petran66 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2023 Παίδες, δε ξέρω που να ρωτήσω σχετικά με το θέμα μου, γι αυτό ρωτώ εδώ! Πριν κάποια ώρα ολοκληρώθηκε μια πώληση μου ενός λάπτοπ σ ένα μέλος και ενώ λέει ότι με το που ολοκληρωθεί η πώληση με παράδοση δέματος κλπ., και αξιολογήσεις και από τους δυο (πωλητή και αγοραστή), τα λεφτά μου δε μπορώ ακόμα να τα πάρω!! Τι μπορώ να κάνω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2023 Που ολοκληρώθηκε η πώληση; Και νομίζω είσαι και δε λαθος κατηγορία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petran66 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Που ολοκληρώθηκε η πώληση; Και νομίζω είσαι και δε λαθος κατηγορία Μα αναφέρω ότι δεν ήξερα σε ποια κατηγορία να το βάλω σα θέμα! Λοιπόν, είμαι πιστοποιημένος πωλητής εδώ, πράγμα που σου δίνει το δικαίωμα να βάζεις περισσότερες αγγελίες κλπ.και δεύτερον τα λεφτά να τα πληρώνει ο αγοραστής, με μεγαλύτερη σιγουριά με τη χρεωστική του κάρτα, χωρίς όμως να γίνεται οριστική η χρέωση του, μέχρι να παραλάβει το προϊόν! Και χρεώνει μια μικρή προμήθεια το insomnia στον πωλητή! Το θέμα μου είναι, ότι έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή μας, όπως γράφω πιο πάνω και παρόλα αυτά εκκρεμεί η χρέωση η κάτι τέτοιο γράφει στη κατάσταση της αγγελίας! Αυτή τη δυνατότητα-να ελέγχουν δηλ. τη κατάσταση της συναλλαγής την έχουν μόνο οι πιστοποιημένοι σα πωλητές χρήστες! Από την άλλη, δε ξέρω αν είναι και θέμα τραπεζών...Βλέπεις πρώτη φορά πουλάω μ αυτόν τον τρόπο...! Όλα αυτά τα βλέπω εδώ: Dashboard Πωλητή Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2023 από petran66 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις