Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 25/01/2023 at 07:40, jmmys said:

Μια χαρά εφαρμόζεται.Και αν θέλανε,οχι 50 κλήσεις θα έκοβαν,αλλα 500..Και δεν θα υπήρχαν κλήσεις χωρις λόγο και ούτε  λάθη στις κλησεις,ούτε ενστάσεις.Δεν είναι αυτός ο λόγος.

Αλλα άτομα σαν εσένα θα ήταν οι πρώτοι που θα αντιδρούσαν κατά του μέτρου αυτού.

Δηλαδη Γερμανία αργόμισθοι αγράμματοι βυσματιες  είναι;

Ενω αυτός που παρκάρει σε θέση ΑΜΕΑ είναι μορφωμένος και άνθρωπος.Αλλα αυτός που θα του κόψει κλήση αγράμματος.Για σένα προφανώς είναι.

Δεν το κάνουν επειδή δεν θέλουν να εφαρμοστεί.Επειδή ούτε οι Έλληνες πολίτες θέλουν την τάξη.Αν το έκαναν δεν θα μπορούσε ο κάθε καγκουρας να αφήνει το αμάξι του όπου γουστάρει και να ζητάει τα ρέστα μετά και να βρίζει και αυτόν που τον έγραψε.

Και εσένα από ότι κατάλαβα σε βολεύει το μπάχαλο που επικρατεί και το θέλεις

Γιατί δεν θα μπορούσες μετά εσυ να επικαλεστείς ηλίθιες δικαιολογίες όπως χρώμα και μάρκα ώστε να σου σβηστεί η κλήση.Μην κρυβόμαστε τώρα πίσω από το δάχτυλο μας.

Όποτε μην μας πρήζετε περί νομιμότητας και τάξης.Δεν το θέλει αυτό ο Έλληνας.Και το ξέρουν αυτοί που εκλέγονται.Απλά δειλά δειλά προσπαθούν να έρθουν κοντά στην Ευρώπη.Κάποια στιγμή θα έρθουν και εδώ οι online κλήσεις.

Κανεις μεγαλο λαθος φιλος, ισα ισα που μιας και κανω πολλα χιλιομετρα τη μερα λογω δουλειας βλεπω τοσες εκατονταδες παρανομους που σκεφτομαι οτι αν  εκοβαν κλησεις σε ολους αυτους θα ειχε αποπληρωθει το δημοσιο χρεος. Το προβλημα ειναι αλλου, ειναι στο οτι κοβουν κλησεις στο βροντο και για τους λαθος λογους. Κοβουν καθαρα για εισπραξη και μονο, αδιαφορωντας για τον υποτιθεμενο χαρακτηρα σωφρονισμου που εχει η ποινη ή το προστιμο. Μπορει να κοψει κληση σε καποιον που ειναι παρκαρισμενος σε σημειο που δεν ενοχλει ή δεν εμποδιζει επειδη δηθεν υπαρχει πινακιδα, και ταυτοχρονα να προσπερασει τον αλλο που ειναι 10 μετρα παραπερα διπλοτριπλοπαρκαρισμενος σε γωνια και δημιουργει μποτιλιαρισμα 5 τετραγωνων. Αλλο παραδειγμα, τις προαλλες στο συνταγμα, ιδιωτικος γερανος προφανως ναυλωμενος απο την τροχαια, ειχε κλεισει εντελως, αν εχεις το θεο σου δηλαδη, την καραγιωργη σερβιας για ποση ωρα για να σηκωσει τα παρκαρισμενα μηχανακια στη γωνια. Καθημερινα γερανοι κλεινουν την αριστερη λωριδα της πανεπιστημιου, που ηδη με τον μεγαλο περιδρομο ειναι πετσοκομμενη, για να σηκωσουν μηχανακια που ειναι παρκαρισμενα στο πεζοδρομιο πλατους 5 μετρων χωρις να ενοχλουν κανενα. Δηλαδη προφασιζομενοι οτι θελουν να λυσουν ενα προβλημα, δημιουργουν πεντε χειροτερα προβληματα. Οταν βλεπω αυτα λοιπον μην ερχεσαι να μου λες μετα γιατι αντιδραω στα ηλιθια εισπρακτικα μετρα τους, γιατι μαζι με αυτους νομιζω οτι με δουλευεις κι εσυ στα μουτρα μου.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
On 25/01/2023 at 20:17, lector said:

Κανεις μεγαλο λαθος φιλος, ισα ισα που μιας και κανω πολλα χιλιομετρα τη μερα λογω δουλειας βλεπω τοσες εκατονταδες παρανομους που σκεφτομαι οτι αν  εκοβαν κλησεις σε ολους αυτους θα ειχε αποπληρωθει το δημοσιο χρεος. Το προβλημα ειναι αλλου, ειναι στο οτι κοβουν κλησεις στο βροντο και για τους λαθος λογους. Κοβουν καθαρα για εισπραξη και μονο, αδιαφορωντας για τον υποτιθεμενο χαρακτηρα σωφρονισμου που εχει η ποινη ή το προστιμο. Μπορει να κοψει κληση σε καποιον που ειναι παρκαρισμενος σε σημειο που δεν ενοχλει ή δεν εμποδιζει επειδη δηθεν υπαρχει πινακιδα, και ταυτοχρονα να προσπερασει τον αλλο που ειναι 10 μετρα παραπερα διπλοτριπλοπαρκαρισμενος σε γωνια και δημιουργει μποτιλιαρισμα 5 τετραγωνων. Αλλο παραδειγμα, τις προαλλες στο συνταγμα, ιδιωτικος γερανος προφανως ναυλωμενος απο την τροχαια, ειχε κλεισει εντελως, αν εχεις το θεο σου δηλαδη, την καραγιωργη σερβιας για ποση ωρα για να σηκωσει τα παρκαρισμενα μηχανακια στη γωνια. Καθημερινα γερανοι κλεινουν την αριστερη λωριδα της πανεπιστημιου, που ηδη με τον μεγαλο περιδρομο ειναι πετσοκομμενη, για να σηκωσουν μηχανακια που ειναι παρκαρισμενα στο πεζοδρομιο πλατους 5 μετρων χωρις να ενοχλουν κανενα. Δηλαδη προφασιζομενοι οτι θελουν να λυσουν ενα προβλημα, δημιουργουν πεντε χειροτερα προβληματα. Οταν βλεπω αυτα λοιπον μην ερχεσαι να μου λες μετα γιατι αντιδραω στα ηλιθια εισπρακτικα μετρα τους, γιατι μαζι με αυτους νομιζω οτι με δουλευεις κι εσυ στα μουτρα μου.

Καλά αυτό που λες με το κλείσιμο δρόμων από οχήματα κρατικής υπηρεσίας ώστε να απομακρύνουν η να βάλουν κλήσεις δεν είναι καινούργιο. Θυμάμαι αρχές 2000 ήμουν σε ένα ταξί με τον πατέρα μου κάπου στο κέντρο, εκεί μπροστά μας ένα περιπολικό είχε σταματήσει και έβαζε κλήσεις σε κάποια οχήματα. Κανονικά είχε κλείσει τον δρόμο. Κορναραν και έβριζαν άλλοι οδηγοί από πίσω που δεν είχαν οπτική επαφή ποιος έκλεισε τον δρόμο. Έλεγαν οι αστυνομικοί να περιμένουμε πρέπει να γράψουν κλήσεις.... Δεν ξέρω άμα ήταν νόμιμο αυτό που έγινε η απλά μπάτσος είμαι ότι θέλω κάνω. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το οτι δε θέλουμε ως λαος την ταξη δε το πιστεύω. Το οτι το κράτος δε νοιάζεται για τη διευκόλυνση των πολιτών όμως το πιστεύω. 

Ο γερμανικός δήμος (ένας μέσος δήμος) επιτρέπει το πάρκινγκ σχεδον σε όλους τους δρόμους όπου τα αυτοκίνητα δεν εμποδίζουν και στα κεντρικά σημεία βάζει παρκόμετρο για να έχει έσοδα. Επίσης βάζει διαγράμμιση στους δρόμους μέχρι που επιτρέπεται το πάρκινγκ ώστε να μένουν οι γωνίες ελεύθερες, οριοθετεί ακόμα και πεζοδρόμια αν χρειάζεται για τη διευκόλυνση κατοίκων στενών δρόμων και προφανώς ελέγχει την τήρηση όλων αυτών. Και αν κάποιος σου κλείσει το γκαράζ έρχεται όπως σωστά λες γερανός και το σηκώνει. 

Ο μέσος ελληνικός δήμος δεν προσφέρει σχεδον πουθενά affordable νόμιμο πάρκινγκ, δεν οριοθετεί θέσεις κι απλά κοτσάρει μια πινακίδα οτι απαγορεύεται η στάθμευση ακόμα και σε δρόμους που τα αυτοκίνητα δεν εμποδίζουν έτσι ώστε οταν θέλει να μαζέψει λεφτά (όπως πριν την περίοδο των γιορτών) να στέλνει τη δημοτική αστυνομία να κόβει κλήσεις. Α και αν καποιος σου κλείσει το γκαράζ του το σηκώνουν στην 3η κλήση, μέχρι τότε μένεις εγκλωβισμένος. 

Η συμπεριφορά των πολιτών και η αντιμετώπιση του κράτους προς τους πολίτες είναι αλληλένδετα, δεν λειτουργούν ανεξάρτητα το ενα απο το άλλο. Όταν ο δήμος δεν προσφέρει πουθενά πάρκινγκ, ο κόσμος θα το αφήσει παράνομα γιατί κάπως θα πρέπει να κάνει τη δουλειά του. Όταν ο δήμος κόβει κλήσεις για καθαρά εισπρακτικούς λόγους και εχει το παράνομο παρκάρισμα 80 ευρώ, ο κόσμος θα ψάχνει τρόπους να σβήσει την κλήση.

Όλα αυτά όμως που κάνει ο μέσος γερμανικός δήμος και δε τα κάνει ο ελληνικός θέλουν προσπάθεια και δουλειά. Οι δήμοι όμως, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, στελεχώνονται σε ολα τα επίπεδα απο άτομα τεμπέλικα, που η ενασχόληση τους με το δήμο είναι τρόπος βιοπορισμού επειδή απέτυχαν όλα τα υπόλοιπα. Οι απαγορεύσεις, τα πρόστιμα και όλα αυτα ειναι εύκολα. Το δύσκολο ειναι να προσφέρεις πραγματικά υπηρεσίες στους πολίτες. Όταν το κράτος σε αντιμετωπίζει εχθρικά, κι εσύ αντιμετωπίζεις εχθρικά το κράτος. Όταν το κράτος σε αντιμετωπίζει φιλικά, αλλάζει και η δική σου αντιμετώπιση. 

Οι δημοι γενικά είναι άντρο διαφθοράς και είναι χειρότεροι και από την γενική κυβέρνηση και τα υπουργεία σε διάφορα θέματα. Το ότι χωρίζονται σε χιλιάδες από πολύ μεγάλους μέχρι πολύ μικρούς δυσκολεύει τον κεντρικό έλεγχο και την εφαρμογή νόμων και διατάξεων στο σύνολο τους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...