και πιο πριν, από τα επαγγελματικά οχήματα (ασυντηρητα φορτηγά, ταξί, επαγγελματικά βαν κλπ) και πιο πριν από τους δρόμους (ανάποδες κλίσεις, κακό οδόστρωμα, κακή απορρροή υδάτων) και πιο πριν από κάτι άλλο. Είναι ένα πρόβλημα -βαρέλι- δίχως πάτο. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου 2023 από MauroPaltoudias
Klausx Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2023 Απλά αποφεύγουν τις λακκούβες. 🤣 Η υποκρισία από όλους έχει τερματιστεί.... μην παρκάρεις πεζοδρόμιο είναι για τους πεζούς και 2 μέτρα πιο πέρα έχει δέντρο, κολώνα του ηλεκτρικού ρεύματος και μία πινακίδα ΣΤΟΠ που ο πεζός πρέπει να είναι σαν τον Ψάλτη για να περάσει και αν... Κάθε νέο έργο κάνει τους δρόμους πιο στενούς και τα πράγματα χειρότερα αντί για καλύτερα, βλέπε Αγ. Δημητρίου. Έχουν κάνει τους πολίτες να τσακώνονται μεταξύ τους και έτσι αυτοί βγαίνουν κερδισμένοι, είναι δυνατόν να πληρώνουμε τόσους φόρους στα καύσιμα και στα τέλη/διόδια και να έχει ΠΑΝΤΟΥ λακκούβες και να μην μιλάει ΚΑΝΕΙΣ; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις