Προς το περιεχόμενο

3D RENDER gpu


tassoti4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα.

Θέλω να πάρω μια κάρτα γραφικών  3d RENDER. 

Σκέφτομαι,

ή την rtx 3060 ti 8gb 256bit και ταχύτητα επεξεργαστή: 1770 MHz

ή την rtx 3060 12gb με 192bit και ταχύτητα επεξεργαστή: 1837 MHz.

Θα χρησιμοποιηθούν 64gb RAM.

Ρωτάω για τις συγκεκριμένες!

( Ξέρω ότι μια 3070ti πχ θα ήταν καλύτερη αλλά είναι θέμα κόστους.)

Για τη χρήση που θέλω ποια πιστεύετε ότι είναι η σωστή;

* Παρακαλώ όσοι γνώστες με εμπειρία στο χώρο αν έχουν την καλοσύνη να απαντήσουν.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό θα ήταν να γράψεις ποια προγράμματα θα χρησιμοποιήσεις και αν η χρήση που θα κάνεις είναι τελείως ερασιτεχνική για να περνάς την ώρα σου ή θα είναι ποιο επαγγελματική (κάτι που δεν το νομίζω γιατί αφενός θα κοιτούσες σε ανώτερη κάρτα και αφετέρου θα μπορούσες να δώσεις μόνος σου απάντηση στο ερώτημα σου). Εγώ το μόνο που μπορώ να σου πω χωρίς να έχω εμπειρία στο χώρο είναι ότι ανάμεσα σε αυτές τις δύο που αναφέρεις, η rtx 3060ti είναι σαφώς πιο γρήγορη (~40%) και αν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα του rendering αυτή πρέπει να επιλέξεις. Με την rtx 3060 λόγο μεγαλύτερης μνήμης θα έχεις την δυνατότητα να φορτώνεις για rendering μεγαλύτερες σκηνές αλλά φαντάσου μια σκηνή που απαιτεί 10-12 gb vram πόσο χρόνο θα κάνει με την rtx 3060. Τώρα αν δεν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα και η 3060 οκ είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε αυτές τις ιστοσελίδες έχει benchmark και άλλες πληροφορίες επι του θέματος:

https://www.cgdirector.com

https://vfxrendering.com

Επεξ/σία από thor777
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2023 στις 2:16 ΜΜ, tassoti4 είπε

Καλημέρα.
Θέλω να πάρω μια κάρτα γραφικών  3d RENDER. 
Σκέφτομαι,
ή την rtx 3060 ti 8gb 256bit και τ
αχύτητα επεξεργαστή: 1770 MHz
ή την rtx 3060 12gb με 192bit και ταχύτητα επεξεργαστή: 1837 MHz.
Θα χρησιμοποιηθούν 64gb RAM.
Ρωτάω για τις συγκεκριμένες!
( Ξέρω ότι μια 3070ti πχ θα ήταν καλύτερη αλλά είναι θέμα κόστους.)
Για τη χρήση που θέλω ποια πιστεύετε ότι είναι η σωστή;
* Παρακαλώ όσοι γνώστες με εμπειρία στο χώρο αν έχουν την καλοσύνη να απαντήσουν.

δεν αναφέρεις συγκεκριμένα προγράμματα οπότε δεν ξέρω αν εννοείς συγκεκριμένα gpu rendering ή αν χρησιμοποιείς τον όρο 3D render γενικότερα για 3D γραφικά (στη δεύτερη περίπτωση το τελικό rendering μπορεί να γινόταν από το cpu δηλαδή και όχι τη gpu)
-
αν μιλάμε για gpu rendering τότε όπως καταλαβαίνεις η ti είναι αρκετά πιο γρήγορη δηλαδή θα ολοκληρώνεται πιο γρήγορα το rendering οπότε σε γενικές γραμμές είναι η καλύτερη επιλογή
όμως η απλή έχει αρκετά παραπάνω μνήμη πράγμα που σημαίνει ότι αν όντως χρειαστείς πάνω από 8gb τότε θα είναι προτιμότερη
(ξέρω, ξέρω, αυτός είναι και ο λόγος που ρωτάς προφανώς)
το πόση μνήμη θα χρειαστείς δεν μπορεί να στο πει κανείς άλλος γιατί εξαρτάται από τις σκηνές που θα δουλέψεις
αν αυτό δεν το γνωρίζεις ακόμα τότε η προτιμότερη επιλογή είναι η λογικά η ti (εφόσον είναι στα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις εννοείται)
και οι δύο είναι μια χαρά επιλογές για αυτήν την χρήση πάντως, οπότε κοίτα πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις και επίσης κοίτα και το ιστορικό των τιμών γιατί τις τελευταίες δύο εβδομάδες οι κάρτες είχαν απότομα σκαμπανεβάσματα (δηλαδή αν δεν προσέξεις μπορεί να πάρεις την απλή στην τιμή της ti)
-
άσχετα με το αντικείμενο, η ti είναι καλύτερη επιλογή και σε περίπτωση που χρειαστείς να την πουλήσεις αργότερα και επίσης καλύτερη επιλογή για gaming (αν είναι κάτι που σε ενδιαφέρει ή ενδιαφέρει κάποιον από την οικογένειά σου για να την δώσεις αν αλλάξεις κάρτα στο μέλλον)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ για την απάντηση!

Έχεις δίκιο δεν ανέφερα προγράμματα.

Για 3ds max με Vray 5 μιλάω σε εσωτερική διακόσμηση.

