Προς το περιεχόμενο

Δισκόπλακες και τακάκια


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, tutuyo είπε

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x

δεν υπαρχει γηινο υλικο τριβης που να κραταει τοσο πολυ

αφηνω ενα 10% μηπως κανω λαθος αλλα θα το διπλοτσεκαρω αυριο απο περιεργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ανάλογα αν ο άλλος ειναι μονημα με το φρένο στο πόδι η ακομη χειρότερα οδηγάει νευρικά (εκεί θα πωναει και αλλού το αυτοκίνητο και πολύ μαλιστα)

29 λεπτά πριν, tutuyo είπε

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x

δεν υπαρχει γηινο υλικο τριβης που να κραταει τοσο πολυ

αν απο τα 120,000 τα 100 τα έχε κάνει στα ταξίδια και φρενάρει με ταχύτητες και μετά βοηθάει με φρένο γινεται αλλιος οντος δεν παιζει

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το χειροτερο ειναι οτι καποιοι που γραφουν εδω μεσα, τα λενε και εξω και καποιος αδαης θα τους ακουσει και θα κυκλοφορει χωρις φρενα,

Με βαση το site της ferodo, τα τακακια της κρατουν περιπου 40.000 χιλιομετρα(μεσο ορο). Οι διαφορες πληροφοριες στο internet, ποικιλουν. Λενε απο 40 εως 100.000. Αν ημαστε μπολικοι να πουμε κρατουν 70.000 χιλιομετρα. Αρα τα τακακια του φιλου με τις 120.000 πρεπει να πανε ως εξαιρετικο δειγμα κατασκευης και ποιοτητας, σε καποιο διαστημικο εργαστηριο. Ακομα και ετσι να ηταν και να εχει φτασει 120.000 χιλιομετρα με τα ιδια τακάκια, δεν θα επιβιωναν οι δισκοι. Ακομα και να ειναι πραγματικοτητα οτι για 120.000 χιλιομετρα δεν χρειαστηκε να γινει αλλαγη σε δισκοπλακες και τακακια, και φρεναρε με κατεβασματα ο ανθρωπος πρεπει να εχει αλλαξει 2 φορες κιβωτιο ταχυτητων και η μεση του καταναλωση να ειναι 12 λιτρα τα 100.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, tzotzo είπε

το χειροτερο ειναι οτι καποιοι που γραφουν εδω μεσα, τα λενε και εξω και καποιος αδαης θα τους ακουσει και θα κυκλοφορει χωρις φρενα,

Με βαση το site της ferodo, τα τακακια της κρατουν περιπου 40.000 χιλιομετρα(μεσο ορο). Οι διαφορες πληροφοριες στο internet, ποικιλουν. Λενε απο 40 εως 100.000. Αν ημαστε μπολικοι να πουμε κρατουν 70.000 χιλιομετρα. Αρα τα τακακια του φιλου με τις 120.000 πρεπει να πανε ως εξαιρετικο δειγμα κατασκευης και ποιοτητας, σε καποιο διαστημικο εργαστηριο. Ακομα και ετσι να ηταν και να εχει φτασει 120.000 χιλιομετρα με τα ιδια τακάκια, δεν θα επιβιωναν οι δισκοι. Ακομα και να ειναι πραγματικοτητα οτι για 120.000 χιλιομετρα δεν χρειαστηκε να γινει αλλαγη σε δισκοπλακες και τακακια, και φρεναρε με κατεβασματα ο ανθρωπος πρεπει να εχει αλλαξει 2 φορες κιβωτιο ταχυτητων και η μεση του καταναλωση να ειναι 12 λιτρα τα 100.

 

ειπαμε θα το διπλοτσεκαρω αυριο στο βιβλιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, jmmys είπε

Αν είχε οδηγό που με το παραμικρό πατούσε φρένο ή οδηγούσε νευρικά  μια χαρά δικαιολογούνται.Δεν είναι αυτό δείγμα για γυρισμένα χλμ.

Τώρα πως γίνεται να έχουν οι δίσκοι μεγαλύτερη φθορά από τα τακάκια;Εκτός αν τα τακάκια έχουν ήδη αλλαχτεί μια φορά.

Τι αμάξι;Χρονολογία;Ποιος είναι ο πωλητης;Από ιδιωτη;από έμπορο;Προκάτοχος;

 

 

Ένα αυτόματο i10 του 2015 από ιδιώτη. Δεν ξέρω βέβαια εάν δικαιολογείται η φθορά στις δισκόπλακες τόσο νωρίς επειδή είναι αυτόματο.

Ρώτησα και δεύτερο συνεργείο και μου είπε ότι οι δισκόπλακες σε αυτά τα μοντέλα χρειάζονται αλλαγή στις 70-80 χιλιάδες χιλιόμετρα, αναλόγως τη χρήση και δεν είχαν ξανακούσει για μεγάλη φθορά στις 40 χιλιάδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Fan είπε

Πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αγοράσω, με 40.000 χιλιόμετρα, και ο μάστορας μου είπε ότι βλέπει μεγάλη φθορά στα τακάκια και ειδικά στις δισκόπλακες, η οποία δεν δικαιολογείται για αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε πιθανώς να είχε γυρισμένα.

