Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 21/1/2023 στις 10:01 ΠΜ, jimakos00 είπε

Το ίδιο ακριβώς με 60κ χιλιόμετρα, αγορασμένο καινούργιο το 2014, έχω αλλάξει πριν 2 χρόνια μόνο τακάκια.

Μάλλον η οδήγησή σου είναι προβληματική.

Άμα κάνεις μια βόλτα από το greekrenaultclub θα δεις ότι δεν είναι προβληματική η οδήγησή μου. Το αντίθετο μάλιστα καθώς το 80% των χιλιομέτρων μου ήταν στον Κηφισό (χωρίς κίνηση) και με ήπια φρεναρίσματα. Είναι γνωστό το πρόβλημα με τα φρένα αυτής της γενιάς του Clio. Μήπως έχεις την έκδοση με τις 17άρες ζάντες;

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, purif είπε

Άμα κάνεις μια βόλτα από το greekrenaultclub θα δεις ότι δεν είναι προβληματική η οδήγησή μου. Το αντίθετο μάλιστα καθώς το 80% των χιλιομέτρων μου ήταν στον Κηφισό (χωρίς κίνηση) και με ήπια φρεναρίσματα. Είναι γνωστό το πρόβλημα με τα φρένα αυτής της γενιάς του Clio. Μήπως έχεις την έκδοση με τις 17άρες ζάντες;

Όχι 16 ίντσες έχει. Μπορεί όμως να υπήρχε κάποια παρτίδα με προβληματικά τακάκια-δίσκους.

Αλλά τη στιγμή που τα άλλαξες και τα δύο, γιατί να συνεχίζει το πρόβλημα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, jimakos00 είπε

Όχι 16 ίντσες έχει. Μπορεί όμως να υπήρχε κάποια παρτίδα με προβληματικά τακάκια-δίσκους.

Αλλά τη στιγμή που τα άλλαξες και τα δύο, γιατί να συνεχίζει το πρόβλημα;

To πρόβλημα δεν ήταν στα τακάκια ή στους δίσκους (είχα με σειρά: μαμά --> ΤRW --> Brembo --> Βosch) αλλά στις δαγκάνες και τη μικρή επιφάνεια τους. Με αποτέλεσμα να φθείρει τα τακάκια πιο γρήγορα (και κατά συνέπεια και τους δίσκους). Το πρόβλημα λύνεται με ολική αλλαγή του συστήματος φρένων αλλά τρέχα γύρευε...Αλλά οκ, δεν είναι και κανένα τραγικό κόστος τα τακάκια/δίσκοι και έχω και το κεφάλι μου ήσυχο. Κατά τα άλλα, έχει βγει σκυλι μέχρι τώρα.

Επεξ/σία από purif
  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, purif είπε

To πρόβλημα δεν ήταν στα τακάκια ή στους δίσκους (είχα με σειρά: μαμά --> ΤRW --> Brembo --> Βosch) αλλά στις δαγκάνες και τη μικρή επιφάνεια τους. Με αποτέλεσμα να φθείρει τα τακάκια πιο γρήγορα (και κατά συνέπεια και τους δίσκους). Το πρόβλημα λύνεται με ολική αλλαγή του συστήματος φρένων αλλά τρέχα γύρευε...Αλλά οκ, δεν είναι και κανένα τραγικό κόστος τα τακάκια/δίσκοι και έχω και το κεφάλι μου ήσυχο. Κατά τα άλλα, έχει βγει σκυλι μέχρι τώρα.

Το πρόβλημα κατά κανόνα με τα τακάκια είναι να μάθεις στην οδήγηση να πατάς όσο το δυνατό λιγότερο το φρένο, από εκεί και πέρα είναι θέμα ποιότητας αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το συνεργείο. Στο παλιό συνεργείο μου τελείωναν κάθε 4-5 μήνες, μόλις τους κατάλαβα και πήγαν σε άλλον έμπιστο κρατάνε σχεδόν 1,5 χρόνο με τον ίδιο τρόπο οδήγησης.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Mhdenistis είπε

Το πρόβλημα κατά κανόνα με τα τακάκια είναι να μάθεις στην οδήγηση να πατάς όσο το δυνατό λιγότερο το φρένο, από εκεί και πέρα είναι θέμα ποιότητας αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από το συνεργείο. Στο παλιό συνεργείο μου τελείωναν κάθε 4-5 μήνες, μόλις τους κατάλαβα και πήγαν σε άλλον έμπιστο κρατάνε σχεδόν 1,5 χρόνο με τον ίδιο τρόπο οδήγησης.

συνηθως δεν μετραμε με χρονο. χιλιομετρα που εκανες; και μαρκα μοντελο

Δημοσ.
4 ώρες πριν, tzotzo είπε

συνηθως δεν μετραμε με χρονο. χιλιομετρα που εκανες; και μαρκα μοντελο

Τα κακάκια ειδικά καμιά σχέση με αυτά που λες.

Δημοσ.
Στις 22/1/2023 στις 7:22 ΜΜ, Fan είπε

Πόσο είναι ένα λογικό κόστος για αλλαγή δισκόπλακες+τακάκια+εργασία μόνο μπροστά;

Σε μάστορα που ρώτησα μου είπαν 160 με 190 ευρώ (λογικά χωρίς απόδειξη).

Αν ειναι για το i10 στα 100ευρω ολα μαζι!!!

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Να ρωτησω ρε παιδια, πόσο σας κρατάνε οι δισκόπλακες;  Οχι σε χλμ γιατί άλλος βγαζει 20 και άλλος 100,000 χλμ, εννοω πόσες αλλαγες τακάκια μετά χρειαζεται αλλαγη η δισκόπλακα;

Εμενα καθε δισκοπλακα κρατάει 2 αλλαγες τακάκια, στην 3η θελω καινούργιες δισκόπλακες για να ειμαι οκ.  Δηλαδη 1 σετ καινουργια τακακια που βαζεις με τις νεες δισκοπλακες και άλλο 1 σετ.  Τωρα ειμαι στο 2ο σετ τακακια και οι δισκόπλακες έχουν σχεδον 1χιλ νύχι αλλά τα τακάκια έχουν ακόμα ψωμι μια και τα αλλαξα σχετικα πρόσφατα.  Παντως 3ο σετ τακακια δεν νομιζω να αντεξουν..

Audi TT, το πρωτο το παλιό 🙂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, silkman είπε

 

Audi TT, το πρωτο το παλιό 🙂

Εχουν τα παιδια μου δυο παλια ΤΤ coupe του 1999 και 2001(quatro)  .Τα πηραν μεταχειρισμενα αλλα μετα απο καπου 80.000 χλμ στα ...ποδια τους με υγραεριο μαλιστα  δεν θυμαμαι να εχουν αλαλξει δισκοπλακες.Θα κοιταξω αυριο στο βιβλιαρακι τους

Εγω το συντηρω το ενα απο αυτα 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, silkman είπε

Να ρωτησω ρε παιδια, πόσο σας κρατάνε οι δισκόπλακες;  Οχι σε χλμ γιατί άλλος βγαζει 20 και άλλος 100,000 χλμ, εννοω πόσες αλλαγες τακάκια μετά χρειαζεται αλλαγη η δισκόπλακα;

Εμενα καθε δισκοπλακα κρατάει 2 αλλαγες τακάκια, στην 3η θελω καινούργιες δισκόπλακες για να ειμαι οκ.  Δηλαδη 1 σετ καινουργια τακακια που βαζεις με τις νεες δισκοπλακες και άλλο 1 σετ.  Τωρα ειμαι στο 2ο σετ τακακια και οι δισκόπλακες έχουν σχεδον 1χιλ νύχι αλλά τα τακάκια έχουν ακόμα ψωμι μια και τα αλλαξα σχετικα πρόσφατα.  Παντως 3ο σετ τακακια δεν νομιζω να αντεξουν..

