Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα! Σήμερα πηγα να βάλλω μπροστά το αυτοκίνητο μετά από δυο μέρες που είχα να το χρησιμοποιήσω και ενώ γύριζε κανονικά η μίζα και έπαιρνε μπρος , δεν κρατούσε ρελαντί. Με το που άφηνα το γκάζι εσβηνε. Μετά από λιγο άρχισε να δουλεύει κανονικα στο ρελαντί. Το αμάξι είναι ένα 106 . Γνωρίζει κανεις τι μπορεί να είναι; Παίζει ρόλο που είχε να πάρει μπρος δυο μέρες;

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nikosvlou είπε

Καλημέρα! Σήμερα πηγα να βάλλω μπροστά το αυτοκίνητο μετά από δυο μέρες που είχα να το χρησιμοποιήσω και ενώ γύριζε κανονικά η μίζα και έπαιρνε μπρος , δεν κρατούσε ρελαντί. Με το που άφηνα το γκάζι εσβηνε. Μετά από λιγο άρχισε να δουλεύει κανονικα στο ρελαντί. Το αμάξι είναι ένα 106 . Γνωρίζει κανεις τι μπορεί να είναι; Παίζει ρόλο που είχε να πάρει μπρος δυο μέρες;

Δηλαδη στο κανει οταν ειναι κρυο και μολις ζεσταθει δουλευει κανονικα; πρεπει να εχει προβλημα στο αυτοματο τσοκ.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Nikosvlou είπε

Καλημέρα! Σήμερα πηγα να βάλλω μπροστά το αυτοκίνητο μετά από δυο μέρες που είχα να το χρησιμοποιήσω και ενώ γύριζε κανονικά η μίζα και έπαιρνε μπρος , δεν κρατούσε ρελαντί. Με το που άφηνα το γκάζι εσβηνε. Μετά από λιγο άρχισε να δουλεύει κανονικα στο ρελαντί. Το αμάξι είναι ένα 106 . Γνωρίζει κανεις τι μπορεί να είναι; Παίζει ρόλο που είχε να πάρει μπρος δυο μέρες;

Λογικά πεταλούδα. Μπορεί να χάλασε, μπορεί να θέλει καθάρισμα, μπορεί να θέλει αρχικοποίηση... 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Nikosvlou είπε

Καλημέρα! Σήμερα πηγα να βάλλω μπροστά το αυτοκίνητο μετά από δυο μέρες που είχα να το χρησιμοποιήσω και ενώ γύριζε κανονικά η μίζα και έπαιρνε μπρος , δεν κρατούσε ρελαντί. Με το που άφηνα το γκάζι εσβηνε. Μετά από λιγο άρχισε να δουλεύει κανονικα στο ρελαντί. Το αμάξι είναι ένα 106 . Γνωρίζει κανεις τι μπορεί να είναι; Παίζει ρόλο που είχε να πάρει μπρος δυο μέρες;

Maf 

Βγάλε το καλώδιο από πάνω και μετά δοκίμασε να βάλεις ξανά μπροστά όταν είναι κρύο 

Ειναι κάπου μετά το φίλτρο αέρος 

Δημοσ.

να βαζεις γνησιο φιλτρο λαδιου...  και ριξε μια ματια σε δυναμο.

Σε 307, μου εκανε κατι κουλα με τις στροφες επειδη εσπαγε ενας πλαστικος σταυρος στο φιλτρο λαδιου, και εσβηνε το αμαξι... Μονο με μονιμο μαρσαρισμα το κρατουσα!

ειχα τρεμοπαιξιμο στις στροφες 600-1200 μονιμα... Το επομενο βημα μου ειπε ο μηχανικος οτι θα ηταν να μην κραταει ρελαντι, αν το αφηνα κ αλλο. Δε το πιστευα οτι μπορει να ειναι το δυναμο... Αλλα επειδη ειχα μπλεξει και φευγαν τα λεφτα σε καθαρισμους πεταλουδας ,αρχικοποιηση κτλ αποφασισα να βαλω ενα μεταχειρισμενο δυναμο μπας και.... Ως δια μαγειας εστρωσαν ολα.

