Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στα λάστιχα δεν είναι αποκλειστικό κριτήριο η ηλικία αλλά σχετικό. Π.χ. λάστιχα καλής ποιότητας (και όχι κινέζικα Noname) 5ετίας με λίγα χλμ από αμάξι που παρκάρει σε κλειστό γκαράζ και μένει εκεί για τον περισσότερο χρόνο πιθανότατα είναι καλυτερα από τριετίας με πολλά χλμ και αμάξι που μένει να το τρώει ο ήλιος στο δικό μας γεωγραφικό πλάτος με την πολλή ηλιοφάνεια σχεδόν όλο το χρόνο (ως γνωστόν οι UV ακτινες ηλίου αποπολυμερίζουν τα ελαστικά). 

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το κοίταξα λίγο μέσα από το καπό , δεν φαίνεται να έχει πάρει. Βέβαια αν δεν το δεις από κατω δεν καταλαβαίνεις κ πολλά. Αύριο θα μάθω το ύψος της ζημιάς.

Δημοσ.

χτύπημα σε άκρο με αυτή την μορφή, σίγουρα έκανε ζημιά και στο σασμάν καθώς το ημιαξόνιο μετέφερε όλη την πρόσκρουση στο σασμαν. Επισης το σημείο στο ράμφος που κρατάει όλο το σύστημα της ανάρτησης ειναι πολύ ευαίσθητο σε πλαινο χτύπημα, σίγουρα θα πρέπει να μετρηθεί στην καλίμπρα το αμάξι για να έρθει στα ίσα του. Μαζι με αισθητήρες, εγκέφαλο, αερόσακους και προεντατήρες (πάει πακέτο αυτό εαν θέλεις να δουλέψει σωστά) άνετα φτάνεις τα 3000+ (η εργασία θα κοστίσει πολλά).

Εγώ στην θέση σου θα το έκανα κομμάτια και θα το πουλούσα ανταλλακτικά στο car.gr και θα έπαιρνα κάτι άλλο.

Δημοσ.

Λάστιχα 5ετιας αν δεν έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα και έχουν τακούνι ακόμα είναι μια χαρά. Μιλάω για αξιόπιστες μάρκες τύπου Michelin,continental, Bridgestone κτλ κτλ. Τώρα αν είναι τίποτα κινέζικα Λινγκ Λονγκ κτλ το πολύ στα 3 χρονια αλλαγή ανεξάρτητα χιλιομέτρων 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, vaggelisthesgr είπε

Εννοώ πως έχω τρακάρει με μεγαλύτερη σφοδρότητα και δεν άνοιξαν. Μετά βίας να είχα 10-15 χλμ τώρα. Ίσως επειδή βρήκε ο τροχός στρίβοντας να άνοιξαν τι να πω.

Ρωτάω πιο πολύ για το κόστος των αερόσακων επειδή δεν έχω ανάλογη εμπειρία ούτε εγώ ούτε κάποιος στενός μου.

Αυτό συζητούσα τώρα με τον πατέρα μου , ο οποίος με ζάλιζε να τα αλλάξω και έλεγα να βγει κ αυτός ο χειμώνας. Πραγματικά κρίμα . Ασφάλεια αερόσακων; Υπάρχει τέτοιο πράγμα ; Θα το κοιτάξω αν και δεν νομίζω.

Υπάρχει οταν ανοιξουν απο δικη σου υπαιτιοτητα  - οπως τωρα -  αλλα το πιθανοτερο να μην την εχεις , ειναι εξτρα καλυψη.

Επεξ/σία από NTC Labs
Δημοσ.
5 ώρες πριν, vaggelisthesgr είπε

Καλημέρα και καλή χρονιά.

Χθες , κινούμενος σε λεωφόρο με το όχημα μου, αντιλήφθηκα την στροφή που ήθελα τελευταία στιγμή και επιχείρησα να στρίψω απότομα. Καθώς τα λάστιχα μου είναι 5ετιας και ο δρόμος ήταν βρεγμένος, έχασα τον έλεγχο,  χτύπησα και καβάλησα το διαχωριστικό κράσπεδο με περίπου 20 χλμ με τον εμπρόσθιο αριστερό τροχό. Το αποτέλεσμα να σκάσει το λάστιχο ,στραβώσει ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός και δεν ξέρω τι ακριβώς έχει σπάσει (ψαλίδια, ακρομπαρα κτλ). Το χειρότερο είναι ότι άνοιξαν και οι δυο μπροστά αερόσακοι χωρίς λόγο (μιλάμε για πολύ ελαφρύ χτύπημα καθώς στα τελευταία μέτρα που κατάλαβα ότι γλίστρησε φρέναρα). Από λαμαρίνες έχει στραβώσει λίγο το φτερό επειδή ήρθε ο τροχός πίσω.

Το αυτοκίνητο έχει μεταφερθεί σε συνεργείο και ακόμα δεν έχω πάρει κάποια εκτίμηση. Πιστεύετε αξίζει η επισκευή του; Με προβληματίζουν πολύ οι αερόσακοι. Το όχημα είναι ένα seat Ibiza του 2008 με 100.000 χλμ.

Ευχαριστω για τον χρόνο σας.

Πιστεύω ότι όσο ποιο πολύ αργήσει η επισκευή  τόσο ποιο πολύ θα αισθανόμαστε ασφάλεια ότι δεν κυκλοφορείς στους δρόμους….. ένας λιγότερο δηλαδή !!! Ξέρεις εσυ τον λόγο !

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Haldol είπε

Μήπως όμως πρέπει να 'ναι μεικτή για να σε καλύψουν; Με το σκεπτικό ότι εσύ μόνος σου τράκαρες, δεν είναι άλλος ο υπαίτιος. 

Οχι, υπαρχει και σαν ξεχωριστη προαιρετική καλυψη σε καποια πακετα καποιων εταιρειων.

Επεξ/σία από NTC Labs
Δημοσ.

Σε ίδιο τρακάρισμα με σένα, δεν είχαν ανοίξει οι αερόσακοι και μάλιστα ακόμα και έτσι απόρησα με το μέγεθος της ζημιάς. Είναι ευαίσθητο σημείο. Χωρίς τους αερόσακους και με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά μπορεί να σαι στο χιλιάρικο. Οι αερόσακοι αν είναι μεταχειρισμένοι πόσο να ανεβάσουν την τιμή; 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Λάστιχα 5ετιας είναι στο όριο, εφόσον γίνονται λίγα χιλιόμετρα και δεν εκτίθενται πολύ στον ήλιο.

Το πρόβλημα είναι ότι τα λάστιχα που είναι "στο όριο", θα σε προδώσουν... όταν είναι και οι συνθήκες στο όριο! :)

Εάν το αμάξι ρολάρει όμορφα και ωραία, ό,τι λάστιχο έχει, όσο παλιό ή/και κακό κι αν είναι, θα τσουλήσει. Η ζημιά θα γίνει όταν δυσκολέψουν οι συνθήκες. Γι' αυτά τα 10 δευτερόλεπτα στο έτος θέλουμε καλά και φρέσκα λάστιχα, όχι για όλο το υπόλοιπο διάστημα .

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Αυτές τις βλακείες κάνετε οι επαγγελματίες και μετά τρώμε κίνηση με την παραμικρή ψιχάλα.... Υπάρχουν τόσα οικονομικά & αξιόπιστα λάστιχα πλέον δεν χρειάζεται να φορέσεις Michelin....

Αυτό πήγα να γράψω κι εγώ, αλλά είπα μην το παρακάνω σήμερα με την επίκριση. Καθημερινές βλέπεις στον Κηφισό ουρές έξτρα από τις κλασικές, κι όταν τις ξεπεράσεις, την έχει δώσει (ευτυχώς συνήθως χωρίς ανθρώπινο τραυματισμό) κάποιο σάπιο "έλαμωρεκαλόειναι" αμαξι του 2008 είτε μόνο του, είτε σε κάποιον ανυποψίαστο, είτε κάποιο επαγγελματικό όχημα του 2005 με λάστιχα από...προ μνημονίων που (ο Θεός να τον κάνει) επαγγελματίας οδηγεί σα να κ#$όφτιαξε πέρσι κι αγόρασε πρόπερσι.

Δημοσ.

Είχα και εγώ το μακρινό 2007 παρόμοιο περιστατικό και άνοιξε του οδηγού και του συνοδηγού.

Αλλάζεις τιμόνι και ταμπλό. Εμένα έσπασε ράγισε και το μπαμπριζ από το καπάκι του αερόσακου του συνοδηγού. Ευτυχώς είχα μεικτή ασφάλεια κτλ. 

Ψαξε σε μάντρες να βρεις μεταχειρισμένα. Θα πρέπει σίγουρα να αλλάξεις και τα κουμπώματα της ζώνης γιατί έχουν μια αμπούλα και σε τραβάει πίσω. 

Αν θυμάμαι καλά το κόστος για τους αερόσακους ήταν 1500 (renault clio) 

Δημοσ.

Εντάξει παιδιά το κατάλαβε το θέμα με τα ελαστικά!

Απο την στιγμή που δεν έπαθε κανένας τίποτα, όλα καλά!

Κάλυψη αερόσακων σε Α κίνδυνο, τι σημαίνει αυτό ??

Αν έχεις ολόκληρο το συμβόλαιο θα αναφέρει τι είναι το παραπάνω.

Θεωρώ ότι έχεις ασφάλεια και θα αποζημιωθείς για τους αερόσακους 1000 ευρώ!

Όπως και να έχει, ενημέρωσε μας...

Δημοσ.

Eπίσης καλό ειναι αν ΔΕΝ υπάρχει επιβάτης να απενεργοποιείται ο αερόσακος του συνοδηγού.Σε περίπτωση σαν του φίλου η οικονομική ζημιά θα ηταν μικρότερη (αερόσακος συνοδηγού και καπάκι ταμπλό )

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Λάστιχα 5ετιας αν δεν έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα και έχουν τακούνι ακόμα είναι μια χαρά. Μιλάω για αξιόπιστες μάρκες τύπου Michelin,continental, Bridgestone κτλ κτλ. Τώρα αν είναι τίποτα κινέζικα Λινγκ Λονγκ κτλ το πολύ στα 3 χρονια αλλαγή ανεξάρτητα χιλιομέτρων 

Σε παραδίπλα θέμα λένε κάτι αντίστοιχο με σένα. Είσαι σίγουρος ότι θέλεις να σε διαβάσουν "αδαεις" και να πάρουν σοβαρά την γνώμη σου;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Klausx είπε

Τα μηχανικά φτιάχνουν εύκολα αν δεν έχει πάρει σασί κτλ.
 

Τα αυτοκίνητα πλέον δεν έχουν σασί εδώ και δεκαετίες, unibody είναι όλα όπως και το αμάξι του op.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...