Προς το περιεχόμενο

Μετά από LPG τι;


JimxxZe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μήπως είναι plug-in υβριδικό;

3 ώρες πριν, G.bar είπε

Αυτό απο πού προκύπτει; Έχω υβριδικό 1,5 τόνο, και στην κυριολεξία ξεχνάω ποτέ έβαλα βενζίνη. Σε ανοιχτό δρόμο με 100-110 καίω 4,3-4,5 και εντός πόλης 3,8-4,0. Το αυτοκίνητο δουλεύει πάντα συνδυαστικά με την μπαταρία είτε πηγαίνεις με 60 είτε με 160. Με 40 λίτρα βγάζει χοντρικά 800-1000 χλμ εντός πόλης. Είναι δύσκολο να υπάρχει κάτι πιο οικονομικό, εκτός από cng, και αν φυσικά οδηγάς νορμαλ.

.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το αμάξι το χρησιμοποιώ κυρίως για ταξίδια, εντός πόλης έχω scooter, τελικά τα hybrid μοιράζεται η χρήση θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα άρα να έχεις και χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

 

 

14 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Επειδή το αμάξι το χρησιμοποιώ κυρίως για ταξίδια, εντός πόλης έχω scooter, τελικά τα hybrid μοιράζεται η χρήση θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα άρα να έχεις και χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι σου;

Από τα στοιχεία των κατασκευαστών δεν φαίνεται διαφορά στην κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό διάβασα μόλις στο internet. Κυρίως για μέσα στη πόλη έχεις μεγάλη οικονομία, σε ταξίδια όπου ταξιδεύεις με 120-140χλμ λειτουργεί μόνο ο θερμικός άρα καταναλώνει αποκλειστικά βενζίνη. Οπότε με βλέπω να μένω στο LPG μέχρι να γίνει πιο προσιτή η αγορά στα ηλεκτρικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν η κυρία χρήση είναι τα ταξίδια (και δεν έχεις πολλές σύντομες διαδρομές) κοιτάς άνετα και τα diesel τα οποία προτιμώνται από τα full hybrids ιδιαίτερα αν θες να πας γρήγορα. Υπάρχουν αρκετές επιλογές σε αυτή την κατεύθυνση. To cng είναι δυσεύρετο και δεν ξέρω ποια θα είναι η εξέλιξή του, δεν θα αγόραζα σήμερα. 
Προσωπικα ή τον δίλιτρο του vag group ή Peugeot 2008/παρόμοιο, πάντα για τη χρήση που λες.

Επεξ/σία από getty
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Αυτό διάβασα μόλις στο internet. Κυρίως για μέσα στη πόλη έχεις μεγάλη οικονομία, σε ταξίδια όπου ταξιδεύεις με 120-140χλμ λειτουργεί μόνο ο θερμικός άρα καταναλώνει αποκλειστικά βενζίνη. Οπότε με βλέπω να μένω στο LPG μέχρι να γίνει πιο προσιτή η αγορά στα ηλεκτρικά.

έχει μια μικρή συνεισφορά και σε ταξίδι αλλά φυσικά πάντα μπορείς να το κάνεις μετατροπή σε LPG αργότερα (αναφέρεις T-Roc άρα κοιτάς το μοτέρ τι σύστημα παίρνει και 2 χρόνια λόγω εγγύησης πολλά €€€ σε βενζίνες)

φυσικά υβριδικά εννοούμε προς το παρών μόνο της toyota (δεν ξέρω αν η suzuki ξεκίνησε) , τα mild hybrid δεν έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα και τα plugin hybrid είναι μόνο για όσους πάνε στις πανάκριβες κατηγορίες και εξοφλούνται απο εκπτώσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

 Έχω T-ROC, μετατροπή σε υγραέριο. Απλά ρίχνω ιδέες! :P

WTF?

ποσο κοστισε και που το εβαλες?

πολυ πολυπλοκος κινητηρας για lpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

WTF?

ποσο κοστισε και που το εβαλες?

πολυ πολυπλοκος κινητηρας για lpg

Στα 1.400€ τελική. Έβαλα Landi Renzo (OMEGAS DIRECT), σε εγκαταστάτη του δικτύου της Lovato (είναι ίδια εταιρεία). Δε τον ήξερα καν τον άνθρωπο, απλά διάλεξα έναν με καλές κριτικές απ' το "χάρτη" στη σελίδα της εταιρείας.

:P

Τώρα για το περίπλοκος ή όχι δε μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά γενικά έχω στο μυαλό μου το DKRF (1.0 TSI) ως "απλό" (σχεδιαστικά) μοτέρ. Φυσικά είναι άμμεσου ψεκασμού οπότε έχει τα θεματάκια του στο ζήτημα δυσκολία.

51 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Πες μου ότι έβαλες vialle μόνο αυτό πες μου τέλος

Ήταν ανάμεσα στα υποψήφια συστήματα αλλά όχι, δεν "πέρασε" στην επόμενη φάση. Δε θυμάμαι όμως το λόγο που δε την επέλεξα, διότι την έχω σε μεγάλη εκτίμηση :P

Η επιλογή έγινε ανάμεσα σε Lovato/Landi Renzo, Prins και Vialle. Η Prins "κόπηκε" λόγω το ότι δίνει 5% βενζίνη (ενώ ήθελα παραπάνω).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Haldol είπε

Η επιλογή έγινε ανάμεσα σε Lovato/Landi Renzo, Prins και Vialle. Η Prins "κόπηκε" λόγω το ότι δίνει 5% βενζίνη (ενώ ήθελα παραπάνω).

βασικά έπρεπε να βάλεις αυτο που έχει ξεκλείδωτες τις περισσότερες λειτουργίες , απο όσο έχω δει απο κατόχους , τα υγρού ψεκασμού έχουν λίγες παραμετροποιήσεις . Επίσης πρώτη φορά ακούω για παράλληλο ψεκασμό βενζίνης σε υγρού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, korakios είπε

Επίσης πρώτη φορά ακούω για παράλληλο ψεκασμό βενζίνης σε υγρού

Δεν είναι υγρού εμένα. Τώρα, καλύτερα, χειρότερα, δε ξέρω, θα φανεί στο μέλλον! :P

Έχω μόνο 20Κ χλμ με το σύστημα, είναι νωρίς για συμπεράσματα.

Υγρό ψεκασμό κάνει μόνο της Vialle, από τα 3 που κοίταγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Haldol είπε

Υγρό ψεκασμό κάνει μόνο της Vialle, από τα 3 που κοίταγα.

landirezo . prins έχουν πάντως , δεν ξέρω αν τα δουλεύουν στην Ελλάδα

αλλά με σκάλωσες , 1η φορά διαβάζω για αερίου σε (σύγχρονα) άμεσου ψεκασμού με 5% μόνο , συνήθως είναι 30 και 40% βενζίνη στα άμεσου (γιαυτό και είπα για υγρού)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γυγξη

1 λεπτό πριν, korakios είπε

αλλά με σκάλωσες , 1η φορά διαβάζω για αερίου σε άμεσου ψεκασμού με 5% μόνο , συνήθως είναι 30 και 40% βενζίνη στα άμεσου (γιαυτό και είπα για υγρού)

Ίσως ήταν παλιότερα έτσι. Εμένα είναι στο 10% (φυσικά σε ελαφρύ φορτίο). Σε πιο μεγάλο φορτίο ανεβαίνει, π.χ. μπορεί να πάει και 50:50 ή ακόμα και σκέτη βενζίνη (WOT). Μέχρι τώρα πάντως, στον καιρό που το έχω, πρακτικά χαλάω ~10 λίτρα βενζίνη για κάθε ~55-60 λίτρα LPG. Χοντρικά τώρα, δεν έχω κάτσει να τα γράψω ποτέ.

1 λεπτό πριν, korakios είπε

landirezo . prins έχουν πάντως , δεν ξέρω αν τα δουλεύουν στην Ελλάδα

Μάλλον όχι :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/1/2023 στις 11:33 ΠΜ, Maurikycli είπε

Μήπως είναι plug-in υβριδικό;

.

Toyota CHR 1.8, όχι δεν είναι plug in

Στις 21/1/2023 στις 11:41 ΠΜ, JimxxZe είπε

Επειδή το αμάξι το χρησιμοποιώ κυρίως για ταξίδια, εντός πόλης έχω scooter, τελικά τα hybrid μοιράζεται η χρήση θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα άρα να έχεις και χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι σου;

Κατά κύριο λόγο βλέπεις μεγάλη οικονομία στην κατανάλωση αν κινείσαι εντός πόλης. Αν θες χαμηλή κατανάλωση στα ταξίδια, κάτω απο 5L πρέπει να κινείσαι κάτω απο 120.

Στις 21/1/2023 στις 11:53 ΠΜ, Maurikycli είπε

 

Από τα στοιχεία των κατασκευαστών δεν φαίνεται διαφορά στην κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες 

Αν η υψηλή ταχύτητα είναι εντός ορίων του ΚΟΚ τότε έχει σϊγουρα διαφορά, αν είναι πάνω απο 140, τότε ειδικά σε μεγαλύτερα οχήματα και λόγω αντίστασης στον αέρα η κατανάλωση απογειώνεται αλλα και πάλι σε λογικά επίπεδα.

Στις 21/1/2023 στις 11:59 ΠΜ, JimxxZe είπε

Αυτό διάβασα μόλις στο internet. Κυρίως για μέσα στη πόλη έχεις μεγάλη οικονομία, σε ταξίδια όπου ταξιδεύεις με 120-140χλμ λειτουργεί μόνο ο θερμικός άρα καταναλώνει αποκλειστικά βενζίνη. Οπότε με βλέπω να μένω στο LPG μέχρι να γίνει πιο προσιτή η αγορά στα ηλεκτρικά.

Ποτέ δεν λειτουργεί μόνο ο θερμικός, πάντα λειτουργούν συνδυαστικά. Απλά αν πηγαίνεις 140 χάνεις αρκετό απο το πλεονέκτημα της οικονομίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...