Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη εταιρεία που λαμβάνει έγκριση για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 στις ΗΠΑ


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν και από τις 17 Μαΐου, οι ιδιοκτήτες Mercedes-Benz S-Class ή EQS μπορούν να οδηγούν στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους με το σύστημα Drive Pilot που παρέχει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, χρειάστηκαν να περάσουν αρκετοί μήνες για να μπορέσει η εταιρεία να λάβει σχετική έγκριση από τις αρμόδιες αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες. 

Ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 είναι ένα σύστημα που επιτρέπει σε ένα όχημα να κινείται αυτόνομα υπό συγκεκριμένες, περιορισμένες καταστάσεις όπως ορίζονται από την επιτροπή τεχνικών προτύπων SAE International. Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που έλαβε έγκριση από τις Αμερικανικές αρχές για να προχωρήσει σε δοκιμές με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 που έχει την ονομασία Drive Pilot στους δρόμους της πολιτείας Νεβάδα.

sae-j3016.JPG

Σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσουμε ότι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 της Mercedes-Benz δεν είναι πλήρως αυτόνομο και πως μπορεί να λειτουργήσει σε ταχύτητες έως 64 χλμ./ώρα, κυρίως σε συνθήκες συμφόρησης στον αυτοκινητόδρομο ελέγχοντας την ταχύτητα του οχήματος, αλλάζοντας λωρίδες και διατηρώντας απόσταση από τα άλλα οχήματα ενώ μπορεί να αποφύγει κάποιο ατύχημα διακρίνοντας μία κατάσταση κινδύνου.

MB-004.jpg

Αν και τα παραπάνω δεν σημαίνουν πλήρη αυτονομία, εντούτοις το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και να κάνει κάτι άλλο όπως να ελέγξει για παράδειγμα τα emails του στην φορητή συσκευή του. Ο οδηγός πάντως πρέπει να βρίσκεται σε επαγρύπνηση διαρκώς, καθώς το όχημα ενδέχεται να του ζητήσει να πάρει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Αν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί εντός δέκα δευτερολέπτων τότε το όχημα θα σταματήσει να κινείται.

MB-002.jpg

Αν και ορισμένες εταιρείες έχουν αρχίσει να δοκιμάζουν πλήρως αυτόνομα οχήματα σε πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο, τα οχήματα συνήθως χρησιμοποιούνται μόνο για υπηρεσίες ρομποταξί. Το Drive Pilot της Mercedes-Benz, από την άλλη πλευρά, έχει σχεδιαστεί για χρήση σε καταναλωτικά αυτοκίνητα. Μετά τις δοκιμές στην πολιτεία της Νεβάδα, η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να δοκιμάσει το σύστημα της και στην Καλιφόρνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Drive Pilot είναι διαθέσιμο προαιρετικά στην Ευρώπη εδώ και αρκετό καιρό. Οι Γερμανοί οδηγοί μπορούν να το παραγγείλουν με επιπλέον €5.000 αγοράζοντας ένα μοντέλο S-Class ή με επιπλέον €7.430 εφόσον θελήσουν να αγοράσουν ένα μοντέλο EQS.

MB-001.jpg

Εκτός από το Drive Pilot, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι πρόκειται να λανσάρει την τεχνολογία Automatic Lane Change Technology φέτος στην Β. Αμερική. Η τεχνολογία επιτρέπει σε ένα όχημα να αλλάζει λωρίδες ακόμα και με το σύστημα cruise control βρίσκεται σε λειτουργία. Όπως και να έχει, οι ανακοινώσεις της Mercedes-Benz για την αυτόνομη οδήγηση είναι σημαντικές. Αν και για να γίνουμε χαλαροί επιβάτες έστω και αν καθόμαστε στη θέση του οδηγού στα αυτοκίνητα μας, χρειάζονται αρκετά χρόνια ακόμα, οι συγκεκριμένες εξελίξεις μας φέρνουν ακόμα πιο κοντά στην ημέρα που θα αφήσουμε τον έλεγχο των αυτοκινήτων μας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

54 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

 το μπαμ 

54 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

 μπαμ 

54 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

 μπαμ 

54 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

 μπαμ 

54 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

 μπαμ 

ποιος το πλερώνει

νει

νει

νει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Automatic Lane Change Technology"

Μα καλά από τώρα "Automatic Lane Change Technology" πρέπει να βγει σε "SemiAutomatic Lane Change Technology" να πάρει έγκριση από τον οδηγό για αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας.

Τόσο προχωρημένη η Mer-cent-es-es-es τσάμπα το δίνει.

Σημείωση:

Να πάρετε Λεκιθίνη Lanes βρίσκει το δρόμο προς τον εγκέφαλο.

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν το μεταξύ το BMW μου έχει το ακριβώς ίδιο σύστημα μοντέλο  του 2016 !! Το μόνο που δεν κάνει είναι να κάνει αλλαγή Λωρίδας. Με ταχύτητα έως 60 km κρατάει απόσταση από το μπροστινό με την ίδια ταχύτητα που πάει Το προπορευόμενο όχημα ,  ακινητοποιεί το αυτοκίνητο σε περίπτωση που ακινητοποιηθεί ο μπροστινός και κρατάει το τιμόνι ακριβώς στις λωρίδες ανάμεσα του  αυτοκινητόδρομου. Συν ότι ξεκινάει όταν ξεκινήσει ο μπροστά !!!  Οπότε που ακριβώς είναι καινοτομία εκτός από τις λωρίδες δεν έχω καταλάβει ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία ολα αυτά, απλά η ελληνική πραγματικότητα  είναι ωσ εξής....
-> Λωρίδες -> Μονο σε αττική οδό
-> Φανάρια -> εχει δεν εχει
-> Διαβάσεις πεζών -> φαίνονται δεν φαίνονται
-> Ποδηλατα - πατίνια - πεζοί - ζωάκια - πλανώδιοι - delivery
-> Δρόμοι γεμάτοι τρυπες - γούρνες - μπαλώματα. 
-> Oτι αλλο βρίσκεις καθημερινά 
Και φυσικά ... cherry on the cake ο ελληνάρας οδηγός...
Η Mercedes τα έχει λαβει όλα αυτά υπόψην.... ? Γατάκια Γερμανοι... SAE Level 10 φλεξάρουμε εμείς εδώ... 😂

Επεξ/σία από HydroAVZ
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Από ότι όλα δείχνουν το μπαμ πάλι η apple θα το κάνει, σε τι τιμές είναι μόνο το ερώτημα.

Αμα (λεμε τώρα) το κάνει ποτέ η Apple, το μόνο που δε θα είναι ερώτημα, θα είναι η τιμή.. Στο Θεό όπως πάντα.. 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...