chrv80 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Εγώ άκυρος μεν, αλλά δεν κατάλαβα τι σχολιάζετε για τις ζώνες..! να χάλασε ο μηχανισμός που τις μπλοκάρει από το τρακάρισμα; θέλει κάποιος να δώσει τα φώτα του;
Klausx Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 3 λεπτά πριν, listerstorm είπε Τα αυτοκίνητα πλέον δεν έχουν σασί εδώ και δεκαετίες, unibody είναι όλα όπως και το αμάξι του op. Αυτό που λες είναι τύπος σασί ή αλλιώς αμαξώματος... https://el.wiktionary.org/wiki/σασί 1
tzotzo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 2 λεπτά πριν, chrv80 είπε Εγώ άκυρος μεν, αλλά δεν κατάλαβα τι σχολιάζετε για τις ζώνες..! να χάλασε ο μηχανισμός που τις μπλοκάρει από το τρακάρισμα; θέλει κάποιος να δώσει τα φώτα του; Οι ζώνες έχουν προεντατήρες. https://www.caroto.gr/2009/03/18/801/ 2
chrv80 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, tzotzo είπε Οι ζώνες έχουν προεντατήρες. https://www.caroto.gr/2009/03/18/801/ Thnx! δεν το ήξερα! οπότε άνοιξαν αφού άνοιξαν και οι αερόσακοι..
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 53 λεπτά πριν, tzotzo είπε Σε παραδίπλα θέμα λένε κάτι αντίστοιχο με σένα. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να σε διαβάσουν "αδαεις" και να πάρουν σοβαρά την γνώμη σου; Δεν έχει και τόσο άδικο σε αυτό που είπε. Τα λάστιχα μπορεί να θέλουν αλλαγή και στα 2 χρόνια αν το προφίλ πέσει κάτω απο 2 χιλιοστα.Μπορεί και στα 3 χρόνια αν τα βλέπει συνέχεια ο ήλιος και ακόμα έχουν προφίλ. Μπορεί και στα 5-6 χρόνια,αν έχει λίγα χλμ,προφίλ 3+ χιλιοστα και το αμάξι είναι σχεδόν πάντα σε κλειστό γκαράζ. Μέχρι τα 6-7 χρόνια όλα ειναι σχετικά.Εκεί πλέον τα αλλάζεις,άσχετα αν έχουν μόλις 1000 χλμ,7,5 χιλιοστα προφίλ και δεν τα έχει δει ποτε ο ήλιος. Σε γενικές γραμμές αλλαγή μετά απο 4-5 χρόνια ή αν το προφίλ πέσει κάτω απο 2 χιλιοστα,οποίο έρθει πρώτο.
tzotzo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 11 λεπτά πριν, jmmys είπε Δεν έχει και τόσο άδικο σε αυτό που είπε. Τα λάστιχα μπορεί να θέλουν αλλαγή και στα 2 χρόνια αν το προφίλ πέσει κάτω απο 2 χιλιοστα.Μπορεί και στα 3 χρόνια αν τα βλέπει συνέχεια ο ήλιος και ακόμα έχουν προφίλ. Μπορεί και στα 5-6 χρόνια,αν έχει λίγα χλμ,προφίλ 3+ χιλιοστα και το αμάξι είναι σχεδόν πάντα σε κλειστό γκαράζ. Μέχρι τα 6-7 χρόνια όλα ειναι σχετικά.Εκεί πλέον τα αλλάζεις,άσχετα αν έχουν μόλις 1000 χλμ,7,5 χιλιοστα προφίλ και δεν τα έχει δει ποτε ο ήλιος. Σε γενικές γραμμές αλλαγή μετά απο 4-5 χρόνια ή αν το προφίλ πέσει κάτω απο 2 χιλιοστα,οποίο έρθει πρώτο. Εσύ τι πιστεύεις έπαθαν τα λάστιχα του TS στην πενταετία;?
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 10 λεπτά πριν, tzotzo είπε Εσύ τι πιστεύεις έπαθαν τα λάστιχα του TS στην πενταετία;? Δεν ξέρω.Μπορεί να είχαν ελάχιστο προφίλ,να τα έβλεπε συχνά ο ήλιος.Αυτά σε συνδυασμό με την ηλικία τα κάνουν μη ασφαλή. Επίσης δεν ξέρω τι ζημιά θα υπήρχε αν είχε φρέσκα λάστιχα. Μέχρι κάποια ηλικία,6-7 χρόνια δηλαδή, όλα σχετικά είναι. Αμαξι σε γκαράζ με ελαστικά 5 ετών και προφίλ 4-5 χιλιοστα είναι πιο ασφαλές από αμάξι με λάστιχα 2-3 ετών και προφίλ κάτω από 2 χιλιοστα.
kalmik Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Kανείς ως τώρα δεν ΄έθεσε ως παράγοντα τις αναρτήσεις. Είχε καλά αμορτισέρ το συ γκεκριμένο αμάξι ή ήταν off? 1
InsomniSage Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Αερόσακους και προεντατήρες εγώ θα έλεγα ΠΟΤΕ μεταχειρισμένα. 1
dkstopo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 κανονικα δεν θα επρεπε να ανοιξουν οι αερόσακοι αν εγιναν οπως τα λες, ψαχτω στην αντιπροσωπεια η αουντι παλια ηθελε ~6800 για να αλλαξει ολους τους αερόσακους
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kalmik είπε Kανείς ως τώρα δεν ΄έθεσε ως παράγοντα τις αναρτήσεις. Είχε καλά αμορτισέρ το συ γκεκριμένο αμάξι ή ήταν off? Και αυτά παίζουν το ρόλο τους. Το πιο σημαντικό στην συγκεκριμένη περίπτωση του TS,που κανεις δεν ανέφερε,είναι η ταχύτητα που είχε όταν έστριψε απότομα το τιμόνι,πριν χτυπήσει με 20χλμ.Αν πήγαινε πιο αργά,και με λάστιχα 15 ετών δεν θα πάθαινε τίποτα.Τρόπος του λέγειν δηλαδή.Μην το πάρετε κυριολεκτικά. Που από ότι κατάλαβα ήταν υπερβολική για την συγκεκριμένη μανούβρα που έκανε. Δηλαδη σε ένα ατύχημα παίζουν ρόλο πολλά πράγματα,σχεδόν πάντα η βασική αιτία είναι η ταχύτητα,υπερεκτίμηση της κατάστασης και η απροσεξία όπου σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες,εμπειρία ,λάστιχα,φρένα,αναρτήσεις,κατάσταση του δρόμου,το όχημα το ίδιο ποσα συστηματα ασφαλείας έχει κλπ καθορίζουν το ΜΕΓΕΘΟΣ της ζημιάς.Μην ξεχνάμε και την μέθη. Αφηνω από έξω περιπτώσεις όπου δεν φταις.Πριν μήνες ενώ πήγαινα με 40-45,θείτσα παραβίασε stop και με χτύπησε με ταχύτητα. Ευτυχώς εδώ ήταν μόνο υλικές ζημιές.Το αν αξίζει να επισκευαστεί το ξέρει μόνο ο TS.Ποσο θα κοστίσει και αν θέλει να δώσει τόσα χρήματα. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου 2023 από jmmys
Ukforthemoment Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 53 λεπτά πριν, kalmik είπε Kανείς ως τώρα δεν ΄έθεσε ως παράγοντα τις αναρτήσεις. Είχε καλά αμορτισέρ το συ γκεκριμένο αμάξι ή ήταν off? Πιο σημαντικό ότι ήταν βρεγμένος ο δρόμος.Ειδικά σε μεγάλες πόλεις που μέχρι να ξεπλυθεί καλά ο δρόμος είναι λες και έχεις ρίξει σαπούνι. 4
MarioGr Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2023 Σετ αερόσακους βρίσκεις με 350-400 ολόκληρο το ταμπλό. Από εκεί και πέρα αν το αυτοκίνητο δεν έχει ζημιά μεγάλη από κάτω και δεν χρειάζεται φανοποιια η όλη ζημιά σου βγαίνει στο 1000αρικο (+-) Αν βάλεις ότι το μοντέλο σου ανάλογα την έκδοση και την κατάσταση του παίζουν στα 3.5-4 σαφώς και αξίζει να το φτιάξεις .
