Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Τη χρονιά που μας πέρασε, η εταιρεία efood συνεργάστηκε με την Mastercard για να υλοποιήσουν ακόμη μια φορά το πρόγραμμα “Level Up with Mastercard” που ξεκίνησε από την 1η Σεπτεμβρίου και συνολικά διήρκησε έως τις 30 Νοεμβρίου. 

Μέσα στο διάστημα από την 1η Οκτωβρίου έως το τέλος του προγράμματος, κάθε συναλλαγή με χρήση κάρτας Mastercard μεταφραζόταν σε ένα γεύμα στο World Food Program, το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Οι χρήστες του efood συνέβαλλαν προκειμένου να δωριστούν 1.250.000 γεύματα σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη, ανά τον πλανήτη, πραγματοποιώντας ισάριθμες συναλλαγές με κάρτες Mastercard μέσα στην παραπάνω περίοδο. Με τον τρόπο αυτό, efood και Mastercard ένωσαν τις δυνάμεις τους με την τεράστια κοινότητα για έναν υπέροχο σκοπό, με περισσότερα από 200.000 άτομα να συμμετέχουν στην προσπάθεια. 

image.jpeg.c7ea1b1739f565479476e0673b4d3ff4.jpeg

Πέραν της παραπάνω ενέργειας, το πρόγραμμα “Level Up with Mastercard” προσέφερε πόντους για κάθε συναλλαγή με χρήση κάρτας Mastercard, τους οποίους οι χρήστες μπορούσαν να εξαργυρώσουν για δωρεάν κουπόνια φαγητού – ένα νούμερο που άγγιξε τις 115.000! Παράλληλα, συμμετείχαν σε μια τεράστια κλήρωση που έγινε στις 19 Δεκεμβρίου, στην οποία κληρώθηκαν πλούσια δώρα όπως PlayStation 5, Apple MacBook Pro M1, iPhone 13 Pro Max, ηλεκτρικά πατίνια Segway, ηλεκτρικά μηχανάκια Horwin SK3 και φυσικά, ψώνια για έναν χρόνο από το efood market!

Το efood εξυπηρετεί περισσότερες από 100 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, έχοντας συνεργασία με περισσότερα από 20.000 καταστήματα. Έχοντας αρχικά ασχοληθεί με τον τομέα της εστίασης, το efood έχει διευρύνει δραματικά τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, προσφέροντας στους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες του επιλογές από παντοπωλεία, ανθοπωλεία, κάβες, μίνι μάρκετ ή σούπερ μάρκετ, pet shops και πολλά ακόμη.

Πρόσφατα δημιούργησε το efood market, προσφέροντας το δικό του mini market που παρέχει μεγάλη ποικιλία αγαθών, από συσκευασμένα προϊόντα έως φρέσκα, έτοιμα γεύματα τα οποία παραδίδονται γρήγορα μέσω του μεγάλου δικτύου διανομέων της εταιρείας. Μάλιστα, για το έτος 2022, το efood market τριπλασίασε τον όγκο παραγγελιών και αύξησε κατά 62% την γκάμα προϊόντων που προσφέρει, έχοντας γίνει ένας από τους βασικούς πυλώνες της εταιρείας και κατέχοντας μεγάλο ποσοστό στις προτιμήσεις των χρηστών.

Με πολυετή συνεργασία, efood και Mastercard, έχουν αποδείξει ότι επενδύουν στην καινοτομία, όπως και στη δημιουργία σταθερών σχέσεων με τους πελάτες σε μια συνεχή αναζήτηση νέων τρόπων, για παροχή από κοινού, αρτιότερων υπηρεσιών στους χρήστες του efood και στους κατόχους καρτών Mastercard.

Επιπλέον δεν είναι τυχαίο ότι το efood συγκαταλέγεται στην πρώτη τριάδα καλύτερων εργοδοτών στην Ελλάδα τα δύο τελευταία χρόνια, έχοντας αναδειχθεί μέσω του θεσμού Best Places to Work. Παράλληλα, η κοινωνική προσφορά δεν περιορίζεται στην ενέργεια “Level Up with Mastercard”, αφού το πρόγραμμα Love Delivered αποτελεί βασικό συστατικό του οργανισμού. Μέσω αυτού, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς σε ετήσια βάση και συνδράμει σε ποικιλία κοινωνικών σκοπών.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...