Συνήθως στα πόσα αλλάζουν οι δισκόπλακες;

Πάντως τα τακάκια και οι δισκόπλακες ήταν μέτρο ελέγχου μεταχειρισμένων πριν πολλά πολλά χρόνια. Ένα σύγχρονο συνεργείο θα το έβαζε σε εγκέφαλο, θα τσέκαρε τη μονάδα του abs, θα μέτραγε συμπίεση, θα τσέκαρε αν έχει σημάδια απο καλίμπρα ή αρμόκολλες που έχουν μπει με το χέρι και διαφορά άλλα. Γενικότερα τα τακάκια και οι δισκόπλακες δεν είναι μέτρο ελέγχου. Οι περισσότεροι οδηγοί βλέπουν το κόκκινο στα 200 μέτρα και επιταχύνουν για να φρενάρουν απότομα 50 μέτρα πριν. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Στο μοντέλο αυτό υπήρχε σε αρκετά αυτοκίνητα πρόβλημα στην κατανομή του φρεναρίσματος με αποτέλεσμα την τάχιστη ανομοιόμορφη φθορά του συστήματος πέδησης. Διορθώθηκε σε κοντινό μου πρόσωπο μετά από πολύ επιμονή εντός εγγύησης από την αντιπροσωπεία με αλλαγή όλου του πίσω άξονα και των δίσκων και του τακακιων. Ψαξτο λίγο μήπως έχει το ίδιο και αυτό που κοιτάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Fan είπε

Πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που σκέφτομαι να αγοράσω, με 40.000 χιλιόμετρα, και ο μάστορας μου είπε ότι βλέπει μεγάλη φθορά στα τακάκια και ειδικά στις δισκόπλακες, η οποία δεν δικαιολογείται για αυτά τα χιλιόμετρα, οπότε πιθανώς να είχε γυρισμένα.

Συνήθως στα πόσα αλλάζουν οι δισκόπλακες;

Η φθορά στα τακάκια και στις δισκοπλακες δεν ειναι δείγμα αλλαγής χιλιομέτρων σε ένα μεταχειρισμένο με 40000 χιλιόμετρα. Θα ήταν αν είχε μέχρι 10000 χιλιόμετρα. 
Δεν υπάρχει στάνταρ αριθμός χιλιομέτρων για τα υλικά τριβής. Εξαρτάται πως οδηγείς, τι διαδρομές κανεις, ποσό βάρος έχει το αυτοκίνητο, τι μέγεθος έχουν οι ζάντες και τα λάστιχα και άλλα που μπορεί να ξεχνάω.

Κτεο δεν έχει περάσει λογικά ε;;

ηλεκτρονικο book service ίσως;;;

το καλύτερο είναι να διαθέσεις ένα 50αρι και να το πας αντιπροσωπεία για ελεγχο..

15 ώρες πριν, Fan είπε
Επεξ/σία από pace
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω honda jazz του 2010 με 192.000 χιλιόμετρα, 50-50 τα χιλιόμετρα πόλη-εθνική οδό. Έχω αλλάξει δισκόπλακες στα 125Κ και μπροστινά τακάκια στις 65,125,170Κ αντίστοιχα. Τα πίσω αλλάχτηκαν στα 65Κ (περίεργο είχαν όμοια φθορά με τα μπροστά, ήταν τα μαμίσια με ότι και αν σημαίνει αυτό). Πίσω δεν έχω ξαναλλάξει τακάκια και οι δίσκοι είναι μαμά πίσω.

Γενικότερα όπως είπαν και οι προηγούμενοι, είναι θέμα χρήσης του οδηγού, που οδηγάει, πως οδηγάει και τι ποιότητα τακάκια δίσκων φοράει το κάθε αυτοκίνητο.

Αν ψάχνεις να καταλάβεις γυρισμένα χιλιόμετρα στο αμάξι που κοιτάς, υπάρχουν και άλλοι τρόποι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, purif είπε

Clio IV του '14, με 100κ χιλιόμετρα και είμαι στο 3ο σετ δίσκων και 6ο-7ο σετ τακάκια (ναι, τα τρώει για πλάκα, είναι γνωστό πρόβλημα του μοντέλου)

Το ίδιο ακριβώς με 60κ χιλιόμετρα, αγορασμένο καινούργιο το 2014, έχω αλλάξει πριν 2 χρόνια μόνο τακάκια.

Μάλλον η οδήγησή σου είναι προβληματική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

megane του 2003 εχει αυτη τη στιγμη 98000 απο τα οποια το 80% εγιναν εντος πολης.εχω αλλαξει μια φορα τακακια πισω  2 φορες μπροστα εκ των οποιων η 2η στα 97000 οπου και αλλαχτηκαν και οι δισκοι μπροστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

40.000 για δισκους μου φαινεται υπερβολη αλλα φυσικα και γινεται αν του πινεις το αιμα η οπως ειπες μπορει να εχει γυρισμενα χιλιομετρα.Εγω περιπου στα 100.000 χλμ ειχα αλλαξει δισκους και ειχαν ψωμι ακομα .

Επεξ/σία από visualizer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, soundou είπε

εχω seat leon με 124κ χλμ κ δεν εχω αλλαξει ουτε τακακια!!!

Κι εγώ με Ίμπιζα 20ετιας και 270000 Χλμ έχω αλλάξει μια φορά δίσκους και 3-4 φορές τακάκια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...