dstilio Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2023 Για το αυτοκίνητο σου είναι παρά πολύ πιθανό να υπάρχουν σε μάντρες μεταχειρισμένα ολόκληρα ταμπλό χωρίς πρόβλημα. Στο εύχομαι. Υ.Γ: για να σε πίεζε ο πατέρας σου μάλλον τα λάστιχα ήταν εμφανώς χάλια. τα λάστιχα είναι η μόνη σου επαφή με το δρόμο. Όποτε από εδώ και εμπρός καλύτερα χειρότερο αμάξι με καλά λάστιχα παρά το αντίθετο. Εύχομαι να μην σου ξανατύχει τίποτα.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2023 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2023 Παιδιά τα ελαστικά μου είναι 5 ετών toyo proxes και κάνω περίπου 8-10k χλμ τον χρόνο. Ωστόσο το αμάξι το παρκάρω σε εξωτερικό χώρο και το λάστιχο έχει ξεραθεί από τα 40ρια της Αθήνας. Οι αερόσακοι άνοιξαν επειδή φορούσα την ζώνη και στην θέση του συνοδηγού είχα το πασπαρτου-βύζμα μέσα για να μην χτυπάει σε περίπτωση που κάτσει κάποιος και δεν θέλει να την φορέσει. Αυτό που δεν μπορώ να διασαφηνίσω είναι τι σημαίνει η κάλυψη αερόσακων Α΄κινδύνου που αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχω επισυνάψει παραπάνω. Όσο αναφορά τον τροχό και το μέγεθος της ζημιάς , δεν μπορώ να το προσδιορίσω ακόμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει σπάσει κομμάτι απο την ζάντα και σίγουρα θα είναι θεόστραβη άρα χρειάζεται αλλαγή. Πιστεύω επίσης ότι έσπασε ψαλίδι , μπιλιοφόρο , ακραξόνιο και ενδεχομένως να πήρε και η κρεμαριέρα. Το αμορτισέρ φαίνεται σε νορμαλ κατάσταση. Το σασμάν δείνχει να δουλεύει. Δεν ξέρω τι άλλο να κοιτάξω. 2 λεπτά πριν, dstilio είπε Για το αυτοκίνητο σου είναι παρά πολύ πιθανό να υπάρχουν σε μάντρες μεταχειρισμένα ολόκληρα ταμπλό χωρίς πρόβλημα. Στο εύχομαι. Υ.Γ: για να σε πίεζε ο πατέρας σου μάλλον τα λάστιχα ήταν εμφανώς χάλια. τα λάστιχα είναι η μόνη σου επαφή με το δρόμο. Όποτε από εδώ και εμπρός καλύτερα χειρότερο αμάξι με καλά λάστιχα παρά το αντίθετο. Εύχομαι να μην σου ξανατύχει τίποτα. Σ' ευχαριστώ φίλε μου. Ο πατέρας μου δεν είχε δει τα ελαστικά από κοντά. Εγώ του είπα πως θέλουν αλλαγή και από τότε μου το είχε πει 2-3 φορές αλλά εγώ το τρέναρα. Μήπως γνωρίζεις εάν καλύπτομαι απο την ασφάλεια για το άνοιγμα των αερόσακων; Μου γράφει μια τέτοια κάλυψη στο συμβόλαιο αλλά δεν ξέρω τι παίζει. Ρίξε μια ματιά αν μπορείς το έχω επισυνάψει σε προηγούμενο μήνυμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις