Προς το περιεχόμενο

Δισκόπλακες και τακάκια


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, tzotzo είπε

Το κλαπετο είναι μια μορφή retarder. Άλλος τα έκανε σαλάτα. Χρησιμοποιούνται σε πολύ βαριά οχήματα που υπάρχει ανάγκη συμπληρωματικής πεδησης, και για να μην καταπονείται το κύριο σύστημα. Και κυρίως είναι μελετημένο για αυτά τα οχήματα και κινητήρες.

 

Οχι απλά σαλάτα αλλά και τρικυμία.

Τελικά δεν μας είπες για την κατανάλωση και τα σασμάν.  

 

6 λεπτά πριν, tzotzo είπε

 

 

Ωραία. Επειδή φαίνεσαι έξυπνος άνθρωπος να συμβουλευτείς το πρώτο αποτέλεσμα και να φρενάρεις έτσι. Από 5η σε 3η για να μην χαλάσεις τα τακάκια σου.

Εσύ κάνε ότι θες ,εγώ  ουτε τακάκια αλλάζω κάθε 40κ χλμ ούτε σασμάν έχω σπάσει ,ουτε συμπλέκτη έχω αλλάξει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 20/1/2023 στις 5:11 ΜΜ, Fan είπε

Πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αγοράσω, με 40.000 χιλιόμετρα, και ο μάστορας μου είπε ότι βλέπει μεγάλη φθορά στα τακάκια και ειδικά στις δισκόπλακες, η οποία δεν δικαιολογείται για αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε πιθανώς να είχε γυρισμένα.

Συνήθως στα πόσα αλλάζουν οι δισκόπλακες;

Μπορει να εχουν αλλαχθει παραπανω απο μια φορες τα τακακια, η να εχουν μπει και πιο σκληρα, γι αυτο να εχουν φαγωθει οι δισκοπλακες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οχι απλά σαλάτα αλλά και τρικυμία.

Τελικά δεν μας είπες για την κατανάλωση και τα σασμάν.  

 

Όταν κατεβάζεις ταχύτητα οι στροφές παραμένουν υψηλές. Θες να συνεχίσω ή μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου.

Πάμε τώρα στο σασμαν. Για να φρενάρεις με τις ταχύτητες μπορείς να κάνεις δύο τινά. Να κατεβάσεις και να αμολυσεις τον συμπλέκτη. Αυτό θα σου κάνει το μυαλό φραπέ και την μέση να θέλει φυσικοθεραπεία.

Αν όμως συμπλεκταρεις (ρυθμίζεις το πάτημα του συμπλέκτη) για να αντισταθμίσεις τον γδούπο του κατεβασματος τον ζοριζεις με συνέπεια την μεγαλύτερη φθορα του 

Αν έχεις δοκιμάσει ποτέ να ανέβεις απότομη ανηφόρα καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.

 

Ληξαμε ότι το να κατεβάζεις ταχύτητες δεν είναι αποδοτικός τρόπος πέδησης ή να το αναλύσουμε λίγο ακόμα μέχρι να πει κάποιος ότι έχει κάνει 250.000 χιλιόμετρα με τα ίδια τακάκια;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Όταν κατεβάζεις ταχύτητα οι στροφές παραμένουν υψηλές. Θες να συνεχίσω ή μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου.

Πάμε τώρα στο σασμαν. Για να φρενάρεις με τις ταχύτητες μπορείς να κάνεις δύο τινά. Να κατεβάσεις και να αμολυσεις τον συμπλέκτη. Αυτό θα σου κάνει το μυαλό φραπέ και την μέση να θέλει φυσικοθεραπεία.

Αν όμως συμπλεκταρεις (ρυθμίζεις το πάτημα του συμπλέκτη) για να αντισταθμίσεις τον γδούπο του κατεβασματος τον ζοριζεις με συνέπεια την μεγαλύτερη φθορα του 

Αν έχεις δοκιμάσει ποτέ να ανέβεις απότομη ανηφόρα καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.

 

Ληξαμε ότι το να κατεβάζεις ταχύτητες δεν είναι αποδοτικός τρόπος πέδησης ή να το αναλύσουμε λίγο ακόμα μέχρι να πει κάποιος ότι έχει κάνει 250.000 χιλιόμετρα με τα ίδια τακάκια;

 

Λες σαχλαμάρες.Και αυτό γίνεται γιατί δεν έχεις ιδέα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Λες σαχλαμάρες.Και αυτό γίνεται γιατί δεν έχεις ιδέα.

Εντάξει λέω σαχλαμάρες. Μέχρι στιγμής ότι έχω πει το έχω υποστηρίξει. Αντίθετα δεν έχω δει κάποιον να λέει ότι είναι καλό να φρενάρουμε με κατεβάσματα.

Επίσης ακόμα περιμένουμε κάποιον να δει στο βιβλίο του αν έχει αλλάξει τελικά τακάκια στα 120.000.

 

Να σε ρωτήσω κάτι, είναι προσωπικό. Θα έμπαινες να κάνεις ταξίδι 400-500 χιλιόμετρα σε ένα αυτοκίνητο που έχει τα ίδια τακάκια για 120.000 χιλιομετρα. θα έβαζες τα παιδιά σου μέσα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tzotzo είπε

Εντάξει λέω σαχλαμάρες. Μέχρι στιγμής ότι έχω πει το έχω υποστηρίξει. Αντίθετα δεν έχω δει κάποιον να λέει ότι είναι καλό να φρενάρουμε με κατεβάσματα.

Επίσης ακόμα περιμένουμε κάποιον να δει στο βιβλίο του αν έχει αλλάξει τελικά τακάκια στα 120.000.

 

Να σε ρωτήσω κάτι, είναι προσωπικό. Θα έμπαινες να κάνεις ταξίδι 400-500 χιλιόμετρα σε ένα αυτοκίνητο που έχει τα ίδια τακάκια για 120.000 χιλιομετρα. θα έβαζες τα παιδιά σου μέσα; 

Ολα όσα γράφεις είναι λάθος,όλα.Δεν έχεις ιδέα ούτε τι γίνεται όταν αφήνεις το γκάζι .

Και ναι στο αμάξι μου μην μπεις.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ολα όσα γράφεις είναι λάθος,όλα.Δεν έχεις ιδέα ούτε τι γίνεται όταν αφήνεις το γκάζι .

Και ναι στο αμάξι μου μην μπεις.

Ελπίζω να έχεις ένα ασφαλές και σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο. για την δική σου ασφάλεια κυρίως και των συνεπιβατών σου, και φυσικά για τους άλλους οδηγους. Αν όμως έχεις τα ίδια τακάκια για 120.000 χιλιόμετρα και φρενάρεις με κατεβάσματα για να μην πληρώσεις 30€ στα 4 χρόνια και να τα πληρώσεις στα 8, τότε είναι απίθανο. Την καλημέρα μου και καλά κατεβάσματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Όταν κατεβάζεις ταχύτητα οι στροφές παραμένουν υψηλές. Θες να συνεχίσω ή μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου.

Πάμε τώρα στο σασμαν. Για να φρενάρεις με τις ταχύτητες μπορείς να κάνεις δύο τινά. Να κατεβάσεις και να αμολυσεις τον συμπλέκτη. Αυτό θα σου κάνει το μυαλό φραπέ και την μέση να θέλει φυσικοθεραπεία.

Αν όμως συμπλεκταρεις (ρυθμίζεις το πάτημα του συμπλέκτη) για να αντισταθμίσεις τον γδούπο του κατεβασματος τον ζοριζεις με συνέπεια την μεγαλύτερη φθορα του 

Αν έχεις δοκιμάσει ποτέ να ανέβεις απότομη ανηφόρα καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.

 

Ληξαμε ότι το να κατεβάζεις ταχύτητες δεν είναι αποδοτικός τρόπος πέδησης ή να το αναλύσουμε λίγο ακόμα μέχρι να πει κάποιος ότι έχει κάνει 250.000 χιλιόμετρα με τα ίδια τακάκια;

 

Φίλε μου το φρενάρισμα με τον κινητήρα είναι και αποδοτικό και οικονομικό.

Κανένας γδούπος δεν δημιουργείται όταν το φρενάρισμα και κατ επέκταση τα κατεβάσματα γίνονται προοδευτικά. 

Άλλωστε αυτό είναι το νόημα της ήρεμης και οικονομικής οδήγησης.

Προοδευτική επιτάχυνση και προοδευτική επιβράδυνση ώστε να έχουμε την μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και την λιγότερη φθορά καί ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ.

Στην επιβράδυνση δε, όταν αφήνεις το αυτοκίνητο να ρολλαρει με σχέση στο κιβώτιο η κατανάλωση καυσίμου είναι μηδενική ενώ ο κινητήρα συγκρατεί την ταχύτητα του οχήματος. 

Αν φρενάρεις συνεχώς τοτε πέρα από την αναμενόμενη φθορά σε κάθε φρενάρισμα πρέπει να συνυπολογισεις την αυξημένη θερμοκρασία των εξαρτημάτων της πέδησης ( κάτι που οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη φθορά) αλλά και την αυξημένη κατανάλωση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tzotzo είπε

Ελπίζω να έχεις ένα ασφαλές και σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο. για την δική σου ασφάλεια κυρίως και των συνεπιβατών σου, και φυσικά για τους άλλους οδηγους. Αν όμως έχεις τα ίδια τακάκια για 120.000 χιλιόμετρα και φρενάρεις με κατεβάσματα για να μην πληρώσεις 30€ στα 4 χρόνια και να τα πληρώσεις στα 8, τότε είναι απίθανο. Την καλημέρα μου και καλά κατεβάσματα 

Και απο κτέο είναι περασμένο και απο σέρβις ανελλιπώς .Δεν κάνω οικονομία σε τέτοια θέματα,το οδηγάει ως επι το πλείστον  η σύζυγος οπότε θέλω όλα να είναι σωστα.Τα τακάκια φθείρονται ,δεν μπαγιατεύουν.  Οταν η φθορά τους φτάσει στα όρια αλλαγής θα αλλαχθούν.Αλλά νωρίτερα όχι,δεν είναι λάδια ούτε ιμάντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν φρεναρουμε ο κινητηρας πρεπει να εχει παντα ταχυτητα. με νεκρα δεν φρεναρεις αποδοτικα.

το να φρεναρουμε με κατεβασματα ειναι της παλιας σχολης τοτε που τα αυτοκινητα ειχαν ταμπουρα και μη αποδοτικα φρενα . επισης το κανουν στους αγωνες για να ειναι με γεματη ταχυτητα στην εξοδο μετα το φρεναρισμα.

επισης μπορει να γινει σε περιπτωση που τα φρενα σε περιπτωση αναγκης δεν επαρκουν.

το να φρεναρεις με φρενα μεσα στην πολη δεν ειναι αποδοτικο καταρχην, επισης κατα μια εννοια λες οτι το abs δεν σου χρειαζεται...  ολα αυτα απλα γνωμη μου.

οσον αφορα τα τακακια στο αμαξι που ειδε ο φιλος . 40.000 ειναι παρα πολυ λιγα για φθαρμενες δισκοπλακες.

σε δικο μου αμαξι που ανεβαινε κατεβαινε 2 με 3 φορες την ημερα γαλατσι για να βγει στον ερυθρο σταυρο στα 80.000 ηθελε τακακια και στα 105 χιλιαδες δισκοπλακες. γιατι ηταν συνεχεια σταματα ξεκινα σε ανηφορα κατηφορα.

μολις σταματησε να πηγαινει εκει το αμαξι και εβγαινε εθνικη και εδω μεσα στην πολη επομενη αλλαγη δισκοπλακες μετα απο  150.000  + 

εχει να κανει με το που κινησε και ποσο το ταλαιπωρεις. αλλα 40.000 ειναι παρα πολυ λιγα για δισκοπλακα. καλα σου ειπε ο μηχανικος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tzotzo είπε

Όταν κατεβάζεις ταχύτητα οι στροφές παραμένουν υψηλές. Θες να συνεχίσω ή μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα μόνος σου.

Πάμε τώρα στο σασμαν. Για να φρενάρεις με τις ταχύτητες μπορείς να κάνεις δύο τινά. Να κατεβάσεις και να αμολυσεις τον συμπλέκτη. Αυτό θα σου κάνει το μυαλό φραπέ και την μέση να θέλει φυσικοθεραπεία.

Αν όμως συμπλεκταρεις (ρυθμίζεις το πάτημα του συμπλέκτη) για να αντισταθμίσεις τον γδούπο του κατεβασματος τον ζοριζεις με συνέπεια την μεγαλύτερη φθορα του 

Αν έχεις δοκιμάσει ποτέ να ανέβεις απότομη ανηφόρα καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.

 

Ληξαμε ότι το να κατεβάζεις ταχύτητες δεν είναι αποδοτικός τρόπος πέδησης ή να το αναλύσουμε λίγο ακόμα μέχρι να πει κάποιος ότι έχει κάνει 250.000 χιλιόμετρα με τα ίδια τακάκια;

 

Το φρενάρισμα με ταχύτητες δεν αυξάνει καθόλου την κατανάλωση.

Δεν μπορείς να το αποδείξεις, ούτε καν μπήκες στον κόπο να το στοιχειοθετήσεις πέρα από την προτροπή για googleάρισμα που είναι άκυρη σε μια συζήτηση.

Οπότε καλύτερα μην επιμένεις με αερολογίες γιατί εκτίθεσαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φρενάρισμα του κινητήρα στο αμάξι προσωπικά μου είναι μόνο χρήσιμο όταν κατεβαίνω κάποιο βουνό η κάποια κατηφόρα πχ για να μην είμαι συνέχεια στα φρένα για να περιορίσω την ταχύτητα .Μέσα στην πολη θα έλεγα ότι είναι overkill και ίσως και επικίνδυνο .

Από την άλλη στο μηχανάκι σπάνια να μην χρησιμοποιήσω το φρένο του κινητήρα  ενώ παράλληλα φρενάρω .Βέβαια στο μηχανάκι οι ταχύτητες έχουν μια σειρά οπότε θέλοντας και μη θα πρέπει να κατεβάζεις .Εχω δει βέβαια και άλλους που βουτάνε συμπλέκτη και απλά φρενάρουν και μπορεί να έχει 5η ταχύτητα μέσα ...εκεί άμα χρειαστεί να επιταχύνεις απλά την πάτησες και εννοείται έχεις καλύτερο ελενχο όταν είναι η σωστή ταχύτητα κουμπωμενη.

Προφανως μιλάω για μηχανάκι γιατί άμα έχεις καμία μεγάλη μηχανή και με 5η δεν έχεις θέμα ,( δεν θα έχεις την ίδια επιτάχυνση αλλά δεν θα μείνεις και στάσιμος όπως με 125cc )

Επεξ/σία από visualizer
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον TS, αν το αμαξι ηταν νοικιαρικο σε νησι, ειναι πολυ πιθανο να εχει γινει ζημια απο κακομεταχειριση -κακη οδηγηση. Επισης μπορει να εχουν στραβωσει οι δισκοπλακες απο αποτομη εναλλαγη ζεστου κρυου (αναφερθηκε παραπανω,πλυσιμο με ζεστα φρενα)

Τωρα για τους υπολοιπους που κανουν 120000 χλμ με τα ιδια τακακια και δισκοπλακες.
ΕΙμαστε ενα φορουμ τεχνολογιας, και διαβαζουν πολλοι που ειναι ασχετοι με τα αυτοκινητα, νεοι οδηγοι κλπ κλπ.
Οταν ισχυριζομαστε κατι, καλο θα ειναι να το σκεφτομαστε δυο φορες καθως μας εμπιστευονται ατομα που δεν γνωριζουν, απλα επειδη το διαβασαν. Ποσω μαλλον οταν ειναι ενα τοσο σοβαρο θεμα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ οπως το φρεναρισμα. Τα τακακια των φρενων εχουν εναν μεσο ορο ζωης 40.000 με 60.000 χλμ. ΦΥΣΙΚΑ ειναι μεσος ορος, που περιλαμβανει μια μεση χρηση. Και πολη και ταξιδι. Τα τακακια επισης εχουν επισης και αλλες ιδιοτητες. Οπως πχ σκληρα (κρατουν πιο πολυ αλλα σκιζουν την δισκοπλακα) μαλακα (διαρκουν λιγοτερο φρεναρουν καλυτερα ζεσταινονται περισσοτερο κρατουν την δισκοπλακα σε καλυτερη κατασταση) κλπ κλπ. Επισης παροτι τα τακακια ειναι απο ενα υλικο που ισως δεν εχει shelf life, ειναι απο υλικο που σπαει. Μπορει να εχουμε τακακια  για120.000 χιλιομετρα και να εχουν ακομα ψωμι , σε ενα ομως γερό φρεναρισμα μπορει να παρουμε πιστονι(δαγκανας) και δισκοπλακα στο χερι, γιατι θα σπασει το τακακι. Αυτο και δεν ειναι ασφαλες γιατι δεν θα σταματησουμε ποτε, και εχει ενα τεραστιο κοστος αντικαταστασης-επισκευης.

Συνεπως ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΕΣΦΑΤΟ. Δεν μπορει η ferodo στο site της να λεει 40.000 χιλιομετρα και εμεις ως αλλοι εξυπνοι να λεμε τριπλασια, ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ διαρκεια. Τα τακακια ειναι το πιο φθηνο αναλωσιμο σε ενα αυτοκινητο, ενα σετ καλους υαλοκαθαριστηρες να παρεις ειναι πιο ακριβοι απο τακακια. Και μιλαμε για ασφαλεια. Στην ασφαλεια εκπτωσεις δεν κανεις. Φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα, λεει ο θυμοσοφος λαος μας. 


Παμε τωρα για τους Vatanen του φορουμ. Το φρεναρισμα με κατεβασμα, χρησιμοποιειται κυριως για να εχεις υψηλες στροφες στην εξοδο της στροφης και για επειγον φρεναρισμα. Πολυ σωστα αναφερθηκε παραπανω. Το συστημα μεταδοσης (αληθεια ειναι διαφορετικο απο το συστημα πεδησης) εχει την λειτουργια να μεταδιδει την κινηση στο βελτιστο φασμα στροφων του κινητηρα. Στα μηχανικα κιβωτια (αν ειχαμε αυτοματα κιβωτια δεν θα συζητουσαμε τωρα θα αλλαζαμε τα τακακια μας κανονικα στην ωρα μας) παιρνουμε τις στροφες της μηχανης και τις κανουμε στροφες στις ροδες με ενα πολυπλοκο συστημα γραναζιων, αλλαζοντας μαλιστα και αξονα στην περιστροφη. Στην διαδικασια αυτην εχουμε τον συμπλεκτη, που κατα γενικη ομολογια οσο ποιο πολυ τον παταμε ή τον μισοπαταμε (φρεναρισμα με κατεβασματα) ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Το γιατι φθειρεται ο συμπλεκτης περισσοτερο στο κατεβασμα εχει να κανει κυριως με τις στροφες του κινητηρα(βολαν) και τις στροφες του συμπλεκτη και πως αυτες σε καθε αλλαγη ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ. Αρα εχουμε δυο κινουμενα αντικειμενα με διαφορετικες στροφες που τριβονται μεταξυ τους. Οσο πιο συχνα και με μεγαλυτερη διαφορα ταχυτητας τριβονται τοσο μεγαλυτερη η φθορα. Το οτι μεσω αυτης της διαδικασιας φρεναρει ταυτοχρονα και το αυτοκινητο δεν σημαινει οτι πρεπει να το χρησιμοποιουμε ως τετοιο.
Τι συμφερει περισσοτερο, να αλλαζεις τακακια σε ενα ευλογο διαστημα ή να αλλαζεις δισκο πλατω; Τι ειναι πιο φθηνο; Τι ειναι πιο ευκολο; Τι εχει λιγοτερα εργατικά και χρονο επισκευης; Αυτο θα το αφησω στους ειδικους.

Το φρεναρισμα με κατεβασμα ταχυτητας ειναι τελειως βοηθητικο αλλαζει τελειως την γεωμετρια του αυτοκινητου και θελει αρκετη εξασκηση ωστε να μην "σκορτσαρει" το αυτοκινητο. Δεν μαθαινεται σε καμία σχολη οδηγησης, δεν προσφερει ανετη οδηγηση και σιγουρα δεν προτεινεται για ως τροπος εξοικονομησης χρηματων απο ενα τοσο ΦΘΗΝΟ αναλωσιμο οπως τα τακακια φρενων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Το φρενάρισμα με ταχύτητες δεν αυξάνει καθόλου την κατανάλωση.

Δεν μπορείς να το αποδείξεις, ούτε καν μπήκες στον κόπο να το στοιχειοθετήσεις πέρα από την προτροπή για googleάρισμα που είναι άκυρη σε μια συζήτηση.

Οπότε καλύτερα μην επιμένεις με αερολογίες γιατί εκτίθεσαι

τι σε κανει να πιστευεις οτι το μυαλο μπορει να διαχειριστει , αλλαγη ταχυτητων, ξερογκαζο, χρονο, αποσταση, ταχυτητα και μηδενικη καταναλωση καυσιμου ταυτοχρονα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...