Προς το περιεχόμενο

Δισκόπλακες και τακάκια


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, Fan είπε

Πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αγοράσω, με 40.000 χιλιόμετρα, και ο μάστορας μου είπε ότι βλέπει μεγάλη φθορά στα τακάκια και ειδικά στις δισκόπλακες, η οποία δεν δικαιολογείται για αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε πιθανώς να είχε γυρισμένα.

Συνήθως στα πόσα αλλάζουν οι δισκόπλακες;

Ασχετο...γυναίκα οδηγός τα αλλάζει συχνότερα...φίλος μου έχει κάνει και 70000 χιλιόμετρα χωρίς να αλλάξει...κοίτα  spot mechanic που έχουν μηχανήματα...και ΚΤΕΟ..το γυρισμένα και ιδιώτης δύσκολα..εάν πας σε μάντρα...καλύτερα να το τσεκαρη εταιρία αντιπροσωπεία και αριθμό vin..το να υποθέτεις δεν λέει κάτι...

Μόλις τώρα, aligato1000 είπε

Ασχετο...γυναίκα οδηγός τα αλλάζει συχνότερα...φίλος μου έχει κάνει και 70000 χιλιόμετρα χωρίς να αλλάξει...κοίτα  spot mechanic που έχουν μηχανήματα...και ΚΤΕΟ..το γυρισμένα και ιδιώτης δύσκολα..εάν πας σε μάντρα...καλύτερα να το τσεκαρη εταιρία αντιπροσωπεία και αριθμό vin..το να υποθέτεις δεν λέει κάτι...

Τους μαστόρους τις γειτονιάς που απλά το κοιτάνε δεν λέει κάτι..να το πας σε spot mechanic ή spotawheel...που έχουν πιστοποιημένα μηχανήματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Golf του 2002 1.4 χρήση σε επαρχιακή πόλη και ταξίδια 1 φορά στους 2 μήνες όταν πουλήθηκε το 2017 με 170,000 χλμ τακάκια δεν είχε αλλάξει. Σε έλεγχο που έγινε για τα φρένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο ο μηχανικός τραβούσε τα μαλλιά του λόγο μη φθοράς (100,000χλμ) μου είπε με βάση την εικόνα του δίσκου και τακάκια θα κάνει αλλά τόσα χλμ. Η χρήση είναι αυτή που δημιουργεί την φθορά, χρήση σε αστικό περιβάλλον, φανάρια, επιθετική οδήγηση και φυσικά κιβώτιο ταχυτήτων όπου η πίεση στα φρένα είναι πολύ μεγαλύτερη, στο χειροκίνητο βάζεις νεκρά και σε αργά φανάρια χειρόφρενο, στο αυτόματο δεν ειναι ευκολο !

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Fan είπε

Πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αγοράσω, με 40.000 χιλιόμετρα, και ο μάστορας μου είπε ότι βλέπει μεγάλη φθορά στα τακάκια και ειδικά στις δισκόπλακες, η οποία δεν δικαιολογείται για αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε πιθανώς να είχε γυρισμένα.

Συνήθως στα πόσα αλλάζουν οι δισκόπλακες;

Σε citroen c3 51.000χιλ (οχι γυρισμενα χιλ. Μιας και το ειχα αγορασει καινουργιο απο αντιπ) αλλαξα δισκο πλατο στα 51.000 χιλ και τακακια στα 40κατι μια και τα 2 τα ειχα μαμησει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν χρόνια ειχαμε αγοράσει,  με συγγενικό προσωπο, δυο αυτοκινητα ακριβως του ιδιου τυπου με διαφορα δυο εβδομαδων. Εγω κάτοικος Αθήνας σε αστικες μετακινησεις κυριως και  σε περιβαλλον με εντονες κλίσεις, εκεινος  κατοικος παραλιακού χωριου στην Αχαϊα με τόπο εργασιας έξω από την Πατρα, χρήση 130 χλμ καθημερινα για την δουλεια του, και σχεδον μόνο γι αυτό το λογο χρησιμοποιούσε το αυτοκινητο. Εγώ κάθε 40000 άλλαζα τακακια και καθε 2 αλλαγες και δισκους. Εκεινος μια φορά στα 180.000 χλμ άλλαξε τακάκια. Εγώ ανεβοκατέβαινα τον Καρέα 4 φορες την ημέρα ενώ εκεινος πάταγε το φρένο το πρωί μονάχα λίγο πριν περάσει την πόρτα του εργοστασίου που δούλευε στην Πατρα και το απόγευμα που σταμάταγε εξω από το σπίτι του κατα την επιστροφή.

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2023 στις 9:50 ΜΜ, tzotzo είπε

το χειροτερο ειναι οτι καποιοι που γραφουν εδω μεσα, τα λενε και εξω και καποιος αδαης θα τους ακουσει και θα κυκλοφορει χωρις φρενα,

Με βαση το site της ferodo, τα τακακια της κρατουν περιπου 40.000 χιλιομετρα(μεσο ορο). Οι διαφορες πληροφοριες στο internet, ποικιλουν. Λενε απο 40 εως 100.000. Αν ημαστε μπολικοι να πουμε κρατουν 70.000 χιλιομετρα. Αρα τα τακακια του φιλου με τις 120.000 πρεπει να πανε ως εξαιρετικο δειγμα κατασκευης και ποιοτητας, σε καποιο διαστημικο εργαστηριο. Ακομα και ετσι να ηταν και να εχει φτασει 120.000 χιλιομετρα με τα ιδια τακάκια, δεν θα επιβιωναν οι δισκοι. Ακομα και να ειναι πραγματικοτητα οτι για 120.000 χιλιομετρα δεν χρειαστηκε να γινει αλλαγη σε δισκοπλακες και τακακια, και φρεναρε με κατεβασματα ο ανθρωπος πρεπει να εχει αλλαξει 2 φορες κιβωτιο ταχυτητων και η μεση του καταναλωση να ειναι 12 λιτρα τα 100.

 

Τι σχέση έχει η υψηλή κατανάλωση για το αν δεν έχει φθείρει τα φρένα επειδή οδηγούσε αργά ή φρέναρε πιο πολύ με τις ταχύτητες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Τι σχέση έχει η υψηλή κατανάλωση για το αν δεν έχει φθείρει τα φρένα επειδή οδηγούσε αργά ή φρέναρε πιο πολύ με τις ταχύτητες?

Ξέρεις πως ακριβώς φρενάρεις με τις ταχύτητες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Ναι.

Your point?

Και εγώ θέλω να μάθω πως αυξάνει η κατανάλωση όταν φρενάρεις με το σασμάν.Αλλά και τι αμάξι είναι αυτό που σπάει 2 σασμάν αν κατεβάζεις ταχύτητα για να φρενάρεις.

 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την εμπειρία μου τα τόσα χρόνια που οδηγάω, έχω δεί ότι:

Παίζει ρόλο ο τρόπος που φρενάρεις, δηλαδή, είναι καλύτερο να δώσεις 1-2 δυνατά πατήματα στο πεντάλ και να κόψεις(για το θέμα φθορά), παρά να κρατάς παρατεταμένο το φρένο μέχρι την ακινητοποίηση.

Παίζουν ρόλο τα τακάκια και οι δίσκοι που έχεις πάνω(άλλη συμπεριφορά τα οργανικά, άλλη τα ημιμεταλικά και ανάλογη και  η φθορά).

Τέλος παίζουν ρόλο οι διαδρομές που κάνεις.

Αν ζείς για παράδειγμα σε βουνίσια μέρη με ανηφόρες-κατηφόρες είναι δεδομένο ότι δεν θα κρατήσουν και πολύ.

Το ίδιο ισχύει και μέσα στις πόλεις λόγω του τακτικού σταμάτα ξεκίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Φαντάζομαι Google έχει ο υπολογιστής σου.

 

Ο όρος που μπορείς να ψάξεις είναι ο "is engine braking bad"

https://www.google.com/search?q=is+engine+braking+bad&rlz=1CAYKUD_enGB1028GB1028&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Πρωτο αποτέλεσμα 

First of all, to dispel the myth – engine braking does not harm your engine at all. Engines are designed to run at thousands of revs per minute for hours at a time. Changing down, whilst may be a bit jerky at times, doesn't inflict any damage. It's also good for the engine because it was designed to be driven that way.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Και εγώ θέλω να μάθω πως αυξάνει η κατανάλωση όταν φρενάρεις με το σασμάν.Αλλά και τι αμάξι είναι αυτό που σπάει 2 σασμάν αν κατεβάζεις ταχύτητα για να φρενάρεις.

 

 

 

Καλημέρα. Αν ήταν αποδοτικός τρόπος φρεναρίσματος όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα θα είχαν κλαπετο. Έχουμε την τύχη(και ατυχία) να έχουμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα, με χειροκίνητα κιβώτια. Αν ήμασταν όπως στον υπόλοιπο εξελιγμένο κόσμο, δεν θα κάναμε κάνα αυτήν την συζήτηση.

Θα αλλάζαμε τα τακάκια μας και δεν θα περηφανευομασταν για τις ικανότητες μας στην αλλαγή ταχυτήτων και στην διατήρηση όσο περισσότερων χιλιομέτρων στο σύστημα πέδησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tzotzo είπε

Καλημέρα. Αν ήταν αποδοτικός τρόπος φρεναρίσματος όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα θα είχαν κλαπετο. Έχουμε την τύχη(και ατυχία) να έχουμε αυτοκίνητα στην Ελλάδα, με χειροκίνητα κιβώτια. Αν ήμασταν όπως στον υπόλοιπο εξελιγμένο κόσμο, δεν θα κάναμε κάνα αυτήν την συζήτηση.

Θα αλλάζαμε τα τακάκια μας και δεν θα περηφανευομασταν για τις ικανότητες μας στην αλλαγή ταχυτήτων και στην διατήρηση όσο περισσότερων χιλιομέτρων στο σύστημα πέδησης.

Γιατί οχι retarder?Τα έχεις κάνει σαλάτα στο μυαλό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί οχι retarder?Τα έχεις κάνει σαλάτα στο μυαλό σου.

Το κλαπετο είναι μια μορφή retarder. Άλλος τα έκανε σαλάτα. Χρησιμοποιούνται σε πολύ βαριά οχήματα που υπάρχει ανάγκη συμπληρωματικής πεδησης, και για να μην καταπονείται το κύριο σύστημα. Και κυρίως είναι μελετημένο για αυτά τα οχήματα και κινητήρες.

 

9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

https://www.google.com/search?q=is+engine+braking+bad&rlz=1CAYKUD_enGB1028GB1028&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Πρωτο αποτέλεσμα 

First of all, to dispel the myth – engine braking does not harm your engine at all. Engines are designed to run at thousands of revs per minute for hours at a time. Changing down, whilst may be a bit jerky at times, doesn't inflict any damage. It's also good for the engine because it was designed to be driven that way.

Ωραία. Επειδή φαίνεσαι έξυπνος άνθρωπος να συμβουλευτείς το πρώτο αποτέλεσμα και να φρενάρεις έτσι. Από 5η σε 3η για να μην χαλάσεις τα τακάκια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...