Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, jmmys είπε

Καμμία σχέση,εκτός αν τα βλέπεις όλα με κομματική ιδεολογία.

Πρώτα απ' όλα είμαι αναβάτης. Ο άγνωστος συντάκτης θεωρεί ότι τα δίκυκλα εκεί έξω ασχολούνται μόνο με σφήνες και όλοι κάνουν τα στραβά μάτια (?) εκτός από κάποιους καλούς πολίτες που έχουν προχωρήσει σε διαβήματα στο υπουργείο!

Όσον αφορά ότι αναφέρεται στη συνέχεια ως προσέγγιση από νομική άποψη, η προσέγγιση είναι γελοία, ξαναλέω.

Αναμένουμε την κυβέρνηση να δώσει λύση. 😂

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Eντομεταξύ, η λύση που μπορει να δώσει η κυβέρνηση, ειναι απλως η νομιμοποίηση υπο προυποθέσεις. Υπάρχει λόγος που κάνουν τα στραβά μάτια τόσα χρόνια, ή που τα χρεώνουν ολα στον οδηγό της μηχανής.

Πιθανή κατάργηση της "διηθησης" θα έχει χειρότερες συνέπειες και το ξέρουν πολύ καλά αυτο. Εκτός αν δε το ξέρουν :P 

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, jmmys είπε

Εκεί είναι Ευρώπη.

Αν οδηγήσεις στο Καϊρο,η Αθήνα θα σου φανεί σαν μια υπερσύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη που σέβονται όλοι τον ΚΟΚ.😆

Σιγα σιγά αλλά σταθερά,αρχίζουμε να γινόμαστε πιο πολιτισμένοι στους δρόμους.Είμαστε ακόμα πολύ μακριά βέβαια.

Εγώ το ακριβώς αντίθετο βλέπω τριγύρω πάντως , όλο και χειρότερα στις σοβαρές παραβάσεις όπως στοπ, μονοδρομησεις και κόκκινα. Ειδικά από τις εταιρείες ντιλιβερι (Wolt κτλ) που οδηγούν όλοι λες και είναι στην Καλκούτα. Το μόνο που λείπει είναι να έχουν μόνιμα πατημένη την κόρνα αντί να την πατάνε σε κάθε στοπ που παραβιάζουν πλέον.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Απλώς να μην με προσπερνάει μηχανόβιος από δεξιά όταν εγώ θέλω  να στρίψω δεξιά. Παραλίγο να πατήσω τον ντελιβερά τις προάλλες.

  • Like 2
Δημοσ.

Μια φορα σε διοδια, βραδυ Σεπτεμβριου, μια μηχανη απο αριστερα ηρθε και μπηκε σφηνα μπροστα απο οσους περιμεναμε. Οκ, το καταλαβαινω μεσημεριατικα καλοκαιρι, αλλα οχι και βραδυ με νορμαλ θερμοκρασιες. Αν τον ειχα παρει χαμπαρι, θα τον ειχα κοψει (ημουν κοντα στην νησιδα). 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pontez2 είπε

Αν κάνουμε μια συγκριση σε σχέση με 20 χρόνια πριν, θα δουμε οτι η συντριπτική πλειοψηφία

Συμπληρώνω: ... οδηγά πλέον με το κινητό στο χέρι, σερφάρει, απαντά σε μηνύματα και γενικώς πέρα-βρέχει.

Άστο καλύτερα.

  • Like 3
Δημοσ.

Σε 2 ημέρες είδα 2 ατυχήματα στο πήγαινε έλα για δουλειά.Και στα 2 ήταν πεσμένοι με μηχανάκι.Στο πρώτο ήταν σκεπασμένος με σεντόνι, αμφιβάλω αν ζούσε.Στο 2ο είχε πέσει με 1 scooter αλλά φαινόταν καλά.

Ο άλλος πχ είχε πάρει παραμάζωμα σιδερένια κολωνάκια πάνω σε στροφή, άλλος είχε καβαλήσει πεζοδρόμιο.

Αλλος είχε καρφωθεί σε διασταύρωση πάνω σε κολώνα.