Audi TT, το πρωτο το παλιό 🙂

Τι τακάκια βάζεις μαλακά , μέτρια , σκληρά ; 

Δισκοπλακες τι μάρκα φοράει ; 

Παίζει ρόλο και η ποιότητα , και ο τρόπος οδήγησης 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, silkman said:

Να ρωτησω ρε παιδια, πόσο σας κρατάνε οι δισκόπλακες;  Οχι σε χλμ γιατί άλλος βγαζει 20 και άλλος 100,000 χλμ, εννοω πόσες αλλαγες τακάκια μετά χρειαζεται αλλαγη η δισκόπλακα;

Εμενα καθε δισκοπλακα κρατάει 2 αλλαγες τακάκια, στην 3η θελω καινούργιες δισκόπλακες για να ειμαι οκ.  Δηλαδη 1 σετ καινουργια τακακια που βαζεις με τις νεες δισκοπλακες και άλλο 1 σετ.  Τωρα ειμαι στο 2ο σετ τακακια και οι δισκόπλακες έχουν σχεδον 1χιλ νύχι αλλά τα τακάκια έχουν ακόμα ψωμι μια και τα αλλαξα σχετικα πρόσφατα.  Παντως 3ο σετ τακακια δεν νομιζω να αντεξουν..

Audi TT, το πρωτο το παλιό 🙂

  εμενα λογικά θα πεθάνουν μαζι με το αμάξι..... εχω 146,000 κάτι χιλομετρα (όχημα του 2012) τακάκια πίσω μπρος άλλαξα 20,000 χιλομετρα πριν δλδ καπου 125,000 μεχρι τοτε μαμά ειχα (καθαρά και μόνο λόγο ηλικίας αλλιώς ειχαν ψωμί ακομη) δίσκους παιζει να μην αλλάξω και ποτε........ έχουν ανετα άλλα 150,000 (τοσο δεν θα υπάρχει το αμάξι)

βεβαία πολλά παίζουν ρόλο.... πολλοι οδηγανε ενα απλο αμαξι λες και ειναι σε πιστα.... (εκεί προφανώς δεν θα αντέξει τπτ) η και βάζουν σκληρά τακάκια σε μαμά δίσκο...... που καταστρέφουν τον δίσκο μετά
για τον πρωτη η λυση ειναι xanax 😆 για το δευτερο θα πρεπει να ξερεις τι βαζεις

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Octavia, δίσκοι  εμπρός 250.000 χμ τωρα πανε για αλλαγή. Συμπλέκτης ομοίως.

Τίποτε δεν είναι απίθανο, δεν οδηγούμε όλοι με τον ιδιο τρόπο, ούτε στον ίδιο τόπο, ούτε βάζουν όλα τα εργοστάσια αναλώσιμα ίδιας αντοχής.

Ομοίως, ούτε μπορούμε να συγκρίνουμε τον κάτοχο που ακολουθεί ότι του λέει η αντιπροσωπεία ότι πρέπει να αλλάξει "προληπτικά", με τον κάτοχο που ακούει τον μάστορα σε συνεργείο της γειτονιάς που του λέει "έχουν ψωμί ακόμη".

Επεξ/σία από Αντώνης Τ.
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, silkman είπε

 

Audi TT, το πρωτο το παλιό 🙂

Λοιπον:

Audi TT Quatro του 2001 με 174000 χλμ μεχρι τωρα

Ετσι τουλαχιστον γραφει γιατι αγοραστηκε μεταχειρισμενο το 2013 

Στα 115000 τακακια εμπρος πισω

164000 τακακαι πισω

174000 εμπρος δισκοπλακες 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Λοιπον:

Audi TT Quatro του 2001 με 174000 χλμ μεχρι τωρα

Ετσι τουλαχιστον γραφει γιατι αγοραστηκε μεταχειρισμενο το 2013 

Στα 115000 τακακια εμπρος πισω

164000 τακακαι πισω

174000 εμπρος δισκοπλακες 

Ωραιος Γιαννη, ευχαριστώ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 24/1/2023 στις 12:16 ΜΜ, purif είπε

To πρόβλημα δεν ήταν στα τακάκια ή στους δίσκους (είχα με σειρά: μαμά --> ΤRW --> Brembo --> Βosch) αλλά στις δαγκάνες και τη μικρή επιφάνεια τους. Με αποτέλεσμα να φθείρει τα τακάκια πιο γρήγορα (και κατά συνέπεια και τους δίσκους). Το πρόβλημα λύνεται με ολική αλλαγή του συστήματος φρένων αλλά τρέχα γύρευε...Αλλά οκ, δεν είναι και κανένα τραγικό κόστος τα τακάκια/δίσκοι και έχω και το κεφάλι μου ήσυχο. Κατά τα άλλα, έχει βγει σκυλι μέχρι τώρα.

Ειναι το clio με τα ταμπουρα πισω?

Φρεναρει ανθρωπινα?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...