Προς το περιεχόμενο

Εκτελωνισμός αυτοκινήτου από το εξωτερικό


Lefo1911

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Kostas2310 είπε

Ναι πες δεξιοτίμονο θα το αλλάξω μετά αλλά ένα Range Rover evoque 2016 ποσό πάει ;

Τέρμα λάθος κίνηση,και δεξιοτίμονο και Range rover.Σοβαρολογώ.

Πρέπει να βρεις εκτελωνιστή και με πλήρη στοιχεία του οχήματος να σου βγάλει το κόστος.

Επιμένω θα μπλέξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τέρμα λάθος κίνηση,και δεξιοτίμονο και Range rover.Σοβαρολογώ.

Πρέπει να βρεις εκτελωνιστή και με πλήρη στοιχεία του οχήματος να σου βγάλει το κόστος.

Επιμένω θα μπλέξεις.

Θα περάσει πρώτα από Αλβανία για να το το αλλάξω και να το κανω από αριστερά το τιμόνι  και μετά θα το φερω αλλά ήθελα να ξέρω ποσό πάει ο εκτελωνισμός 

 

Επεξ/σία από Kostas2310
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Kostas2310 είπε

Θα περάσει πρώτα από Αλβανία για να το το αλλάξω και να το κανω από αριστερά το τιμόνι  και μετά θα το φερω αλλά ήθελα να ξέρω ποσό πάει ο εκτελωνισμός 

 

Πας να μπλέξεις άσχημα να το ξέρεις. Δεν είναι απλή υπόθεση η αλλαγή του τιμονιού (γιατί δεν είναι μόνο το τιμόνι).

Κάποια από τα πράγματα που θα χρειαστείς είναι (θα ξεχάσω καποια έχουν περάσει 20+ χρόνια από τότε που έκανα κάτι αντίστοιχο).

Ταμπλό (με τους αερόσακους)

Κρεμαγιέρα

Μπροστινά φανάρια

(μάλλον) πλεξούδα μηχανής - βάζω μάλλον γιατί μπορεί η δική σου να φτάνει (σε μήκος) για να περάσει από την αριστερή τρύπα που θα κάνεις για το τιμόνι (κάποια αμάξια έχουν επίσης αναμονή για το τιμόνι στην σωστή πλευρά και δεν χρειάζεται να τρυπήσεις - εγώ είχα τρυπήσει...)

(μάλλον) κολώνα τιμονιού

επίσης ανάλογα το αμάξι/μοντέλο ενδέχεται να χρειαστείς άλλη ταπετσαρία και ντίζα για να ανοίγει το καπώ ή/και το ρεζερβουάρ από την πλευρά του οδηγού (την πρώην θέση του συνοδηγού όταν ήταν δεξιοτίμονο δηλαδή), άλλους διακόπτες για την ρύθμιση των ηλεκτρικών καθρεφτών και το ανοιξε/κλείσε των παραθύρων, άλλη πεταλιέρα.

Αυτά δεν θα σου τα πεί μάλλον κανένας μηχανικός γιατί θα θέλει να σε κάνει μεροκάματο. Στην πράξη όμως θα δείς ότι τελικά θα σε συνέφερε να το φέρεις από κάπου αλλού στην Ευρώπη για να είναι εξαρχής αριστεροτίμονο.

 

Τα παραπάνω είναι τα εύκολα, μετά (στον εκτελωνισμό) θα μπλέξεις γιατί η αρχική άδεια θα αναγράφει το τιμόνι στα δεξιά, ενώ εσύ θα τους πας αμάξι με το τιμόνι στα αριστερά, οπότε θα πληρώσεις επιπλέον για έκθεση/έλεγχο από μηχανολόγο μηχανικό ότι η μετατροπή έχει γίνει σωστά και με ασφάλεια (αυτό όμως μπορεί και να έχει αλλάξει, δεν είμαι σίγουρος).

Και κάτι τελευταίο, εγώ προσωπικά αλβανία ούτε πλύσιμο δεν θα έκανα στο αμάξι μου, πόσο μάλλον κάτι που πας να κάνεις εσύ. Θα είχα άγχος τόσο για την ποιότητα της εργασίας (θα προτιμούσα να το πάω πολωνία πχ, που και φτηνά εργατικά έχει, και σοβαρούς μάστορες) όσο και για τα πράγματα που ανέφερα ότι θα χρειαστείς, δεν θα ήθελα πχ, να πάρω πράγματα που έχουν αφαιρεθεί από κλεμμένο αμάξι

 

 

Επεξ/σία από Timour21
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Kostas2310 είπε

Θα περάσει πρώτα από Αλβανία για να το το αλλάξω και να το κανω από αριστερά το τιμόνι  και μετά θα το φερω αλλά ήθελα να ξέρω ποσό πάει ο εκτελωνισμός 

 

τι λετε ρε παιδια, γινονται τετοια πραγματα? το κοστος το εχεις σκεφτει? εκτος και εαν εχεις βρει κανενα αλλο ακριβως το ιδιο τρακαρισμενο και παρεις απο εκει ανταλλακτικα. αλλα και παλι ειναι φασαρια και πολλα μπορει να πανε στραβα. δεν το εχω ξαναδει παντως αυτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, xsterg είπε

τι λετε ρε παιδια, γινονται τετοια πραγματα? το κοστος το εχεις σκεφτει? εκτος και εαν εχεις βρει κανενα αλλο ακριβως το ιδιο τρακαρισμενο και παρεις απο εκει ανταλλακτικα. αλλα και παλι ειναι φασαρια και πολλα μπορει να πανε στραβα. δεν το εχω ξαναδει παντως αυτο. 

Μου είπε ότι γίνετε και είναι κάπου στα 2 χιλιαρικα 

Επεξ/σία από Kostas2310
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Kostas2310 είπε

Μου είπε ότι γίνετε και είναι κάπου στα 2 χιλιάρικα 

Εκτός ότι τα range rover είναι γενικά αναξιόπιστα θες να βάλεις και τόσο γερό χέρι .............Θα τραβάς τα μαλλιά σου .

Αλλά δικά σου είναι τα μαλλιά,κάνε τα ότι νομίζεις.

 

Απο Γερμανία/Βέλγιο/Ιταλία/Ολλανδία ποσο πιο ακριβά σου έρχεται το ίδιο μοντέλο να το φέρεις Ελλάδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Timour21 είπε

Πας να μπλέξεις άσχημα να το ξέρεις. Δεν είναι απλή υπόθεση η αλλαγή του τιμονιού (γιατί δεν είναι μόνο το τιμόνι).

Κάποια από τα πράγματα που θα χρειαστείς είναι (θα ξεχάσω καποια έχουν περάσει 20+ χρόνια από τότε που έκανα κάτι αντίστοιχο).

Ταμπλό (με τους αερόσακους)

Κρεμαγιέρα

Μπροστινά φανάρια

(μάλλον) πλεξούδα μηχανής - βάζω μάλλον γιατί μπορεί η δική σου να φτάνει (σε μήκος) για να περάσει από την αριστερή τρύπα που θα κάνεις για το τιμόνι (κάποια αμάξια έχουν επίσης αναμονή για το τιμόνι στην σωστή πλευρά και δεν χρειάζεται να τρυπήσεις - εγώ είχα τρυπήσει...)

(μάλλον) κολώνα τιμονιού

επίσης ανάλογα το αμάξι/μοντέλο ενδέχεται να χρειαστείς άλλη ταπετσαρία και ντίζα για να ανοίγει το καπώ ή/και το ρεζερβουάρ από την πλευρά του οδηγού (την πρώην θέση του συνοδηγού όταν ήταν δεξιοτίμονο δηλαδή), άλλους διακόπτες για την ρύθμιση των ηλεκτρικών καθρεφτών και το ανοιξε/κλείσε των παραθύρων, άλλη πεταλιέρα.

Αυτά δεν θα σου τα πεί μάλλον κανένας μηχανικός γιατί θα θέλει να σε κάνει μεροκάματο. Στην πράξη όμως θα δείς ότι τελικά θα σε συνέφερε να το φέρεις από κάπου αλλού στην Ευρώπη για να είναι εξαρχής αριστεροτίμονο.

 

Τα παραπάνω είναι τα εύκολα, μετά (στον εκτελωνισμό) θα μπλέξεις γιατί η αρχική άδεια θα αναγράφει το τιμόνι στα δεξιά, ενώ εσύ θα τους πας αμάξι με το τιμόνι στα αριστερά, οπότε θα πληρώσεις επιπλέον για έκθεση/έλεγχο από μηχανολόγο μηχανικό ότι η μετατροπή έχει γίνει σωστά και με ασφάλεια (αυτό όμως μπορεί και να έχει αλλάξει, δεν είμαι σίγουρος).

Και κάτι τελευταίο, εγώ προσωπικά αλβανία ούτε πλύσιμο δεν θα έκανα στο αμάξι μου, πόσο μάλλον κάτι που πας να κάνεις εσύ. Θα είχα άγχος τόσο για την ποιότητα της εργασίας (θα προτιμούσα να το πάω πολωνία πχ, που και φτηνά εργατικά έχει, και σοβαρούς μάστορες) όσο και για τα πράγματα που ανέφερα ότι θα χρειαστείς, δεν θα ήθελα πχ, να πάρω πράγματα που έχουν αφαιρεθεί από κλεμμένο αμάξι

 

 

Θα το ψάξω σε ευχαριστώ 

8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εκτός ότι τα range rover είναι γενικά αναξιόπιστα θες να βάλεις και τόσο γερό χέρι .............Θα τραβάς τα μαλλιά σου .

Αλλά δικά σου είναι τα μαλλιά,κάνε τα ότι νομίζεις.

 

Απο Γερμανία/Βέλγιο/Ιταλία/Ολλανδία ποσο πιο ακριβά σου έρχεται το ίδιο μοντέλο να το φέρεις Ελλάδα;

Μου βγενει σχεδόν οσο θα το επερνα εδώ λιλαδι μπορεί να γλιτώσω 2 χιλιάρικα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Kostas2310 είπε

Θα το ψάξω σε ευχαριστώ 

Μου βγενει σχεδόν οσο θα το επερνα εδώ λιλαδι μπορεί να γλιτώσω 2 χιλιάρικα 

Επιβεβαιώνεις την λάθος κίνηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Επιβεβαιώνεις την λάθος κίνηση.

Ναι τόσα θα μου εάν το πάρω όπως είπες από κάποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης αμα κανω αυτό που είπα δεν ξέρω ποσό βγενει ακόμα

3 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Πριν μπεις σε τετοιες διαδικασιες, εισαι σιγουρος οτι θα ειναι νομιμο το ολο εγχειρημα??

Νομιζω πως είναι νόμιμο 

 

3 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Πριν μπεις σε τετοιες διαδικασιες, εισαι σιγουρος οτι θα ειναι νομιμο το ολο εγχειρημα??

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Timour21 είπε

Πας να μπλέξεις άσχημα να το ξέρεις. Δεν είναι απλή υπόθεση η αλλαγή του τιμονιού (γιατί δεν είναι μόνο το τιμόνι).

Κάποια από τα πράγματα που θα χρειαστείς είναι (θα ξεχάσω καποια έχουν περάσει 20+ χρόνια από τότε που έκανα κάτι αντίστοιχο).

Ταμπλό (με τους αερόσακους)

Κρεμαγιέρα

Μπροστινά φανάρια

(μάλλον) πλεξούδα μηχανής - βάζω μάλλον γιατί μπορεί η δική σου να φτάνει (σε μήκος) για να περάσει από την αριστερή τρύπα που θα κάνεις για το τιμόνι (κάποια αμάξια έχουν επίσης αναμονή για το τιμόνι στην σωστή πλευρά και δεν χρειάζεται να τρυπήσεις - εγώ είχα τρυπήσει...)

(μάλλον) κολώνα τιμονιού

επίσης ανάλογα το αμάξι/μοντέλο ενδέχεται να χρειαστείς άλλη ταπετσαρία και ντίζα για να ανοίγει το καπώ ή/και το ρεζερβουάρ από την πλευρά του οδηγού (την πρώην θέση του συνοδηγού όταν ήταν δεξιοτίμονο δηλαδή), άλλους διακόπτες για την ρύθμιση των ηλεκτρικών καθρεφτών και το ανοιξε/κλείσε των παραθύρων, άλλη πεταλιέρα.

Αυτά δεν θα σου τα πεί μάλλον κανένας μηχανικός γιατί θα θέλει να σε κάνει μεροκάματο. Στην πράξη όμως θα δείς ότι τελικά θα σε συνέφερε να το φέρεις από κάπου αλλού στην Ευρώπη για να είναι εξαρχής αριστεροτίμονο.

 

Τα παραπάνω είναι τα εύκολα, μετά (στον εκτελωνισμό) θα μπλέξεις γιατί η αρχική άδεια θα αναγράφει το τιμόνι στα δεξιά, ενώ εσύ θα τους πας αμάξι με το τιμόνι στα αριστερά, οπότε θα πληρώσεις επιπλέον για έκθεση/έλεγχο από μηχανολόγο μηχανικό ότι η μετατροπή έχει γίνει σωστά και με ασφάλεια (αυτό όμως μπορεί και να έχει αλλάξει, δεν είμαι σίγουρος).

