Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

^ Τα υβριδικά κινούνται ως ηλεκτρικά μέχρι μια μικρή ταχύτητα συνήθως έως 50χλμ.

Συνδυαστικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες (αυτό εννοώ "μεγάλες ταχύτητες) χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια βοηθητικά και για λίγο όταν απαιτείται απότομα αυξημένη ισχύ πχ σε μια προσπέραση. 

Και στις δύο περιπτώσεις εφ΄όσον υπάρχει επάρκεια ενέργειας στην μπαταρία. Συνεχόμενα και ταυτόχρονα δεν γίνεται.

56 λεπτά πριν, G.bar είπε

Toyota CHR 1.8, όχι δεν είναι plug in

Κατά κύριο λόγο βλέπεις μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση αν κινείσαι εντός πόλης. Αν θες χαμηλή κατανάλωση στα ταξίδια, κάτω απο 5L πρέπει να κινείσαι κάτω απο 120.

Αν η υψηλή ταχύτητα είναι εντός ορίων του ΚΟΚ τότε έχει σϊγουρα διαφορά, αν είναι πάνω απο 140, τότε ειδικά σε μεγαλύτερα οχήματα και λόγω αντίστασης στον αέρα η κατανάλωση απογειώνεται αλλα και πάλι σε λογικά επίπεδα.

Ποτέ δεν λειτουργεί μόνο ο θερμικός, πάντα λειτουργούν συνδυαστικά. Απλά αν πηγαίνεις 140 χάνεις αρκετό απο το πλεονέκτημα της οικονομίας.

.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Maurikycli είπε

^ Τα υβριδικά κινούνται ως ηλεκτρικά μέχρι μια μικρή ταχύτητα συνήθως έως 50χλμ.

Συνδυαστικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες (αυτό εννοώ "μεγάλες ταχύτητες) χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια βοηθητικά και για λίγο όταν απαιτείται απότομα αυξημένη ισχύ πχ σε μια προσπέραση. 

Και στις δύο περιπτώσεις εφ΄όσον υπάρχει επάρκεια ενέργειας στην μπαταρία. Συνεχόμενα και ταυτόχρονα δεν γίνεται.

.

Μπορει να κινηθει  ηλεκτρικά εως και τα 120χλμ ανάλογα την κλίση του δρόμου.

Μπορεις πολυ ευκολα να καταλαβεις πότε χρησιμοποιείται ο κάθε κινητήρας και πως απο το διάγραμμα στην οθόνη. Αν κινείσαι με 130 πχ, βλέπεις οτι χρησιμοποιουνται συνεχώς και οι δύο κινητήτες. Αν κινεισαι με 70 σε ευθεια η  120 σε κατηφόρα, βλεπεις οτι μπορείς να κινηθεις και μόνο με μπαταρία. Η περιπτώσεις που δεν λειτουργουν και οι δυο μαζι, ειναι οταν εχει ξεφορτισει η μπαταρία και ο θερμικος κινητήρας και δινει κινηση και φορτιζει την μπαταρία. Μολις φορτισει αρκετα η μπαταρία ξανασυνεργάζονται για την κινηση, μεχρι να ξεφορτισει και φτου και απο την αρχη. Για αυτο και η κατανάλωση σε ταξίδια είναι μεγαλύτερη, λόγω αυτου του κύκλου.

Βεβαια παντα θα υπαρξει καποια στιγμη που θα πατησεις φρενο ή θα κόψεις και αναλαμβανει η μπαταρία. 
 Έκανα 5000 χλμ περιπου το καλοκαιρι σε Βαλκάνια και Ιταλια, με μέσο όρο κατανάλωσης κατω απο 4L/100  με ταχύτητες εως 110χλμ.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...