Νταξ, δοκιμασε πρωτα καθαρισμο πεταλουδας, αλλα εχε στο νου σου κ τα 2 που σου λεω...

Δημοσ.

Στις παλιές εποχές που είχαμε αυτοκίνητα με καρμπιρατέρ, υπήρχε το ζιγκλέρ του ρελαντί. Αν βούλωνε δεν κρατουσε ρελαντί. Το εβγαζες, το φύσαγες λιγο με το πιστόλι και ΟΚ ξανά ρελαντί κανονικά.

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, unique798 είπε

να βαζεις γνησιο φιλτρο λαδιου... 

Καλό, όχι αναγκαστικά "γνήσιο". Mann π.χ. μία χαρά φίλτρα είναι. Δε χρειάζεται φίλτρο "Peugeot" σώνει και ντε (που κι αυτό κάποιας φιλτρο-εταιρείας είναι).

  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Maf 

Βγάλε το καλώδιο από πάνω και μετά δοκίμασε να βάλεις ξανά μπροστά όταν είναι κρύο 

Ειναι κάπου μετά το φίλτρο αέρος 

Το καλώδιο του maf; Και να το βγάλω τι θα γίνει , μπορεί να δουλεύει σωστά;

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Nikosvlou είπε

Το καλώδιο του maf; Και να το βγάλω τι θα γίνει , μπορεί να δουλεύει σωστά;

Θα πάρει μπροστά και δεν θα σβήσει 

Μετα όχι στο δρόμο δεν δουλεύει σωστά. Καίει πολύ βενζίνη 

Απλα για να δεις εάν φταίει αυτό 

Δημοσ.

Ποιο 106 έχεις;

Βγάλε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας για 10 λεπτά περίπου και μετά ξανά βάλε τον. Αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να βγάλεις και την πεταλούδα γκαζιού να την καθαρίσεις.

Αν δεν διορθωθεί με τα παραπάνω, κατά πάσα πιθανότητα πας για βηματικό μοτέρ ρελαντί.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Tasos19s είπε

δεν έχουν σχέση με το ρελαντί αυτα

Όταν μου έσβηνε στο ρελαντί αυτά αλλάξαμε και έφτιαξε, επομένως κάποια σχέση θα έχουν.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Narayan είπε

Όταν μου έσβηνε στο ρελαντί αυτά αλλάξαμε και έφτιαξε, επομένως κάποια σχέση θα έχουν.

η αντλία βενζίνης είτε δουλεύει είτε όχι άρα δεν έχει σχεση

ο αισθητήρας Λ εάν δεν δουλεύει, το αμάξι κάνει διαφορά αλλά πράγματα αλλά όχι δεν έχει σχέση με το ρελαντί 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

η αντλία βενζίνης είτε δουλεύει είτε όχι άρα δεν έχει σχεση

ο αισθητήρας Λ εάν δεν δουλεύει, το αμάξι κάνει διαφορά αλλά πράγματα αλλά όχι δεν έχει σχέση με το ρελαντί 

Υπάρχουν πολλά ενδιάμεσα στάδια ανάμεσα στο "δουλεύει" και "όχι" οπότε αυτό που γράφεις είναι λανθασμένο. Μπορεί να είναι βουλωμένη, μπορεί και να υπολειτουργεί.

Ένας ελαττωματικός αισθητήρας λάμδα μπορεί να στέλνει λάθος πληροφορία στον εγκέφαλο για το μείγμα αέρα/βενζίνης, με αποτέλεσμα το μείγμα να είναι είτε πολύ πλούσιο είτε πολύ φτωχό. Επομένως σαφώς και μπορεί να προκαλέσει να σβήσει η μηχανή λίγο μετά την εκκίνηση.

Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις από τη στιγμή που έγραψα πως αυτά και μόνο άλλαξα, και σταμάτησε να μου σβήνει στο ρελαντί. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...