ΣΚ πρωινά χαράματα οδηγούν μεθυσμένοι, κάνουν ότι τους κατέβει.Η με το που βλέπουν ότι έχει βρέξει, κάνουν σπινιαρίσματα.Αστυνομία δεν βλέπω σχεδόν ποτέ.

Πραγματικά με αυτά που βλέπω, φοβάμαι ακόμα και με το αμάξι.

Σχετικά με την διήθηση, με νευριάζει που όταν την κάνω στην κίνηση με 30χμ, κάποιοι μου κορνάρουν απο πίσω και μου κολλάνε, σπάνια αλλά γίνεται.

Μα δεν θα προλάβω να ελλατώσω ταχύτητα με παραπάνω χμ αν πάει να με κλείσει κάποιος αν βρεί κενό και πάει να αλλάξει λωρίδα απότομα.Με πόσα να πάω, με 50; Βρισκω κενό και τον αφήνω να περάσει να πάει στο καλό.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα ήταν πάρα πολύ βοηθητικό να υπήρχε μια λωρίδα με μισό πλάτος από την κανονική και να ήταν μόνο για μηχανάκια.

Θα έλυνε αρκετά θέματα όπως την διήθηση που γίνεται οριακά με κίνδυνο, ή την διήθηση που δεν γίνεται καθόλου επειδή δεν υπάρχει χώρος όπως και το ότι τα μηχανάκια θα πήγαιναν από εκεί αντί να σε προσπερνάνε και από τις δύο πλευρές σου ταυτόχρονα με κίνδυνο να χτυπήσεις κάποιον αν στρίψεις το τιμόνι μισή μοίρα.

Σίγουρα οι καγκουριές δεν θα εκλείψουν έτσι αλλά θα ήταν μια μεγάλη βοήθεια

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, InsomniSage είπε

Εγώ το ακριβώς αντίθετο βλέπω τριγύρω πάντως , όλο και χειρότερα στις σοβαρές παραβάσεις όπως στοπ, μονοδρομησεις και κόκκινα. Ειδικά από τις εταιρείες ντιλιβερι (Wolt κτλ) που οδηγούν όλοι λες και είναι στην Καλκούτα

Το ίδιο είναι να παραβιάζουν τον κοκ οι ντελιβεράδες με τους μη εργαζόμενους;

Μη τα εξισώνουμε όλα παιδιά, οι ντελιβεράδες πηγαίνουν φαγητό στους influencers

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, tasanton είπε

Συμπληρώνω: ... οδηγά πλέον με το κινητό στο χέρι, σερφάρει, απαντά σε μηνύματα και γενικώς πέρα-βρέχει.

Άστο καλύτερα.

Ποιοι οι οδηγοι μηχανών? Αναφέρεσαι σε οδηγους αυτοκινητων προφανως. Δυσκολο εως αδυνατον να στειλω μυνημα ενω οδηγάω μηχανή :P 

Ωστoσο το προβλημα του σερφαρισματος ενω οδηγας αυτοκινητο ειναι ένα παγκοσμιο προβλημα. Δεν συμβαίνει σιγουρα μονο στην Ελλάδα. Η εξάρτηση απο το κινητο ειναι μάστιγα ειδικά τα τελευταία 7-8 χρονια με την αναβάθμιση των smartphones

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.

Για άλλη μια φορά πιθηκιζουμε κανόνες "από τα εξωτερικά" που ούτε μας ταιριάζουν ούτε λύνουν κανένα πρόβλημα. Η "διήθηση" των μηχανών λύνει προβλήματα, πχ μποτιλιάρισμα, η κυκλοφορία των μηχανών στα πεζοδρόμια, που πλέον είναι κανόνας, θα πρέπει να ξεριζωθεί, όπως και το ότι μπαίνουν ανάποδα παντού.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, pontez2 είπε

 θα δουμε οτι η συντριπτική πλειοψηφία οδηγάει με κράνος, δεν αγνοούν τα στοπ και τα κοκκινα, ούτε πάνε ολοι ανάποδα.

Τρολάρεις ή το λές αλήθεια?