Και κάτι τελευταίο, εγώ προσωπικά αλβανία ούτε πλύσιμο δεν θα έκανα στο αμάξι μου, πόσο μάλλον κάτι που πας να κάνεις εσύ. Θα είχα άγχος τόσο για την ποιότητα της εργασίας (θα προτιμούσα να το πάω πολωνία πχ, που και φτηνά εργατικά έχει, και σοβαρούς μάστορες) όσο και για τα πράγματα που ανέφερα ότι θα χρειαστείς, δεν θα ήθελα πχ, να πάρω πράγματα που έχουν αφαιρεθεί από κλεμμένο αμάξι

 

 

+ πισω φανάρια ,υαλοκαθαριστήρες,ηλεκτρικές κλειδαριές και χερούλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα σας,

θα παρακαλούσα όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο στο παρελθόν να δώσει τα φώτα του. Αυτοκίνητο αγορασμένο από ιδιώτη στη Γερμανία. Ο εκτελωνιστής στα απαιτούμενα έγγραφα είχε ζητήσει πιστοποιητικό συμμόρφωσης (CoC). Ο γερμανός κάτοχος δεν είχε κάτι τέτοιο στο φάκελο του οχήματος και όταν του το ανέφερα του φάνηκε ως κάτι πρωτάκουστο. Αιτήθηκα έκδοση στην αντιπροσωπεία, για να μου απαντήσουν αυτολεξεί "για το συγκεκριμένο πλαίσιο έχει εκδοθεί μόνο εθνικό πιστοποιητικό συμμόρφωσης που ισχύει μόνο στη χώρα που το έχει εκδόσει, επομένως δεν υπάρχει COC". Ο εκτελωνιστής σηκώνει τα χέρια ψηλά και υποστηρίζει πως χωρίς αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. 

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο, και πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο.

Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 hours ago, leonGTV6 said:

Καλησπέρα σας,

θα παρακαλούσα όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο στο παρελθόν να δώσει τα φώτα του. Αυτοκίνητο αγορασμένο από ιδιώτη στη Γερμανία. Ο εκτελωνιστής στα απαιτούμενα έγγραφα είχε ζητήσει πιστοποιητικό συμμόρφωσης (CoC). Ο γερμανός κάτοχος δεν είχε κάτι τέτοιο στο φάκελο του οχήματος και όταν του το ανέφερα του φάνηκε ως κάτι πρωτάκουστο. Αιτήθηκα έκδοση στην αντιπροσωπεία, για να μου απαντήσουν αυτολεξεί "για το συγκεκριμένο πλαίσιο έχει εκδοθεί μόνο εθνικό πιστοποιητικό συμμόρφωσης που ισχύει μόνο στη χώρα που το έχει εκδόσει, επομένως δεν υπάρχει COC". Ο εκτελωνιστής σηκώνει τα χέρια ψηλά και υποστηρίζει πως χωρίς αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. 

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο, και πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο.

Ευχαριστώ 

εχεις μπλεξει δυστηχως. Στο εξωτερικο με το που αγοραζεις ιχ η αντιπροσωπεια σου δεινει το χαρτακι και μαλιστα εχει σφραγιδα απο την αυτοκινητοβιομηχανια. Ακομα και στη Γερμανια για να περασει ΚΤΕΟ ή να μεταβιβαστει ζητειται.

Εσυ σα πελατης δε μπορεις να κανεις τιποτα παρα μονο να το κυκλοφορισεις Γερμανια. Ειτε το ξαναπουλας εκει ειτε το πας δικαστικα για εξαπατηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, leonGTV6 είπε

Καλησπέρα σας,

θα παρακαλούσα όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο στο παρελθόν να δώσει τα φώτα του. Αυτοκίνητο αγορασμένο από ιδιώτη στη Γερμανία. Ο εκτελωνιστής στα απαιτούμενα έγγραφα είχε ζητήσει πιστοποιητικό συμμόρφωσης (CoC). Ο γερμανός κάτοχος δεν είχε κάτι τέτοιο στο φάκελο του οχήματος και όταν του το ανέφερα του φάνηκε ως κάτι πρωτάκουστο. Αιτήθηκα έκδοση στην αντιπροσωπεία, για να μου απαντήσουν αυτολεξεί "για το συγκεκριμένο πλαίσιο έχει εκδοθεί μόνο εθνικό πιστοποιητικό συμμόρφωσης που ισχύει μόνο στη χώρα που το έχει εκδόσει, επομένως δεν υπάρχει COC". Ο εκτελωνιστής σηκώνει τα χέρια ψηλά και υποστηρίζει πως χωρίς αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. 

Το ερώτημα λοιπόν είναι αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο, και πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο.

Ευχαριστώ 

Ζήτα το CoC απο την αντιπροσωπεία στην Γερμανία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...