Τα παιχνίδια δε με ενδιαφέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δουλεύω το Blender που αξιοποιεί την τεχνολογία Optix και με βάση αυτό θα σου απαντήσω.

Η χρήση που περιγράφεις είναι αμφίρροπη, εάν χρησιμοποιείς Stock 3D αρχεία για τη σύνθεση σου, δηλαδή δεν κάνεις εσύ το modeling αλλά κατεβάζεις έτοιμα, μάλλον θα χρειαστείς παραπάνω μνήμη για να μην Crashάρει από το φορτίο των μοντέλων, Επίσης εάν χρειάζεσαι Static Rendering (3-4 screenshots) η διαφορά +/-25% στην ταχύτητα ίσως σου είναι αδιάφορη, αρκεί να κάνεις τη δουλειά σου.

Εάν από την άλλη δουλεύεις καθολικά το design, χρειάζεσαι να κάνεις Animated videos του χώρου και έχεις γνώση για απόλυτο έλεγχο της 3D σκηνής, τότε με έξυπνη χρήση των textures και polygons, θα σε ωφελούσε η παραπάνω ταχύτητα.

Εγώ με την 2070 super (8gb) την ψιλοπαλεύω ακόμα, αλλά στο παρελθόν έχω μπει πολλές φορές σε διαδικασία αναζήτησης για 3090ti μόνο και μόνο για την παραπάνω μνήμη. 

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

H επιλογή κάρτας γραφικών δεν είναι τόσο θέμα προγράμματος μοντελοποίησης (blender/3ds/maya/sketchup) όσο θέμα renderer (corona/arnold/vray/iray),

Tο V-Ray 5 που θέλει να χρησιμοποιεί ο φίλος στο 3ds, γίνεται implement ο Optix kernel (όπως και το Blender).

Συνεπώς, θέλει αποκλειστικά nvidia κάρτα (μιας και το Optix είναι τεχνολογία της nvidia).

Στο modelling, το vray+gpu είναι ονειρεμένο. Mπορείς να έχεις ένα viewport με ενεργοποιημένη την επιτάχυνση της GPU και να βλέπεις σε πραγματικό χρόνο την όποια αλλαγή στη σκηνή (είναι το ιδανικό activeshade για όποιον ασχολείται με 3ds). Η ποιότητα είναι εξαιρετική, σχεδόν σαν ένα κανονικό render - αλλά με ΠΟΛΥ noise. Το βασικό πρόβλημα είναι η εγγενής παρανοϊκή αστάθεια του V-Ray. Εάν μειώνεις με δολοφονική μανία τα πολύγωνα, θα την παλέψεις. Εάν δεν τα μειώνεις (η δεν ξέρεις πώς να τα μειώσεις) και βάζεις έτοιμα assets από το internet στην σκηνή, ετοιμάσου για πολύ task manager και send crash report to Autodesk. Φίλος σου είναι το modifier Point Cache στα animation, ο ProOptimizer στις στατικές σκηνές - με τα οποία πρέπει να εξοικειωθείς. Φυσικά ξεχνάς τα tessellate, turbosmooth και τα meshsmooth, είναι σχεδόν instant crash. Αλλά παρεκτρέπομαι της πορείας του νήματος...

Λοιπόν, στο rendering, το V-Ray σε 3d studio θέλει είτε:

(α) RTX

(β) CUDA+CPU cores

Θέλεις τουλάχιστον μια κάρτα τάξης μεγέθους 3070 για να έχει ουσιαστικό νόημα το (α). Με το (β), εάν έχεις έναν πολύ γρήγορο επεξεργαστή (από 12700 και άνω) και μια 1080ti, μπορείς να κάνεις ΠΟΛΥ γρήγορα render και ξεχνάς τις RTX κάρτες.

Στην περίπτωση του (α) που μας ενδιαφέρει, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να ασχοληθείς με τη μνήμη που θα έχει η κάρτα σου. Το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι η ταχύτητα του πυρήνα και ο αριθμός των RT cores. Οπότε θα προτιμούσες οπωσδήποτε μια 3090 με (ας πούμε) 64ΚΒ μνήμης από μια 3060 με (ας πούμε) 954846TB μνήμης.

Ο λόγος: Εφόσον ένα καρέ rendering παίρνει πάνω από ένα δευτερόλεπτο, η ποσότητας της μνήμης στην κάρτα γραφικών είναι αδιάφορη. Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, πάνω στο δίαυλο μεταξύ μνήμης συστήματος και μνήμης κάρτας γραφικών μπορούν να μεταφερθούν ~32GB. Συνεπώς, η GPU δεν είναι ποτέ starved για δεδομένα από textures και shaders μιας και ο framebuffer είναι πάντοτε άμεσα διαθέσιμος.

Και μιας και κάθε καρέ, ακόμα και ενός απλοϊκού render, μπορεί δυνητικά να πάρει πάνω από λεπτό (εάν προσθέσεις 1-2 ray traced φώτα με ένα μέτριο noise threshold, βασικά είσαι αυτόματα πάνω από το λεπτό), θες ταχύτητα επεξεργασίας, όχι αποθηκευτικό χώρο. Αυτό είναι μια κοινή παρανόηση σε σχέση με το ray tracing στα παιχνίδια - εκεί θέλεις και αποθηκευτική ικανότητα μιας και απαιτείται διαρκής άμεση πρόσβαση σε όλα τα υλικά της σκηνής.

(που θέλω να καταλήξω; πάρε μια 3070. Εάν δεν βγαίνεις, σίγουρα την 3060ti και σίγουρα όχι την απλή 3060 με τα 12GB).

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...