  • Like 1
Δημοσ.

9 στα 10 μηχανάκια (για να μην πω 99 στα 100) οι οδηγοί τους έχουν απαράδεκτη συμπεριφορά. Κράνος φοράνε οι μισοί (ίσως) Μηχανές κάπως καλύτερα τα πράγματα, αν κι εκεί θέλουν μαθήματα (ίσως είχαν μηχανάκι μεχρι προσφατα τι να πεις)

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί βγαίνουν μπροστά στα φανάρια. ΠΟΤΕ δεν ξεκινουν στην ώρα τους, δεν εχουν την επιταχυνση που χρειαζεται, απλα πανε και στεκονται στην διαβαση του φαναριου για να κοβουν και τους πεζους. Εξαιρεση οι "βιαστικοι" που θα φυγουν απο το φαναρι οποτε γουσταρουν φυσικά.

Ντελιβεραδες, κουριερ χαοτιζονται, νομιζουν πως ειναι πεζοι και πανε οπου να ναι κυριολεκτικα.

Ειτε ως οδηγος, ειτε ως πεζος με εχοχλουν καθημερινα.

Βεβαια δεν στελεχωνεται η τροχαια απο νεους, θελει να χεις μια αντιληψη μαλλον, οποτε πανε στα γνωστα σωματα. 

Και η τεχνητη νοημοσυνη, μη τυχον και βρει καμια εφαρμογη σε κατι χρησιμο, μονο DALL-E και λοιπες high-tech μπουρδιτσες. 

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Confused 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pontez2 είπε

Eντομεταξύ, η λύση που μπορει να δώσει η κυβέρνηση, ειναι απλως η νομιμοποίηση υπο προυποθέσεις. Υπάρχει λόγος που κάνουν τα στραβά μάτια τόσα χρόνια, ή που τα χρεώνουν ολα στον οδηγό της μηχανής.

Πιθανή κατάργηση της "διηθησης" θα έχει χειρότερες συνέπειες και το ξέρουν πολύ καλά αυτο. Εκτός αν δε το ξέρουν :P 

"Διήθηση" στον δρόμο! Άλλη μια ελληνική πατέντα! Σφήνα σημαίνει χώσιμο ανάμεσα σε δυο πράγματα. Σφήνες κάνουν όλα τα μηχανάκια και θα προσπαθήσουν τώρα να εφαρμόσουν το νόμο (...Ο ΚΟΚ αναφέρει χαρακτηριστικά: «Τηρουμένων των διατάξεων της παραγράφου 1, σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δυο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκος διαγραμμίσεις, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται να οδηγούν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά το δυνατόν στο μέσο αυτής»...)

Δεν υπάρχει "διήθηση". Απλά μέχρι τώρα οι μηχανόβιοι απολαμβάνουν το ρεντίκολο της ελληνικής αδιαφορίας ή μάλλον ανυπαρξίας κάποιας αρχής στους δρόμους.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Δεν πάσχουμε από νόμους από την εφαρμογή τους πάσχουμε!

 

 

Απο δρόμους πάσχουμε, οδικές σημάνσεις και πεζοδρόμους.

Αντί για αλλαγή των νόμων, ας φτιάξουν τους δρόμους. Δεν γίνεται να παραμένουν φυτεμένα δέντρα ή κολώνες της ΔΕΗ μέσα στο οδικό δίκτυο της χώρας.

Δεν γίνεται να μην υπάρχει σωστός πεζόδρομος ή πεζοδιάβαση για τους πεζούς.

Δεν γίνεται να μην υπάρχει πλέον ποδηλατόδρομος.

Δεν είναι ολη η Ελλάδα η Κηφισίας. 

Οσο για την Κηφισίας, οι πρωινοί και απογευματινοί ξέρουν πως να περνάνε 'σφήνα' απο σταματημένα αυτοκίνητα. Μιλάω για αυτούς που απλά θέλουν να πάνε στην δουλειά τους και όχι για την βόλτα τους-γκαζιά τους.

image.png.084f0354a954a61cc2a71dc603d2c780.png

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...